БО «Реактивна Пошта» підсумувала результати конкурсу «Креативна Пошта» й оголосила переможців — ними стали 6 українців із Кропивницького, Києва та Львова. Цей конкурс мав на меті розказати про важливість роботи української артилерії та отримати креативні відео, які генеруватимуть донати на її потреби.
Російсько-українську війну часто називають війною артилерії та дронів. Та якщо дрони за останні місяці стали зірками в медійному просторі, то робота артилеристів досі залишається загадкою для багатьох українців, і залучати кошти на її потреби вкрай важко.
Складні ситуації потребують нестандартних рішень. Тому на початку вересня 2023-го БО «Реактивна Пошта», яка з 2014-го споряджає українську артилерію, запустила конкурс креативних відеороликів. Його ініціатором був IT-бізнесмен та співзасновник технологічної компанії Roosh Сергій Токарєв.
10 листопада журі оголосило переможців. Сергій Токарєв відмітив роботу, яку найвище оцінило журі: «Гран-прі отримала Юлія Педченко зі своєю стоп-моушн анімацією. Тільки уявіть, авторка два тижні кропітливо готувала цю відеороботу — вона власноруч створила персонажів з вовни, а потім зібрала все в анімований мультфільм».
Робота Юлії з Кропивницького — не єдина, що вражає творчим підходом. Відеоролик киянина Руслана Кулініча познайомив аудиторію з відчайдушними артилеристами Санею та Толіком, у яких виникли потреби в ремонті техніки. І хоча це вигадані персонажі, військові стикаються з подібними проблемами майже щодня.
Арт-креатив Бєрднікова Сергія
Сергій Бєрдніков із Києва у своєму арт-креативі розповів про важливість підтримки артилерії, адже без необхідних запчастин і девайсів снаряди лежатимуть без діла. Відео також запам’ятовується звуками «чпуньк», що імітують стрільбу гармат по окупантах. Комбінація важливої теми та гумору принесла автору перемогу в номінації «Враження в серце». У ній відеоролики змагалися за кількість вподобань на сайті БО.
Учасники задіяли увесь свій креатив, спецефекти, і навіть хореографічні навички. Наприклад, Олександр Золотухін, що мешкає в столиці, доповнив відео з роботою артилерійської техніки запальним танцем із закликом донатити на арту.
Загалом креатори надіслали понад півсотні доробків. З них журі відібрало 14 найвлучніших. Протягом чотирьох тижнів відео просували в соцмережах Реактивної Пошти для генерування донатів — так формувалися переможці номінації «Високоточний креатив».
Поки користувачі обирали фаворитів донатом та вподобайкою, ролики учасників почали «тиражувати». Одне з них зібрало майже півмільйона переглядів і сотні схвальних відгуків у TikTok.
Військові-артилеристи оцінили таку ініціативу. «Бачу, як віруситься серед колег ролик з тіктоку, що важливо донатити на арту. Дуже круто, що ви підняли це питання», — написав замполіт одного з артдивізіонів ЗСУ співзасновнику Реактивної Пошти Дмитру Чуканову.
Винагородою за найкращі відео стала техніка Apple від ініціатора конкурсу. Від подарунків також можна відмовитися — тоді Сергій Токарєв потроїть їхню вартість і передасть кошти БО.
Переглянути роботи учасників можна на сайті Реактивної Пошти. Або ж натрапити в соцмережах: БО надалі використовуватиме креативи учасників, щоб генерувати донати та підвищувати обізнаність суспільства про роботу артилеристі.