Цього року в межах Кобеляцької, Білицької, Новосанжарської та Драбинівської територіальних громад шляхобудівельні організації відремонтували асфальтного покриття майже на 15 мільйонів, що надійшли з бюджетів ОТГ. Принаймні, такі цифри оприлюднили на офіційному сайті державного підприємства «Агентство місцевих доріг Полтавської області».
Нагадаємо, що автошляхи місцевого значення на Полтавщині перебувають на балансі Агентства місцевих доріг Полтавської області. Підприємство створене в 2018 році. У «спадок» від Укравтодору Агентство отримало 7,8 тисячі доріг, що перебували, м’яко кажучи, не в найкращому стані. Коштів, що отримує підприємство з державного бюджету, вистачає лише на утримання та вибірковий ремонт найбільш зруйнованих автошляхів. Декілька років тому в Агентстві започаткували практику спільного відновлення доріг із місцевими громади на умовах співфінансування 50 на 50.
1 грудня пресслужба Агентства відзвітувалася, що на початок першого місяця зими на Полтавщині 55 із 60 існуючих громад взяли участь у співфінансуванні ремонту місцевих доріг.
Також працівники підприємства оприлюднили рейтинг, де показали, які ОТГ виділили найбільше коштів на дороги.
Згідно поданої таблиці, у лідерах перебуває Великосорочинська громада, що профінансувала ремонт доріг на 63 005 910 гривень. Далі — Глобинська (61 736 540) і Шишацька ОТГ (21 100 000). На останньому місці знаходиться Великорублівська громада — 500 000.
Із бюджету Білицької громади на умовах співфінансування надійшло 5 450 000, а Кобеляцької — 4 632 160. Загалом на дороги Кобеляцького району ОТГ витратили 10 082 160 гривень.
На Новосанжарщині депутати Драбинівської громади виділили на автошляхи 1 211 710, а обранці Новосанжарської ОТГ — 3 690 590. Усього — 4 902 300 гривень.
Звичайно, що ще зарано говорити про остаточні суми, які громади витратили на дороги. Адже бюджетний рік ще не завершився. Те ж саме стосується і Агентства. За підсумками року кореспонденти «ЕХО» з’ясують у представників державного підприємства більш точні цифри, включаючи конкретні суми, автошляхи, де проводився ремонт, та протяжність відремонтованого покриття.