Вхід | Реєстрація

Як би ми жили при злочинній Панді...?..    

Дивлюсь на багато коментарів, періодичні невдоволення, нерозуміння "Що далі..?" у багатьох. А от чи кожен з Вас міг би пофантазувати, а що б було, якби в 2014 Майдан таки розійшовся(розігнався) без зміни влади...? 

Велике прохання, не брати до уваги штампи, згодовані журналістами народу "В казні грошей не було... Все одно б стався економічний крах..." і тому подібне. Я ніяким чином не кажу, що стан справ був би таким вже й чудовим, але на ось ті посилання - точно звертати увагу не варто.

До речі, якщо пам'ять не зраджує, оті 3млрд з боку РФ - були першим гостинцем-заманухою до МитногоСоюзу. Тож не виключаю, що замість європейського безвізу Україна отримала б фактичний "безкордон" з РФ та РБ... Але не факт.

Поділитися:
16 вересня 2017, 05:10 | Блог: Творимо... | Переглядів: 6566
Автор: Професор
Кількість записів: 12

Всупереч загалу...


1. професор / 16 вересня 2017, 05:15
У мене є певна уява, але може - зовсім помилкова, тому цікаво, що про це скажете Ви..?
2. Maksym / 16 вересня 2017, 06:39
Я вам скажу, щоб було. Увесь цей крах з захопленням Криму й війною на Донбасі просто перенесли б на президентські вибори чотирнадцятого.
3. адекватник / 16 вересня 2017, 09:03
1.професор
«тому цікаво, що про це скажете Ви..?»

"История не имеет сослагательного наклонения", але пофантазувати можна. Були б вибори і новітня чесна панда б до влади не прийшла. Отже, була б нормальна співпраця з РФ, а представники новообраної влади зробили б висновки із майдану і може б стали приділяти більше уваги державному будівництву і державній безпеці ніж власній кишені. Але такий сценарій не влаштовував ні сценаристів, ні виконаців, і він із розряду фантастики. Чесна панда ніколи б не прийшла до влади у законний спосіб після того, що вона вчинила зокрема і на майдані. Ні Крим, ні Донбас за неї б не проголосували. Не проголосували б за неї і нормальні міста з мислячим населенням, колишні культурні, промислові і наукові центри, Харків, Одесса, Дніпропетровськ і т.п. Тобто, панда в законний спосіб аж ніяк не могла б попасти у владні крісла й вони це знали. І якщо про інші міста півдня і сходу можна ще фантазувати, то Крим і Донбас дали б за них 0,01% голосів. Тепер включаємо мізки, в кого вони є, і відповідаєм на запитання: кому потрібен майдан і війна.
4. професор / 16 вересня 2017, 09:33
Цікава думка про перенесення краху. Ви вважаєте, що російська влада могла домовитись про Крим і про Донбас з іншими особами? Чи Ви переконані, що все, що відбулось - трапилось поза домовленостей?
5. Адекватник / 16 вересня 2017, 11:57
4.професор
«Цікава думка про перенесення краху. Ви вважаєте, що російська влада могла домовитись про Крим і про Донбас з іншими особами? Чи Ви переконані, що все, що відбулось - трапилось поза домовленостей?»

"До того" вона ж домовлялася. Дискутувати на цю тему далі з людиною, яка не хоче побачити очевидного немає сенсу. Полтавський військовий пенсіонер Йося Гофман написав книжку "Нюрнберг предупреждает" і під спонсорством Рабиновича і ВЕКа розіслав її в усі бібліотеки. Сей Гофман був охоронцем Руденка на Ньюрнбергзькому процесі і тепер виконав замовлення хабаду, ціль якого визвати в українців співчуття до богобраного народу і, мовби, недопустити в майбутньому тієї трагедії, яку сам хабад і організував. У тій книжці він згадеє випадок, коли на однім із виступів йому задали запитання "Скажите, а была бы война если бы мама Гитлера сделала аборт?". Він на запитання не відповів, хоча добре знав, що війна б все одно була, бо такий глобальний сценарій. Говорячи булгаківською аналогією "Аннушка уже разлила масло". От так і з Україною. Розберіться з глобальним сценарієм і зрозумієте. А то ви, говорячи на зрозумілій вам «мові» намагаєтесь лікувати наслідки а не причини. Ви хочете вилікувати симптоми, а так не буває. Ви можете тільки підсипати людям дурману і вони вважатимуть, що їм покращало. Чим власне зараз медеицина і займається за великі грощі. І політики також займаються цим же і при цьому, так як і лікарі, цікавляться лише грошима. Посилання на www.youtube.com
6. земеля / 16 вересня 2017, 12:11
4.професор
«Ви вважаєте, що російська влада могла домовитись про Крим і про Донбас з іншими особами?»

Да, такая мысль давно ходит на Западе. Амерекосам ядерная Россия как бельмо на глазу. Им нужно хотя бы на границе создать конфликт. Вот для этого как раз подшла Украина,с ее противоречиями между востоком и националистическим западом, т.е. руками и жизнями украинцев залезть поближе к России. А также и то что у власти находятся богатые люди при чем многие не с украинскими генами, даже тот же Ахметов, для которых главное прибыль. Пожалуйста пример: около трех лет Порошенко платил налоги России имея в Липецке конфетную фабрику. Кто может объяснить этот патриотизм первого лица? Другое, америкосы с их развитой разведкой( я чистый технарь, поверьте на слово) не могли не просчитать ситуацию в Крыму ,и если бы они подогнали туда свой флот , то Путин бы на прямую конфронтацию с ними бы не пошел. Ибо это было бы столкновение СЯС. И все это послужило развитию войны в Донбассе, что и нужно было амерекосам. Подтверждение этому чистые факты: там где США там война(Ливия, Ирак, Афган и др.) Ведь Оланд не зря раздавала пирожки на Майдане. А теперь задумайтесь почему начиная с 90-х автобусы со Львова, Ив. Франк. и других городов начали ездить в Крым, на Донбасс, Харьков и даже в Полтаву и устраивать демонстрации? А мы на это тупо смотрели. А почему мы , с Полтавы к ним не ездили? И что было если бы поехали мы? Что будет с Украиной, трудно предсказать, покажут выборы и время.
7. земеля / 16 вересня 2017, 15:37
А вообще в целом если у нас сохранится такая ситуация в стране , то мы однозначно пойдем по пути Северной Кореи (если уже не идем). У нас и носитель и уран есть, и тогда нам никто не указ. Но это в любом итоге для нас конец.У нынешнего руководства для этого есть амбиции , но об этом они молчат, чтобы не вызывать у мировой общественности принятия мер, а главное чтоб не отказали в деньгах.
8. Професор / 16 вересня 2017, 20:40
До того" домовлялись зовсім про інші речі. Фактично, з часів Даниловича Україна танцювала «двухвекторність» - простою мовою - "І вашим і нашим". Говорити про те, що війна була запрограмована за булгавоським методом - можна, це ж не доведеш. Але об’єктивні передумови для цього мною не спостерігались.
9. Адекватник / 16 вересня 2017, 23:13
8.Професор
« Говорити про те, що війна була запрограмована за булгавоським методом - можна, це ж не доведеш. Але об’єктивні передумови для цього мною не спостерігались.»

