Вхід | Реєстрація

Останні коментарі

Коментарі користувача
1 ... 1588 1589 1590 1591 1592 1593 1594 ... 1661
Ярослав Гузченко 14 вересня 2012, 22:46 На тему: Подорож до зникаючого села...
Блін! Не Ансамбль то писав. Автор.
Ярослав Гузченко 14 вересня 2012, 22:45 На тему: Подорож до зникаючого села...
3. Ансабль пише:
«До дна колодязя — метрів вісім, тому необережному блукачеві може дуже не пощастити.»

Але ж ви вткнули якусь палюгу з ганчіркою на ній? Бажано червоною. Сумніваааааюся.
галя 13 вересня 2012, 20:28 На тему: «Стандарт» дивує Або такий фут...
киря чемпіон шпортьківський
водій 13 вересня 2012, 01:00 На тему: «Китайці живуть при соціалізмі...
А хто в Україні 20 тис отримує?
оце спитав.. ти наче не звідси.. ))

Warning: mysql_fetch_array() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/www/exo.in.ua/pages/comments.php on line 119
Оксанка 12 вересня 2012, 17:40 На тему: ...
а скільки часу можна зберігати такі помідори?
New York 11 вересня 2012, 20:36 На тему: «Китайці живуть при соціалізмі...
2. водій пише:
«Ну це вже зависить від неї, чи за одну тисячу, чи за двадцять.»

А хто в Україні 20 тис отримує?
New York 11 вересня 2012, 20:34 На тему: «Китайці живуть при соціалізмі...
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
2. водій пише:
«А к слову, у єврозоні, на даний момент, відсоток лацюг (безробіття) рівно у два рази більше а ніж у оцій нашій страні... капець»

Да, Європа в жопі )))
Стовбина 11 вересня 2012, 19:04 На тему: «Колос» виходить на друге місц...
Який ще "Прийманець"?
Абрахам 11 вересня 2012, 18:34 На тему: «Колос» виходить на друге місц...
Ого "Прийманець" уже на 2 місце вийшов? нічого собі)))
водій 10 вересня 2012, 20:56 На тему: Щастя без горілки...
А до речі, кава, рівно як і чефір, можуть також спровокувати до себе реальну залежність. Підкреслюю - залежність, а не звичку. Основа тієї залежності у впливі на кровяний тиск.


Так шо хрін його зна, від чого твій знайомий присів на кофе, і чи справді він кофе п*є ))
водій 10 вересня 2012, 20:51 На тему: Щастя без горілки...
KING ну звичка ясно що діло велике. Тіки між звичкою і потребою, як би... є різниця, і ми розуміємо у чому вона )) От я за неї.
KING 10 вересня 2012, 20:32 На тему: Щастя без горілки...
8. водій пише:
«то у любий момент зможе безболісно від нього відмовитись, на відміну від того що полюбляє випити "сто грам". »

Помиляєтеся. Справа звички. Знаю людину яка намагається "зав’язати" із кавою, бо ж п’є її відрами кожного дня. Успіхи даються, але важко.
Просто звичка
Ансабль 10 вересня 2012, 18:02 На тему: Подорож до зникаючого села...
В нашей стране полно дауншифтеров, людей, которые бросают все в городе и едут от него подальше. Людей успешных и образованных, умных и интелектуально развитых, имеющих работу и достаток.
Как раз такие люди и стараются быть едиными с природой, не эксплуатируя ее а взаимодействуя, как раз они то и ищут подобные места для того что б туда перебраться и постараться построить новое общество с новыми взглядами не перед кем не оправдываясь(экопоселенцы). Они строят саманные\соломенные экодома, утилизируют био отходы, а неорганических отходов у них нет, как правило не едят мяса, свободное время тратят на развитие себя как личности в моральном и духовном плане. Когда такие люди приезжают в "живое" село на них смотрят как на больных.
В нашем государстве даже есть законы которые позволяют отвести землю, получить помощь для того что б жить и строиться. Но не так быстро дело делается как законы пишутся и реально когда пытаешься заводить отношения с сельсоветами,натыкаешься на железобетонную стену.
водій 10 вересня 2012, 11:12 На тему: Щастя без горілки...
Я просто схильний вважати, що всі ті люди, котрі вживають горілку, навряд чи вважають її смачною та ароматною.
Згоден, що смак горілки не пиріжок, і не вареник, і вже точно не шашлик. Але усі ці смакощі куди приємніші як їжа, якщо попередньо опрокинути "сотку". Ось що мається на увазі коли ми говоримо "смачна горілочка" - до речі популярна фраза!

