Вхід | Реєстрація

Останні коментарі

Коментарі користувача
1 ... 1417 1418 1419 1420 1421 1422 1423 ... 1666
гостя 22 квітня 2014, 19:45 На тему: У районі немає грошей на бензи...
буде зм1на чиновник1в(осв1та,культура,л1карня...?)Народ чекае
льолік 22 квітня 2014, 18:37 На тему: Головою Новосанжарської РДА пр...
Та Ви взагалі думаєте про що говорите, "воно" ж не освітчене, не виховане, навіть у помешканні не ладне прибрати, не те, що бути на керівній посаді!!!Куди дивляться патріоти????Слава Вам пане Супрун і наш вельми не "здравий" пан Река, ви таки вирішили втопити район у ганьбі та бруді!!!!Аплодую стоячи!Занавіс...
Світлана 22 квітня 2014, 17:43 На тему: Головою Новосанжарської РДА пр...
Мій щирий презент Галині - вона читає мої думки. Погоджуюсь із кожним її коментарем. Багато правильних думок у Волоської, хоча нічого конкретного вона не пропонує, тільки "Не ждіть, ніхто за вас ваше життя кращим не зробить". Тобто у неї в основному лиш риторика - мабуть, як і в її роботі у сільраді теж. Інші коментарі, де в основному жовч, до уваги не беру.
Волоська Ольга 22 квітня 2014, 15:54 На тему: Головою Новосанжарської РДА пр...
Шановні мої земляки, друзі, недруги і вороги, шофери і гості, гості1, гості2, Галини і всі всі всі. Проблема найбільша в тому, що ми шукаємо відьом, когось, кого можна звинуватити у наших бідах. В чому моя вина? В тому, що я маю власну думку, і вона дещо відрізняється від вашої? Кого ви ждете - месію, який чарівною паличкою змінить ваше життя в кращу сторону. Не ждіть. Ніхто за вас ваше життя кращим не зробить.
Волоська Ольга 22 квітня 2014, 15:51 На тему: Головою Новосанжарської РДА пр...
І все на світі треба пережити,
І кожен фініш – це, по суті, старт,
І наперед не треба ворожити,
І за минулим плакати не варт.

Тож веселімось, людоньки, на людях,
Хай меле млин свою одвічну дерть.
Застряло серце, мов осколок в грудях,
Нічого, все це вилікує смерть.

Хай буде все небачене побачено,
Хай буде все пробачене пробачено,
Хай буде вік прожито, як належить,
На жаль, від нас нічого не залежить...

А треба жити. Якось треба жити.
Це зветься досвід, витримка і гарт.
І наперед не треба ворожити,
І за минулим плакати не варт.

Отак як є. А може бути й гірше,
А може бути зовсім, зовсім зле.
А поки розум од біди не згірк ще, –
Не будь рабом і смійся як Рабле!

Тож веселімось, людоньки, на людях,
Хай меле млин свою одвічну дерть.
Застряло серце, мов осколок в грудях,
Нічого, все це вилікує смерть.

Хай буде все небачене побачено,
Хай буде все пробачене пробачено.
Єдине, що від нас іще залежить, –
Принаймні вік прожити як належить. Ліна Костенко
Волоська Ольга 22 квітня 2014, 15:48 На тему: Головою Новосанжарської РДА пр...
108. шофер
«Гдє пакращення? »

"В одно окно смотрели двое, Один увидел дождь и грязь. Другой - листвы зелёной вязь, Весну и небо голубое. В одно окно смотрели двое.."
Гість1 22 квітня 2014, 15:16 На тему: Фестиваль «Козачок» завершився...
Класний захід
ГістьФ 22 квітня 2014, 15:15 На тему: У районі немає грошей на бензи...
1.свої
«потім назад бензину вистачає?»

