Вхід | Реєстрація

Крюківський вагонзавод - лідер з використання енергозберігаючих технологій

Про це зазначили в Києві під час засідання розширеної комісії Української спілки промисловців і підприємців з енергоефективності на тему: «Енергетичний менеджмент – базова складова політики енергоефективності».
Як зазначає прес-служба КВБЗ, у засіданні взяли участь провідні спеціалісти галузі, представники міністерств та банківських установ. Головною думкою доповідей президента Української спілки промисловців і підприємців Анатолія Кінаха, голови Національного агентства з питань енергоефективності Сергія Єрмілова, директора Інституту енергозбереження й енергоменеджменту Артура Праховника було те, що порушені питання належать до розряду питань національної безпеки й будуть знаходитися під постійним контролем Європейського Союзу.
Президент Української спілки промисловців і підприємців Анатолій Кінах серед багатьох великих промислових підприємств для участі в заході обрав кременчуцький завод як лідера з використання енергозберігаючих технологій. За рішенням голови наглядової ради та правління вагонзавод представляв головний енергетик Олег Константинов. Він виступив із доповіддю «Енергозбереження на ВАТ «КВБЗ», досягнення і проблеми».
Особливий інтерес викликала та частина матеріалу, де висвітлено «підтримку держави» щодо енергозбереження. Адже з огляду на досвід роботи з різними державними структурами, на жаль, доводиться констатувати, що на сьогодні в Україні немає чіткої й прозорої структури нормативних актів, пільги підприємствам для впровадження енергозберігаючих заходів мають суто декларативний характер, «хронічні» борги комунальних підприємств за спожиті енергоресурси стають на перешкоді освоєння новітніх енергозберігаючих технологій. Порушена тема викликала бурхливу полеміку між учасниками наради. За підсумками дискусії було внесено декілька суттєвих доповнень до рішення засідання.
Зараз вагонзавод працює в рамках комплексної програми енергозбереження до 2017 року. Завод перейшов на повний зворотний цикл технічного водопостачання. Повністю припинено скидання промзливових стоків у річку Дніпро і відповідно зменшено забір технічної води. Із 2004 року триває реконструкція системи повітропостачання підприємства, що передбачає її укрупнену децентралізацію з використанням енергоефективних гвинтових компресорів. У 2004 році розпочато реконструкцію систем теплопостачання цехів заводу з застосуванням систем газового променевого опалення. У 2006 році завершено переведення з мазуту на природний газ усіх нагрівальних печей заводу. Протягом 2000 - 2007 років проведено реконструкцію двох енергетичних котлів, що дозволило значно поліпшити їх основні характеристики. У 2007 році розпочато створення енергогенеруючих потужностей на базі когенераційних технологій У 2009 році введено в експлуатацію першу установку. ВАТ «КВБЗ» - містоутворююче підприємство, що має власну ТЕЦ, призначену для одержання теплової й електричної енергії. Із 1994 року завод більше 50% від усієї виробленої на ТЕЦ теплової енергії (100 тисяч Гкал/рік) відпускає КП "Теплоенерго" для потреб населення, бюджетних організацій, інших споживачів. Борг комунальників за відпущене тепло протягом усього цього часу коливається у межах 2 млн грн щороку. Незважаючи на це, підприємство щорічно виконує на ТЕЦ роботи з модернізації діючого генеруючого устаткування і впроваджує більш енергоеффективні когенераційні технології.

Автор: poltavanews.com.ua


Дізнавайтеся першими найважливіші і найцікавіші новини України та Полтавщини – підписуйтеся на наш Telegram-канал та на сторінку у Facebook
5 травня 2010, 15:34 | Кременчук | Фінанси
Додати коментар

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
Вам необхідно зареєструватися, або увійти під своїм логіном



Курс НБУ

Зачекайте, йде завантаження...

Логін:
Пароль:
запам'ятати


Реєстрація | Нагадати пароль

Шановні водії!

У зв’язку зі значним погіршенням погодних умов та сильної хуртовини частина траси Р-52 у Царичанському районі являєтсья непридатною до використання!

Служба порятунку звертає Вашу увагу на те, що вирушаючи у таку погоду в дорогу Ви йдете на це на свій страх і ризик - у випадку неможливості вибратися із снігових заметів на дорогах чекати допомогу можливо прийдеться досить довго.

Тому рекомендується відмовитися від подорожей автомобілем до стабілізації ситуації