Побутовим споживачам варто передавати покази електролічильника протягом двох днів до кінця розрахункового місяця та трьох днів наступного розрахункового періоду. Це означає, що за квітень слід передавати покази у період з 29 квітня до 3 травня включно. Ці покази будуть даними на перше число календарного місяця.
Нагадуємо, що передати покази лічильника можна:
- на головній сторінці офіційного сайту АТ «ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО» через кнопку «Передати покази» (без реєстрації) https://www.poe.pl.ua/;
- за допомогою цілодобового інтерактивного голосового багатоканального меню (IVR-меню), зателефонувавши за одним з номерів Кол-центру Товариства: 097-202-02-07, 050-305-99-10, 093-170-25-33, (0532) 510-910. Не чекаючи з’єднання з оператором, введіть власний особовий рахунок. Якщо він підв’язаний під ваш номер телефону – ідентифікація пройде автоматично. Споживачам зі стаціонарними телефонами потрібно перейти у тоновий режим. Для передачі показів рекомендуємо споживачам при можливості відмовлятися від дзвінків до операторів Кол-центру;
- за допомогою Особистого кабінету у пункті меню «Побутовий споживач» на сайті Товариства. Авторизовані в Особистому кабінеті споживачі, скориставшись відповідним логіном і паролем, можуть зручно передати покази у чат-боті Viber. Для цього, у пошуку месенджера слід набрати: Полтаваобленерго;
- через чат-бот АТ «ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО» месенджера Telegram (для зареєстрованих споживачів);
- через електронну пошту [email protected]
Будемо вдячні за своєчасно передані покази засобів обліку!