За оцінками AutoCar, до 2030 року щорічно буде реалізовуватися близько 31,1 мільйона електромобілів — це на 10 мільйонів більше, у порівнянні з останнім прогнозом за січень 2019-го. Примітно, що, за інформацією компанії, пік продажів бензинових і дизельних авто вже пройшов.
Відзначається, що до 2024 року світовий автомобільний ринок не повернеться до допандемічного рівня, а в цьому році продажі електрокарів складуть 2,5 мільйона. Однак, до 2025-го цей показник повинен збільшитися до 11,2 мільйона. До 2030 року на електромобілі припадатиме приблизно 81% всіх проданих електрифікованих машин.
«Спершу висока ціна багатьох електромобілів позначилася на кількості покупців. Однак, зараз вартість електромобілів практично зрівнялася з бензиновими і дизельними аналогами, тому число потенційних покупців збільшиться», — зазначив Джеймі Хемілтон, який курирує сферу електрокарів у Deloitte.
Незважаючи на це, потенційні покупці електрокарів, як і раніше, обмежені порівняно низькою дальністю ходу і відсутністю зарядної інфраструктури. Згідно з результатами опитування, близько половини британських водіїв будуть розглядати електрокар в якості свого наступного автомобіля. Однак 33% назвали інфраструктуру головною проблемою.
Від початку року українці придбали і зареєстрували понад 1,3 тисячі нових легковиків з Піднебесної, що на 20% більше, ніж рік тому. У результаті, частка китайських машин на ринку нових легкових авто збільшилася з 2,8% до 3,6%.
Більше 90% реалізованих в Україні в цьому році китайських автомобілів припало на три бренди: Chery (793 шт.); Haval (306 шт.); Faw (124 шт.).
Найпопулярніші автомобілі:
- Chery Tiggo 2. З січня по червень цей субкомпактний кросовер вибрали 375 покупців;
- Chery Tiggo 7, у активі якого 227 реєстрацій за півроку;
- замикає лідерську трійку з результатом 202 продажі кросовер Haval H6.