Не буде секретом, якщо сказати, що більшість скутеристів від перспектив реєстрації та здачі на права далеко не в захваті. Причому з різних на те причин. Одних насторожують чималі витрати на оформлення всіх необхідних документів, інших просто виводить із себе наша відома «зрівняйлівка» за якою проходити курси їзди на скутері мають і домогосподарки, і водії із чималим стажем. Інші взагалі вважають введення реєстрації та прав на скутери черговим способом викачки грошей із далеко не найбагатших верств населення.
Ігор, приватний підприємець, власник мопеду «Дельта»:
— Я гадаю, що для їзди на такому транспортному засобі достатньо талона про його придбання. Ну і, звичайно, потрібно їздити в шоломі. І все! А «даїшникам» просто треба стежити, щоб малолітки по 12–13 років на скутерах не їздили. Щодо реєстрації. Я свій мопед придбав за 2300 гривень, а оформлення всіх документів, згідно відомостей з Інтернета, обійдеться мені у 4–5 тисяч гривень. Це нормально?!!
Олег, приватний підприємець, власник скутера «Honda-Dio»:
— Якщо стануть вимагати реєстрацію, я буду ходити пішки або їздити на велосипеді!
Олексій Орестович, пенсіонер, власник скутера «Honda»:
— Це така дурістіка! Дурнішого і не придумаєш! Я сорок років проїздив за кермом, маю права на вантажний і легковий автомобіль, мотоцикл. А тепер, виявляється, ще повинен і на скутер учитися! Шо тільки не видумують, щоб грошей з людей злупити!
Вадим, веб-дизайнер, власник скутера «Honda»:
— Я не проти зареєструвати скутер і здати на права. Але все залежатиме від того, скільки це коштуватиме. Якщо в межах 500 гривень, то це ще куди не йшло. А якщо близько 3 тисяч, то, ну її — таку реєстрацію!!!
Максим, власник скутера «Honda»:
— Звичайно, мені ці нововведення не подобаються. Але, мабуть, прийдеться реєструвати — куди ж я дінусь…
Софія, власниця скутера «Suzuki»:
— А я вважаю, що введення реєстрації — це правильно. Зараз стільки аварій за участю скутеристів. Якщо буде якась відповідальність, то їх кількість значно поменшає. Щодо отримання прав, то звичайно не треба всіх прирівнювати. Ті, хто взагалі не знають правил, мають обов’язоково пройти курси, а досвідченим водіям це справді ні до чого. Якщо ж реєстрація видається вам дорогою — краще не купуйте скутер. Тому що ваша безпека на дорозі та, взагалі, життя, напевно, коштують значно дорожче!
Ось такі схожі і не дуже відповіді. До речі, як запевнив один із опитуваних, до 1‑го липня за відсутність реєстрації і прав працівники ДАІ штрафувати не будуть. А далі. А далі подивимось. Або наші законостворювачі таки врахують думку громадськості і переглянуть ставлення до скутеристів, або нам, шановні власники, доведеться відкладати у довгу панчоху гроші, щоб заплатити за право їздити на наших «залізних конях». Існує іще третій варіант — продати свого мопеда і ходити пішки. Але ж так не хочеться!