Вхід | Реєстрація

Історія успіху від Сергія Зінченка!

Історія успіху від Сергія Зінченка!

Триває онлайн-проект гуртка «Журналістика» «Історія успіху». Цього разу на зустріч запросили випускника Кобеляцького БДЮТ Сергія Зінченка. Нам відомо, що після школи Сергій подався в Польщу на навчання і залишився там працювати. Юні журналісти запросили його на онлайн-зустріч на платформі ZOOM, аби дізнатися про всі його досягнення.

У БДЮТ хлопець відвідував танцювальний і вокальний гурток, цікавився в’язанням і шиттям, декламував вірші. З повагою згадує своїх наставників: Галину Вікторівну Сабадирь, Інну Володимирівну Уткіну, Надію Миколаївну Бражник, Людмилу Панасівну Куць, Андрія Володимировича Уткіна. Згадуючи Сергія, кожен з керівників гуртків наголошує, що це був активний, творчий, креативний, незамінний вихованець.

Серед яскравих ситуацій згадує моменти виступу на сцені в складі творчого об’єднання «Художнє читання «Калинонька»: «Буває, стоїш, про себе повторюєш слова, а коли твоя черга — забуваєш усе! Але ситуацію виправляє Галина Вікторівна, яка з першого ряду чи то поглядом, чи словом підказує — і ти врятований! Добре, коли є такі педагоги». Зізнається, що більш впевненим почував себе, виступаючи з танцювальним номером: «Тут я був свій серед своїх!». Пам’ятає і партнерок з танців Настю Кучеренко, Лєну Лашко та Владу Варич. Сергій займався не лише творчістю і самодіяльністю, а й спортом: відвідував секції тенісу, баскетболу, боксу та волейболу. Єдине, на що йому не вистачало часу, — це навчання. До нього хисту і бажання було менше всього, зізнається Сергій, можливо, саме тому намагався зайняти себе до пізньої години, аби ввечері мамі розказати, як він втомився, і лягти спати…

Не плануючи, у ході розмови обговорили функції школи та її роль у житті кожної людини. Провели паралелі між можливостями дітей, які навчаються сьогодні і в часи навчання Сергія. Він пригадав історію з крутою зачіскою, яку підгледів за кордоном і зробив собі, а от «школа» не дуже схвально до неї віднеслася, бо виглядав, не як усі. Ми ж лише посміялися з того, бо зараз маємо зачіски кожен на своє вподобання.
Дійшли висновку, що раніше школа мала більш авторитетне значення для учнів, мала більш широкі можливості щодо виховання дітей. Але при тому виховання орієнтувалось не на особистісний розвиток дитини, а більш колективний. Сьогодні ж у нас кожна дитина — індивідуальність! Приємно, що всі шкільні пригоди Сергій згадує з посмішкою і з повагою до своїх вчителів. Він підтримував усі ініціативи в школі, брав участь у ДПІ, КВН. Виступав на концертах у РЦКД (відвідував танцювальну студію Лесі Вікторівни Анурової), разом з Наталією Володимирівною Спицею вивчав англійську та подорожував.

Отже, закінчивши 11 класів НВК № 1, хлопець твердо вирішив їхати в Польщу, щоб вступити до одного з вузів у місті Любліні. Розказав, як усіх абітурієнтів, які подали свої кандидатури, зобов’язали пройти соціологічне тестування щодо індивідуального розвитку особистості. І що ви думаєте? — кандидатура Сергія вимагає більш широкої сфери діяльності, ніж омріяний ВУЗ, і його перевели в місто Бидгощ Куявсько-Поморського воєводства, у інший кінець Польщі, для вступу до більш престижного університету –University of Ekonomi WSG. Нас усіх приємно вразив факт психологічної оцінки перспектив та можливостей студентів, які сприятимуть розвиткові саме особистості, його індивідуальності, у нас поки що про таке не чули…

Хлопець вступив до університету і одразу почав шукати підробіток, щоб трішки допомогти батькам у його забезпеченні. Першим місцем роботи було невеличке кафе, де працював майже рік. Мав досвід роботи з інвентаризації у магазинах міста. Платили більше, але майже не було часу на відпочинок і здоровий сон. Працював на фірмі із відновлення сонячної електроенергії, вивчав маркетингову справу, проводив аналіз показників фірми. При цьому знаходив час на танцювальні та спортивні секції.

