Вхід | Реєстрація

Останні коментарі

Коментарі користувача
1 ... 1173 1174 1175 1176 1177 1178 1179 ... 1668
Мухаммед 19 квітня 2015, 13:10 На тему: «Великодній кошик» для воїна-з...
20.Маска
«Ти віриш у це свідомо, чи тільки тому, що треба вірити? :)))»

Так мені здалося, може я й помиляюся.
20.Маска
«А хіба хтось вірить у те, що говорить Путін? Не сміши...»

Ти впять дуркуєш. Путін привів слова начальника Генштабу. Можеш знайти їх на українських сайтах, можеш знайти відео де Муженко сам це говорить. Ти звісно можеш сказати що то Путін знайшов двійника записав те відео, зламав коди доступу на укрїнський сатй ну і ще щось придумати...
20.Маска
«Та ти що!? І скільки українців потерпіли від тієї "агресії"? І щось я не чув про "львівсько-американську республіку"...»

Ну а тут я вже тобі нічим не допоможу... Це може тобі тут хтось інший напише, бо мені не хочеться тебе ображати, та воно і без толку. Якщо ти ще не побачив насліків втручання, то жли ще більше побачиш. А про Львівьку республіку то ще не факт, може ще вона і буде.
Мухаммед 19 квітня 2015, 12:54 На тему: СБУ попередила осіб, причетних...
1.смотрящий
«Мухамеед и еще полтора недоделка, так тож СБУ попереджае, а вас ухлепки хто пепереджать будет? »

Ти ж смотрящий, подзвони і скажи, що більших сепаратистів ніж ті які прийняли закон про "боротьбу з символікою тоталітарного ружиму" годі й шукати. Нехай мандрують у ВРУ і притягують їх. Бо може вони і не розуміють, який вклад в розкол і розвал країни внесе цей закон. Але думаю, що розуміють і свідомо працюють на розвал країни.
смотрящий 19 квітня 2015, 12:41 На тему: СБУ попередила осіб, причетних...
Мухамеед и еще полтора недоделка, так тож СБУ попереджае, а вас ухлепки хто пепереджать будет? Да никто .
Маска 19 квітня 2015, 12:31 На тему: «Великодній кошик» для воїна-з...
18.Мухаммед
«...він писаний від щирого серця може навіть самим солдатом...»
Ти віриш у це свідомо, чи тільки тому, що треба вірити? :)))
18.Мухаммед
«Щодо військ то про них сказав сам Путін... »
А хіба хтось вірить у те, що говорить Путін? Не сміши...
18.Мухаммед
«...війська справжнього агресора в Яворові...»
Та ти що!? І скільки українців потерпіли від тієї "агресії"? І щось я не чув про "львівсько-американську республіку"...
смотрящий 19 квітня 2015, 12:27 На тему: За побиття солдат – три роки б...

Коментар видалено за порушення пункту 2.1, 2.2, 2.3, 2.9 Правил користування сайтом
Маска 19 квітня 2015, 12:20 На тему: За побиття солдат – три роки б...
8.Мухаммед
«Чи ти вважаєш, що та УПА проект Путіна?»

Все можливо, але поки що цього достеменно не доведено. Дуже вже примітивні і прямолінейні деталі: італійські автомобільні номери, німецький анонімний слід відправки листа. І в той же час русизми, які не типові західноукраїнському діалекту.
8.Мухаммед
«Так так можна добалакатися до того, що відовий закон про "тоталітарну" символіку прйнли куплені Путіним депутати ВРУ.»
Цього ніхто не говорить, але цей закон, що, до речі, ще не діє, дійсно вже на повну використовується кремлівськими пропагандонами у розколі громадськості України.
8.Мухаммед
«...визнавши злочинною всю радянську історію...»
От і ти це використовуєш, перекручуючи сам смисл, коли в законі йдеться не про історію, як нігілізм того, що відбулося, а про визнання злочинним комуністичний режим і подальшу пропаганду його.
Мухаммед 19 квітня 2015, 11:42 На тему: За побиття солдат – три роки б...
11.Боб Роб
«
Скажу точно,радикалів серед них не буде.Ні проросійських,ні прозахідних,ні внутрішніх.»

