Вхід | Реєстрація

Кобеляцькі комунальники наплювали на рішення суду

Кобеляцькі комунальники наплювали на рішення суду

Як і можна було очікувати, працівники комунального підприємства «Водоканал Плюс» не поспішають виконувати судові рішення. Вони, як і раніше, нахабно порушуючи закон, вивозять міський непотріб у ліс.
Два тижні тому на шпальтах тижневика з’явилася чергова публікація на тему незаконності створеного міськими депутатами і їх поводирем сміттєзвалища в сосновому лісі. Вона мала назву «Звалище в лісі визнали незаконним».

На той момент ми ще не володіли офіційною інформацією з приводу того, чи вступило рішення Полтавського окружного адміністративного суду в законну силу.

Зараз маємо. Рішення по адміністративній справі за номером 440/6564/20 набрало законної сили ще з 11 червня 2021 року. Нагадаємо, що попередня публікація щодо скандального звалища вийшла у світ 8 липня.

Але найголовніше — це те, що, як і прогнозувалося в попередній публікації, комунальники, а конкретніше, їх директор Юрко, виконуючи «вказівки» Копельця, «наплювали» на рішення суду і  вперто продовжують тягати сміття в ліс. Слово «вказівка» взяте в лапки невипадково. Адже можна не сумніватися в тому, що хитрий міський голова власноруч не підписав жодного документа, що «благословляє» вивезення сміття в ліс. Усі наряди, путівки та інші документи, що можуть стати доказовою базою скоєння злочину, підписують інші люди.

Чому так? Та тому, що Олександр Олексанрович, «наплювавши» на інші закони, одночасно, як типовий «Остап Бендер», поважає Кримінальний кодекс. І знає, що в тому кодексі є стаття 382.

А в ній записано:

  1. Умисне невиконання вироку, рішення, ухвали, постанови суду, що набрали законної сили, або перешкоджання їх виконанню — карається штрафом від п’ятисот до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або позбавленням волі на строк до трьох років.
  2. Ті самі дії, вчинені службовою особою, — караються штрафом від семисот п’ятдесяти до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або позбавленням волі на строк до п’яти років, з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років.
  3. Дії, передбачені частиною першою або другою цієї статті, вчинені службовою особою, яка займає відповідальне чи особливо відповідальне становище, або особою, раніше судимою за злочин, передбачений цією статтею, або якщо вони заподіяли істотну шкоду охоронюваним законом правам і свободам громадян, державним чи громадським інтересам або інтересам юридичних осіб, — караються позбавленням волі на строк від трьох до восьми років з позбавленням права обіймати певні посади або займатися певною діяльністю на строк до трьох років.
  4. Умисне невиконання службовою особою рішення Європейського суду з прав людини, рішення Конституційного Суду України та умисне недодержання нею висновку Конституційного Суду України — карається позбавленням волі на строк від трьох до восьми років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років.

Тому той же Копелець докладе максимум зусиль для того, аби не втратити «золоту», в період земельного дерибану, посаду.

А на завершення — ремарка для апологетів Копельця, які виправдовують злочин сумнівними тезами на кшталт «акудижсміттявозити».

Передивіться декларацію кобеляцького міського голови. Там є кілька земельних ділянок, що знаходяться в його приватній власності. От туди нехай і возять.


Автор: Ігор ФІЛОНЕНКО, «ЕХО»


Дізнавайтеся першими найважливіші і найцікавіші новини України та Полтавщини – підписуйтеся на наш Telegram-канал та на сторінку у Facebook
| Кобеляки | Суспільство


1. саша ставицький / 2 серпня 2021, 10:36
З апологетів тут більш за все я один , а взагалі то цим брудом цікавляться ще 3-4 ваших прибічники , яких ви пане Філоненко виводив на мітинги проти Копильця.Якщо говорити за земельні ділянки , то ви їх також маєте і виходить з вашої пропозиції , що сміття можна везти і на ваші ділянки.От тільки виникає питання,як ви , не маючи нічого спільного із сільським господарством , не маючи відповідного фаху , отримали ті ділянки , тоді , як Копилець має відповідний фах , працював в С/Г .Я не підтримую з першого дня смітник в лісі , але питання де дівати ? Давайте всі відмовимось носити сміття до сміттєвих баків і від послуги комунальників по вивезенню сміття.А з Копильцем ви якось на одинці зясовуйте стосунки , бо вже оце все цькування набридло , та воно ні на кого і не діє.
2. Чудо Юдо / 2 серпня 2021, 11:37
1.саша ставицький
«але питання де дівати ?»