Це для лікарів типово. Вони завжди щось лікують, лікують, а потім виявляється, що не те лікують, бо справжня болячка вже вилізла аж далі нікуди зовсім в іншому місці, і тоді вони говорять "пізно пити Боржомі", от якби раніше звернулися. Я дав ссилку на відео, де людина говорить про те, що очікує Україну. Це було за 10 років "до того". Чого б не проаналізувати сказане, співставити, вивчити можливі загрози і т.п. Ба, в нас навіть є Служба безпеки України. За що вона гроші отримує? Знову за сліжку за невдоволенними? В 80-х роках Яковлев написав книжку "ЦРУ проти СРСР", там був викладений план розвалу країни. Чому її не обговорювали в парторганізаціяї і т рудових колективах, чому не кричали караул? От зараз провходять в Кобеляках якісь сумнівні навчання з якоїсь сумнівної територіальної оборони. ЩО воно таке территоріальна оборона? Закон про неї ще й досі не прийнятий, хоча законопроект поданий парубієм. Зате саме поняття територіальної оборони зявилося в Законі про оборону прийнятому, здається ще в 1992 році. Шукати не буду, кому треба й сам знайде, бо виходить так, що я тут всіх розважаю і в чомусь перконую. Вже тоді, на початку 90-х, в закон було закладено поняття боротьби з антиурядовими, терористичними і т.п. формуваннями, а по суті з махновщиною, до якої ми прийшли. Вже більше ніж 20 років тому радники (ясно чиї) вже нашептали в масонських ложах нашим депутатам, що потрібно законодавчо передбачити ведення громадянскої війни, а ви, блін, "не спостергіалось". Та воно й не спостерігатиметься, якщо так спостерігати.
10. Maksym / 17 вересня 2017, 08:34
4.професор
«Ви вважаєте, що російська влада могла домовитись про Крим і про Донбас з іншими особами? Чи Ви переконані, що все, що відбулось - трапилось поза домовленостей?»

Я переконаний, що якби війна не почалася на рік раніше, то домовлятися прийшлося б на набагато гірших умовах.
11. Професор / 17 вересня 2017, 21:46
А оце переклнання звідки саме? Мені подобається, що люди з глибоким переконанням розмовляють про речі, на яких не знаються. Я завжди запитую людей про просте, про те, що вони можуть відчути самі чи помацати руками. Люд же ж на це сипле відповідями з інтернету чи зомбоящика... Кругом згущення емоцій навколо почутого/побаченого, нагнітання... Я спілкувався особисто з Кучмою, Табачником (зам Януковича, хто не пам’ятає був такий), Парубієм (дуже важко було забути про свою спеціальність - був гріх) і ще рядом знаних політиків. Довелось, було. На цій підставі я формую думку. Внаслідок СВОЇХ вражень. І запитую про ВАШІ, особисті відчуття завжди. А тут полеміка - то про Сталіна, то про Бендеру... Хай спочинуть вже, їх час пройшов... Ви б слідкували за власним життям, і ним ділились, а вибираючи політика - прикидайте, як зміниться ваше особисто життя, не полінуйтесь глянути, за що він оолосував, і так далі...
12. Адекватник / 17 вересня 2017, 22:43
11.Професор
«А тут полеміка - то про Сталіна, то про Бендеру... Хай спочинуть вже, їх час пройшов... »

Як цей професор навчаючий нас простому, сам простого не розуміє. Не розуміє, будучи наркологом, що похмільний синдром це наслідок пянки. Не було б пянки, не було б похмільного синдрому. Не розуміє, будучи лікарем, що міокардит може бути наслідком перенесеної гонореї, яка зявилася після зустрічі з красивою жінкою, яка була докою у політиці і так гарно розказувала постраждалому свідомому про Бандеру і Шухевича. Є таке поняття як причинно наслідкові звязки. Таке поняття є і в політиці, і в медицині, і в елементарній логіці.
13. Професор / 17 вересня 2017, 23:44
З усього особистого політичного досвіду розумію лише одне: не може країна нероб жити добре. За винятком нероб, які своє неробство прикривають силою, і примушують інших працювати на своє благо (це я про країни). Україна нині - країна нероб. Не вірите? А скажіть мені, скільки саме знайомих людей особисто Ваших виробляють отой самий таємничий ВВП? Га? В Україні неймовірна кількість людей торгують, вчать, лікують, але НЕ ВИРОБЛЯЮТЬ! Сільське господарство має невисокий коефіцієнт добавленої вартості у порівнянні з заводами. Наприклад, замовили ливарному цеху балки для автомобілів Форд, що вироблялись в РФ, для якогось ексклюзивної моделі, аж 200штук. В Полтаві, в 12 році. Платили за одну 400 у.о. Один(!) Ливарник за зміну виготовляв 20 шт. Тобто - за 10 днів він заробив цехові 80000 у.о. Мінус сталь, електроенергія, амортизація обладнання. Нехай лишилось 50тис. Скільки збіжжя треба буде зібрати на полі на цю суму, і скільки коло нього покладе часу одна людина?? Цей приклад дуже умовний, але в своїй суті правильний. Підприємства, які вироблять конкурентну продукцію з високою добавленою вартістю мають значні переваги у формуванні ВВП. Ще більший ПДВ мають повноцінні заводи, які формують готові вироби. Звісно, що з них годуються і торгаші, і директора, й політики, але "годуються"!! Ну не може 300тисячне місто (я про Полтаву) самогодуватися десятком тисяч робітників (чи є ще вони??) І так чи не кожне місто. Подивіться на свої містечка і міста. Чи прогодують вони, виробники, самі себе (тобто - торгашів, вчителів, лікарів, керівників, пенсіонерів, банкірів і інших "невиробників"), якщо раптом це містечко оточити залізною завісою, куди пролізе лише газ по трубі і енергія по дроту? А ситуація плюс-мінус однакова по всій Україні...
14. земеля / 18 вересня 2017, 09:12
13.Професор
«З усього особистого політичного досвіду розумію лише одне: не може країна нероб жити добре»

