Календарі – це корисні та функціональні предмети, які потрібні більшості людей. Крім того, вони є чудовим маркетинговим інструментом. На сьогоднішній день багато українських компаній щороку замовляють друк календарів з логотипом своєї компанії чи організації. Вони також є бізнес-подарунками для клієнтів та партнерів. При правильному дизайні та креативному підході брендована продукція є хорошою рекламною кампанією.
Різновиди календарів
Нині друк календарів можна назвати найефективнішим видом реклами. Вони потрібні співробітникам компаній для безпосереднього виконання своїй обов’язків, для поширення інформації серед великої кількості потенційних клієнтів, партнерів та споживачів як товарів, так і послуг. Корпоративні, настільні, відривні та кишенькові календарі з символікою компанії нагадують людям про мету реклами і тонко впливають на їх підсвідомість.
- Перекидні та настінні календарі. Вони вважаються найдорожчими з усіх видів календарів. Можуть містити у собі логотипи, жартівливу, новорічну, пізнавальну та іншу інформацію.
- Настільні календарі (перекидні та неперекидні). Оскільки вони завжди на виду, дизайн не повинен бути надто кричущим, проте може бути оригінальним, незвичайним та таким, що запам’ятовується.
- Кишенькові. Вони призначені для особистого користування. Також є основним сувеніром на різноманітних промо-акціях, оскільки є найдешевшим покупкою.
- Квартальні. Це найпопулярніша робоча модель, якою користуються всі співробітники в офісі чи компанії. На ньому одночасно відображається поточний, наступний та попередній місяць.
Як відбувається процес виробництва друку календарів?
Друк календаря в типографії відбувається в три етапи:
- Розробка дизайну. Перед початком роботи необхідне детальне вивчення цільової аудиторії. Це визначить тематику зображень, розмір календаря та кольорову гаму. Цей етап завершується макетом. Він надсилається замовнику на затвердження або доопрацювання та подальше перезатвердження.
- Друк. Друкуючи календарі, українські типографії використовують офсетний або цифровий друк. Офсетний друк є кращим, якщо тираж великий. Кольори виходять контрастними, а відтінки – яскравими. Цифрова технологія є більш гнучкою, бо її переваги демонструються на невеликих тиражах.
- Постобробка. Після друку виконується порізка, фальцювання, брошурування, ламінування, вибіркове УФ-лакування, тиснення та висікання. Цей процес не тільки робить дизайн готової продукції більш привабливим, але й створює захисну плівку.