Іце не єдине джерело наповненння (або економії, нераціонального виконання )бюджету. Завтра сесія районої ради, тож цікаво чи хоч щось скажуть депутати стосовно наповнення районної казни. Адже крім зарплати бюджетників та оплати енергоносіїв більше ні для чого немає грошей. Депутати хочемо почути ваші варіанти виходу із фінансової кризи
Бувалий 22 квітня 2014, 11:58 На тему: Фестиваль «Козачок» завершився...
Судячи з фото, фестиваль уже треба перейменовувати на "Казачок"
103.Волоська Ольга
«Ви з бюджетом коли-небудь працювали?»

Рекомендую Вам, Ольго, ігнорувати повідомлення Шофера. Його положення вкрай важке і, швидше за все, невиліковне. Я сам колись пробував з ним спілкуватися, лише наразився на небезпеку заразитися від нього мозковими вошками, які змушують людину думати, що вона жила донедавна у країні, яка процвітала і в якій будувалися дороги, зростали пенсії, а властьімущі доплачували за це все "зі свого бюджету".
Для Вашого ж психологічного здоров’я краще буде з ним не заводити розмов :)
Галина 22 квітня 2014, 11:15 На тему: Головою Новосанжарської РДА пр...
Ніякого покращення не буде, до влади дорвались такі ж самі бандюки, ще й Крим продали. тільки на словах їх дії були, нічого не зробили і не припинили, росіяни їхали, пливли, всі границі були відкриті, а наша влада посади роздавала. так само буде із сходом. Так де ж той майдан. де ж ті патріоти, які били себе в груди я патріот України. а самі їхали грошей заробить.За що погибли люди, хто в цьому винен. невже ми, а не ті хто зараз керує. І де та ідея за яку стояли де тепер лідери, чому сидять у кабінетах, а не відстоюють україну. Яке ж може буть покращення,як жахнули такі ціни не все, люди хворі на цукровий діабет,залишаються без інсулину, в аптеках пропадають ліки, а ціни на них не для простого люду.Надбавки всі зняли,на горюче заоблачна ціна.а комунальні послуги. газ.Чому ж зараз майдановці з цим змирились, чому не відстоюють покращення, так як стояли. бо мабуть ніхто вже не заплатить. так вони ж були патріоти, де ж ділись,мабуть такі чекають на посади які їм начебто дадуть.
шофер 22 квітня 2014, 10:45 На тему: Головою Новосанжарської РДА пр...
103.Волоська Ольга
«А побори за землю?! За розчерк пера - 300 доларів за 1 га! »
Побори за землю не припиняться, плата за розчерк не відмінеться, і розмір плати у доларі не знизиться.

А от долар подорожчав... і вже не подешевшає.
До баби яги гадати не ходив, але ставлю 150 що згадаєте мої слова, і очень скоро.

Гдє пакращення? Чи хоча б його видимість.
Опять потрібно часу? Так для погіршення часу ж не знадобилося.. справа декількох днів.
А із пакращенням в чом проблєма? А із покращенням проблєма у тому, що одні під видом патріотизму роздувають мовне питання сіючи сепаратизм, являючись джерелом того сепаратттизму, залюбки підливаючи масло у пожар який зараз на сході, а інші розпускати їх навіть не збираються, а тільки роблять вид що зтурбовані, та обіцяють що все буде в ажурі. Яке чудове узгоджене танго... як гарно воно танцюється.
Пальцем показувати хто є хто у цьому прикладі?

Ну так шо там із пакращенням? Подождьом вашу мать?
шофер 22 квітня 2014, 10:04 На тему: Головою Новосанжарської РДА пр...
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
103.Волоська Ольга
«Ви з бюджетом коли-небудь працювали?»
Конєшно, скільки пам*ятаю себе, стільки з ним і працюю, при умові що власні нажитки це також бюджет.