После этой фразы перечитал все Ваши статьи и коменты и понял что Вы немножко трус,немножко провокатор, немножко так называемый бандеровец (имею право так говорить-демократия). По простому и вашим и нашим.А может быть и по принципу: свое мнение имею но с ним не согласен. Кстати к примеру сапожник, как и другие профессии, может быть плохим, хорошим или просто сапожником. Или с двумя высшими может быть дурак дураком, а простой работяга умнейшим и культурным человеком. Почему так говорю? Вы же умный человек(а ум это признак хитрости и наоборот: дурак хитрым быть не может по определению) не можете не понимать что все зависит от государства, т.е. от его руководства, особенно от первого лица. Функция государства по простому заключается в том, чтобы делать законы и ЗАСТАВИТЬ их соблюдать. А кто это не делает (ворует,ленится и т.д.) то наказывать. Подтверждение: Беларусь-такие же люди, рядом территория и Россия, тоже нет ни газа ни нефти, но люди живут по другому и может не совсем хорошо. Но они имеет возможность заработать, т.е. нормально жить и главное без войны и воров. Вам то это этого не знать.А у нас? Ваш друг Кучма ( по Адекватнику не совсем с украинскими генами) создал не государство,а шайку воров, они и до сих пор правят.Я напомню, и это чистый факт, Россия в течении 10 лет !!! продавала нам газ и нефть по старым советским ценам, т.е. по бросовым, хотя мы уже были другим государством до тех пор пока Лазоренко и Тимошенко и др. не стали на этом делать личный бизнес. Это все его птенцы(заметьте не Кравчуковские,хотя он и западенец).Т.е. в стране государство не выполняет свои обязанности. Теперь почему так неистово Адекват.славит Сталиа?. Да потому что он создал ГОСУДАРСТВО. Сам не воровал,сам работал и других заставлял. И жестоко наказывал мерзавцев и особенно НАЦИОНАЛИСТОВ (кстати у Ленина он был наркомом по национальным вопросам)
15. земеля / 18 вересня 2017, 09:44
Дополнительно. Он понимал что главный внутренний враг-это националисты, по нашему радикалы. И Вы в отличии от других не можете этого не понимать, ну по определению не можете не понимать. Но об этом молчите, т.е. просто боитесь. И я осмелюсь сказать для многих крамольное- со временем многие будут по другому понимать Адеквата, будет стыдно, но будет поздно. Это при условии что нормальные люди, а не те которых зомбировал ящик и которые не имеет собственных мизкив. Этим уже не поможет никто.Это хорошо что именно на нашем сайте есть такой Адекватник. Он мне ни сват , ни брат и я его даже не знаю и тем более не идеализирую. Поэтому вуйко профессор(лично мне нравится читать ваши посты и это искренне) прошу Вас писать для нас простого народа по простому а не философски (помните Дон сказал - что за х..) и желательно то что думаете. Так как к примеру емко сказала Дана "не акцентируйте свои посты только на советском негативе".В моем послании Вам, поверьте никакой засады нет. Без обид. Желаю Вам.
16. земеля / 18 вересня 2017, 10:11
Кстати про евреев. От тут я с Адекватом поспорю. Я имел счастье быть подчиненным у одного еврея. Я такого начальника не видел ни до ни после. Умница, вежлив, необычайный психолог, порядочный. А как он отстаивал подчиненных, как он выбивал квартиры, хотя сам жил в обыкновенной. На его планерки люди не шли ,а бежали,даже те кому не надо. Самое страшное наказание для нас молодых было отсутствие похвалы от Льва Николаевича.Мы, однокурсники часто встречаемся и всегда о нем часто,даже очень часто вспоминаем. Царство небесное ему, не выдержало сердце, умер сразу после распада Союза.Он сразу сказал, что это закончится для всех трагедией, а Горби назвал дураком. В Днепре занимал большую техническую должность. Так что в каждой национальности есть как хорошие так и плохие. И их наверное у всех одинаковый процент. А Драгунский даже дважды героем Сов. Союза стал.
17. Адекватник / 18 вересня 2017, 13:48
16.земеля
«Кстати про евреев. От тут я с Адекватом поспорю. Я имел счастье быть подчиненным у одного еврея. Я такого начальника не видел ни до ни после. Умница, вежлив, необычайный психолог, порядочный.»

