Вхід | Реєстрація

Ой, чиї то плити-2 або Штрафи за сміття зросли, але чи їх платитимуть?

Ой, чиї то плити-2  або Штрафи за сміття зросли, але чи їх платитимуть?
Близько місяця тому в «ЕХО» була надрукована невеличка стаття під назвою «Ой, чиї то плити?» У ній йшла мова про те, що деякі жителі міста засмічують і захаращують його будівельними та іншими відходами. А будматеріали розвантажують там, де їм захочеться, а не там, де велять Правила благоустрою. Зараз ми вирішили перевірити чи змінилось щось після виходу критичної публікації.
Перевірка показала — не змінилося нічого. У всякому випадку, на краще. Щоправда, як повідомили нас у міській раді, власник згаданих у публікації плит об’явився і урочисто пообіцяв з настанням належних погодних умов найняти транспорт і вивезти плити в інше місце, подалі від проїжджої частини. Сніг вже майже зійшов, через два-три тижні висохне розкислий від вологи грунт і, сподіватимемось, будматеріали вивезуть.
Але загальна проблема з ігноруванням Правилами благоустрою та законодавства, яке регулює правила поводження з відходами, залишиться. Зараз вона лише загострюється. Із настанням весни жителі міста понесуть зі своїх садиб всілякий непотріб — від обрізаних гілок до будівельних відходів. І понесуть, швидше за все, до контейнерів, встановлених міською владою. Між тим, ті контейнери, як і механізми у сміттєзбиральних машинах, просто не витримують ваги битої цегли, цементу чи інших матеріалів. Не призначені вони і для збирання гілок. Про це редакції повідомив директор «Міської сервісної служби» Володимир Слісаренко. Також Володимир Миколайович повідомив, що зараз склалася катастрофічна ситуація із оплатою за вивезення побутових відходів. Станом на 1 березня борги населення склали 23 тисячі гривень. Ці гроші заборгували 2120 абонентів, з якими заключені відповідні договори. А що говорити про ті 55 % населення, з якими договори ще навіть не заключені?
До речі, у 2010 році, з прийняттям відповідних змін до українського законодавства «Про відходи», значно зросли розміри штрафів за порушення правил поводження з відходами. Зараз звичайні громадяни за подібні порушення будуть платити від 340 до 1360 гривень. А посадові особи чи підприємці — від 850 до 1500 гривень. Це вже не оті 17 гривень, як було раніше.
Але хто буде платити ті штрафи? І хто контролюватиме дотримання правил поводження з відходами? Міліція, санепідстанція, інженер по благоустрою «Міської сервісної служби»? Вельми сумнівно. Щось не видно і не чути їх активності по наведенню порядку на вулицях Кобеляк.
…Днями до редакції звернулися кілька жителів райцентру. Вони дуже обурені тим, як ведеться будівництво торгівельного об’єкту на вулиці Фрунзе. Підприємець, який веде це будівництво, теж «розклав» матеріали майже на проїжджій частині. Його прізвище відоме, а тому знайти і покарати порушника досить легко. Але хто це зробить?
Тіж громадяни, як і співробітники редакції не раз і не двічі помічали на новобудові першого заступника голови райдержадміністрації Михайла Лещука. Чомусь Михайло Степанович взявся ретельно контролювати саме цей об’єкт. То, можливо, Лещук і примусить навести порядок на новобудові по вулиці Фрунзе?

Автор: Ігор ФІЛОНЕНКО, «ЕХО з регіону»


Дізнавайтеся першими найважливіші і найцікавіші новини України та Полтавщини – підписуйтеся на наш Telegram-канал та на сторінку у Facebook
| Кобеляки | Суспільство
Додати коментар

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
Вам необхідно зареєструватися, або увійти під своїм логіном



Купить квартиру Полтава
 Криптовалютні біржі в Україні
Курс НБУ

Зачекайте, йде завантаження...

Логін:
Пароль:
запам'ятати


Реєстрація | Нагадати пароль

Шановні водії!

У зв’язку зі значним погіршенням погодних умов та сильної хуртовини частина траси Р-52 у Царичанському районі являєтсья непридатною до використання!

Служба порятунку звертає Вашу увагу на те, що вирушаючи у таку погоду в дорогу Ви йдете на це на свій страх і ризик - у випадку неможливості вибратися із снігових заметів на дорогах чекати допомогу можливо прийдеться досить довго.

Тому рекомендується відмовитися від подорожей автомобілем до стабілізації ситуації