Ви бігаєте по колу :) Я Вам уже говорив, що це питання Ви не тому задаєте. Не Філоненко отримує премії за рішення цієї проблеми. А Ви все до нього приколупуєтеся.
І не до Філоненка прокуратура має йти з питаннями. І не один він вважає, що срач в лісі - то є нездраво, раз суд такий виніс вирок - значить як мінімум якийсь суддя вважає, що це повний ідіотизм.
І ні, далеко не 3-4 «прибічників» хвилює питання 5-метрової гори сміття у лісі. Повірте, багато кому воно огидно.
Але Ви все ще вважаєте, що це нормально і що проблему вирішувати не потрібно. Ви, випадково, не є сам Копелець?
3. EuqeneMukhin / 2 серпня 2021, 11:45
1.саша ставицький
«але питання де дівати»

Ви шановний дійсно несповна розуму, підтримувати вивіз сміття в сосновий ліс, людина здравомисляча просто НЕМОЖЕ.
4. Slavko / 2 серпня 2021, 12:22
Це ж Віктор Іванович, баяніст... Не слухайте його, ради бога, несповна розуму нісенітниці... У нього є для цього кілька прохожих несповна розуму пенсіонерок
5. orakul / 2 серпня 2021, 16:05
Оце блін усі пишуть, пишуть а я, чесно кажучи не знаю, щоб хтось реальну пропозицію вніс. Ну може прозівав, то нагадайте. Запитую чесно, без приколу. А щодо лісу, так скоро не буде у нас ні лісу ні землі і тоді ніщо нам не заважатиме співати щеневмерлу.
6. Niko / 2 серпня 2021, 16:39
Так , ,,срач в лісі, то є нездраво". Але ж срач на Ковжежі поряд з жилими будинками, то є ще більше ,,нездраво". Тому цю проблему прийдеться вирішувати не тільки Копельцю, а і всім жителям громади. Коли критикують, то повинні пропонувати свої РЕАЛЬНІ/ОБГРУНТОВАНІ варіанти вирішення проблеми. Наскільки пам"ятаю, раніше було запропоновано два варіанти: вивозити сміття до майданчиків на території інших міст(районів) або організувати щось на кшталт ,,сміттєпереробного підприємства". Але чи згодні мешканці міста платити в декілька разів більше за вивіз і складування на території чужої громади свого сміття? Також питання: чим вивозити? Потрібен потужніший транспорт, ніж є в наявності. І чи є якась громада, яка погодиться постійно приймати немаленький об"єм чужого сміття навіть за гроші?
Щодо ,,сміттєпереробного підприємства", то це ,мабуть, малося на увазі якісь зичайні печі по спалюванню сміття. Чи готовий автор цієї ідеї розмістити таке ,,підприємство" біля свого будинку? Чи знайдуться інші бажаючі? Мабуть, ні. Це означає, що потрібна площадка подалі за межами міста. Не згадуючи вже про проект та будівництво такого підприємства, особливо для самої бідної громади області. Тобто, ці два варіанта НЕРЕАЛЬНІ/НЕОБГРУНТОВАНІ і навряд чи будуть реалізовані в найближчий час/роки. Можливо, хтось має іншу думку, або варіанти?
Р. S. Хочу попередити: я не Копелець і навіть не знаю, як він виглядає. :))
7. Filon / 2 серпня 2021, 16:50
1.саша ставицький
«.Якщо говорити за земельні ділянки , то ви їх також маєте і виходить з вашої пропозиції , що сміття можна везти і на ваші ділянки.От тільки виникає питання,як ви , не маючи нічого спільного із сільським господарством , не маючи відповідного фаху , отримали ті ділянки , т»