А не надо со мной спорить. Спорить можно с селеной да и то бестолку. Со мной адекватному человеку можно адекватно подискутировать. Так вот во-первых, вы делаете свой вывод основываясь на одном отдельно взятом человеке. У меня тоже были преподаватели евреи и многих из них я до сих пор помню в хорошем смысле. Во-вторых, это были советские евреи, «совки» - говоря языком селены. Но дело даже не в этом. Для того, чтобы разобраться в еврейском вопросе нужно много чего почитать и тогда поймете, что «еврейский вопрос существует» - говоря словами Генри Форда и его надо изучать. Ведь все, что я здесь пишу не мной придумано, а было высказано задолго до меня. Ну, почитайте, например, Карла Маркса «К еврейскому вопросу». Это ведь классика, как говорили. И вас ведь учили Марксу верить как богу. А потом задайте себе простой вопрос: почему вы эту работу Маркса не учили и, наверное, даже о ней не слышали, хотя она есть в ПСС. Но эта работа не есть истина, Маркс ведь тоже еврей, и он написал не всю правду, а только «выгодную правду». Кроме того читать лекции по этому вопросу небезопасно для здоровья и даже жизни. По-крайней мере так было до появления интернета. Сейчас никаких секретов нет и когда гои «раздуплятся» на понимание я не знаю, но от этого будет зависеть их существование на этом свете. Посилання на www.marxists.org
18. Адекватник / 18 вересня 2017, 13:53
16.земеля
«необычайный психолог»

Добавлю, что еврея не психолога не бывает. И для того, чтобы понять проблему, надо "изучать психологию еврейства",- как кто-то писал. Ваш преподаватель прекрасно знал то, чего не знаете вы и поэтому он сразу понял, что будет дальше, после развала СССР. И знал он это не потому, что видел какие-то секретные планы или обладал каким-то даром. Он просто хорошо знал иудейские сценарии, нравы и историю. Он понял, что произошел реванш, и страну вернут в то состояние, в котором она была после 17-го года, до перехвата власти Сталиным. Наверное в силу того, что он был человеком порядочным судьба его вышла трагичной. Вот вам еще пример порядочного еврея, то таких, как видим, мало. Посилання на imperialcommiss.livejournal.com Свидомые и сами евреи будут отрицать подлинность этого обращения. Но тут уже вы должны сами определиться, кому вам верить. Подобное обращение-письмо было написано Эдуардом Тополем в 90-х и напечатано в АИФ. Так что можете поискать в бумажной газете. Но подлинность авторства подобных публикация будет отрицаться евреями. Когда отрицание не проходит, тогда они будут объявлять это клеветой, как сделали с книгой Генри Форда "Международное еврейство". Вот и думайте о порядочности. Начинание Форда в деле изучения "вопроса" были также "запрессованы". Его нигде не печатали и он вынужден был открыть свою газету специально для издания им написанного. Но ему мстят до сих пор. Искать не буду, но можете найти сами, во что превратили Детройт. Конечно, вам расскажут байку о депрессивном городе, о убыточном производстве и т.п. и вы поверите. А если повезет, и не поверите и начнете сами разбираться, тогда попадете под критику селен и свидомых, под которую вы и так попадаете. Ваш выбор - знать или не знать истину. Я же тут приводил ссылки на лекции Петрова, посмотрите на досуге и сделайте осмысленные выводы. Сейчас есть масса информации, было бы желание разбираться. Главное - не запутаться, не "утонуть" в информации. Но, когда человек будет знать какой-то необходимый минимум по теме, тогда можно друг с другом советоваться, помогать и других просвещать.

Змінено 18.09.2017, 14:20
19. Адекватник / 18 вересня 2017, 14:30
15.земеля
«Дополнительно. Он понимал что главный внутренний враг-это националисты, по нашему радикалы. И Вы в отличии от других не можете этого не понимать, ну по определению не можете не понимать»

Они действительно не могут этого понять, но и вы не можете понять, что никакие националисты не сделают и шага без евреев. А в нашем варианте так вообще должно же быть очевидным, что власть у нас в стране в руках евреев, а не националистов. Или, будет правильнее, в руках еврейских националистов. Это чтобы было точно и никого не обижало. И они в один момент могут ликвидировать всяких там парсюков и гаврыюков. Они так и сделают, но только тогда когда они перестанут им быть нужны. Честно говоря, на эту тему уже надоело "перетирать". Посилання на www.youtube.com
20. Професор / 18 вересня 2017, 18:51
Досить цікава оцінка. Навряд чи погодився хоча б з одним твердженням, але - що змінить моя незгода?)
А от в друзі Кучми мене записувати рано. Я погоджуся з переконанням, що ЛД - творець державності України (так, не ЛМ, точно). На жаль - нинішній його колега може стати рушителем цього всього. Пам’ятаю інтерв’ю Піховшека з Кучмою, де він сидів немов на голках і підбирав кожне слово (а то головою менше, головою більше - хто їх рахує), і інтерв’ю з Ющенком, де Слава сидів як пан-барин)
Мені прикро, що все саме так. Мене в політиці турбує одне. просте і важливе омобисто для мене питання: якщо Україна таки зазнає подальшого розколу, ця межа пройде по східному кордону Полтавської області, чи по західному? Чи взагалі десь в іншому місці? Бажають полтавці жити з Києвом чи окремо від нього? Ніхто собі таких питань не задавав? Ні, я ніяким чином не примушую про таке думати, чи подібного хотіти... Просто якби особисто перед Вами був такий вибір, що треба десь провести цю межу, де б Ви її провели?.. Мені здається, що десь дуже далеко хтось дуже нехороший вже сушить голову над цим питанням. І мені це питання ой як не подобається!!# І моя б воля, взяв би машину часу і поїхав до 2013 року, показувать скачані з можливого майбуття відео Федоровичу...Мов, треба щось робить, бо розтягнуть ворони країну на шматки...
Між іншим, хто не зна: до нього насправді міг потрапити на прийом особисто будь-який громадянин України. Факт перевірений мною ще в 2005 році)
21. Адекватник / 18 вересня 2017, 21:01
20.Професор
«ця межа пройде по східному кордону Полтавської області, чи по західному?»

