Гарне наше рідне місто Гребінка , особливо коли приходить весна , розпускаються листя дерев , цвітуть каштани. Навесні міський люд оживає , починаються весняні проблеми , прибирання присадибних ділянок , підготовка до майбутніх свят . І ось в ці дні жителі міста та району , що б скрізь встигнути вдаються до послуг служби таксі.
Зручно, вигідно , не дорого, порівняно з іншими регіонами України , все відмінно , чому не їздити. Захотів , поїхав на цвинтар , навести порядок на могилці у рідних або знайомих , пориїхав - таксі , навіть почекає , тільки плати за простій. Потрібно рано потрапити на вокзал , замовив - приїхали , довезли . Здавалося б все прекрасно , чого тобі ще треба. Так ні ж , що - то тут не так. Почну з найголовнішого і найпростішого, з чим стикався , кожен з нас хто користувався таксі в місті . Повертаючись , з якої небудь поїздки , та ще , з важкими речами , ще в поїзді замовляєш таксі. Ось тут претензія до диспетчерам - навіщо диспетчеру знати « куди я їду » , це грубе порушення. Дізнавшись маршрут моєї поїздки , якщо він за місто , диспетчер дасть замовлення «своєму таксисту » , а той який стоїть у черзі і знати не буде (перевірено ) ... Як зазвичай замовляємо таксі до « Економу » , це продуктовий магазинчик , з майданчиком для стоянки автомобілів , не далеко від платформи вокзалу , та й всі таксисти його знають. Проїзд до переїзду водіям з міських служб ЗАБОРОНЕНО , там на сторожі стоять «ВОКЗАЛЬНІ БОМБИЛИ» і спробуй під'їхати , можеш отримати і по обличчю , і колеса можуть по проколювати , це не зрозуміла служба , кому вони платять ... На них управи немає і нікого вони не бояться . Йдемо далі , це добре , якщо диспетчер скаже яка марка і колір машини буде очікувати , а якщо не скаже , що робити пасажиру ... Починаєш шукати серед стоячих автомобілів «своє таксі» , так як на таксі немає розпізнавальних знаків. У законі України « Про транспорт » є чітке визначення таксі - на даху повинна бути « шашечки жовтого кольору » , а її немає , чому ... Йдемо далі , знаходимо своє таксі , сідаємо , це знову ж якщо ми знаємо , скільки коштує проїзд. А якщо не знаємо , тут - то водій починає розпитувати і торгуватися . Повертаємося знову до закону - всі таксі повинні бути обладнані таксометрами , тоді пасажир згідно з показаннями таксометра розплачується з водієм. Ви ніколи не замислювалися , чому в Гребінківському таксі немає шашок , таксометрів ... Розповідаю докладно. Таксі в нашому місті працює « на себе» і на Дядю , який дає дозвіл і підписує папери . ХТО ВІН ? ? ?
Щоб перевозити пасажирів у таксі , за українським законодавством , обов'язково , реєстрація ПП , СПД таксі. Ліцензія , на надання послуг з перевезення пасажирів і вантажів видана Головною державною інспекцією на автомобільному транспорті. Водії таксі повинні мати ліцензії на перевезення пасажирів або ліцензійні картки від підприємства яке надає послуги з перевезення пасажирів і вантажів , ви бачили , у кого не будь з наших таксистів ... Назріває знову питання , як і на яких підставах вони працюють.
І на останнє, після користування таксі, водій повинен, на вимогу пасажира видати касовий чек, або квитанцію у формі строгої звітності, де ви це бачили у Гребінці…
Я написав цю статтю , з тим , щоб наші органи влади звернули увагу і розібралися про те , що діється в нашому місті , адже зараз по всій Україні проводиться боротьба з корупцією.