Вхід | Реєстрація

Останні коментарі

Коментарі користувача
1 ... 1069 1070 1071 1072 1073 1074 1075 ... 1666
Миролюб 8 листопада 2015, 14:26 На тему: «У нас суд по воді — а-ля Керн...
29.Ігорьок
«А ще хтось на таких судах обов"язково пропіариться,якийсь робінгуд.»

І в цьому ти правий.
Миролюб 8 листопада 2015, 14:12 На тему: «У нас суд по воді — а-ля Керн...
25.Ігорьок
«Я тут писав зовсім не на биту-перебиту тему Європейського чи Російського напрямку розвитку України,а про диктатуру "бабульок",з якою потрібно покінчувати.Саме з диктатурою,а не з самими бабульками»

Може ти й не писав про "вектор", але від нього ніде не подінешся тому, що це і є глобальна політика, і дискусія пішла у цьому напрямку. А щодо бабульок, то де це ти побачив їхню диктатуру? Обирайте ви щось краще. Якби ви змінили життя на краще, то у бабульок і підстав би не було до ностальгії, ходили б собі по кафе та морозиво їли. Я не хочу сказати, що бабульки дуже вже щось смислять в політиці, вони просто порівнюють і бачать, що відбувається щось не те. Але сказати, що молодь розуміється краще від них немє ніякогісіньких підстав. На жаль, молодь у нас ще дурніша, вона мислить вбитими в іхню голову іллюзіями і Мерсами і ти сам це тут можеш прочитати.
гість 8 листопада 2015, 11:46 На тему: «У нас суд по воді — а-ля Керн...
28.Ігорьок
« ловко пристосувався.Все зробив хтось заводи і фабрики поздавали на металолом,нестворюєте нічого і т.д.А ти ж де був?Відсиджувався в Польщі чи Москві?Чому ти ховався коли фабрики розкрадали,чому нові не будуєш?»

Чому ж у Москві.Я,наприклад працюю на землі,якщо точніше на тракторі уже майже 30 років.І створив,як ти висловився в рази більше тебе і петлюрівця разом взятих,можу запевнити.Працював при СРСР і працюю при "незалежній",так я тобі скажу,що рівень життя в мене тоді і зараз-це небо і земля.І діло не тільки в заробітках,тоді я відчував себе ЛЮДИНОЮ,а зараз мені соромно сказати де я працюю,бо чи в лікарні чи якій другій установі на мене дивлятьсяЯк на людину другого сорту,бо зараз у фаворі спекулянти та бариги.Отака наша незалежність.
Ігорьок 8 листопада 2015, 08:45 На тему: «У нас суд по воді — а-ля Керн...
24.Миролюб
« Чи може ти думаєш, що воогів у народу немає, а є тільки народи вороги, такі як на Донбасі, наприклад? Тут деякі писали, що той народ треба знищити.»
Ні,я так не думаю.Народів ворогів в чистому вигляді взагалі не буває.У випадку з Донбасом тим більше.Але Петлюрівець ніякий не ворог народу,він націоналіст,а ти швидше інтернаціоналіст чи глобаліст.Різні політичні погляди не визначають життєвий статус взагалі.Вороги нашого народу сидять на валізах щоб несьогодні-завтра рвонути з Неньки десь в Панаму,а інші вороги мріють заїхати, зміна вахт.І неважливо,де ті змінщики,в Кремлі,чи в Білому Домі,на нас їм нас...ть.Я тут писав зовсім не на биту-перебиту тему Європейського чи Російського напрямку розвитку України,а про диктатуру "бабульок",з якою потрібно покінчувати.Саме з диктатурою,а не з самими бабульками,випереджу "Гостя" з його "крапельними" висновками.Країна не повинна бути аналогом клубу кому за 60.
Ігорьок 7 листопада 2015, 22:08 На тему: «У нас суд по воді — а-ля Керн...
19.Микита
«Давайте вперед в Європу»

Ні,хворі точно!Де я говорив про Європу?Нагадайте!Таке враження,що говорю з тупіковою гілкою людства.Я їм про неактуальність "бабулькиних причитань",а вони про гуманітарку,китайські труси і т.д.
14.Миролюб
«він просто ворог народу»

Ось доп....лись,до НКВдешних ярликів!Тепер зрозуміло хто тут бризкає слиною в коментарях.Ну,ну!Що далі?
13.Миролюб
«А його ще он і Петлюрівець підтримує.»

Бо без "бабульки в жовтому в голові"
18.гість
«Особливо "незалежна",аж у вухах свистить.»