Цього зараз ніхто не може передбачити. Для цього і навчання по територіальній обороні проводять. Судячи з настроїв пересіних, у Полтавській області хворих на голову людей більше ніж, наприклад, в Харківській. Ще більше їх чомусь у Черкаській області. Однією з причин може бути те, що у свій час 5 канал «окупував» найдоступніший у сільській місцевості частотний діапазон і навіть там, де без спеціальної антени не можна було приймати нічого, то 5 канал можна було приймати і на гвіздок. Така ситуація є і зараз. В містах же був більший вибір трансляції. А тепер кордони. Є історична аналогія, не перший же раз це відбувається. Як варіант, можуть поділити по Дніпру. Але скоріше за все поділять на три частини. Інфи на цю тему в інеті достатньо. Захід, ясна справа - полякам. Донбас Росії, тут все логічно. А от з Центром будуть проблеми. В центрі немає єдиності, тому можуть ще й сюди війнушку принести. Не зря ж тренуються. Справа в тім, що Захід і Донбас по-своєму єдині і вони юдеям не так і потрібні. А тут буде боротьба, хто більше тяготіє до Небесного Єрусалиму, а хто туди не хоче. Ігор Миколайович уже наперід сфоткався, про всяк випадок. Ясно, що загарбать старатимуться побільше, але буде ж і опір. Наприклад, будуть проблеми і в Харкові, і в Херсоні, і в Запоріжжі. Будуть проблеми і в Одесі. Беня собі ковдру тягтиме, а Одесити з Росією - собі. Приймаючи до уваги великий відсоток евреїв в Одесі, які все добре розуміють, не гірше земеліного командира, і те, що вони тісно повязані, навіть кровно, з глобальним єврейством, прогнозувати важко, та й невдячна це справа. Нам же «карти» не показують. Попробую вгадай, що там у них на умі. Ясно тільки, що Донбас не скориться. А з западенцями жиди не захочуть звязуватися в силу специфіки їхнього менталітету.
22. Адекватник / 18 вересня 2017, 21:15
20.Професор
« І моя б воля, взяв би машину часу і поїхав до 2013 року, показувать скачані з можливого майбуття відео Федоровичу..»

Федорович - недалекий мужик. Чого до нього їхати? До нього вже їздив Едуард Ходос, про що він пише в одній із своїх книжок. І їздив не в 2013 а раніше, Федорович на той час ще був премєром і друзі Ходоса влаштували йому прийом. Ходос спілкувався з ним дві години, подарував йому усі свої книжки, які, думаю, Федорович, якщо й не викинув, то десь поклав. Книжки хоч і написані доступною мовою, але, як показує практика, доля гойского розуму й те непідйомне і непізнаваєме. Бо якби Федорович прочитав написане, то міг заздалегіть прорахувати ситуацію і вийти із заготовленого сценарію, але він цього не зробив. Не зробив він цього ще й тому, що він не сам собі Федорович, а ставленик олігархату. Що йому диктували, він те і робив. Він не мав свободи прийняття рішень. Хоча, думаю, він в більшій мірі був під впливом Ахметова, а не жидівського олігархату. Але все одно нічого не зробив, бо балансували вони між реальними заробітками і міфічною, на їх погляд, смертю. Вони вибрали бабло, і ледь не отримали смерть. Федоровичу повезло вижити. Ахметкі проще, його життя нікому не потрібне, потрібне його бабло. І рано чи пізно його "додавлять".
23. Чудо Юдо / 18 вересня 2017, 21:51
13.Професор
«А скажіть мені, скільки саме знайомих людей особисто Ваших виробляють отой самий таємничий ВВП? Га? В Україні неймовірна кількість людей торгують, вчать, лікують, але НЕ ВИРОБЛЯЮТЬ!»

Побійтесь Бога, Ви ж професор чи як? У ВВП враховується і матеріальне виробництво і нематеріальне (сфера послуг і т.п.). Все має свою ціну, вам у кафе безкоштовно навіть стакан води не несуть - офіціант за це отримує гроші, а значить і його робота має ціну.
24. Професор / 19 вересня 2017, 00:02
Чекайте. Давайте мислити примітивніше: закриємо якесь місто, повністю. І всі будуть виключно надавати послуги, одне одному... Довго це місто протримається, без виробництва чого завгодно? А до ВВП держави рахуються виключно послуги, надані назовні держави (послуги з транспортування, використання інфраструктури чи простору, тощо. Були вже утопічні ідеї з цього приводу, на жаль - всі вони були оточені виключно спритними до язика і доведень бовтологією. А з факту - пшик.
25. Професор / 19 вересня 2017, 00:07
Стосовно "тупого Януковича", це все ж більше міф, злизаний з оповідок про. Межигір’я і стараннями кварталу95. Він просто не вірив у можливість перевороту, не чекав, що його продадуть «свої» депутати. Був надто набожним, кров не хотів на руки взяти... Це поки найімовірніші версії з моїх особистих вражень. Як було насправді - невідомо.
26. земеля / 19 вересня 2017, 00:49
19.Адекватник
«националисты не сделают и шага без евреев»

Черт дернул затронуть еврейский вопрос, хай ему грець, из-за этого забыл в консервацию добавить уксус. Я не специалист по этому вопросу. Могу сказать и говорю то что знаю. Теории Маркса и др. Энгельсов это понятие относительно.Любому человеку свойственно ошибаться. Был бы троцкий изучали бы теорию другого умного. Все эти теории во первых не факт что они верные, во вторых они писались совсем в другое время. В третьих и самое основное не только Маркса Ленина и др. я и 99% таких же, не читали никогда (выписывали фразы и анотации лишь бы сдать)А если бы и читали то все равно ничего бы не поняли в силу 17 летнего возроста. Я и ВЫ в то время говорили что требовали. Если бы вы тогда ссылались на Сталина как сейчас в коментах, то ВЫ бы повторили судьбу Стуса, Черновила, Богомаз и др. Задним числом мы все умные. Если Вы внимательно читали мое послание Профессору то, там была просьба писать для простых людей и по простому. Ну что толку ссылаться на классиков,если никто ничего не может опровергнуть.Подобным образом необходимо дискутировать к примеру с такими как Вы и на специальных сайтах, но не с Селеной, Доном или мною.Но это я думаю как позволяет мое мировозрение. Еще посмотрите свою эл. почту. С уважением.
27. Selena2017 / 19 вересня 2017, 07:34
14.земеля
«Теперь почему так неистово Адекват.славит Сталиа?.»


