На виставці представлено широкий асортимент навчальної та освітньої літератури. Тут можна знайти підручники з економіки, аудиту, статистики, менеджменту, історії, філософії, психології, української та іноземної мови та багато інших. Навіть, книги англійською для повсякденного читання є. І коштують лише 8-20 гривень. Також викладачі можуть оформити замовлення підручників в бібліотеку вузу.
Про покупку говорить студент 5 курсу Богдан: “Придбав собі довідник із всесвітньої історії на 600 сторінок лише за 50 гривень. Тут зібрано карти та хронологічний перелік найважливіших історичних подій. Надзвичайно задоволений, адже на ринку ця книга буде коштувати набагато дорожче”.
Тож якщо Ви хочете придбати якусь книгу для навчання чи в подарунок – то поспішіть до аграрної академії.
Вперше в музеї Дальньої авіації на території військового містечка я побувала взимку минулого року. Тоді ми довго шукали дорогу по засніжених городах доки не натрапили на службовий вхід. Музей виявився дуже цікавим, і грошей за відвідування ніхто не взяв. Тож на цих вихідних разом з друзями ми вирішили сходити ще раз.
Але на КПП нас попередили про платний вхід і, навіть, показали відповідний наказ. Дорога весняними городами була знайома, а от службовий вхід виявився зачинений. Адже, згідно рішення Полтавської обласної ради, вхід на території експозиції тепер платний. Постанова про це була ще в минулого літа, і от, нарешті, її впроваджують в життя. Як повідомили працівники музею, плату за вхід треба було брати ще зимою, але тоді люди так далеко йшли по снігу до музею, що повертати їх назад через брак коштів було б просто не гуманно. Тепер, коли потепліло, це питання будуть контролювати сильніше. Встановили плату за вхід в музей та літаки, фото- і відео зйомку, послуги екскурсоводів. Безкоштовним на територію музею залишився вхід для ветеранів Великої Вітчизняної Війни та учасників бойових дій.
На території військового аеродрому знаходяться літаки: Ту-160, Ту-95 МС, Ту-22 М3, Ту-22 КП, Су-15 УМ, Ту-16, Ту-134 УБЛ. Відтепер ними можна не лише помилуватися, а й зайти всередину. А це вже насправді цікаво. Неймовірна кількість приладів керування, комплектування, та й сама атмосфера в кабінах, мимоволі примушує замислитись над тим, які геніальні і складні речі можуть створити люди. І як (подекуди необдумано та безвідповідально) вони ними потім розпоряджаються.