Ініціативи і наполегливість Сергія не залишились поза увагою деканату і невдовзі йому запропонували стати асистентом студентів з обмеженими можливостями (це була незряча дівчинка і хлопчик у візку). Далі — пропозиція контролю студентських стипендій та формування потрібних для цього документів. І зовсім скоро в 2019 році переведений у деканат як особа, яка займається контролем роботи із захисту дипломів та здачі сесій. Зараз він спеціаліст зі справ маркетингу University of Ekonomi WSG, тобто будує стратегії реклами університету. А рекламувати й справді є що: напрямки навчання, дитячий садок при вузі, дім опіки для людей похилого віку, своя пасіка, міні-лікарня…

Він не зупиняється на досягнутому і наголошує на своїх планах, вони в нього великі, амбітні! Зараз весь свій час витрачає на власний розвиток. Закінчив навчання в магістратурі та здобув післядипломну освіту, працює і щомісяця відвідує якісь цікаві курси, тренінги.

Серед порад сучасним українським підліткам і юним журналістам, зокрема, нам запам’яталися наступні:

  • свій вільний час витрачайте на улюблене заняття,
  • всебічно розвивайтеся,
  • вчіться фільтрувати інформацію, що вам доносять,
  • будьте систематичними у своїх планах і діях,
  • інвестуйте в свій розвиток, читайте книги, беріть інтерв’ю у цікавих людей, рівняйтеся на них,
  • не влаштовуйте змагання із здобуття знань у школі, а вчіться їх застосовувати для розвитку своєї індивідуальності,
  • пишіть розумні дописи в соцмережах, висловлюйте свою думку, виражайте і контролюйте свої емоції…
  • І при цьому Сергій наголосив на головному: «Йдіть по шляху доброти і справедливості, будьте вірними своїй цілі».

Після зустрічі з Сергієм Зінченком нам ще довго буде над чим подумати, попрацювати над своїми можливостями і вподобаннями. Його оптимізм, відкритість, привітність і наполегливість прийшлися до душі кожному з нас. Однозначно, вихованці нашого гуртка «Журналістика», колектив Кобеляцького БДЮТ та, напевно, і все місто пишаються нашим земляком. Він став взірцем для кожного підлітка, гордістю для батьків! Його історія — це справжня історія успіху, яку варто ставити в приклад підростаючому поколінню.

Дякуємо за дві години спілкування онлайн і сподіваємось на зустріч у рідних Кобеляках!


Автор: Максим Білаш, гурток «Журналістика» Кобеляцький БДЮТ


Дізнавайтеся першими найважливіші і найцікавіші новини України та Полтавщини – підписуйтеся на наш Telegram-канал та на сторінку у Facebook
| Кобеляки | Цікаве


1. Ltava / 11 квітня 2021, 10:44
Так, а коли буде про історію успіху? що чергова молода людина поїхала за кордон щоб там заробляти прибавочну вартість тій країні? Це історія успіху? Будувати економіку іншої держави і залишати витрати на соціальну сферу своїй - це історія успіху? Якесь збочення!(((
2. Filon / 12 квітня 2021, 16:58
1.Ltava
« що чергова молода людина поїхала за кордон щоб там заробляти прибавочну вартість тій країні? Це історія успіху? »

Ну, скажемо так, як для окремо взятої унікальної людини, у даному випадку _ Сергія Зінченка, це таки ісорія успіху. як для держави Україна - історія чергової втрати. Але тут дуже тонка, як на мене, невловима різниця іж особистим успіхом і државною невдачею. Що важливіше? Успіх Зінченка чи невдача України. Як для мене, жидомасонсвуючого стихійного дзен-буддиста, важливіший успіх Зінченка.
3. Ltava / 12 квітня 2021, 20:08
2.Filon
«Як для мене, важливіший успіх Зінченка.»