" Сталін був щедро обдарованим і глибоко вираженим кримінальним типом, про якого дуже влучно сказав Норман Дейвіс у книзі «Європа» : "Йосиф Вісаріонович Джугашвілі, або ж Коба, чи Сталін, -- найяскравіший за історію приклад, як патологічний злочинець досягає верховної влади, використовуючи свої кримінальні таланти.У "Книзі рекордів Гіннеса" він посідає перше місце в рубриці "Масові вбивці".
Автор цитати - Євген Сверстюк, дисидент, політв"язень, філософ. На собі витримав.
Командо спільників-однодумців, не тягніть оце лихо в сьогоднішній день - і так важкий та непевний, не викликайте вовка з лісу. А упоротих не поменшало, не сподівайтесь, просто не витрачають на вас сил, до них віднині приєднуюсь.
28. земеля / 19 вересня 2017, 09:11
Селена! После того как я прочитал Вашу чушь о солдатах, которых кормили чуть ли не соломой, я не верю ни одному твоему слову. Нести такое высказывание при живых свидетелях тех дней это просто мерзко. Вот такие агрессивные и приводят к нынешней ситуации. Я точно знаю, что в 46 и в 47 годах с Санжар и Кобеляк был большой призыв в части НКВД, которые как раз в Норильске,Коми охраняли политзаключенных. Редко кто из них об этом говорил, среди которых может были и наши родственники. Так что ?, теперь их а может и нас считать сталинистами? А родственникам тех кто сидел теперь ненавидеть нас? Я уже как то писал, что сталинская фраза "сын за отца не отвечает" спасла многим жизнь, так что и это плохо?. Еще раз прочитай , что написала тебе лично Дана -не вытягивай только один негатив с прошлого. Мне просто как технарю не представляет никакой трудности узнать кто ты на самом деле.Просто из интереса, я ведь живу рядом с тобой. Ты просто выступаешь под женским ником. А реально ярый националист с признаками агрессии. И делаешь это осторожно, т.е. хитрый. Может ты Паршевлюк?
29. Чудо Юдо / 19 вересня 2017, 10:23
24.Професор
«Давайте мислити примітивніше: закриємо якесь місто, повністю. І всі будуть виключно надавати послуги, одне одному...»

Давайте закриємо місто і будемо виключно щось виробляти. Довго воно протримається без елементарного навіть магазина, де ці вироби можна буде купити:)
Одне не можливе без іншого.
Є країни які живуть майже виключно на туризмі. І нічого, живуть же якось. Головне для країни - знайти єдиний курс і рухатися по ньому, а не бовтатися зі сторони в сторону, не розуміючи чим зайнятися.
30. адекватник / 19 вересня 2017, 13:47
29.Чудо Юдо
«Головне для країни - знайти єдиний курс і рухатися по ньому, а не бовтатися зі сторони в сторону, не розуміючи чим зайнятися.»

Тебе за одне оце речення можна в президенти видвигати. А ти чув хоч раз за 26 років про наш курс? Як писав Борис Олійник
"...Мов пішаки залаштункових ігрищ,
Не згледілись,
як просвистіли все:
Від Батьківщини до імен і прізвищ.
А нас несе,
Немов човна без весел і правила,
У темний вир трагедій морових,
Де нас чекає доля оніміла
Рабів нових."
31. don / 19 вересня 2017, 13:50
як у воду дивився
32. адекватник / 19 вересня 2017, 13:52
28.земеля
«Может ты Паршевлюк?»

Розкопай, земеля. Якщо це такий рівень у ексголови РДА, то з нами все ясно. Тоді на всі 100 правий автор коменту написавший "Мудрый окраинский народ чувствует свою природную неспособность к самоуправлению, поэтому мудро следует за евреями и добрыми грузинами. Это очень хорошо."
33. професор / 19 вересня 2017, 21:04
Жодна країна не зможе заробити на послугах для громадян, які заробили гроші всередині країни, а не привезли зовні. Яка країна живе завдяки лише ВНУТРІШНЬОМУ туризмі?(переміщеннях всередині країни власних громадян)??
34. Selena2017 / 20 вересня 2017, 09:58
28.земеля
« не верю ни одному твоему слову.»


1. І не треба вірити МЕНІ. Я навела думку високоповажної людини для роздуму, аналізу чи як уже здатен сприймати. В нетрях інтернету знавець - перевіряй.
2. Звідки такий нездоровий інтерес до моєї статі?Це визначально для вас, тих хто не вмовкає глузливо про геїв?
А я давно писала: дякуйте Природі, що не втнула з вами чи близькими людьми цього злого жарту . І чи не впаде така «радість» на плечі за злоязичіє.
3.Похвались, чоловіче, що сам зробив для поліпшення ситуації хоч би там, де живеш? Готова поклонитися в пояс і підтримати конструктивне, яке змінить життя на краще.
4. Якщо тобі більше нічого робити, то шукай і виясняй хто я. Тільки добре перед цим подумай. За свої переконання і життєвий досвід я відповідаю перед своєю совістю, тому почуєш те саме, що й написане. Ото ж - без обид.
35. земеля / 20 вересня 2017, 11:14
34.Selena2017
«Я навела думку високоповажної людини для роздуму,»

Абсолютно и искренне не обижаюсь.Кстати "высокоповажна людына" - это ты о себе? (Просто такие мысли надо четче). Хочу понять откуда у женщины сколько агрессии.Для общества женская агрессия как и алкоголизм это смерти подобно.Моя абсолютно безграмотная бабушка учила "шибенык ты, не ховай зло в душу, та вин же тебе не хотив обидыть,не вспомынай лыхого, пиды та лучше дай ось цього вишневого варення". За что я ей благодарен,хотя это в жизни иногда не работало.
Был как то в кума в Руденкивци, стоим а тут идут ну такие красивые жиночки, а я себе и думаю,ну неужели такой же милой Селене есть время сидеть в инете и вспоминать Сталина? Да только о плохом и вспоминать. Ну о современных политиках тут куда не шло, жизнь такая скверная заставляет..Моей жинке и вгору некогда глянуть, варенье та соленье детям на зиму готовит.Ей не до Сталина или Бандеры, хотя современных ругает во всю. Так что не обессудь за такие мысли. Кстати о геях, о которых я кстати никогда тут не вспоминал. С природой и обстановкой ,куда попадает человек ничего не поделаешь. Среди них много знаменитостей, ну например Чайковский. А в советское время была даже уголовная статья о мужеловстве была.. Но так ничего и не помогло.Бедные люди. А вот рекламировать их и разрешать все что они хотят, это должно государство пресекать. Селена, я желаю тебе добра и удачи. Спасибо за спилкування.
36. Адекватник / 20 вересня 2017, 18:09
7.земеля
« то мы однозначно пойдем по пути Северной Кореи (если уже не идем).»

