Міськвиконком обіцяють скоротити
«З одного боку, не вистачає коштів. З іншого – це живі люди. Тож у першу чергу розглядається питання подальшої роботи пенсіонерів та тих, хто працює за трудовими угодами у виконкомі».
Відповідно контрольних цифр, на утримання апарату управління у нашому місті виділяється 14 мільйонів гривень платників податків. Минулого року утримання апарату чиновників обійшлося кременчужанам у 31 мільйон гривень. В принципі, чиновників можна утримувати за рахунок другого кошика міського бюджету – коштів, які заробляються містом від продажу землі та комунального майна. Але минулого року землю через конкурс як і майно, практично не продавали. Отже, бюджет Кременчука може утримати або апарат чиновників, або житлово-комунальне господарство.
За словами Миколи Глухова, сьогодні в тому ж Автозаводському райвиконкомі працює близько 200 осіб. Дещо менше – у Крюкові. «Якщо ж взяти типові штати, які затверджені, то в районах має бути не більше 20 чоловік. Ми передали їм повноваження по соціальному захисту, але у них і своїх дуже багато людей», – зазначив мер міста. Загальний баланс утримання апарату, оприлюднений мером міста на апаратній нараді – контрольні цифри на утримання керівників у нас спробують перевищити. Загалом, фінансовий відділ виконавчого комітету намагатиметься вкластися у 25 мільйонів гривень, які підуть на обслуговування чиновників та їхню заробітну плату.
Дізнавайтеся першими найважливіші і найцікавіші новини України та Полтавщини – підписуйтеся на наш Telegram-канал та на сторінку у Facebook
Додати коментар
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
Вам необхідно зареєструватися, або увійти під своїм логіном