А для мене . як платника податків, важливіше інтереси держави ((( Гарно витративши бюджетні кошти на народження освіту і т.д. поїхати за кордон для самореалізіції і залишити на мою «шию» утримання своїх батьків і дідів, розповідати про успіхи((( Тож може і податки платитимемо не країнам де реалізовуєшся а тим хто на твій розвиток потратився!
4. Selena2017 / 12 квітня 2021, 23:52
2.Filon
«Що важливіше?»


Важливіше, щоб Кобеляки не продукували таких блохастих журналістів , яким байдужа власна держава , а головний журналіст з «Ехо» не позиціонував себе смішним , бо до буддизму йому як до Києва рачки.
5. Filon / 13 квітня 2021, 08:27
4.Selena2017
«
Важливіше, щоб Кобеляки не продукували таких блохастих журналістів»

А де б ви тоді свої дурнуваті коментарі друкували?
6. Selena2017 / 13 квітня 2021, 09:27
5.Filon
«дурнуваті коментарі »


Вважаєте, що ВАШ коментар відповідАє суті буддизму ? Хтось, може, й повірить... Краще сам не пишіть дурнуватого

Змінено 13.04.2021, 09:40
7. Чудо Юдо / 13 квітня 2021, 14:35
3.Ltava
«Гарно витративши бюджетні кошти на народження освіту і т.д. поїхати за кордон для самореалізіції»

З моїх батьків «доїли» гроші і у школі, у в універі, і, мабуть, у пологовому будинку. І це поверх податків, які вони платили і так. Так що моя держава не дала мені безкоштовно НІЧОГО - все оплачено офіційно і не офіційно.
Так що, моя позиція: я не винен їй не коп’я. Ну, окрім податків із того, що я батрачу щоденно.
А якщо керівництво цієї держави не хоче давати перспективи своїй молоді а просто хоче верхи на ній їздити і обкрадати - так тоді не можна роказувати цій молоді, що вона щось їм винна.

P.S. я живу і працюю в Україні. Ще в Україні.
8. Filon / 13 квітня 2021, 20:43
[[ЦИТАТА|6|Selena2017|відповідАє суті буддизму ? ]А що ви знаєте про буддизм? Впевнений, що нічого. Він не забороняє казати людині,що вона дурна.Буддизм, до вашого відома у своїй первісній, істинній суті, взгалі практично ічого не забороняє. Будда по молодості був класичним мажором, бухав. жив із багатьма жінками, одній склепав дитинку. А потім пішов пізнавати світ і себе. І пізнав. І, до речі, казав, що баьківщина. Тим більше держава чи Україна, чи Росія, чи Китай - це дурня. Над усе - людина.
9. Selena2017 / 14 квітня 2021, 00:49
8.Filon
«8. Filon / вчора, 20:43»


Пане Філон, буддизм - поширена і глибокого змісту релігія мільйонів людей. Ваша впевненість у тому, що я про неї нічого не знаю, ні на чому не грунтується. Дещо все-таки знаю, цікавилася і поважаю людей, які за її допомогою трудилися над чистотою свого розуму і правильним сприйняттям життєвих обставин. Ви ж , назвавшись жидомасонствуючим стихійним дзен-буддистом, справді не маєте до неї ніякого відношення, бо такого поняття можна було набратися тільки десь під пивним ларьком в товаристві його постійних завсідників. До чого була ця бравада? Вона вас не прикрасила. А останній коментар - це вже навіть не бравада, а, даруйте, маячня .
10. САША СТАВИЦКИЙ / 14 квітня 2021, 13:43
Пане Філон , не годиться так спілкуватись із жінкою.А після того , що ви написав: де б ви друкували свої дурнуваті коментарі - я незнаю , чи варто взагалі відвідувати цей сайт і читати вашу дурнувату писанину.У вас крім війни з Копильцем , нема чого і читати. Тож і коментатори зважте , що ви пишите дурнуваті коментарі.
11. Fed654Frumos / 14 квітня 2021, 14:09
Саша, вам не вгодиш.Ви ж хочете,щоб тут писали правду,будь-ласка,читайте правду.Ну,дійсно коменти Селени відверто дурнуваті.І я більш ніж впевнений що ви теж так вважаєте,просто захищаючи її,ви дієте за принципом ’’враг моего врага-мой друг’’.
12. САША СТАВИЦКИЙ / 14 квітня 2021, 14:58
Дійсно , я не завжди поділяю позицію богині місяця , але не поділяю і дурнуватого відношення до людей , які в чомусь не поділяють твої погляди. А ворогів у мене немає , є люди , з якими ми маємо різні погляди на життя.
13. Selena2017 / 14 квітня 2021, 18:28
12.САША СТАВИЦКИЙ
« я не завжди поділяю позицію богині місяця »


