Вхід | Реєстрація

Такими темпами у Градизьку ще не будували

Коли потужне сільгосппідприємство — ТОВ СП «НІБУЛОН» — прийшло будувати на градизьку землю, з оптимізмом цей факт сприйняло лише керівництво селища. Бо бачили якими темпами і з якою якістю «НІБУЛОН» зводив елеватор у сусідньому Глобиному. Тому повірили інвесторові й у те, що з цього будівництва, за великим рахунком, в Градизьку має розпочатися відродження промисловості. Адже, за останнє десятиліття тут не тільки не будувалося більш-менш потужних об'єктів, а навпаки, припинили своє існування 15 бюджетоутворюючих підприємств.
Тому можна, мабуть, зрозуміти скептицизм градижчан, які спочатку не повірили, що лише за два з половиною місяці, як обіцяв інвестор, можна побудувати не лише потужний перевантажувальний термінал, а взагалі щось більш-менш путнє…
Але минуло усього два тижні від початку будівництва і скептичне ставлення людей змінилося на здивування, а потім на віру. Місцеві жителі зрозуміли, що даного слова «НІБУЛОН» дотримає і почали навіть будувати плани щодо співробітництва. Одні прораховують свою вигоду від здачі зерна на елеватор перевантажувального терміналу в Градизьку (слава про те, що «НІБУЛОН» платить за кожну тонну збіжжя на 50–70 грн. більше, ніж конкуренти вже сягнула цих місць), інші пропонують себе у якості працівників майбутнього терміналу, а дехто вже працює на будівництві.
Будівельні ж об'єкти на перевантажувальному терміналі зернових та олійних культур у Градизьку виростають, що називається, на очах. Нині уже чітко видно обриси майбутнього підприємства, а за два місяці — 15 червня — його введуть в експлуатацію.
Щоб було саме так, минулої середи проконтролювати хід виконання робіт і провести нараду з підрядниками, до Градизька приїхав заступник генерального директора ТОВ СП «НІБУЛОН» Сергій
Бесєдін. Оглянувши будівельний майданчик, він мав розмову з керівниками підрядних організацій. Маючи великий досвід будівництва, Сергій Васильович особливо наголосив на темпах робіт. По-перше, маючи стислі строки виконання робіт, кожна організація на свій ділянці повинна працювати настільки злагоджено і вчасно, аби не допустити жодного дня простою. Адже один такий день на початку будівництва може обернутися тижневою затримкою здачі об'єкта. Бо увесь технологічний цикл у «НІБУЛОНу» відпрацьований настільки, що запізнення з виконанням робіт однією організацією може відкинути у графіку кілька тих, хто виконує свої роботи за нею. Хоча поки що, за словами Сергія Бесєдіна, підрядники не підводять.
— Компанія «НІБУЛОН» продовжує втілювати свою інвестиційну програму, і нині по Україні одночасно зводяться п'ять об'єктів — елеваторів та перевантажувальних терміналів, — розповів заступник генерального директора ТОВ СП «НІБУЛОН» з будівництва Сергій Бесєдін. — Дату введення в експлуатацію перевантажувального терміналу у Градизьку 15 червня 2010 року ніхто не відміняв. На сьогодні повним ходом ідуть роботи з будівництва фундаментів під  ємності для зберігання зерна, завершені загальні будівельні роботи по зведенню адміністративно-лабораторного та побутового корпусів, завершено будівництво та монтажні роботи на трансформаторній підстанції. Практично увесь будівельний майданчик забезпечений електроенергією, і це дає можливість будівельникам працювати уже не в дві, а у три зміни.
Нині на зведенні перевантажувального терміналу в Градизьку працюють понад 40 підрядних організацій, а в цілому на будівництві чотирьох елеваторів їх майже 150. Таким чином, «НІБУЛОН» на кожному будівельному майданчику надасть роботу  понад тисячі осіб.
— Сергію Васильовичу, чи влаштовують вас темпи і якість виконання робіт підрядними організаціями?
— На цьому будівництві працюють переважно полтавські організації, багато з них перевірені роботою на інших об'єктах — у Глобиному, Ромодані. Особливих питань по роботі до них не виникає, але сказати, що їх не виникає взагалі, теж не можна. Бо ніяких питань не виникає лише в того, хто не працює. Загалом слова подяки хотів би сказати на адресу колективів Глобинського і Решетилівського райагробудів, підприємств «Справа» та «Бліцсервіс».
…Читачам «Вечірньої Полтави», напевне, добре відомі багато будівельних фірм, які зводили два попередніх елеватори на Полтавщині — у Глобиному і Ромодані. Пройшовши будівельним майданчиком у Градизьку, ми зустріли чимало «старих знайомих», які пройшли перевірку на «нібулонівську» будівельну витривалість. Одне з таких підприємств — Глобинський райагробуд — нині генеральний підрядник на будівництві перевантажувального терміналу.
