Чому суддя опинився під колесами потягу
Побачивши небезпеку, водій джипа запанікував і, намагаючись уникнути зіткнення, звернув у попутному з потягом напрямку прямо колії.
Та за якусь мить електровоз наздогнав джипа…
- Ми помітили несподівану перешкоду на нашій колії, коли до автомобіля залишалося метрів сто п’ятдесят, - розповідає помічник машиніста електровоза №1499 Роман. - На жаль, екстрене гальмування не допомогло…
- Потяг протягнув "Міцубісі-Паджеро" більш як чотириста метрів, - констатує ДТП начальник лінійного відділу міліції на станції Кременчук Сергій Дзюбаненко.
За твердженням начальника ДАІ Олександра Хрестового, працівники якого керували тієї ночі рухом автотранспорту на місці подій, дорога іномарка перетворилася на шматок заліза, який безглуздо провис на локомотивному автозчепі…
- Коли нам вдалося вилізти з кабіни електровоза, двигун "Міцубісі" продовжував працювати, - згадують нічний кошмар залізничники. - А з пробитого паливного бака автомобіля розтікався під локомотив бензин…
Ризикуючи життям, екіпаж електровоза першим поспішив з вогнегасниками на допомогу водієві, якого міцно затисло в понівеченому салоні. На щастя, запасне колесо стало на перешкоді автозчепу, який протаранив кузов за якихось десять сантиметрів від голови постраждалого.
Небезпеку вибуху ліквідували швидко, однак звільнити водія з "залізного полону" зуміли тільки прибулі на місце подій МНСники.
Водій дивом залишився живим, але з численними тілесними ушкодженнями його відразу госпіталізували до реанімаційного відділення третьої міськлікарні.
А потяг "Харків-Одеса" простояв тієї ночі на залізничному переїзді 266-го кілометра три з половиною години…
Хто відшкодує збитки залізниці
За великим рахунком, нічну подію 23 вересня назвати неординарною було б важко - ДТП на залізничних переїздах трапляються, на жаль, не так уже й рідко. Але в Кременчуці зіткнення джипа з потягом набуло неабиякого розголосу. Оскільки за кермом "Міцубісі" сидів не хто інший, як суддя Крюківського районного суду Борис Кобзій.
Мабуть, слід було поцікавитися, чому Борис Іванович керував не своїм особистим, а зареєстрованим у Криму автомобілем, чому об’їхав шлагбаум і не звернув увагу на заборонений сигнал світлофора? Та втім, то - справи постраждалого. Але…
- Якщо візуально, то постраждалого в ДТП громадянина привезли до нас з явними ознаками алкогольного сп’яніння, - свідчить завідуюча приймальним відділенням Третьої міської лікарні Фіра Левіна. - І щодо стану травмованого були зроблені відповідні записи в наш обліковий журнал та в його історію хвороби.
- Вартість ремонту електровоза ВЛ80-т потягне на десятки сотень гривень, - припускає голова профкому вільної профспілки машиністів локомотивного депо станції Кременчук Сергій Москалець.
Ось тут і слід поцікавитися: хто відшкодує ремонт електровоза та вимушений 3,5-годинний простій потяга - суддя, стрілочник чи машиніст?
Вадим Кохно, прокурор Кременчуцької транспортної прокуратури, в провадження якої передана справа розслідування цієї нічної ДТП, коментує подію виважено:
- Щодо спричинення збитків підприємствам СТГО "Південна залізниця" направлені запити у відповідні інстанції. Щодо ж інших подробиць ДТП нами проводиться перевірка в порядку ст. 97 КПК України. А більш детальну інформацію буде надано після прийняття рішень та результатів експертиз.
P.S. Читач, мабуть, помітив, що кожен з респондентів поділився інформацією з обережністю. Адже під колеса потяга потрапив на простий смертний, а шанований служитель Феміди.
Який за своїм високим рангом у суспільстві покликаний не лише поважати Закони (читай - Правила дорожнього руху), а й свято їх виконувати…
Дізнавайтеся першими найважливіші і найцікавіші новини України та Полтавщини – підписуйтеся на наш Telegram-канал та на сторінку у Facebook
| Кременчук | Надзвичайне
Додати коментар
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
Вам необхідно зареєструватися, або увійти під своїм логіном