Споруда, призначенням якої було дати можливість рухатися технологічному транспорту турецької компанії «Онур», котра виконує роботи по будівництву автодороги Дніпро — Решетилівка, виконала свою місію і була розібрана.
Технологічний міст через Ворсклу був споруджений у 2019 році. По ньому рухався великоваговий транспорт турецької компанії «Онур», що перевозив матеріали, необхідні для будівництва автодороги державного значення Н-31 Дніпро — Решетилівка. Поряд із ним шляховики почали будувати новий міст, призначений для руху транспорту в дві смуги.
У свій час прес-служба Служби автомобільних доріг України анонсувала, що нова мостова споруда буде збудована до березня 2020 року. Але міст і до цього часу добудовують, хоча більша частина робіт уже виконана. Нова мостова споруда практично готова до повноцінної експлуатації.
Оскільки новий міст уже є, то потреба в технологічному зникла. І його розібрали. Станом на 25 листопада на лівому березі Ворскли потужний екскаватор закінчував вантажити на фури камінь, що в свій час був основою для тимчасової споруди.
Частина штучної дамби на правому березі ще перегороджує русло річки. Хоча співробітники «Онуру», із якими вдалося поспілкуватися на місці проведення робіт, запевнили, що за кілька днів повністю ліквідують споруду. Більше того, вони обіцяють провести роботи по розширенню і поглибленню Ворскли в місці, де був технологічний міст. Адже за час існування мостової споруди річка біля неї стала мілкою через велику кількість нанесеного піску.
А Ведмедівський міст, як і раніше, аварійний
У свій час керівництво Кобеляцької міської ради устами її голови анонсувало домовленість із турками щодо використання технологічної мостової споруди, у якості заміни старого Ведмедівського мосту через річку Кобелячок. Вперше згадка про такі наміри пролунала ще на сесії міськради 15 листопада 2019 року. Олександр Копелець навіть запропонував виділити 50 тисяч гривень на проведення робіт по обстеженню аварійного мосту.
Але вже в лютому 2020 року ситуація змінилася. Олександру Копельцю розповіли, що без проекту мости не будують. І без грошей, виділених з міського бюджету, теж.
Тоді в квітні 2020 року міський голова забалакав про те, аби вчергове спробувати обдурити долю і контролюючі органи та збудувати замість мосту дамбу, і виділити вже 150 тисяч гривень на розробку відповідного проекту. І хоча депутати Галушко і Матюхов зауважували, що дамбова споруда в цьому місці загрожує в майбутньому підтопленням цілого міського мікрорайону, їх колеги проголосували і за цю пропозицію Копельця.
Чи були насправді виділені ці 50 + 150 тисяч, чи проведене обстеження і чи виготовлений проект, міський голова, як завжди, нікого не повідомляв. Як невідома і доля Генплану міста Кобеляки. Його теж обіцяли виготовити з першого року керівництва Олександра Олександровича. Але за турботами про «Екопарк» і копельцеву футбольну команду, про Генеральний план міста звично забули. Залишається сподіватися, що вже нові депутати нагадають забудькуватому керівнику про його обіцянки і нібито виділені гроші.