Була б вдячна за своєчасні зауваження відносно моїх позицій в коментарях саме від Вас , пане Ставицький. Та й від інших мислячих людей на цьому сайті. Собі в недолік відношу іноді невиправдану різкість , яка проявляється лише в окремих випадках, коли лунає ненависть до інакодумаючих. Я не втручаюся в кобеляцькі ситуації , бо не можу дати їм правильної оцінки, але висловлювання пана Філоненка іноді такі, що промовчати не вдається. Сьогодні справжній, вартісний журналіст, в якого можна взяти собі багаж знань і правильне сприйняття світу та подій, що відбуваються, - на вагу золота. Їх одиниці. Наш Ігор Миколайович (знову різко) до таких не належить останнім часом, щось з ним сталося, легковажить у своїй професії. А життя сьогодні ставить такі питання в різних ситуаціях, що треба досить багато передумати, щоб донести людям думку, яка б допомогала робити правильні кроки, та й життя б легшало . І державу б так не гойдало, бо тільки в її стабільності і порятунок.Це МОЯ позиція. Кому вона не подобається, вибачайте. Зробіть так, щоб ваша дала велику користь для всіх.
14. Selena2017 / 14 квітня 2021, 18:41
11.Fed654Frumos
« коменти Селени відверто дурнуваті.»


Федю, вам ввижається в коментарях інших людей те, чим багатий сам. Клон оракула і не може інакше . Не одна я намагалася якось заперечувати вам, але ненависті дісталося мені найбільше, цілком природно, вважаю. Бо таки дістала , не можете нічим іншим заперечити , то хоч лайкою. Бажаю вам все-таки заспокоїтися , бо життя веде свою власну лінію і невідомо, як все обернеться.
15. Selena2017 / 15 квітня 2021, 10:44
7.Чудо Юдо
«P.S. я живу і працюю в Україні. Ще в Україні.»


Не ображайтесь, якщо мої думки відносно такої заяви Вам не сподобаються. Ми народжуємося і живемо там, і тільки там, де передбачено тими силами, пояснити які не вміємо, та й не дано. Більше за те : ми генетично прив"язані до місця проживання, так сьогодні визначають науковці, яких це цікавить. Тому й виникає ностальгія ота, і штука це дуже болюча, знаю з розповідей тих, хто нею страждає Не дасть Вам власне коріння покинути Україну, свою бАтьківщину, хоч хтось сприйме це за пафос. А якщо ще домішається до неї й зневага, то ризикуєте перетворитися на земляка, що сходить злістю від неможливості навіть не повернутися, а відвідати. Сам винен... Поїхати за кордон вчитися , працювати , вдосконалюючись, - нічого грішного в цьому не бачу. Але здобуте повинно служити розбудові свого краю. Відколи я відвідую цей сайт, не знайшла й натяку на те, що хтось зробив хоч якісь зусилля для того, щоб було інакше в нашому житті. Якщо хтось і робить спробу - запльовують. Так, світ широкий , тікати є куди , але це тимчасово та й перекотиполів у ньому не шанують. Повертаються ж, розповідають , знаєте, тому щось "поки що" і стримує. Зміст Ваших коментарів підказує : Ви потрібні Україні. Кому ж тоді її рятувати?
16. Чудо Юдо / 15 квітня 2021, 17:08
15.Selena2017
«Більше за те : ми генетично прив"язані до місця проживання,»

Ну, у генетичну прив’язаність я якось не вірю. Швидше за все просто одні люди легко "зриваються із місця", а інші так не можуть, то і все. Чимало людей не лише із нашої країни заносило навіть на інший край Світу і нічого, жили не тужили.