Саша відповідаю, хоча це й безнадійно. Перше. Так я маю у приватній власності близькко двох гектарів землі. Дві ділянки купив, як присадибні разом із будинками. Із сплатою усіх податків і зборів, усіх без виключення. Одну, площею 1,26га отримав для ведення осг. Отримав як громадянин України незважаючи на фах, вік, стать і колір шкіри. Друге. Везти сміття на свої ділянки безумовно я не дам. Хіба що їх викупдять за пристойну суму. Чому пропонував везти на землю до Санича? Він це затіяв, він має відповісти. Якби смітник у лісіс створив я, тоді б Ви та інші мали повне моральне право попонувати висипити його під моїми вікнами. А так нехай кожен відповідає виключно за себе і за свої трабли. Логічно пояснюю?
8. DonchenkoLyubov / 2 серпня 2021, 17:52
6.Niko
«Тобто, ці два варіанта НЕРЕАЛЬНІ/НЕОБГРУНТОВАНІ і навряд чи будуть реалізовані в найближчий час/роки. Можливо, хтось має іншу думку, або варіанти? »

А мені здалося, що ти такий самий як і Копелвць, вибач телепень пришелепкуватий,переконана поки не візьмуться за справу активісти небуде діла.
9. Чудо Юдо / 2 серпня 2021, 20:24
6.Niko
«РЕАЛЬНІ/ОБГРУНТОВАНІ варіанти вирішення проблеми»

Якраз вивозити на чужий майданчик є реальне тимчасове вирішення.
Сміттєвий МАЗ на 17 кубів коштує 2.5 мільйонів гривень. Звісно за раз стільки не виділиш, звісно в борг прийдеться. Але дадуть. Громаді дадуть. Або як варіант - оренда. Порахувати наскільки це вигідно.
Водночас із цим шукати перспективи побудування сортувальної станції на місці, чи якогось інвестора, який надумає сміттєпереробний завод тут облаштувати, чи хоча б повноцінний нормальний сучасний полігон почати будувати для всієї ОТГ. Разом з цим, наприклад, розпочати агітацію серед жителів ОТГ щоб вони менше срали (а у нас із соціальних плакатів по місту лише вітання від Копельця і передвиборча агітація за нього ж - за бюджетні кошти!). Запустити контролерів, які будуть ловити і штрафувати тих, хто сипле купи гілля та бур’яну прямо на вулицях. Та що там, потрібно хоча б почати із обов’язкового стяганення оплати за вивіз сміття, бо там ціна - нещасні 4 грн за людину, але не платять мабуть з половини жителів міста!
Я не спеціаліст, але ось щось придумав. Як подумаю, може ще ідеї будуть...

А от тепер підіть і спитайте Копельця, що із цього всього він почав робити за 3 роки, поки в лісі срем. Відповім - нічого! Дядько із бюджету платить штрафи, які накладає суд, і ні про що не париться. Завтра почне срать у іншому лісі і за майбутні ще 3 роки свого керівництва навіть не напряжеться по цій темі! А там, дивись, і безбідна старість прийде, за ви засріться тут хоч по вуха!
10. Випадковий / 2 серпня 2021, 23:05
Чудо Юдо, перш, ніж давати ради-поради, почніть самі платити за сміття. Раз говорите про ціну - 4 грн з людини, значить не платите, бо ціна давним-давно зовсім інша.
11. саша ставицький / 3 серпня 2021, 08:31
9.Чудо Юдо
«а вивіз сміття, бо там ціна - нещасні 4 грн за людину, але не платять мабуть з половини жителів міста!
Я не спеціаліст, але ось щось придумав. Як подумаю, може ще ідеї будуть...
»

Ви дійсно носите сміття надурняк , бо незнаєте скільки потрібно платити , я наприклад щомісяця сплачую 14 грн з людини і це тимчасово , бо ціна буде зростати , поскільки економіка України будується на зростанні тарифів , штрафів , ігри , марихуана , проституція , продаж за бугор зерна , металобрухту.А ідея ваша штрафувати -ідея післямайданного свідомого українця - штрафуйте всих , крім мене .А вивозити на чужий майданчик , потрібно спочатку запитати чи тому чужому ви потрібні з своїм сміттям ?А взагалі тут коментатори майже всі з базару і з базарним мисленням , більшість тих , кого Філоненко виводив на мітинги.
12. саша ставицький / 3 серпня 2021, 08:46
7.Filon
« Filon»