— Наше підприємство вже збудувало адміністративно-лабораторний і побутовий корпуси, і ми вже подали заявку на виконання робіт на цьому будівництві у подальшому, а також на будівництві перевантажувального терміналу у Кременчуці, яке розпочнеться незабаром, — розповів директор Глобинського райагробуду Віктор Лєднік. — З «НІБУЛОНом» працювати вигідно, бо завжди маєш роботу, своєчасно отримуєш аванс, на який придбаєш витратні матеріали, а, значить, усе виконаєш вчасно і не підведеш замовника. У наш нелегкий економічно час, коли багато будівельних організацій простоюють, бо не мають роботи, таке ставлення замовника дуже важливе. Це наше третє будівництво з «НІБУЛОНом», і я дуже радий, що на Полтавщину прийшов такий потужний інвестор. Хочу подякувати за відмінне ставлення до партнерів генеральному директорові
ТОВ СП «НІБУЛОН», Героєві України Олексієві Вадатурському. Якби в Україні було більше таких людей, то все б у нашій країні працювало, немов годинник.
…Знайомі по будівництву елеватора у Ромодані ми й з фірмою «Донбасатоменергомонтаж».
— У Градизьку — третій об'єкт, на якому ми працюємо з «НІБУЛОНом», — розповів головний інженер
ВАТ «Донбасатоменергомонтаж» Олексій Гавриленко. — Тут наша організація є одним з генеральних підрядників. Зараз на будівництві працює 30 наших фахівців — зводимо завантажувальну галерею та дві ємності по 2,3 тис. м3 з аераційними каналами для зберігання зерна. Сподіваюся, що надалі попрацюємо і над монтажем великих ємностей —
на 5,5 тис. м3. Темпи будівництва жорсткі, але ми їх витримуємо.
…Харківська фірма «Астарта» прийшла будувати на Полтавщину вперше, хоча про неї ми вже чули від їхніх колег, яким доводилося стикатися з харків'янами на інших об'єктах. Відгуки — винятково позитивні. Тому в нас і виникло бажання познайомитися з новими підрядниками.
— Наша будівельна організація створена в 1944 році з метою будівництва об'єктів для Міністерства заготівель, — розповів голова правління ЗАТ «Астарта Млинелеваторбуд» Олександр Толстов. — Ми давно знали і слідкували за діяльністю «НІБУЛОНу», оскільки він є одним з найкрупніших зернотрейдерів України. Співробітничати почали минулого року, будували термінали у Вітовому та Кам'янці-Дніпровській. Темпи будівництва нас не лякають, адже маємо досвід роботи і якби ми не відповідали вимогам, то, мабуть, тут уже точно не працювали б. Чи високі ці темпи? Так, але вони і розумні, оскільки дозволяють дотримуватися усіх технологічних процесів.
…Спостерігаючи за ходом будівництва перевантажувального терміналу з відвантаження зернових та олійних культур як керівник і градижчанин, селищний голова Градизька Василь Компанієць підтверджує, що з кожним новим днем будівництва настрої у місцевих жителів змінюються.
— На початку будівництва був навіть певний спротив, — говорить Василь Компанієць. — Особливо у перші дні, коли вулицями селища пішла велика техніка. Тепер у вантажівок є свій маршрут, який суворо контролюється. А градижчани задоволені й тим, що починають отримувати якийсь зиск від будівництва. Багато будівельників проживають на квартирах у місцевих жителів, тож ми почали, по суті, розвивати зелений туризм. Звичайно, від будівництва Градизьк виграє і в соціальному плані. Частина місцевих жителів отримають роботу на перевантажувальному терміналі, а кошти, які інвестор, за законодавством, вкладе у розвиток селища, ми теж «проїдати» не збираємося. У першу чергу плануємо до 65-річчя Перемоги у Великій Вітчизняній війні відремонтувати меморіали Солдатської Слави, а в нас їх три. Потім будемо вирішувати питання з водогоном, яке дуже гостро стоїть у селищі тощо. А це для нас надзвичайно велика допомога.

Автор: Оксана КЛОЧКО, www.vechirka.pl.ua


Дізнавайтеся першими найважливіші і найцікавіші новини України та Полтавщини – підписуйтеся на наш Telegram-канал та на сторінку у Facebook
21 квітня 2010, 13:38 | Глобине | Фінанси
Додати коментар

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
Вам необхідно зареєструватися, або увійти під своїм логіном



Курс НБУ
Останні коментарі

Зачекайте, йде завантаження...

Логін:
Пароль:
запам'ятати


Реєстрація | Нагадати пароль

Шановні водії!

У зв’язку зі значним погіршенням погодних умов та сильної хуртовини частина траси Р-52 у Царичанському районі являєтсья непридатною до використання!

Служба порятунку звертає Вашу увагу на те, що вирушаючи у таку погоду в дорогу Ви йдете на це на свій страх і ризик - у випадку неможливості вибратися із снігових заметів на дорогах чекати допомогу можливо прийдеться досить довго.

Тому рекомендується відмовитися від подорожей автомобілем до стабілізації ситуації