Вражає кількість нових робіт, представлених в експозиції, — авторських і тих, які виконували майстрині за «картонами» (розробками) Олі. Представлені вироби 2010-го і 2009-го років, і лише дві — 2008 (влітку 2008 року в цьому салоні експонувалася персональна виставка Ольги Пілюгіної). Отже, ми бачимо сьогодні роботу майстрині на новому плідному відрізку часу.
— Решетилівка, можливо, зараз на новому шляху розвитку орнаменту, — зазначив голова правління Полтавської організації Національної спілки художників України Юрій Самойленко, маючи на увазі новий підхід Ольги Пілюгіної до орнаментики композицій.
Мистецтвознавець і викладач Віталій Ханко, який пам’ятає Олю як здібну й старанну студентку, зазначив, що в її роботах багато поетичних образів, пов’язаних із культом Сонця й Місяця, майстриня у своїх творчих пошуках занурена в трипільську культуру.
— На Решетилівщині прекрасні степи, звідти у майстрині — кольори жита, пшениці та польових квітів, — сказав Віталій Миколайович.
Привітав Ольгу з відкриттям персонального вернісажу й українець із Санкт-Петербурга Михайло Волик, який очолює Полтавське земляцтво у місті на Неві. Саме в ці дні, за щасливим збігом, він перебував у Полтаві. Пан Михайло повідомив, що у Санкт-Петербурзі не тільки знають про Решетилівку — в українській громаді північного міста є вихідці з цього селища, зокрема почесний громадянин Решетилівки Анатолій Асаул.
— Ми намагаємося завжди підтримувати зв’язки з Полтавщиною, — сказав Михайло Волик, — Санкт-Петербург пам’ятає, що Полтава — духовна столиця України, тут — цілий кладезь талантів.
Гість подарував Ользі Пілюгіній примірник журналу «Нова основа», заснованого у Санкт-Петербурзі ще Тарасом Шевченком, і запропонував:
— Чому б вам не приїхати до нас із гобеленами — ми завжди зможемо організувати у Санкт-Петербурзі вашу виставку!