Я вже неодноразово відмічав , що ви ніби в рот води набрав , коли Ісип розмістив смітник під будинками жителів Кобеляк , а от з Копильцем ви публічно зводите рахунки і підтримують вас такі , як Славко , патріоти , які постійно борються з комуністами , і патріотизм виявляють в компютері чи телефоні , тільки не там , де захищають Україну.Я на місці Копильця дав би команду прийняти всі сміттєві баки , поскільки немає куди везти сміття і цим надав би вам можливість проявити ініціативу надати громадянам пораду , куди дівати те сміття , яке виробляється в небачених колись масштабах
13. Чудо Юдо / 3 серпня 2021, 12:44
О, п’ять разів казав, що повинен ідеї подавати той хто за це отримує зарплату, ні, доколупувалися "а куди? а як?". Тільки видвинув свою ідею - тут же мерщій критикувати почали. Підловили на ціні швиденько і тут же навалили претензій. Так, не 4 а 18 грн, просто забувся як написав. Але підісрати всім треба швиденько, це у нас коментатори можуть :) (до речі, я плачу 18 а не 14, Ви недоплачуєте чи я переплачую?)

11.саша ставицький
«А взагалі тут коментатори майже всі з базару і з базарним мисленням , більшість тих , кого Філоненко виводив на мітинги. »

Так я Вам втретє кажу: підіть задайте питання тому, хто його має вирішувати, але ні, Ви то до мене, то до Філоненка чіпляєтеся. І у Вас один результат: нехай Копелець сре там де хоче, бо всі дурні, у всіх ідеї погані, лише у князя світла голова :)

12.саша ставицький
«Я на місці Копильця дав би команду прийняти всі сміттєві баки»

А оце геніальна ідея – і за рік матимемо ми не одну здоровенну купу у лісі, а 22 куп поменше по всьому лісу, полю, місту, на кожній вулиці.

Змінено 03.08.2021, 12:48
14. Filon / 3 серпня 2021, 15:08
11.саша ставицький
«А взагалі тут коментатори майже всі з базару і з базарним мисленням , більшість тих , кого Філоненко виводив на мітинги. »

Ну от не можна, щоб не збрехати. Саш, я нікого із ринку на мітинги не виводив. Так акцію протесту проти смітника в лісі під стінами міськради організовував. Але виключно по тій причині, що більше нікому було. І люди, які торгують на ринку на ту акцію не приходили, тому що їм по барабану. Так, чітко усвідомлюю, що більшсоті жителів громади мяко кажучи начхати на проблему смітника в лісі. Чому? Та тому що це не під їх двором. Класика жанру від хохлів. Але ж мають залишатися ще й українці. Так їх дуже мало. Але це не значає, що їх немає. До речі, вишиванка для хвоточок - це зовсім не ознака українця.
15. Чудо Юдо / 3 серпня 2021, 15:18
13.Чудо Юдо
«до речі, я плачу 18 а не 14, Ви недоплачуєте чи я переплачую?»

Так зацікавило, що аж зателефонував у «Водоканал+» і дізнався. Таки по 14, а у мене переплата :)
16. саша ставицький / 3 серпня 2021, 18:22
13.Чудо Юдо
« Чудо Юдо»

