Згідно з документацією, «водоканалівці» планують посипати дороги в Кобеляцькій територіальній громаді піщано-соляною сумішшю.
30 вересня Кобеляцьке комунальне підприємство «Водоканал Плюс» оголосило про закупівлю 20 тонн солі або її еквіваленту загальною вартістю 250 000 гривень.
В умовах тендеру йдеться, що товар повинен бути новим, раніше не використовуваним, виготовленим виробником не раніше цього року та відповідати вимогам до «Сіль для промислового перероблення кам’яна. Сорт вищий. Крупність: помел №3».
Потенційні учасники тендеру пропонують поставити в Кобеляки повну машину солі (23-24 тонни).
Та у «Водоканалі» пояснили, що, у зв’язку з обмеженими фінансовими можливостями, підприємство має змогу здійснити закупку 20 тонн солі.
3 жовтня «водоканалівці» повідомили про готовність закупити 180 тонн кар’єрного піску. Попередню вартість тендеру замовники оцінили в 39 600 гривень, тобто 220 гривень за 1 тонну.
Пісок і сіль переможці тендеру мають доставити в Кобеляки, на територію комунального підприємства. Також у тендерах вказується, що протиожеледні суміші купують за кошти місцевого бюджету.
На дороги Новосанжарської ОТГ висиплють 52 тонни реагентів
У понеділок, 3 жовтня, Новосанжарська селищна рада розмістила на онлайн-платформі держзакупівель «Прозорро» оголошення про закупівлю 52 тонн протиожеледних реагентів (суміші піщано-соляної). Загальна вартість товару — 199 900 гривень, або 3844 гривні за тонну. Строк поставки товару: до 1 листопада. Піщано-соляна суміш повинна складатися з технічного хлористого натрію та сухого кварцового піску в пропорції 30 до 70%, де менша частина — сіль, а більша — пісок. Дата виготовлення суміші — не раніше 2022 року.
До слова, кілька тижнів тому прес-служба держпідприємства «Служба автодоріг у Полтавській області» опублікувала інформацію про підготовку дорожників до осінньо-зимового періоду на Полтавщині.
У ній вказано, що водіям треба заздалегідь підготуватися до зими, оскільки через війну з росією дорожнє господарство України залишилось без головного постачальника технічної солі — держпідприємства «Артемсіль». Усі можливі альтернативні варіанти матеріалів будуть значно дорожчими. Крім того, у кілька разів зросла вартість паливно-мастильних матеріалів. А фінансування дорожньої галузі є вкрай обмеженим.
У підприємстві наголосили, що в першу чергу оброблятимуть протиожеледною сумішшю та чиститимуть від снігу ті автошляхи, якими йде найбільший трафік і рухаються військові й гуманітарні вантажі.