15.Selena2017
«А якщо ще домішається до неї й зневага, то ризикуєте перетворитися на земляка, що сходить злістю від неможливості навіть не повернутися, а відвідати»

Ні, зневаги не відчуваю точно. Раз проживаю тут то адаптувався до тутешних умов і почуваю себе непогано. Бо так дійсно можна перетворитися у людину, яка в Україні живе і Україну ж люто ненавидить (серед коментаторів тут є такі) - це нічого окрім спалених нервів не принесе.

15.Selena2017
«Якщо хтось і робить спробу - запльовують»

І це правда - у наших людей якийсь дикий синдром біполярності, чи що: то вони скиглять цілими днями, що все навкруги хреново, а як тільки хтось щось організує чи той же Філон починає писати про явних хабарників, так відразу в крик: "та нафіга? та зачем??? Та нашо воно нада?". Людям подобається жити в лайні, людям подобається відчувати себе нещасними і обманутими.

Бачите, з більшістю Ваших тверджень я погоджуюся. Але, незважаючи на це, абсолютно не вважаю себе винними державі. Я винен їй заплатити податки за те, що я працюю тут - я плачу. Це і є мій мінімальний внесок. Я не кидаю недопалки мимо урни, я не ламаю те, що уже побудовано. Але більше цього я нікому нічого не винен. І, наприклад, армія, на мою думку, повинна бути тільки контрактною, бо мені колись отак, як я був ще хлопчаком, у воєнкоматі уже про "борг перед Родіной" втірав воєнком, я ще тоді питав у нього, що ж я у борг взяв таке, що я безкоштовно повинен наражати своє здоров’я і життя на небезпеку?
17. Чудо Юдо / 15 квітня 2021, 17:11
10.САША СТАВИЦКИЙ
«Пане Філон , не годиться так спілкуватись із жінкою.А після того , що ви написав: де б ви друкували свої дурнуваті коментарі - я незнаю , чи варто взагалі відвідувати цей сайт»

Ну, справедливості ради, Селена перша стартонула з образи :)
18. Selena2017 / 15 квітня 2021, 17:19
17.Чудо Юдо
«перша стартонула з образи :)»


Якщо вже справедливості ради , то: а скільки разів промовчала на образи на свою адресу ? Сторонньому оку це якось непомітно.
19. Selena2017 / 15 квітня 2021, 17:34
16.Чудо Юдо
«16. Чудо Юдо / сьогодні, 17:08»


Дякую. Розмова спокійна, мені подобаються Ваші погляди , все як треба при такому переломі суспільних формацій. Відносно генетичної прив"язки, мабуть , треба постаршати (чомусь уявляю Вас в розквіті молодості) , мені це стало зрозумілим з віком. Згодна і за армію , так за нами ж ще сила-силенна рудиментів колишнього тягнеться , треба терпіти, поки вони відсохнуть та відпадуть. Часи важкі для всіх, а чути один одного як слід ми ще не навчилися.
20. саша ставицький / 17 квітня 2021, 11:11
16.Чудо Юдо
«, армія, на мою думку, повинна бути тільки контрактною, бо мені колись отак, як я був ще хлопчаком, у воєнкоматі уже про "борг перед Родіной" втірав воєнком, я ще»

Оце і є твоя ідеологія , ти спекулюватимеш на базарі , а хтось повинен гибіти в окопах , захищаючи твій спокій , бо ти вважаєш себе умнім , і нікому нічого не винен.Для тебе повинні були побудувати школу , де ти отримав освіту , лікарню , де лікуєшся , дороги , по яких їздиш , водогін , з якого береш воду , хтось повинен виростити картоплю , напекти тобі хліба - зате ти нікому нічого не винен.
21. Filon / 17 квітня 2021, 13:36
20.саша ставицький
«, а хтось повинен гибіти в окопах , захищаючи твій спокій»