103.Волоська Ольга
«все , про що ви написав і робилося за рахунок того, що...... »
Для тих хто у танку повторяю - рація на бронепоїзді (с). Мені глубоко наложить на те, що, як, і за рахунок чого робилося. Жопи такої як сьогодні не було, і на цьому крапка. Все остальне, мене глубоко не іпьот - пробачте за руську мову. Це по перше. А по друге, при нинішніх "регуляторах", краще не буде. Єто ясен пень? Все... вопрос ісчерпан.

103.Волоська Ольга
«Дороги де будувалися? у Межигір"ї - да, будувалися! А в Попово?»
Якщо дальше новосандарського району не виїзжати, то не будувалися ніде. Ви ж захищаючи нинішніх "молодців" самі горланите "не судіть, часу мало пройшло". А чому немає аналогічної позиції за попередню владу? Хіба не ясен хрен що для відбудови всих доріг потрібно років 15, і в першу чергу відбудовувалися голвні траси, а не ваші куст-кущі. Кралися гроші на дорогах? Ну і х. ними із тими кражами якщо дороги таки з*являлися! А із цими крастимеця все, без доріг!

103.Волоська Ольга
«Країна яка цвіте?»
Безумовно, полюбому. Притом помаленьку, але стабільно. І повторюся - мені глубоко пох... за рахунок чого. Мене не колише нічого, окромя результата на виході, а на виході була тишина і стабільність, якої вже нам не бачити.
Галина 22 квітня 2014, 09:34 На тему: Головою Новосанжарської РДА пр...
102. Волоська Ольга / сьогодні, 07:42 Вставити цитату
Доброго ранку, шановне товариство!!!!!! Запрошую вас усіх о 9-00 год. прийти до приміщення Новосанжарської РДА, третій поверх, зал засідань, і сказати свою думку Паршевлюку В. В. і тому, хто його буде представляти. Чи слабо?

Цікаво тільки, хто нас туди пустить в той зал засідань, ви керівництво ви і вирішуйте, а ми підемо на вибори, нас проти нього буде більшість. А нарахунок, слабо, не слабо. зараз нашим людям зовсім не слабо, зараз кожен виживає сам і ні на кого не надіється, ажде нашим верхам на нас всіх людей на...ть
Галина 22 квітня 2014, 09:22 На тему: Державний інспектор запевняє, ...
При Віблому ми всі жили як в смітнику. Наші ліси були звалищем, як у Зачепилівці, адже всі Санжари вивозили в ліс сміття.Парк загажений, зборище молоді, яка розпивала спиртні напої до ранку і кидала всі ці пляшки де їм прийдеться. А куди можно було повести дитину погулять, на які гойдалки,на якій лавочці посидіти пенсіонеру, який заморився.На якому стадіоні пограти у футбола, пожарити шашлик у лісі і посидіти за яким століком.Все було занедбане і засране, вибачте за слово.
Які б місця ми могли займати по благоустрою,як в нас його не було.віблий просилів свої роки, тай пішов, нічого по собі не лишивши.І ми це ві бачили і знаемо,і нічого вішати нам лапшу на вуха і брехати.
гостя 22 квітня 2014, 08:20 На тему: Головою Новосанжарської РДА пр...
80.Та ж сама Гостя
«А я думаю виступаєте, ще й як. Думаєте як будуть при владі лохи так до Вас як до сільського голови і питань ніяких не буде.Чи Ваша сільська рада сама процвітаюча в районі»


Хто при владі тому й лиже, дуже продумано і можно подумати Вас всі люди в селі просто обожнюють?
гостя 22 квітня 2014, 08:14 На тему: Головою Новосанжарської РДА пр...
69.Та ж сама Гостя
«
А мене що хтось питав чи що - поставили перед фактом»

Нас навіть не питали чи хочимо ми Леніна бачити, Паршевлюк за всіх вже все вирішує
Волоська Ольга 22 квітня 2014, 08:12 На тему: Головою Новосанжарської РДА пр...
99. шофер
«у бюджеті валом бабла, країна цвіте і пахне.»