Ні,не свистить,через тебе й подібних.
Микита 7 листопада 2015, 21:34 На тему: «У нас суд по воді — а-ля Керн...
Якщо памятаєш яку гуманітарку получали від Європейців в 90-і.Там скеред хламу нам слали і не випрані зас..ні труси .Може і тобі попало щось із теї гуманітарки і тепер тебе так тягне в Європу , давай вперед.
гість 7 листопада 2015, 20:33 На тему: «У нас суд по воді — а-ля Керн...
14.Миролюб
« і балдєє тут.»

Балдєє від того що його тут "опускає" в коментах народ.
Ігорьок 7 листопада 2015, 12:54 На тему: «У нас суд по воді — а-ля Керн...
1.Степан
«Гибле діло»

Точно, діло гибле,якщо два десятка таких бабульок відірвались від турецьких серіалів і вуличних поседілок і пудрять мізки на суді,про тарифи,путіна,леніна,абхазів.На мою думку,якщо людині стукнуло 60 років,молоді повинні забезпечити їм належну старість,але ніякого права приймати участь в виборах,мітингах,судах.Не голосують же неповнолітні,неприймають в мітингах участь школярі,й в суді дитина має право свідчити лише за участю батьків чи педагога.Рівень маразму подібних бабульок вище від рівня несамостійності дитини,тому я правий.
Петлюрівець 7 листопада 2015, 12:08 На тему: Не лише про вибори...
6.коля педченко
«
Якщо все написати дослівно буде фотографія події,а воно щось не так,тоді -брехня,суд,вирок,а кому це потрібно.
»

То навіщо себе називати журналістами ? Проведіть журналістське розслідування і пишіть правдиву і повну інформацію.А так...
Петлюрівець 6 листопада 2015, 22:26 На тему: У Кобеляках з’явилися нові шах...
8.Миролюб
«Скажу ще більше - то був перевдягнутий Путін.»

Спілкування бачу переходить в КВН ! В яку організацію заходив той залізничник ?
коля педченко 6 листопада 2015, 21:09 На тему: До 7 листопада стрілятимуть ди...
Буде багато мняса,шашликив,ливеру,сала.Туши завозити у школи,садики,болници,хай жарять,варять,роблять тушонку,пирожки.Продавати,а на виручини гроши накупляти продуктив в АТО.Миняти на продукти и в АТО.Грузити на Камази и везти свиней в ти области,де нема чуми,буди в них привезуть нам.Солити мнясо и сало впрок,бо на той год,та шо год,на Риздво не буде.Одно радуе,скоро Новий год и те шо йдем Европу. А Европа,це жаби.Льод розтане и ми их виловим тоже,потом и мухам найдем приминение
Кру 6 листопада 2015, 15:49 На тему: Справа про двері...
13.Кку
«напісана в статтє 191 кку. Дєла ж па єтому вазбуждяно.»

Надо перекваліхвіціровать в ст.190
То ли еще будет...
Останнім часом таких гастролерів дуже побільшало на Полтавщині. Підозрюю що вони - корінні жителі Донбасу, де такий промисел завжди був звичним явищем, а зараз вони там "втратили роботу" через війну і тепер масово пруть сюди.
А полтавчани до таких порядків не звикші - вони довірливі, звикли бачити у людях хороше... І давати в руки гроші до того, як отримають свій товар.
Тепер прийдеться учитися жити із орками вкупі...
Миролюб 6 листопада 2015, 14:23 На тему: Банк «Фінанси та кредит» почин...
1.шофер
«Голосуймо за порошенка ! »

Це ти насілєнію пишеш? Воно вже проголосувало, ти ж бачив ППП на другому місці після такої ж, якщо не гіршої. Аналіз у тебе класний, тільки воно ж ні до кого не дійде. Вони ще й ображатися на тебе будуть, тіпа клєвєщищ на пецю і К. Всі ж після майдану стали гідні, мудрі, незалежні, одним словом - гейропейці. Чи ти ні з ким не спілкуєшся? Ось побалакай в неділю на базарі з насєлєнієм, воно все настільки грамотне, що й незбалакаєш. "Наймудріші" з них мені нагадують отого героя із пєси "Сто тисяч" який приніс нарізаної бамаги замість грошей і кричить жінці "Я Гершка одурив". Оці наші делби такі самі, навіть депутати нічого не розуміють, а беруться Гершка одурити. Отут повчальне кіно для свідомих, воно для них, як китайська грамота, може хто із нормальних людей подивиться і їм своїми словами розкаже Посилання на www.youtube.com
Кку 6 листопада 2015, 14:05 На тему: Справа про двері...
12.Кру
«А ти і не паймйош єслі будєш слушать Дяченка і Філона. Оні уже в самом началє все перекручивают, чтобі с панталику сбить. Оні говарят о раскрадінні державних коштів, чего дійсно нє біло. Єто такой ход у них, чтобі людей запутать. Було розкрадання людських коштів, тобто шахрайство. Мєнти все понімают но дуркуют. Ісип завів ще бог зна коли »