[[ЦИТАТА|14|Filon| Filon
Ну був мітинг базарників і уйма критики Копильця коли вводився карантин , але це не так важливо , важливо те , що українці не тільки по смітниках знищують самі себе . а хіба менше зло для екології , коли в лісополосах лишились тільки чагарники , а хіба Копилець винен , що деякі особини несуть до сміттєвих баків навіть використаний папір з туалету? Проїдьте по Кобеляках і подивіться що твориться біля тих сміттєвих контейнерів.2-3 контейнери після вивезення заповнюються за кілька годин , тягнуть гілля , кукурудзиння , навоз від кролів і нутрій , все що попало.Здається , що українці зовсім втратили розум і рубають сук , на якому сидять .При такому відношенні самих до себе і сто Копильців не зможуть вирішити це безглуздя.
17. Filon / 4 серпня 2021, 06:12
16.саша ставицький
«Ну був мітинг базарників і уйма критики Копильця коли вводився карантин , але це не так важливо , важливо те , що українці не тільки по смітниках знищують самі себе . а хіба менше зло для екології , коли в лісополосах лишились тільки чагарники , а хіба Копилець винен , що деякі особини несуть до сміттєвих баків навіть використаний папір з туалету? Проїдьте по Кобеляках і подивіться що твориться біля тих сміттєвих контейнерів.2-3 контейнери після вивезення заповнюються за кілька годин , тягнуть гілля , кукурудзиння , навоз від кролів і нутрій , все що попало.Здається , що українці зовсім втратили розум і рубають сук , на якому сидять .При такому відношенні самих до себе і сто Копильців не зможуть вирішити це безглуздя. »

Поставив плюсик. погоджуюся майже на 99 відсотків. Тезу щодо карантинного нібито мітингу упустимо за давністю. Там не так було, але то вже історія. Те що люди зїжджають із глузду і зарраз копаючи картоплю, виносять бадилля до контейнерів, бачу сам щодня. Це - факт. Але не погоджуюся із тим, що міський голова не мможе вирішити дану проблему. Тут є два зауваження. Перше. міський голова - це субєкт ввладних повноважень. А влада - це не лише можливість роздавати землю і влаштовувати фейерверки. Влада - це іі право примушувати, приймати жорсткі рішення. У тому числі й штрафувати за вивезення буряну і трупів тварин до контейнерів. Ніхто із влади цього не робить. Тому що це непопулярно, можуть не вибрати. Друге. Пишу про це до речі в наступній редакційній і писав вже кілька разів. Якщо проаналізувати якість сміття, яке кобелячани пруть до контейнерів, то можна зробити висновок, що десь 70 відсотків із цього - це вже згадані буряни, гілки, листя, гній. Тобто, органіка. Хто і що заважає владі паралельно займаючись примусом та просвітницькою роботою, викопати десь ( не в лісі) величезну компостну яму на облаштування котрої непотрібно отримувати величезну кількість дозволів та погоджень? І вивозити органіку туди.
18. саша ставицький / 4 серпня 2021, 07:33
17.Filon
«У тому числі й штрафувати за вивезення буряну і»

Оце у вас дійсно позиція свідомого українця - штрафувати , тільки влада розуміє , що вже штрафи нічим платити , населення зубожіле , панує суцільне безробіття.Копати велику яму рівноцінно тому , що возити сміття в ліс , та і ями тієї вистачить не надовго , а населення ну ніяк не бажає компостувати дома , облінились , а примусити не нести органіку дуже проблемно , хіба біля кожного контейнера цілодобово поставити охоронників.Тож думаю , що критика Копильця не виправить ситуацію.
19. Чудо Юдо / 4 серпня 2021, 09:31
16.саша ставицький
«Здається , що українці зовсім втратили розум і рубають сук , на якому сидять »

З оцим погоджуся, люди одуріли.

18.саша ставицький
«Оце у вас дійсно позиція свідомого українця - штрафувати....»

