17 лютого Кабінет Міністрів затвердив постанову №122 «Деякі питання дорожнього господарства».
Цим документом Кабмін визначив перелік об’єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення в 2021 році та обсяги бюджетних коштів для їх фінансування за рахунок спеціального фонду державного бюджету за бюджетною програмою 3111020 «Розвиток мережі та утримання автомобільних доріг загального користування державного значення».
Загалом цього року Служба автомобільних доріг у Полтавській області планує освоїти 2,1 мільярда гривень. За ці кошти мають провести ремонт і будівництво 13 доріг.
Згідно з додатком до постанови, у цьому році з державного бюджету виділять 4 500 000 на капітальний ремонт скандального мосту через річку Кобелячок, що знаходиться на автодорозі М-22 Полтава — Олександрія, поблизу села Вишневе.
Нагадаємо, що в лютому 2019 року бетонну споруду відкрили після дворічного ремонту. Споруда стала ширшою на 1,5 метра: із 7 до 8,5. Ремонтні роботи проводила будівельна організація ТОВ «Ростдорстрой». У серпні 2019 року громадський активіст і тодішній депутат Бутенківської сільської ради виклав у соцмережу Фейсбук відео про цей міст. У ньому він відзняв та продемонстрував, що металеві конструкції, які мали укріпити бетонні плити, тримаються на дерев’яних дощечках. Місцями бруски повипадали і конструкція фактично висить у повітрі. Про це активісти повідомили правоохоронцям, а згодом перекрили бетонну споруду, аби привернути увагу громадськості.
Також продовжаться роботи на автошляху Н-31 Дніпро — Решетилівка, включаючи будівництво шляхопроводу через залізницю в Бутенках (50 000 000), шляхопроводу і розв’язки на перетині Н-31 та М-22 (60 000 000) та автодорозі Полтава — Олександрія.
Витрати на автодороги, що проходять через Кобеляцьку, Білицьку і Новосанжарську громади
Ділянка |
Місцезнаходження |
Обсяг фінансування, грн |
М22 Полтава — Олександрія |
||
Поточний середній ремонт траси (8 кілометрів) |
км 1+655 — км 48+000 |
50 000 000 |
км 75+000 — км 101+040 |
||
км 117+148 — км 126+340 |
||
Капремонт траси |
км 29+000 — км 32+000 |
1 000 000 |
Капремонт мосту через річку Кобелячок |
км 48+190, біля Вишневого (56,43 м) |
4 500 000 |
Капремонт мосту через струмок |
км 58+717, біля с. Оленівка (25,35 м) |
3 900 000 |
Капремонт траси |
км 57+600 — км 59+200 |
500 000 |
км 64+400 — км 66+000 |
500 000 |
|
км 69+750 — км 70+650 |
500 000 |
|
км 73+000 — км 75+000 |
500 000 |
|
км 79+750 — км 80+650 |
500 000 |
|
км 87+045 — км 89+345 |
500 000 |
|
км 92+345 — км 95+345 |
500 000 |
|
км 101+045 — км 103+679 |
500 000 |
|
Н31 Дніпро — Царичанка — Кобеляки — Решетилівка |
||
Реконструкція траси |
км 96+550 — км 100+300 |
14 800 000 |
км 100+300 — км 103+500 |
7 500 000 |
|
Будівництво обходу Красного |
км 103+500 — км 105+200 |
25 600 000 |
км 105+200 — км 108+000 |
24 800 000 |
|
км 108+000 — км 111+120 |
45 500 000 |
|
Будівництво обходу Кобеляк |
км 111+120 — км 113+000 |
10 000 000 |
км 113+000 — км 114+000 (1 км мостового переходу через р. Ворскла) |
16 500 000 |
|
км 114+000 — км 116+500 |
24 800 000 |
|
км 116+500 — км 119+700 |
28 300 000 |
|
Реконструкція траси |
км 119+700 — км 124+800 |
100 000 000 |
км 124+800 — км 128+000 |
50 000 000 |
|
Будівництво шляхопроводу ч/з залізницю на км 128 + 552 |
км 128+000 — км 129+400 |
50 000 000 |
Будівництво шляхопроводу та розв’язки на км 130 + 045 |
км 129+000 — км 131+150 (4,1 км) |
60 000 000 |
Реконструкція траси |
км 131+150 — км 133+500 |
10 000 000 |
км 133 + 500 — км 137 + 900 |
10 000 000 |
|
км 137 + 900 — км 141 + 200 |
5 000 000 |
|
км 141 + 200 — км 146 + 081 |
5 000 000 |
|
км 146 + 081 — км 150 + 000 |
75 000 000 |
|
км 150 + 000 — км 155 + 000 |
100 000 000 |
|
км 155 + 000 — км 159 + 965 |
100 000 000 |
|
Будівництво обходу Решетилівки |
км 159 + 965 — км 168 + 110 |
125 000 000 |
км 168 + 110 — км 172 + 140 |
60 000 000 |
|
км 172 + 140 — км 174 + 145 |
50 000 000 |