«Червона картка» - сигнал для управлінця!
Підвищенню стандартів обслуговування сприяло і впровадження системи управління якістю ISO 9001-2000. серед нововведень інформаційні стенди, інформаційні картки з яких відвідувачі дізнаються про все необхідне для вирішення своїх питань. Процес розгляду звернень і скарг став абсолютно прозорим. Проведений наприкінці 2009 року аудит визнав роботу управління зі звернень громадян злагодженою, а звіти – досконалими.
Серед нових методів роботи - застосування «червоних карток», коли керівники районних підрозділів отримують попередження про проблему, з якою мешканець міста записався на особистий прийом до міського голови. Такий запит повинні розглядати і вирішувати за місцем проживання.
На озброєння береться і сучасна техніка. З початку 2010 року вже чотири ГЖЕДи міста оснащені інтернетом та мають програми «Skype». Бажання оперативно спілкуватися безпосередньо із управлінням зі звернень громадян за допомогою відеозв’язку виявили і інші керівники ГЖЕДів. Це дасть змогу одразу при отриманні заявки задовольнити прохання мешканця за місцем його проживання.
Дізнавайтеся першими найважливіші і найцікавіші новини України та Полтавщини – підписуйтеся на наш Telegram-канал та на сторінку у Facebook
| Полтава |
Додати коментар
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
Вам необхідно зареєструватися, або увійти під своїм логіном