А отут Ви знову відкидаєте будь-які пропозиції, лиш би Копельцю ніхуа не робити. У попередньому ж коментарі говорили, що люди самі винні, а будь-які маніпуляції з цими людьми критикуєте. "У нас проблема, але вирішувати її не треба, бо все буде безполєзно, не потрібно навіть пробувати" - ось Ваш дивіз.
Копелець розділяє Ваші погляди на всі 100% :) Не він Вам диктував?
20. FreemEn / 4 серпня 2021, 09:36
Реальне рішення у світлі нинішнього Закону не просте, адже смітників і полігонів, у звичному для всіх розумінні, відкривати заборонено. Сміттєпереробні заводи - це десятки мільйоннів, тай для екології - це крах, тим більше обсягів сміття Кобеляцької громади для такого проекту не вистачить, читай нерентабельно, по всій України їх на пальцях однієї руки перерахувати можна, в умовах Кобеляки-це не реально.
Єдиний можливий вихід -1. знайти земельну ділянку за межами сіл, міста не с/г призначення (колишні тракторні бригади, промзони тощо)
2. Прийняти її у комунальну власність
3. Виготовити проектну документацію на майданчик для сортування твердих побутових відходів
4 Придбати сортувальну станцію, можна в Щербанях, десь 1-1,8 млн, можна кращу можна простішу
5 Заасфальтовати 0,3 га, бо так треба по закону для таких об’єктів
6. Прийняти на роботу 6-8 сортувальників в Водонанал плюс
7. Вторсировину продавати підприємцям
Рентабельність не більше 30%, за власний кошт не проживе, прийдеться дотувати з місцевого бюджету. Тут треба вибирати, що важливіше екологія чи 1 млн з бюджету в рік???
21. саша ставицький / 4 серпня 2021, 12:39
20.FreemEn
«. FreemEn»

Ніби і непогано ви пропонуєте але , чи згодні будуть жителі села , де ви знайдете ту ділянку , адже тракторні бригади кругом як не в селі , то рядом , ну приблизно , як був смітник на території цегельні в Ганжівці.А до того є вимоги до смітника , це і близкість водойм і інших багато вимог.І невідомо , які закони ще приймуть ті , хто пропонував платити за комуналку собакою.От багато громадян раніше мали можливість спалити на своїх грядках наприклад кукурудзиння , яке в компостах перегниває не один рік , тепер це потрібно нести до контейнера , бо сусід напише кляузу за яку ще йому і заплатять , а тебе на вимогу свідомих українців , які жаждуть штрафів , ще і оштрафують.От і несуть люди до контейнера навіть папір з туалету.При таких темпах виробництва сміття , крім якого в нас вже майже нічого і не виробляється , ніяка площадка з асфальтовим покриттям не впорається з навалою сміття.
22. Filon / 4 серпня 2021, 13:11
18.саша ставицький
«Оце у вас дійсно позиція свідомого українця - штрафувати , тільки влада розуміє , що вже штрафи нічим платити , населення зубожіле , панує суцільне безробіття.Копати велику яму рівноцінно тому , що возити сміття в ліс , та і ями тієї вистачить не надовго , а населення ну ніяк не бажає компостувати дома , облінились , а примусити не нести органіку дуже проблемно , хіба біля кожного контейнера цілодобово поставити охоронників.Тож думаю , що критика Копильця не виправить ситуацію. »

А тут мінусую за все. Саша, я б не штрафував би. Я б пи..в і не давав плакати. Як робили у державах, де порядок, закрн і високий рівень життя. Це - раз. З приводу зубожіння і неможливості платити штрафи.... Саша, очі роззуй, Чи ми із тобою в різних Українах живемо. Та не хочуть хохли робити аж пищать. Українці пашуть, правда. Але хохлів більше. А роботи такої, що аби встигав. Ти рубрику в ЕХО про роботу подивись. «Шукаю» вже немає, є "Надам". А з приводу неможливості примусити, запоненості компостної ями - це все «відмазки» аби нічого не робити.
23. Чудо Юдо / 4 серпня 2021, 13:29
22.Filon
«- це все «відмазки» аби нічого не робити. »

Бо хохлів забацько і серед простих людей, і серед панів :-D
24. FreemEn / 5 серпня 2021, 17:50
21.саша ставицький
«Ніби і непогано ви пропонуєте але , чи згодні будуть жителі села , де ви знайдете ту ділянку , адже тракторні бригади кругом як не в селі , то рядом , ну приблизно , як був смітник на території цегельні в Ганжівці»

Згоден з Вами щодо складності питання визначення місця, логістику треба врахувати і таке інше, але не чути зовсім якихось варіантів розміщення від влади і це не тільки в Кобеляках така проблема, хоча рішення по лісу без сумніву жесть. Якщо мова йде про тракторні бригади, то відстань 1 Км від найблищої забудови в більшості є, бо там розміщували і хімсклади, а така санітарна відстань існувала ще при совєтах.
25. саша ставицький / 6 серпня 2021, 08:33
24.FreemEn
« не чути зовсім якихось варіантів розміщення від влади і це не тільки в Кобеляках така проблема, хоча рішення по лісу без сумніву жесть. Якщо мова»

