Вхід | Реєстрація

У Санжарах відкрили новий ЦНАП

У Санжарах відкрили новий ЦНАП

Центр надання адмінпослуг, крім головного відділення, матиме два підрозділи та два віддалені місця.

18 червня в Нових Санжарах відбулася важлива подія, яка зібрала посадовців різних рівнів та мешканців населеного пункту. У селищі розпочав роботу центр надання адміністративний послуг («Центр Дія»).

Будівлю протягом двох років зводили в рамках Програми ЄС «U-Lead з Європою». Вартість проекту склала близько 6,5 мільйона гривень, із цієї суми кошти місцевої громади — 20 відсотків. Загалом програму «U-LEAD з Європою» при створенні ЦНАПу з підрозділами та віддаленими робочими місцями адміністраторів профінансовано на 227 тисяч євро.

Проект приміщення розроблений шведськими архітекторами. Основний напрямок — використанням енергоефективних технологій (віконні системи, утеплення стін і вікон, централізована система вентиляції і кондиціонування, тепловий насос). У ЦНАПі передбачені всі умови для забезпечення доступності всіх груп населення (пандус, сповивальний столик, дитяча кімната).

У ЦНАПі працюватимуть 19 спеціалістів. Їх робочі місця оснащені сучасними меблями, технікою, програмним забезпеченням, інформаційною системою «Вулик». Зокрема, 11 фахівців обслуговуватимуть клієнтів у головній будівлі, по три чоловіки надаватимуть послуги в територіальних підрозділах, що діятимуть у Руденківці й Малій Перещепині, і по одному спеціалісту працюватимуть на віддалених робочих місцях у Великому Кобелячку й Старих Санжарах.

У Центрі працює електронна черга відвідувачів. Також передбачене місце для паспортної станції, яку мають придбати за рахунок місцевого бюджету.

Усього фахівці Центру надаватимуть 165 послуг (реєстрація місця проживання, бізнесу, нерухомості, актів цивільного стану, послуги соціального характеру, пенсійні питання), у підрозділах та віддалених робочих місцях відвідувачі отримуватимуть більше 120 адмінпослуг. Крім того, у головній будівлі і підрозділах облаштовані спеціальні місця для клієнтів, аби вони мали змогу отримувати електронні послуги через портал «Дія» і працювати з комп’ютером.

До того, як приступити до виконання своїх обов’язків, фахівці ЦНАПу пройшли навчання за 5‑модульною тренінговою програмою, що включає тематики надання адмінпослуг, роботи з клієнтами, ділової етики та гендерних питань.

На церемонії відкриття були присутні заступник Міністра цифрової трансформації Людмила Рабчинська, гендиректор Директорату з питань розвитку місцевого самоврядування Міністерства розвитку громад Сергій Шаршов, директор Програми «U-LEAD з Європою» від Sida Сусанна Делланс, голова Полтавської обласної ради Олександр Біленький, виконуючий обов’язки начальника управління інфраструктури та цифрової трансформації ОДА Сергій Марчишинець, голова райдержадміністрації Дмитро Романов, голова райради Михайло Кононенко та народний депутат Костянтин Касай.

Посадовці привітали працівників ЦНАПу та жителів громади із відкриттям «Центру Дія».

Фахівці Центру отримали сертифікати про проходження тренінгової програми для підвищення кваліфікації.
На завершення урочистостей посадовці перерізали стрічку та оглянули нову будівлю.


Автор: Олександр ДІДЕНКО, «ЕХО»


Дізнавайтеся першими найважливіші і найцікавіші новини України та Полтавщини – підписуйтеся на наш Telegram-канал та на сторінку у Facebook
23 червня 2021, 17:25 | Нові Cанжари | Суспільство
Додати коментар

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
Вам необхідно зареєструватися, або увійти під своїм логіном



Курс НБУ

Зачекайте, йде завантаження...

Логін:
Пароль:
запам'ятати


Реєстрація | Нагадати пароль

Шановні водії!

У зв’язку зі значним погіршенням погодних умов та сильної хуртовини частина траси Р-52 у Царичанському районі являєтсья непридатною до використання!

Служба порятунку звертає Вашу увагу на те, що вирушаючи у таку погоду в дорогу Ви йдете на це на свій страх і ризик - у випадку неможливості вибратися із снігових заметів на дорогах чекати допомогу можливо прийдеться досить довго.

Тому рекомендується відмовитися від подорожей автомобілем до стабілізації ситуації