Сказати просто, якби ти ще й щось зробив. Це називається "мечты, мечты...". Для цього треба, щоб люди щось розуміли. Знайдуться нові бені і моні і скажуть народу: ату його, це він вас обікрав. Вони тебе і розіпнут, як Христа. Христос же нічого не ніс поганого, але його розіпяли. Все у них давним давно розписано в легендах і релігіях.
Боб Роб 19 квітня 2015, 09:43 На тему: За побиття солдат – три роки б...
10.Мухаммед
« А тепер скажи з ким же ти будеш тут щось будувати і когось розганяти »

Скажу точно,радикалів серед них не буде.Ні проросійських,ні прозахідних,ні внутрішніх.
Мухаммед 19 квітня 2015, 09:21 На тему: За побиття солдат – три роки б...
9.Боб Роб
«Ні,це вітчизняний винахід.»

Ну слава богу що ти хоч це визнав. А тепер скажи з ким же ти будеш тут щось будувати і когось розганяти якщо на самому високому рівні у твоїх представників не вистачає мозгів прорахувати наслідки своїх дій хоча б на крок вперед. Наполенон говорив: Управлять - значит предвидеть. Ти що не бачиш що уся так звана еліта або больна на голову або зовсім без мозгів або куплена. До речі останнє не саме страшне. А якщо без мозгів або хвора так то ж вже завсім без варіанту.
Мухаммед 19 квітня 2015, 09:12 На тему: «Великодній кошик» для воїна-з...
І ще тобі про агресію. Друг всіх свідомих голова Луганської ОДА Москаль говорить : "Посмотрите, в Евросоюзе нет общей оценки относительно агрессора-России". Можеш перевіритиПосилання на icl.traffexpert.net
А це говорить про те що дебленних свідомих скоро Європа пошле куди подалі, бо навіщо їм дурні потрібні. І буде час коли Ісип який чіпляв тут 12-ти зоряні прапори буде ховати протоколи сесій на яких вони визнавали РФ агресором. Бо його ж єворопейці зпитають про це.
Мухаммед 19 квітня 2015, 09:04 На тему: «Великодній кошик» для воїна-з...
16.Гість
«Ти його сюди скопіював, тобто фактично згоден з його змістом...До речі ти, па.дло, весь час про "іудеїв" розповідаєш, а ле хоч раз згадав Путіна. війська якого на Сході стоять.»

Ну канєшно згоден. Ти хіба сам не відчуваєш що він писаний від щирого серця може навіть самим солдатом. ВІн не нагадує ту потрошенкову щоденну лапшу.
Щодо військ то про них сказав сам Путін 16.4 посилаючись на начальника Генштабу. Потім того нач.ГШ заставили викручуватися і він сказав що то моя враза вирвана із контексту насправді я говорив таке:"Ми не ведем на цей час боїв з російськими регулярними підрозділами, але ми маєм факти участі і військовослужбовців збройних сил російської федерації, громадян Росії в складі незаконних збройних формувань". Але й цього достатньо аби зрозуміти. Свідомо-жидівські ЗМІ яким ти повинен вірити пишуть про нач.ГШ : "По его словам, в январе еще не было документальных доказательств прямых столкновений с воинскими частями России" Далі вони правда розписують зі слів того ж таки Муженка що уже є перелік чатин які прямо з окупації ДНР поїдуть на парад в Москву на 9 травня. (ну тут вже почерк дурнів розрахований на дурнів, явний)Але я не про це, а про те що все таки виявляється що до січня не було в ГШ даних про сутички з військами, та й про самі війська.
А як же це так? Як же не було? Я ще рік тому перстав дивитися ящик бо кожного ранку новини на потрошенковому каналі починалися з того що за ніч якийсь батальон а то й бригада вже напали на укр.армію. Кожен день кордон пересікали колони танків і БТР ну і т.д. Це якби записував було б добре кіно і видно б було режисуру. А тепер дай відповідь навіщо він так старається брехати? Кому ця брехня вигідна? Все це очевидно навіть для дитини, але якщо ти вже попав під гіпноз то пояснювати тобі марно. До речі свідомі он коленопреклонно зустрічали війська справжнього агресора в Яворові і нічого.
Боб Роб 19 квітня 2015, 01:44 На тему: За побиття солдат – три роки б...
8.Мухаммед
« Так так можна добалакатися до того, що відовий закон про "тоталітарну" символіку прйнли куплені Путіним депутати ВРУ. Той закон»