Не завжди якісь пропозиції афішуються , адже на всяку пропозицію є критики і якби ти не старався , тебе будуть обпльовувати.Та якось і сумно , що зараз колишні тракторні бригади приходиться перетворювати в смітники , куди ми йдем?А як бути з водоймами , з підгрунтовими водами , адже вся ота гидота пронила вже дуже глибоко , вже вода з глибини 160 м має неприємний запах і коли постоїть , починає цвісти.Через це від нас держать в таємниці якість питної води.
26. саша ставицький / 6 серпня 2021, 08:38
22.Filon
« Filon»

Недавно всі кричали , що українці самий трудолюбивий і мудрий народ , а тепер от пишите , що не хотять робити і по яких критеріях ви ділите на українців і хохлів?Хохли- це нація ? Я так зрозумів , що ви українець , а я хохол ?
27. Filon / 6 серпня 2021, 12:09
26.саша ставицький
«Я так зрозумів , що ви українець , а я хохол »

Саша аби було можна я б поставив дві вподобайки. Ви все правильно зрозумів. А з приводу "самий трудолюбивий і мудрий народ" - це навіть не смішно.
28. саша ставицький / 6 серпня 2021, 13:40
27.Filon
« Filon / »

А я поставив невподобайку .Як же ви тільки такий чесний , трудолюбивий , свідомий українець , виживаєте між отими клятими хохлами , які не хочуть робити , живуть на вашу лохину , і кругом вас оточують.Вони паразити не носять вишиванок , нікого не критикують , а живуть як хохли між щирими українцями , які тільки можуть клювати тих хохлів.
29. Чудо Юдо / 6 серпня 2021, 22:01
Про сміття тему закрили, розпочалися змагання з лайнометання один в одного?:)
30. Slavko / 6 серпня 2021, 22:48
29.Чудо Юдо
«лайнометання один в одного?:»

Це ж його суть, Віктора Івановича під псевдонімом якогось саші або наташі.
Найшли, з ким розмовляти...
Реально треба бути несповна розуму, щоб Філоненка звинуватити у підкупі активістів !
Ходить по вулиці цілими днями і розказує, які тут усі непатріоти, не хочуть нічого робити, тільки красти, усі несповна розуму і на п’яну голову зроблені, і на диво, усі вони - у вишиванках, українці !.. Себе до українців він не відносить.
Пора вже цьому старому дурню в морду дати, або до Шкарбана оформляти його, щоб лайнометання по українцях тут не розводив !
Давайте, кілька підписів зберем, нехай його психіатри провірять...
31. саша ставицький / 7 серпня 2021, 18:17
30.Slavko
«. Slavko»

Є така поговірка - нема ума , вважай каліка.Ти щось дуже розмахався кулаками , дивись , щоб не наклав у штани.
32. КАМаз / 7 серпня 2021, 20:47
30.Slavko
«Це ж його суть, Віктора Івановича під псевдонімом якогось саші або наташі.»

Ходив той старий чмошник Кучеренко на святові Ласунка, руки за спину. Щось мабуть винюхував для пахана)))
Додати коментар

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
Вам необхідно зареєструватися, або увійти під своїм логіном



Купить квартиру Полтава
Читайте також
 Криптовалютні біржі в Україні
Курс НБУ

Зачекайте, йде завантаження...

Логін:
Пароль:
запам'ятати


Реєстрація | Нагадати пароль

Шановні водії!

У зв’язку зі значним погіршенням погодних умов та сильної хуртовини частина траси Р-52 у Царичанському районі являєтсья непридатною до використання!

Служба порятунку звертає Вашу увагу на те, що вирушаючи у таку погоду в дорогу Ви йдете на це на свій страх і ризик - у випадку неможливості вибратися із снігових заметів на дорогах чекати допомогу можливо прийдеться досить довго.

Тому рекомендується відмовитися від подорожей автомобілем до стабілізації ситуації