Ой, братіку Кру та тут целая махвія! В дєлє мєр бившай. дяченка, журналюга філонєнка, мянти.. І всьо за дєвять тисяч? Такмпасколькум ж ані нажилісь? С кажним тваім камєнтарьом братуха КРу, я вся больше уважаю ісипа. Украв іх дявяті тисяч і умудрівся заплатіть Філону і мянтам! Коперфільд, мавроді і вся авантюрісти міра нєрвна курят встаронкє.
А якшо сюрьюзна братан, то і дяченка і філон павтаряють то шо напісана в статтє 191 кку. Дєла ж па єтому вазбуждяно.
зоря 6 листопада 2015, 12:25 На тему: Шоу Германа...
темп норм
турист 6 листопада 2015, 12:18 На тему: Новий список депутатів Кобеляц...
25.Колчак
«оно в них і на Майдані такий дух був. Наравиться їм. Ти ж бачишЮ що вони всі, як не підри, так якісь садо-мазо. А половина їхніх вождів букву "р" не вомовляють. Це я не для приколу пишу і не з намеком на еврейство, це я про начебто українців, ну типу Парубія і т.п. їх там таких багато. Може хто знає, що це у них за дефект такий. Чи це у них прояв мімікрії до своїх хазяїв? Може хто знає розтолкуйт»

Це в них ознака кошерності.Ну,тіпа арійці,тільки-жиди.
шофер 6 листопада 2015, 10:54 На тему: Банк «Фінанси та кредит» почин...
Забув на якому каналі, виходить передача "Народна Прокуратура". Днями тому там розповідали про власне розслідування падіння банків, і вияснили не аби що цікаве....

Принцип наступний: На фоні інфляції 300%, цілком правдоподібно виглядає картина коли один банк за другим банкрутіють.

1. Гонтарєва, звертається до того чи іншого банкіра невеличкого банку - на вибір (у даному разі "Живаго та Кредит"), і пропонує йому зробити свій банк банкрутним (300% інфляція... це тобі не жарти).

2. Далі Ощадбанк із державного фонду виділяє "банкроту" грошову суму для стабілізації - цей фонд ясен пень нічого не допомогає, і банк банкрутує.

3. Далі ощадбанк, знову ж із державного фонду, виплачує клієнтам збанкрутілого банку гарантовані вклади.

4. Власник павшого банку отримує собі у кишеню весь оборотний фонд, який тепер йому обертати не треба і він може увесь його прикарманити (бабу з воза), а гонтарєва із порошенком отримують гроші які ніби то були виділеними на стабілізацію збанкротілого банку.

5. Наступний етап - ощадбанк отримує право на розпродаж усього майна яке було у заставі збанкрутілого банку від тих чи інших позичальників. Коротко - майно продається по декілька разів декільком людям. Повторюся - все це ворочає звісно що ощадбанк (який конфіскує все майно у тому числі завтавне у банкрота), тобиш читай гонтарєва, тобиш читай порошенко.

6. Ведучі програми "Народна Прокуратура" пояснили, що завтра таку саму пропозицію гонтарєва може зробити Коломойському, і він звісно що не відмоветься.

пс. Люди гуртом скинулися і позичили вам у сумі 10.000 гн., які вам потрібно обертати і виплачувати людям відсотки. При цьому 10.000 залишаються не вашими - вам припадає лише відсоток від обороту цих 10-ти тисяч. А тут появляється гонтарєва, і пропонує - давай ми із державного фонду повернемо твоїм людям усі 10.000, ті гроші шо тобі люди позносили тепер твої повністю, а ми і з того ж державного фонду походу і собі отрмаємо долю, яку ніби то виділяли на порятунок твого банку. До речі - ймовірно це була одна із основних причин послабити гривню на 300%. А тим більше що у багатьох вкладників депозити були у гривні, повернути яку тепер нічого не вартує, ощадбанку у якого у фонді є дорогий долар.

Голосуймо за порошенка !

Змінено 06.11.2015, 11:08
Миролюб 6 листопада 2015, 09:09 На тему: Делегати стурбовані ситуацією ...
17.турист
«Нехай мочать слов"яни один одного,аби араби на захід не бігли.»