Ні,це вітчизняний винахід.Дурість і провокація однозначно.Але путлеру такий закон на руку.
Боб Роб 19 квітня 2015, 01:29 На тему: «Великодній кошик» для воїна-з...
11.Мухаммед
«Це ви з ким виметите? З петєй, сенєй, бенєй і гросмеєй?»
швидше за все без них.Але без путлера з його глистами ,подібними тобі ,Мухо,це точно!
Гість 18 квітня 2015, 22:46 На тему: «Великодній кошик» для воїна-з...
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
10.Мухаммед
«То ж не я написав, то вірш із інету. »

І де ж такі дебіли то беруться. І що що в інеті написав. Ти його сюди скопіював, тобто фактично згоден з його змістом...До речі ти, падло, весь час про "іудеїв" розповідаєш, а ле хоч раз згадав Путіна. війська якого на Сході стоять. Чи господар заборонив згадувати?)
Мухаммед 18 квітня 2015, 22:45 На тему: За побиття солдат – три роки б...
7.Маска
«але існує думка, що не він останній...»

Ясно, що не останній. Ти хіба не чув хто на себе відповідальність за вбивство і що вони заявили? Чи ти вважаєш, що та УПА проект Путіна? Так так можна добалакатися до того, що відовий закон про "тоталітарну" символіку прйнли куплені Путіним депутати ВРУ. Той закон, може ти й не бачиш, направлений на подальшу поляризацію суспілства, розкол країни і поширення громадянської війни на всю країну. Крім того визнавши злочинною всю радянську історію вони дають законні підстави руминам, полякам, мадьярам і т.д. заявити про незаконність віддогнення у них Сталіним їхніх територій. Тобі таке не здається? А щодо Бузини я не є його прихильником і писав не про те, що ти мені приписуєш.
Маска 18 квітня 2015, 21:23 На тему: За побиття солдат – три роки б...
6.Мухаммед
«У них повинна бути професійна солідарність.»
Мабуть і для тебе не секрет, який з покійного був "професіонал". І які у нього були моральні якості. Навіть, для прикладу, своїм у минулому однодумцям по "Революції на граніті" ще недавно від нього були погрози. А колегою собі його вважали небагато журналістів, бо від одних він самовдоволено віддалився, а до інших йому навіть приблизитись Богом не було даровано. А щодо подвійних стандартів, то здрава логіка підказує, що він сам став жертвою тих, на чий млин він воду лив, а вони йому "віддячили", використавши як розмінну монету. Не хочу бути пророком у даному випадку, але існує думка, що не він останній...
Мухаммед 18 квітня 2015, 20:50 На тему: За побиття солдат – три роки б...
5.Маска
«Про покійників або хороше, або нічого. А для вас обох, можливо, він і був ідолом, не здивуюсь»

Що ти знову дуркуєш. Я ж не про некрлоги і не про пошани. Я про факт розправи з журналістом. Бо коли угодному журналісту десь пику побють чи навіть камеру то воплів на увесь світ. А тут вбили людину їхнього колегу і мовчать усі. При чому тут політичні погляди і таке інше. У них повинна бути професійна солідарність. Виявляється що її немає. Вони поділился на тих хто прислуговує обраним і їх захищати повинні, а тих хто має інщу думку і обраним не слугує, так то і не журнаісти. Це у них таке розуміння демократії і свободи слова. Але прийде час і за таке лукавство і подвійні стандарти вони ж і поплатяться.
Маска 18 квітня 2015, 20:22 На тему: За побиття солдат – три роки б...
4. шофер
«3.Мухаммед
«Дивись як за Бузину мовчать. »
правильне зауваження, єсть таке діло ))»
Про покійників або хороше, або нічого. А для вас обох, можливо, він і був ідолом, не здивуюсь. Тож співати йому посмертні дифірамби прийдеться вам та вам подібним укрофобам. Слава нації! Смерть ворогам!
шофер 18 квітня 2015, 19:33 На тему: За побиття солдат – три роки б...
3.Мухаммед
«Дивись як за Бузину мовчать. »
правильне зауваження, єсть таке діло ))
traktorist 18 квітня 2015, 17:54 На тему: «Великодній кошик» для воїна-з...
13.Чудо Юдо
«Почнеться, як тільки зросте процент ідіотів, які зватимуть іноземних бандитів тут повоювати. »

