Вхід | Реєстрація

До кінця цього тижня всі ГЖЕДи Полтави підключать до інтернету

Наступним кроком стане встановлення програми «Скайп», з допомогою якої можна не лише обмінюватися повідомленнями, а й бачити співрозмовника. Такі нововведення будуть зроблені з однією метою - підвищенням контролю за реагуванням на звернення громадян в структурних підрозділах. Про це на прес-конференції журналістам повідомила начальник управління по роботі зі зверненнями громадян міськвиконкому Лідія Буркова.
Кілька років тому у Полтавському міськвиконкомі кардинально змінився підхід до роботи зі зверненнями громадян. Окрім існуючих днів особистого прийому міського голови, його заступників, секретаря міської ради, тут тепер існує ще й відділ оперативного реагування, розповіла на прес-конференції начальник управління по роботі зі зверненями громадян Лідія Буркова. Нинішній відділ оперативного реагування створили на основі колишньої «Служби 05», значно її реконструювавши.
Ще три роки тому у міськвиконкомі пріоритетними вважалися звернення громадян, які надійшли у письмовій формі, або ж заявлені на особистих прийомах посадовців. Сьогодні ж до кожного звернення, яке надійшло до відділу оперативного реагування в телефонному режимі, відносяться так само серйозно, наголосила Лідія Буркова. Ведеться запис всіх телефонних розмов; перед тим, як подати інформацію міському голові, її достовірність перевіряють. Здійснюють перевірку на місцях і тоді, коли структурні підрозділи звітують про позитивне вирішення ситуації.
«На сьогоднішній день у нас є транспорт, ми в будь-яку хвилину можемо виїхати на місце перевірити, чи дійсно виконані роботи по відкачці в підводному приміщенні, чи виконані роботи по ремонту покрівлі», - сказала Лідія Буркова.
Зокрема серед способів спілкування з головами районів міста щодо проблем, з якими звертаються мешканці, - так звані «червоні картки». Червона картка з викладеною на ній проблемою надходить до очільника району як попередження про недопрацювання. Це зазвичай впливає на оперативність вирішення проблеми, говорить пані Буркова. З тією ж метою незабаром кожен ГЖЕД оснастять інтернетом та встановлять програму «Скайп», аби в присутності мешканця, що звернувся з проблемою, можна було поспілкуватися з особою, що відповідає за її усунення.

Автор: www.misto-tv.poltava.ua


Дізнавайтеся першими найважливіші і найцікавіші новини України та Полтавщини – підписуйтеся на наш Telegram-канал та на сторінку у Facebook
| Полтава | Суспільство
Додати коментар

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
Вам необхідно зареєструватися, або увійти під своїм логіном



Купить квартиру Полтава
 Криптовалютні біржі в Україні
Курс НБУ

Зачекайте, йде завантаження...

Логін:
Пароль:
запам'ятати


Реєстрація | Нагадати пароль

Шановні водії!

У зв’язку зі значним погіршенням погодних умов та сильної хуртовини частина траси Р-52 у Царичанському районі являєтсья непридатною до використання!

Служба порятунку звертає Вашу увагу на те, що вирушаючи у таку погоду в дорогу Ви йдете на це на свій страх і ризик - у випадку неможливості вибратися із снігових заметів на дорогах чекати допомогу можливо прийдеться досить довго.

Тому рекомендується відмовитися від подорожей автомобілем до стабілізації ситуації