Ви з бюджетом коли-небудь працювали? Якраз оте все , про що ви написав і робилося за рахунок того, що в бюджет сільських рад кошти поступали (єдиний казначейський рахунок), а виплати місцевих бюджетів блокувалися. Протягом більше двох років єдине, що платилося - захищені статті видатків (зарплата і енергоносії). Все решта - лежало у картотеках. Країна яка цвіте? Дороги де будувалися? у Межигір"ї - да, будувалися! А в Попово? Ремонти проводилися і кралося? Да, так і було! Так за вкрадені гроші можна було б у десять раз більше побудувати для наших з вами дітей лікарень, шкіл і т.д. А побори за землю?! За розчерк пера - 300 доларів за 1 га!
99. шофер
« А центр дослідження та лікування рака, котрий навіть по європейським міркам відповідає найкращим - забули?.»

Ви там був? Я була, бодай би не бути там ніколи і нікому. Сходіть і порівняйте з тим, де лікувалися чи оздоровлювалися властьімущі. ЦЕ ви безумець, якщо хочете, щоб так залишалося і надалі. Чи вірю я в зміни? На цей момент - ні. І призначення на посаду Паршевлюка - лишнє тому підтвердження, якщо хочете знати. Поки що - все. До вечора.
Волоська Ольга 22 квітня 2014, 07:42 На тему: Головою Новосанжарської РДА пр...
Доброго ранку, шановне товариство!!!!!! Запрошую вас усіх о 9-00 год. прийти до приміщення Новосанжарської РДА, третій поверх, зал засідань, і сказати свою думку Паршевлюку В. В. і тому, хто його буде представляти. Чи слабо?
цікавий 22 квітня 2014, 07:36 На тему: Керівні посади збираються відд...
18.терплячий
«А "Свободовці" мені навіть трохи подобаються:відкриті, дружні і радикальні...»

Мені також,тільки не трохи а багато. Особливо Фаріон і та свора, що вривалася на Перший національний. Що ти заспіваєш, якщо такі "дружні" прийдуть до тебе?
Стурбованний 22 квітня 2014, 06:45 На тему: Головою Новосанжарської РДА пр...
92.Волоська Ольга
«революційної ситуаціїї: верхи не можуть управляти по-новому, а низи не хочуть жити по-старому. І»


Вы до этого времени верите, что это революция? Это государственный переворот, одних олигархов сменили другие. Еще и области с рабами получили в награду.
Стурбованний 22 квітня 2014, 06:35 На тему: Головою Новосанжарської РДА пр...
73.Волоська Ольга
«Поки народ буде інертний і ждатиме, що хтось дурніший (в лапках) прийде і зробить наше життя щасливим - так і буде»


Если будем возмущаться то попадем в категорию террористов вон как на востоке, низяяя система такая.
Стурбованний 22 квітня 2014, 06:30 На тему: У районі немає грошей на бензи...
А налоги собирать не пробовали? Со всех без исключений, особенно с тех, кто занимается перепродажей и не имеет кассовых аппаратов. Мы же в Европу идем должно быть по закону.
шофер 21 квітня 2014, 23:59 На тему: Головою Новосанжарської РДА пр...
98. шофер
«як вони могли свідомо, навмисне, вести до банкрутства країну, у якій планують перемогти, і УСПІШНО керувати ще один термін?! Ви розумієте що це нелогічний маразм, якого бути не могло...... І м*яко кажучи, тут шось не так.»
Насправді, це питання у мене виникло не сьогодні і не зараз. Із перших майданівських днів я ним задався, і носив його в думках бажаючи зрозуміти ситуацію хоча б для себе.

Як варіант - ситуація могла бути такою, що у нашої країни завжди було два бюджета - один офіційний, для галочки, а другий справжній, власне котрий все і вирішував. І от цей другий справжній бюджет, завжди був на рахунках у влади. Інакше кажучи, попередня влада утримувала Україну, зі свого бюджету. От і виходить так, що у офіційному бюджеті грошей не було ні для підтримки гривні, ні для соцвиплат... Але в супреч усьому і гривня завжди була як укопана, і соцвиплати хай іноді із затримками та все ж виплачувалися - а пенсії навіть зростали.