Саша це ви із окопу строчите? Разом із Селеною в перервах між вирощуванням картоплі?
22. Borch / 17 квітня 2021, 13:39
20.саша ставицький
«Оце і є твоя ідеологія , ти спекулюватимеш на базарі , а хтось повинен гибіти в окопах , захищаючи твій спокій , бо ти вважаєш себе умнім , і нікому нічого не винен.Для тебе повинні були побудувати школу , де ти отримав освіту , лікарню , де лікуєшся , дороги , по яких їздиш , водогін , з якого береш воду , хтось повинен виростити картоплю , напекти тобі хліба - зате ти нікому нічого не винен.»


Йому хтось хліб насильно пече, чи безкоштовно? Все добровільно, я вам гроші, ви мені хліб. Чи можливо податкові збори не бере в різних виплат і покупок, щоб школи будувати? Все чесно я вам податки ви мені школи. Та і на армію хватить, спец краще 10 салаг.
23. Selena2017 / 17 квітня 2021, 15:17
21.Filon
«Разом із Селеною в перервах між вирощуванням картоплі?
»

Нижче впасти «журналісту» вже не можна. Очі роззуйте, що навколо робиться, яка небезпека чигає НА ВСІХ !!! Чи вже приготувалися зустрічати очманілих ? З ними, як Борщ , гендлювати готові? Озолотив країну своїми податками , тільки похвальба.
24. Filon / 17 квітня 2021, 15:43
23.Selena2017
«Очі роззуйте, що навколо робиться, яка небезпека чигає НА ВСІХ !!!»

А яка небезпека? Кліщі?
25. Чудо Юдо / 17 квітня 2021, 18:05
20.саша ставицький
«Для тебе повинні були побудувати школу , де ти отримав освіту , лікарню , де лікуєшся , дороги , по яких їздиш , водогін , з якого береш воду , хтось повинен виростити картоплю , напекти тобі хліба - зате ти нікому нічого не винен. »

Якусь єресь Ви несете. Ніхто мені нічого не винен, у мене з усіма людьми товарно-грошові відносини, мені також безкоштовно нічого не дається.

18.Selena2017
«Якщо вже справедливості ради , то: а скільки разів промовчала на образи на свою адресу ? Сторонньому оку це якось непомітно. »

Не спостерігав за вашими перемовинами, тому можливо, нічого не скажу...

19.Selena2017
«треба постаршати (чомусь уявляю Вас в розквіті молодості) , мені це стало зрозумілим з віком.»

Та ні, я уже не першої свіжості, потягало життя :) Але ще є немало часу (сподіваюся), щоб учитися і змінювати свої погляди.
26. Selena2017 / 17 квітня 2021, 19:21
25.Чудо Юдо
«Не спостерігав за вашими перемовинами, тому можливо, нічого не скажу...
»

І на тому спасибі. Мене радує Ваше прагнення "учитися і змінювати свої погляди".Розум на те і дається людині , щоб аналізувати життя і давати йому правильну оцінку , враховуючи не тільки свої власні інтереси , а й оглядаючись на ближнього. Це процес нелегкий і тривалий. А в перемовини чоловічі у Вашому коментарі не втручаюсь, бо вони таки чоловічі, це інакше.
27. orakul / 18 квітня 2021, 06:30
10.САША СТАВИЦКИЙ
«У вас крім війни з Копильцем , нема чого і читати. »

Тому що будизм закінчується там де починаються гроші і корпоративні інтереси. На базарі кажуть що власником Ехо є пан Галушка, він же кум Філона, Ісипа і ше когось із "минулих". Так що все просто, а на Ехо можна вплинути лише його некуплянням та пошуком альтернативних місцевих ЗМІ, ну наприклад Решетилова "Година". Хоч там нема таких можливостей для спілкування та й правди там теж не густо.
28. Filon / 18 квітня 2021, 11:08
27.orakul
«Тому що будизм закінчується там де починаються гроші і корпоративні інтереси. На базарі кажуть що власником Ехо є пан Галушка, він же кум Філона, Ісипа і ше когось із "минулих»