Не пойдем, хотя бы потому, что в Северной Корее у власти корейцы. Нас могут и скорее всего разделят, но, думаю, к власти свидомых не поставят. А если даже допустить, что поставят рулить кого-то свидомо-упоротого, то ему никто не даст свободы действий, он будет делать только то, что прикажут за океаном. Вот и в этом смысле аналогия с Северной Кореей не проходит.
37. Адекватник / 20 вересня 2017, 18:25
6.земеля
«А теперь задумайтесь почему начиная с 90-х автобусы со Львова, Ив. Франк. и других городов начали ездить в Крым, на Донбасс, Харьков и даже в Полтаву и устраивать демонстрации? »

Потому, что так в плане, но свидомые великие укры не хотят понять, что исторический и политический процесс управляем. Тех, кто выбивается из колеи жестоко наказывают. Янеку повезло, а мог бы разделить участь Каддафи, или Хусейна, или Милошевича. Он испугался и убежал, и может быть правильно сделал, потому что вести за собой ничего не понимающее стадо тяжело и не каждому под силу. Тем более что отдельно взятое стадо великоукров само по себе не выживет. Для выживание ему надо или "вернутся домой" или его используют в грядущей войне как мясо. «Новый Мировой Порядок будет строиться против России, на руинах России и за счет России», - открыто писал Бжезинский. Но читать его никто не хочет. Построение этого самого «порядка» мы сегодня и наблюдаем. Но из-за объединения России с Китаем и приходом к власти Трампа у планировщиков получился сбой. Что будет дальше, никто точно не скажет. Для сохранения страны и биомассы надо было идти путем Беларуси и у Янека была такая возможность но что-то не сработало. Посилання на www.youtube.com
38. Selena2017 / 20 вересня 2017, 19:50
35.земеля
«5. земеля / сьогодні, 11:14»


Земеля, не клей дурня, на манер декого, там чітко написано: ЕВГЕН СВЕРСТЮК. Ерудована, мужня, принципова людина, відома всьому світові своїм світоглядом і пережитим. Твоя бравада тебе зовсім не прикрашає. Спробую повірити в щирість , що немає образи. Та це, мабуть, ненадовго.
Я б і рада не згадувати вождів минулого, якби ваша команда не витягала їх на ці сторінки та не видавала їх за турботливих будівничих та мудрих керманичів. Єдине бажання маю: не повинні ті злочини повторитися, забувати про страждання невинно погублених - гріх. І через це також немає ладу в нашому сьогоднішньому житті, лаяти порядки мало, треба б щось і конструктивніше робити.
А на домашню роботу, книги, інтернет, спілкування з друзями часу у мене вистачає, не треба дивуватись.
Сама не знаю, чому відповідаю оце, мабуть, треба припиняти, бо від моєї «агресії» ще переляк декого нападе, де ви її хоч бачите ?! А страхів, які оточують уже звідусіль, чомусь не помічаєте.
39. Адекватник / 20 вересня 2017, 20:45
38.Selena2017
«ЕВГЕН СВЕРСТЮК. Ерудована, мужня, принципова людина, відома всьому світові своїм світоглядом і пережитим»

До цих епітетів добавлю, що він ще й міг говорити правду. Колись бачив його на укр-тель-авідєнії на якійсь із предач, де свідомий упоротий аж розпинався про те, що в СРСР укрмова була заборонена і нею ніхто не розмовляв. На що Сверстюк заперечив: "не правда, вчителі розмовляли українською мовою, співробітники КДБ розмовляли українською мовою".

Змінено 20.09.2017, 21:46
40. Selena2017 / 20 вересня 2017, 21:00
Не вірю своїм очам! Адекватник не лише погодився, а й додав до мого позитивне! Без традиційних штурханів на мою адресу...

Не знаю, яка то укр-тель-авіденія, а Сверстюк був активним мовцем на радіо "Свобода", друкувався в пресі, його слово багато важить.
41. земеля / 20 вересня 2017, 21:11
38.Selena2017
«не клей дурня,»

Жаргон бывших сидельцев. больше вопросов не будет.
42. Адекватник / 20 вересня 2017, 21:15
38.Selena2017
«не повинні ті злочини повторитися, забувати про страждання невинно погублених - гріх. І через це також немає ладу в нашому сьогоднішньому житті, лаяти порядки мало, треба б щось і конструктивніше робити.»

Щоб робити щось конструктивніше, потрібно спочатку зрозуміти, що відбулося і відбувається. І без Сталіна тут - ніяк. І це не ми його «витягли», він «виліз» сам. "Сталин не ущел в прошлое - он растворился в нашем будущем". Хто це заказав є різні версії, одні приписують цей вислів Шарлю де Голю, інші якомусь французському журналісту, але не так важливо, хто це сказав, важливо, що це так. І можна тільки до цього добавити "как это не опечалит многих". Грецький професор Матсас писав: "Те, кто хочет, под влиянием перемен 1989-1991 годов, пройти мимо конфликта между Троцким и Сталиным, расценивая это как нечто принадлежащее музею большевистских древностей, смотрят не вперед а назад". Отже, селена дивиться назад, хоч і каже, що вперед. Сам же Троцький писав: "Победа Сталина была предопределена. Тот результат, который зеваки и глупцы приписывают личной победе Сталина был заложен глубоко в динамику исторических сил. Сталин явился лишь полубессознательным выражением второй главы революции, ее похмелья". Коли прийде похмілля до наших свідомих, нікому невідомо. Судячи з тяжкої шизофренії, може і ніколи не прийде. Тут я не фахівець, про це питайте у професора. Але він хоч і каже що працює психіатром, цю сторону проблеми старано обходить.

