Вхід | Реєстрація

Новенький глісер перетворився на справжню халепу

Глісер, куплений за кошти платників податків й на якому мають рятувати людей на воді - не плаває, не їде, а лише тоне. Човен зможе допомагати людям, але тільки після капітального ремонту. Останній вже розпочато на науково-виробничому підприємстві "Європа-Авіа". Щоправда, скільки знадобиться часу на те, щоб поставити човен кременчуцьких рятувальників на воду, тамтешні фахівці напевно не знають.
Орендований у минулому році у Полтави "чудо-глісер" змусив би посміятися начальника рятувальної служби Василя Білоуса, якби не завдав стільки клопоту. "Мабуть, полтавчани зітхнули із полегшенням, передавши нам у користування цей аероглісер. Як виявилося, протікання корпусу - найменше зло. І коли ми вже не знали, що робити із цим човном, минулого тижня до нас завітали двоє спеціалістів з НВП "Європа-Авіа". Чекали ми їх довго та не даремно.
Спочатку пішли до води випробовувати човен у роботі. Невдовзі розлетівся вщент ремінь передачі. Приїжджі спеціалісти міняли його два рази - не допомогло. На місці ремонт не взялися продовжувати - у суботу забрали човен із собою в Українку. Я сам організував збори і менше ніж за дві години завантажив аероглісер для транспортування", - розповідає Василь Білоус. На самому ж підприємстві так і не змогли знайти причину всим цих поломок.
Аероглісер, мов зачаклований. Тож, на науково-виробничому підприємстві вирішили змінити всі "нутрощі" човна, які тільки можливо. "Ми змінюємо повністю трансмісію. Ще зріжимо лижини і встановимо їх трохи по-іншому, адже нинішні вони не дозволяли рятувальникам вільно маневрувати при обертах керма. Також знімемо бак, усунемо протікання корпусу, переберемо двигун аероглісера", - говорить директор НВП Костянтин Петров. Зварювання кольорового металу - нелегка робота. Не факт, що все це буде безоплатно. За попередніми даними на ремонт знадобиться близько 20 тисяч гривень. Із таким розкладом не залишиться гічого іншого, як підключати до переговорів УЖКГ міста. Єдине тішить: оренда цього "плавучого чуда" для нас безкоштовна. "Я нічого конкретно не можу сказати з приводу того, як аероглісер потрапив до нашого управління і якого він року випуску. Звісно, важко дати йому і технічну характеристику", - прокоментував ситуацію співробітник технічної служби Головного управління МНС України у Полтавській області пан Павло.
Аналогічні відповіді пролунали ще від чотирьох полтавських посадовців. Нагадаємо, що наприкінці минулого року кременчуцька рятувальна водолазна станція одержала цей довгоочікуваний подарунок. На нього покладалися великі сподівання. Окрім того в його характеристиках значиться, що чоен вільно маневрує на люду та на воді. Щоправда, тоді ж перші випробування техніки вказали на її недоліки. Тоді вони здалися незначними. Можливо, від радості. А можливо, від усвідомлення того, що кращого не буде.

Автор: www.pp.pl.ua


Дізнавайтеся першими найважливіші і найцікавіші новини України та Полтавщини – підписуйтеся на наш Telegram-канал та на сторінку у Facebook
21 квітня 2010, 16:27 | Кременчук | Суспільство
Додати коментар

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
Вам необхідно зареєструватися, або увійти під своїм логіном



Курс НБУ
Останні коментарі

Зачекайте, йде завантаження...

Логін:
Пароль:
запам'ятати


Реєстрація | Нагадати пароль

Шановні водії!

У зв’язку зі значним погіршенням погодних умов та сильної хуртовини частина траси Р-52 у Царичанському районі являєтсья непридатною до використання!

Служба порятунку звертає Вашу увагу на те, що вирушаючи у таку погоду в дорогу Ви йдете на це на свій страх і ризик - у випадку неможливості вибратися із снігових заметів на дорогах чекати допомогу можливо прийдеться досить довго.

Тому рекомендується відмовитися від подорожей автомобілем до стабілізації ситуації