Перевага такої схеми бюджету полягала у тому, зокрема, що на случай пожара (яким став майдан), діюча влада швидко оперативно тікає із грошима, а наступній владі лишається кукіш. Але поки все тихо і мирно, у бюджеті валом бабла, країна цвіте і пахне.

На дорогах скільки вони відмили грошей? Незліченно... але дороги з*явилися, і з*являлися б далі.

На будівництвах скільки вони відмили грошей? Незліченно... але будівництва проводилися, і не зупинялися. Ціна на житло поситупово почала падати! Навіть у Києві!

До речі серед будівництв не тільки житло. А центр дослідження та лікування рака, котрий навіть по європейським міркам відповідає найкращим - забули?.
Чи просто згадувати не наруку і зручніше змовчати - ага? Е-ле-ле... "чесні люди".
шофер 21 квітня 2014, 22:36 На тему: Головою Новосанжарської РДА пр...
92.Волоська Ольга
«Сподіваюсь, ви сприймаєте наш діалог як дискусію, а не протистояння і полярність позицій.»
У моєму випадку безумовно - не сумнівайтесь, все нормально.

92.Волоська Ольга
«Я з вами багато в чому згодна. Але.... Це ми не знали. А хтось знав.»
Пані Ольго, ану скажіть мені ось що - два момента, у яких чиста логіка, і нічого лічного:

1. Ви можете допустити таке, що очільники попередньої влади (Азаров та Янукович) були лохами та ідіотами? Вони фашисти, вони бандюги, вони люди які також у чомусь можуть помилятися... Але "у корні", вони завжди добре знали що роблять, і чого прагнуть досягти завтра. Це логічно... згодні?

2. Ясна річ і те, що вони однозначно мітили перемогти на планових президентських вборах у 2015-тому. Ви згодні що це полюбому так і є? Ви згодні що на виборах у 2015-тому ніхто покидати владу у регіоналах не збирався?!

Так от якщо все так (а чиста логіка говорить що так), тоді скажіть пажалста мені таке - як вони могли свідомо, навмисне, вести до банкрутства країну, у якій планують перемогти, і УСПІШНО керувати ще один термін?! Ви розумієте що це нелогічний маразм, якого бути не могло... Але саме так, нам підносить їхню політику нинішня влада, показуючи пальцем на попередників. Вам не здається що це дуже знайомо і банально... І м*яко кажучи, тут шось не так.

Я ще так сяк можу допустити версію, що помилившись, тікаючи із країни, попередня влада швиденько опустошила бюджет, таким чином підставивши западлянку для наступної влади. Хоча і це не варіант - запроста може бути так, що нинішня влада сама бомбонула всі бюджетні мільярди, звалюючи все на попередню. Хіба таке неможливо? Хе хе... ))) Лєгко !

Чи може неможливо таке, що здача Криму і Донбасу є спланованою та узгодженою із нинішнім керівництвом?
1 ... 1417 1418 1419 1420 1421 1422 1423 ... 1666
Курс НБУ

Зачекайте, йде завантаження...

Логін:
Пароль:
запам'ятати


Реєстрація | Нагадати пароль

Шановні водії!

У зв’язку зі значним погіршенням погодних умов та сильної хуртовини частина траси Р-52 у Царичанському районі являєтсья непридатною до використання!

Служба порятунку звертає Вашу увагу на те, що вирушаючи у таку погоду в дорогу Ви йдете на це на свій страх і ризик - у випадку неможливості вибратися із снігових заметів на дорогах чекати допомогу можливо прийдеться досить довго.

Тому рекомендується відмовитися від подорожей автомобілем до стабілізації ситуації