Змінено 20.09.2017, 21:18
43. Адекватник / 20 вересня 2017, 21:46
38.Selena2017
«Єдине бажання маю: не повинні ті злочини повторитися, забувати про страждання невинно погублених - гріх»

Якби це було правдою, то свідомі б на ура не приводили до влади тих, хто ті злочини вчинив і кого Сталін потім репресував, збудувавши потім могутню державу. Але вони взяли реванш після смерті Сталіна і мало по малу знищили ту державу і тепер нищать Україну. У свідомих же у всьому винен Сталін. Навіть Борис Олійник, який не зміг до кінця розібратися з ролью іудохристиянства в нищенні славянських народів і з ролью Сталіна і цим підпсував свою загалом дуже гарну збірку віршів, все таки зумів дещо зрозуміти і написав в однім із віршів про перепоховання Сталіна таке: "До моторошної глибини
Копали яму, гнані темним жахом,
Щоб поховати вкупі з його прахом
Свої рахунки вбитих без вини." Але пояснювати щось свідомим - марна і невдячна справа. Вони ж все знають, бо десь щось прочитали. Можна лише привести їм слова з книжки Тима ОШии "Как манипулировать людьми": "Это воистину бесконечная затея, объяснять людям, как их обманывают на каждом шагу, и формируют их мышление. Поэтому проще взять за правило: если в обыденной жизни что-либо общеизвестно, принимается без доказательств.. и все этому верят - то вероятнее всего это ложь, и вполне конкретные люди заплатили очень большие деньги, чтобы эта ложь была общепринятой". Але селены й цього не зрозуміють.
44. Адекватник / 20 вересня 2017, 22:49
40.Selena2017
«Не знаю, яка то укр-тель-авіденія, а Сверстюк був активним мовцем на радіо "Свобода"»

Не памятаю яке то було тель-авыдэніє. Може 5 канал, може 1+1, але точно не радіо Свобода, бо я його ніколи не слухав. «Свобода» - це найжидівське серед жидівського. Їм, так як і іншим ЗМІ, треба сіяти ворожнечу, але вони опікуються найбільш упоротим сегментом наріду, і Сверстюк, або того не розумів, або також продався.

Змінено 20.09.2017, 23:01
45. Monnikis / 11 травня 2018, 15:04
Мне кажется что он был подстроен , Майдан, не он так что то другое, все запланированно, и Майдан капля в море....
46. orakul / 12 травня 2018, 09:33
45.Monnikis
«Мне кажется что он был подстроен »

Это ты так тонко прикалываешься или только начало доходить?
47. Професор / 25 грудня 2019, 02:39
От іще 2 роки пройшло... Знайшов план розвитку ще від Азарова очевидно, в програмі Партії регіонів. Вони орієнтувались до кінця 2019 року вийти на 350 доларів мінімальної пенсії, а їм кричали (нинішні патріоти до речі) Ви уявляєте, як можна буде вижити на 350 долларів і які тоді будуть ціни? Подивіться на Європу, вони сміються з ваших зарплат і пенсій... Ну, зараз схоже ніхто не сміється, адже ж здобульи)
48. orakul / 25 грудня 2019, 20:57
47.Професор
«Вони орієнтувались до кінця 2019 року вийти на 350 доларів мінімальної пенсії, а їм кричали»

Можливо б і вийшли. Але усім захотілося 1000 євро, ну от і "маємо те, що маємо". А не влаштовували б майдану, то була б цілою країна, не було б війни, не було б десятків тисяч смертей, не було б табунів заробітчан, може б і мене не банили, а славки, селени, петлюрівці б строчили тут свої «патріотичні» опуси про те, як гарно жити в Європі. А тепер вони бідолахи мабуть самі подались на заробітки і ніколи їм навіть коменти писати. А може вони вже не знають що його тепер й писати? А головне - не було б табунів психічно хворих українців, не було б свідків нападу путіна і може б стало менше свідків Ієгови. Точно б не було католицьких різдвів, томосів, пейменувань міст, містечок і вулиць, і не було б ніяких памтників якимось небесним сотням убієнних сценаристами майдану. І все це було прогнозованим, і про все це говорилось пришелепкам. Але всі дуже хотілось революції гідності. Тепер ті гідняки ходять табунами з потягнутоюд рукою по якісь субсидії, які все зменшуються, та ще й десь пропадають. А ті, хто таки гідний і по субсидії не ходить, ті допилюють сталінські посадки з криками Слава Україні. Особливо стійкі патріоти ностальгуют за порядками при Петі, бо він таки навів порядок, а головне - рятував їх від Путіна. Зельц - не рятує. Про порядок при попєрєдніках антикорупціонерах в нашій ОДА подолавшій корупцію розповідає ось один бізнесмен. Ну дуже цікаво. Крадені шапки і золоті унітази спочивают. Посилання на www.youtube.com
Додати коментар

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
Вам необхідно зареєструватися, або увійти під своїм логіном



Купить квартиру Полтава
 Криптовалютні біржі в Україні
Курс НБУ

Зачекайте, йде завантаження...

Логін:
Пароль:
запам'ятати


Реєстрація | Нагадати пароль

Шановні водії!

У зв’язку зі значним погіршенням погодних умов та сильної хуртовини частина траси Р-52 у Царичанському районі являєтсья непридатною до використання!

Служба порятунку звертає Вашу увагу на те, що вирушаючи у таку погоду в дорогу Ви йдете на це на свій страх і ризик - у випадку неможливості вибратися із снігових заметів на дорогах чекати допомогу можливо прийдеться досить довго.

Тому рекомендується відмовитися від подорожей автомобілем до стабілізації ситуації