Саме стільки переходів мають збудувати в селі Бережнівка, котре буде фактично «розрізаним» навпіл новою автодорогою Н-31. Місцеві жителі побоюються, що їх обдурять, і виступають категорично проти встановлення світлофорів із ручним регулюванням. Про це вони говорили із повноважним представником Служби автомобільних доріг у Полтавській області.
Про те, що в п’ятницю, 21 серпня, у селі Бережнівка відбудуться громадські слухання щодо можливого будівництва пішохідних переходів на території цього населеного пункту, місцеві жителі могли дізнатися із чисельних оголошень, розклеїних у людних місцях. Цікаво, що ці повідомлення про одну подію різко відрізнялися за змістом одне від одного.
Одне було написано в класичному стилі інформаційних повідомлень, у іншому людей закликали прийти на слухання із мотивацією питання життя чи смерті. Так чи інакше, але люди зійшлися.
І це не дивно. Адже значення майбутніх переходів через нову автодорогу Н-31 саме для жителів Бережнівки важко переоцінити. Нова швидкісна автомагістраль фактично «розрізає» село навпіл. І при подальшому пожвавленні транспортного трафіку банальний процес переходу через автодорогу може стати для пішоходів справжнім випробуванням. Тим більше, що місцева школа розташована впритул до проїжджої частини.
Відкрив громадські слухання голова громади Микола Скрильник. Після короткої вступної промови він закликав людей бути уважними і небайдужими та вносити свої пропозиції. А потім надав слово для виступу представнику Служби автомобільних доріг у Полтавській області Володимиру Нечипоренку.
Той розповів, що фахівці служби розглядають кілька варіантів пішохідних переходів. Серед них — надземні, наземні і підземні. Нечипоренко одразу зазначив, що за інформацією, якою він володіє на цей момент, місцеві жителі без ентузіазму зустріли пропозицію збудувати надземні переходи. Усе через те, що на них буде важко підійматися людям похилого віку.
У ході виступів стало зрозуміло, що місцевий люд дійсно не бажає, аби переходи через дорогу були надземними. Скептично люди ставляться і до ідеї наземного переходу, позначеного «зеброю» та обладнаного світлофором з ручним управлінням. Підійшовши до такого приладу, людина самостійно може увімкнути червоний заборонний сигнал для руху транспорту і перейти дорогу.
Бережнівці розповіли представнику Служби автомобільних доріг, що не вірять у те, що водії сотень автомобілів, які рухатимуться дорогою, будуть встигати чи бодай просто реагувати на сигнали світлофорів.. На думку людей, у селі мають бути виключно підземні пішохідні переходи. Один із них — навпроти школи.
У відповідь Нечипоренко повідомив, що пішохідний перехід поряд із навчальним закладом збудувати неможливо, через високий рівень підґрунтових вод. І запропонував розглянути інші варіанти.
У ході дискусії депутат Павло Гунжель у своєму стилі емоційно заявив про те, що на «дорозі смерті» через Бережнівку вже загинули десять місцевих жителів. На що голова громади Микола Скрильник зауважив, що на самих пішохідних переходах не загинула жодна людина.
Врешті-решт, після довгої дискусії присутні погодилися на варіант із двома підземними і одним наземним переходами. Наземний, із «зеброю» та світлофором, обладнають поряд із школою, підземний — у районі колишнього кафе «Теремок».
Підземний перехід матиме наступні параметри: висота – 2,5 метра, ширина — 4 метри. А ось в районі вулиць Шевченка і Польової може з’явитися підземний тунель, придатний для руху мототранспорту.
Окрім того, Микола Скрильник поінформував земляків, що представники державних служб обіцяють, що в селі Бережнівка збудують дві нові місцеві дороги. Ширина проїжджої частин на них становитиме 3,5 метра. Поряд буде тротуар шириною 1,1 метра.
Цю інформацію, як обіцянку збудувати саме підземні перехід і тунель, присутні на громадських слуханнях, а саме такий статус був у зібрання, зустріли в цілому схвально. Але чимало людей озвучували побоювання того, що державні служби та будівельники їх обдурять. Не вірять люди і в те, що на новій дорозі автомобілісти будуть дотримуватися встановленого в населених пунктах швидкісного режиму в п’ятдесят кілометрів за годину.