Оракуле, ну від Вас не чекав. Ви ж нібито не Селена і намагаєтеся оперувати фактами а не домислами. "На базарі" - це надзвичайно серйозне і достовірне джерело інформації. А тепер - про факти, які можна перевірити. Галушко - мій та Ісипа кум. Факт. Власником газети «ЕХО» є Світлана Попович і більше ніхто. Факт.Буддизм не закінчується ніде і ніколи, в тому числі і в товарно-грошових відносинах.Інакше вінби не був найдревнішою і наймиролюбнішою світовою релігією. Факт. Хоча я особисто вважаю це вчення не релігією. Мені дуже подобається вираз із Дзен. Хто такий Будда? Будда - це паличка із засохшим гімном. Бо природа Будди є у всьому. Якось так.
29. Fed654Frumos / 18 квітня 2021, 11:19
Дійсно,Оракул трішки невірно написав.Буддизм можливо і не закінчується ніде і ніколи,а от буддист...
30. саша ставицький / 18 квітня 2021, 12:27
25.Чудо Юдо
« у мене з усіма людьми товарно-грошові відносини»

І коли ж це ти став такий багатий , на базарі насшибав?Недавно читав чи тут , чи на ФБ , один чоловік пояснював , що не ви платите податки , ви навпаки їх крадите , пооформлявши свої забігайлівки нва підставних осіб , щоб не сплачувати податки , саме тому вам не до вподоби касові апарати .Тож те , що ви пане платите до бюджету , це крохи і ніяких товарно-грошових відносин у вас немає.Ви не створюєте ніяких матеріальних благ , а більш за все спекулюєте китайським , купляючи його по дешевій ціні , а тут накручуєте сотні відсотків.А користуєтесь ви значно більше , ніж ви оплачуєте.Ну наприклад їздите по дорогах , які побудували комуняки та колгоспи , таке саме з водогонами , газопроводом - тільки не кажіть , що ви скидався на якийсь невеличкий кусочок газопроводу , бо по ньому газ би не отримали.Відносно професійної армії , то ваші гроші можуть не знадобитись , коли всі займуть вашу позицію , бо гривні можуть помінятись на рублі , песо , реали і т.д.
31. Чудо Юдо / 19 квітня 2021, 08:50
30.саша ставицький
«ви навпаки їх крадите , пооформлявши свої забігайлівки нва підставних осіб , щоб не сплачувати податки , саме тому вам не до вподоби касові апарати»

Шановний, у конкретно даному випадку, Ви трохи не за адресою. Немає у мене забігайлівок і я не торгаш. А прибутки мої дуже далекі від того, коли потрібно оформляти свій бізнес на декількох підставних осіб - я прекрасно «влазю» у ліміти приватного підприємця, до мільйонерів мені дуже далеко :)
Відносно професійної армії так я справно плачу ті 1.5%, які від мене вимагає держава.

По радянським дорогам (точніше, по тому що уже з них залишилося) так, їжджу і що? Їх позривати щоб такі як я не їздили? Ті, хто їх будував, лише "для себе" будували? Чи мені за свій кошт починати їх ремонтувати, щоб чиновникам накрасти легше було?:) Не уловив суті претензії...
Додати коментар

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
Вам необхідно зареєструватися, або увійти під своїм логіном



Купить квартиру Полтава
 Криптовалютні біржі в Україні
Курс НБУ

Зачекайте, йде завантаження...

Логін:
Пароль:
запам'ятати


Реєстрація | Нагадати пароль

Шановні водії!

У зв’язку зі значним погіршенням погодних умов та сильної хуртовини частина траси Р-52 у Царичанському районі являєтсья непридатною до використання!

Служба порятунку звертає Вашу увагу на те, що вирушаючи у таку погоду в дорогу Ви йдете на це на свій страх і ризик - у випадку неможливості вибратися із снігових заметів на дорогах чекати допомогу можливо прийдеться досить довго.

Тому рекомендується відмовитися від подорожей автомобілем до стабілізації ситуації