Пропоную тим, хто цікавиться (не петлюрівцям)проблемою Сірії і ИГПосилання на www.youtube.com
Кру 6 листопада 2015, 08:47 На тему: Справа про двері...
5.Кку
« А я вот пра двєрі пасматрєв і не поняв гдє там укралі.»

А ти і не паймйош єслі будєш слушать Дяченка і Філона. Оні уже в самом началє все перекручивают, чтобі с панталику сбить. Оні говарят о раскрадінні державних коштів, чего дійсно нє біло. Єто такой ход у них, чтобі людей запутать. Було розкрадання людських коштів, тобто шахрайство. Мєнти все понімают но дуркуют. Ісип завів ще бог зна коли робити ремонти чи послуги за схемою 50 на 50, тобто половину він платить по документам - по договору і кошторису Дяченку і тут комар носа не підсуне, а половину бере налом в кишеню по фальшивим ордерам в кращому випадку. Так що в держави ребьята нічого не бралі і мєнти покопаються і скажуть: все чисто. Казалось бі чего проще, надо чобі мєнти задалі простой вапрос: зачєм народ платіл в касу Водоканала а не на банковский счет. Тобє отвєтят, что так удобнєє. Ну цирк продолжається.
Кру 5 листопада 2015, 19:57 На тему: Справа про двері...
3.Кку
« прічєм тут скарги громадян? Ми чьо у трідцать трєтєм году жівєм? Єто по какому кодєксу по скаргах граждан сажають?»

Прі том скарги, що вони про вкрадене бабло і вони не розглядаються по суті. А в 37-м розглядались. Ти мабуть цей рік мав на увазі, бо в 33-м тут зверствовалі ті самі, кого ви зараз привели до влади. А сажають, ти що не знаєш по какому кодексу? По кримінальному кодексу, а не по скаргах. Але скарги треба розглядати і перевіряти вони і виведуть на кримінал. Усе що тут Ісип робив через Водоканал по схемі, як він казав, "50 на 50, справно розкрадалося. Так що ти не тьомний, а темниш.
Петлюрівець 5 листопада 2015, 15:50 На тему: Закінчилась епоха одного Олекс...
54.Тамара
«. / 29 жовтня, 15:42
Поміняли Кобиляки шило на мило. Тож робимо висновки»

Треба було обирати воінів , які пройшли АТО ! А так маємо , що маємо...
Денікінець 4 листопада 2015, 22:04 На тему: Новий список депутатів Кобеляц...
19.Пір
« і враз дух десь подівся.»

Вийшов газами
Петлюрівець 4 листопада 2015, 21:27 На тему: Закінчилась епоха одного Олекс...
57.Обломов
«Вчора Сан Санич сказав що зробе ревізію всього що нагріб Ісюп і більшу частину поверне місту. Перевірить чи Соф-золота ручка на землі з ним заробляла. Як їздив з дружиною за Дяченкові бонуси на лижах кататися. Чи були приписки на котлах ремонтах, фонтанах і памятниках. І якщо з цього буде результат то тільки тоді його визнають Кобеляки. Ніяких "гав цюцю" - тільки вперед.»

Брехня !
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
52.Масон Вазон
«Коли ви дебіли останній раз на стадіоні були? А по освітлених вулицях та тротуарах ви дебіли кожного дня ходите.»

До речі, на тему стадіона і освітлень - дуже цікава ситуація, що ліхтарі на стадіоні у нас є, а ніколи не горить ні один із них. Зараз ще не морози (а хоч би і морози) і людей ходить на стадіон займатися спортом немало. Ходило б більше, так там після 17:00 хоч око виколи. І якщо мені, здоровому бугаєві, по боку, можу побігати і в темряві, то жінки бояться. Мене ж і бояться...
Невже 3-4 години освітлення стадіону трьома ліхтарями в день (після 21:00 наврят чи хтось буде там бігати уже) виливається у страшенні витрати?
1 ... 1069 1070 1071 1072 1073 1074 1075 ... 1666
Курс НБУ

Зачекайте, йде завантаження...

Логін:
Пароль:
запам'ятати


Реєстрація | Нагадати пароль

Шановні водії!

У зв’язку зі значним погіршенням погодних умов та сильної хуртовини частина траси Р-52 у Царичанському районі являєтсья непридатною до використання!

Служба порятунку звертає Вашу увагу на те, що вирушаючи у таку погоду в дорогу Ви йдете на це на свій страх і ризик - у випадку неможливості вибратися із снігових заметів на дорогах чекати допомогу можливо прийдеться досить довго.

Тому рекомендується відмовитися від подорожей автомобілем до стабілізації ситуації