Як відомо, в умовах, коли держава майже не фінансує будівництво і ремонт сільських доріг, влада на місцях, а інколи й небайдужі підприємці, вигадують різні способи та методи, аби хоча б якось «залатати» ями в асфальті. Інколи для цього використовують надто екзотичні будматеріали.
Так, кілька років тому редакція описувала досвід червоноквітівських і жуківських фермерів, які «латали» дорогу між Біликами і Червоними Квітами битою цеглою. Гроші за роботу, як і сам матеріал, аграрії виділяли із власних резервів. Та досить швидко виявилося, що подібний ремонт дає надто незначний і дуже короткочасний ефект, не тримається бита цегла в ямах на асфальтній дорозі.
Це було в Кобеляцькому районі. А ось у Царичанському вирішили спробувати і поекспериментувати із відходами гірничо-добувної промисловості. На платформі Прозорро розміщене повідомлення про те, що виконком Китайгородської громади 8 липня уклав договір із приватним підприємством «АРТ-ЛОГІСТИК» на придбання 75 кубеметрів доменного шлаку. На це витратили майже 25 тисяч гривень.
Редакція зацікавилася такою досить нетиповою закупівлею. Ситуацію по телефону прокоментував голова Китайгородської громади Сергій Турський. Він пояснив, що шлак використовували для поточного ремонту ґрунтової дороги до села Рудка. Але визнав, що для того, аби «латати» ями в асфальті, подібний матеріал непридатний. Натомість Турський повідомив:
— Закупивши цемент і відсів, за допомогою кількох працівників і бетономішалки ми самі виготовляємо такий собі цементобетон. Ви знаєте, тримається. А що робити, не чекати ж, доки дороги зовсім розлізуться.