В саму точку!І ці іноземні бандити ВЖЕ в Яворові.Так що процент ідіотів уже давно зріс.
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
8.koriolan
«Коментар видалено за порушення пункту 2.3, 2.5, 2.9 Правил користування сайтом»

Цей ще придурок знову об’явився. Мухамед, скорішайся, ти його полюбиш, це класичний ватнік з "Росія вперде!" в голові. Поспілкуйся, знайдеш собі споріднену душу, може одружишся в результаті та виїдеш в гаряче любиму тобі РФ, останній оплот проти міфічних масонів, від яких ти у холодному поту по ночам просинаєшся.
12.Мухаммед
«Війна скоро й тут почнеться, так що ти не хвилюйся.»

Почнеться, як тільки зросте процент ідіотів, які зватимуть іноземних бандитів тут повоювати. Поки таких меншість поки у нас спокійно, не помітив?
Так що у пику бити будь-якому придурку, який ляпне щось типу "путінввєдівайка", бо діти Донбасу уже дякують своїм дурнуватим батькам за просране дитинство, моїм я такого не бажаю.
Ще раз повторюю, пошановувач шоломів та Талмуту, можеш скільки завгодно розповідати, які у нас погані керівники, але вихваляти російський бандитів і головорізів не смій. Через таких маразматиків зараз діти Донбасу і мріють про мир.
Мухаммед 18 квітня 2015, 17:01 На тему: «Великодній кошик» для воїна-з...
9.Гість
«Із-за таких недоносків як ти, якраз і йде війна. Хоча ж у тебе "іудеї" винні і "свідомі".»

Війна скоро й тут почнеться, так що ти не хвилюйся. Тобі мозги так зас..ли, що навіть не бачиш що твої свідомі роблять все аби запалити усю Україну. Це я зокрема про закон щодо символіки. Іудеї тільки насміхаються з дурнів, в тому числі і на ТВ.
Мухаммед 18 квітня 2015, 16:55 На тему: «Великодній кошик» для воїна-з...
7.Боб Роб
«Запам"ятай,прийде час ,ми виметем з нашої країни жидомасонів,психо(псевдо)патріотів,Усяких ряжених,й таких як ти,душманокацапів»

Це ви з ким виметите? З петєй, сенєй, бенєй і гросмеєй?
З ними ви тільки розчистите теротрію від українців. Ти ще й цього не зрозумів? Ото тобі "коріолан" правильно написав жалко що видалили, але я вспів прочитати.
Мухаммед 18 квітня 2015, 16:49 На тему: «Великодній кошик» для воїна-з...
9.Гість
«
Де..л, ти хоч зрозуміло що написало?
Ану почни розповідать про іудеїв) Добре що в кацапії і на Донбасі цих "іудеїв" немає)»

То ж не я написав, то вірш із інету.
Пошарсья там в соцмережах іще щось знайдеш, дивись хтось ще пошле на відомі букви, бо мені сперечатись щось не хочеться.
Я ж проти іудеїв, як таких, нічого не маю. Ти краще мені назви хоч одного українця президента чи премєра Ізраілю, чи хоча б голову Кнесета. Якщо не знаєш, то назви хоч депутата Кнесета - українця.
1 ... 1173 1174 1175 1176 1177 1178 1179 ... 1668
Курс НБУ

Зачекайте, йде завантаження...

Логін:
Пароль:
запам'ятати


Реєстрація | Нагадати пароль

Шановні водії!

У зв’язку зі значним погіршенням погодних умов та сильної хуртовини частина траси Р-52 у Царичанському районі являєтсья непридатною до використання!

Служба порятунку звертає Вашу увагу на те, що вирушаючи у таку погоду в дорогу Ви йдете на це на свій страх і ризик - у випадку неможливості вибратися із снігових заметів на дорогах чекати допомогу можливо прийдеться досить довго.

Тому рекомендується відмовитися від подорожей автомобілем до стабілізації ситуації