Мені зараз ось що подумалося. Ми не звертаємо уваги на те, що горілчані напої, взагалі то, мають на людину два! вплива. Перший вплив, це власне як смакова добавка, і друге.... це психотропна дія. І це сходиться з тією думкою котру мені висловили, про котру я згадував вище. Якщо це так, тоді стає ясно чим відрізняються перші алкоголіки від других. Ті хто живе з алкоголем у легкій фомі (мужик трудяга роботяга), приймають горілку як смакову добавку. Ті ж хто не може уявити себе тверезим як такого (другий вид алкашів для котрих горілка частина лічності), приймають її як психотропний препарат, наркотик.

Та обидва ці впливи специфічні тим, що у тій чи іншій мірі, таки викликають залежність. Навіть як смакова добавка - адже якщо другий роботяга так само завжди буде запивати вечерю чаєм (замість горілки), то у любий момент зможе безболісно від нього відмовитись, на відміну від того що полюбляє випити "сто грам".
Ярослав Гузченко 9 вересня 2012, 22:37 На тему: Щастя без горілки...
Та я ж і не сперечаюся з тим, що такий метод може бути дієвим. І те хто це випробував на собі, мене теж мало цікавить. Я просто схильний вважати, що всі ті люди, котрі вживають горілку, навряд чи вважають її смачною та ароматною.
водій 9 вересня 2012, 20:20 На тему: Щастя без горілки...
Пригадалась мені розмова на цю тему, із більш менш компетентною у цій справі людиною. Думка котру мені висловили мені показалася доволі цікавою. Вобщем причини потягу до горілки умовно розділяються на два вида - болячка, і складова суті алкоголіка (от оця друга версія для мене і була відкриттям). Болячка це тоді, коли людина по суті не алкаш, але так чи інакше прилипла до чарки, у більшій чи меншій степені. Наприклад, чоловік трудяга, щовечора після дня трудового, із чистою совістю, на вечерю прийме 100 грам на грудь, подиветься по теліку новини, та і задере ноги на бильце. Так продовжується рік за роком, і стало настільки звичним, як щоранку почистити зуби, а бутильок другий горілочки, завжди готується у погреб із такою самою необхідністью як і остальні консервації. Скажіть, він алкаш? По нашим міркам ні.. Адже все нормально, скажете ви, тому що це нікому не шкодить, і головне у норму. Але якщо цього чоловіка, після декількох років, враз позбавити такого "відпочинку", йому стане геть погано. Згодні зі мною? А чому - тому що цей вид алкоголізму, насправді уже захворювання. Просто у легкій формі. Настільки легкій, що ми не придаємо цьому значення. У таких випадках ситуація поправима. Інша справа, коли алкоголізм являється складовою пияки, його суттю, складовою його характеру, поглядів на життя, і т.д.. Виявляється що є і такий вид пияцтва, у разі котрого ніхто і нічого не вдіє. Бо намагатися виправити таку ситуацію, всерівно що перевиховати людину коли їй уже не один десяток років, поміняти її погляди, життеві позиції.

Ярославе Гузченко а давай згадаємо ще один причудливий але по факту дієвий метод нароного лікування. Правда не від алкологізму а від жовтухи. Це той випадок як їдуть до циганки, просять щоб та вискубла у себе вошу, котру підкидають хворому у їжу. Чому до циганки, тому що воша повинна бути обовязково із людини, і тому лише у циган біль менш можна таку роздобути. Ну а стосовно цибулі, то може людина не хоче світитися, тому я не маю права вказати того хто це на собі випробував, власне від кого за це і дізнався. А ось його тут ще хтось знає. Все таки це діло чуть чуть інтимне, погодьмося.
Ярослав Гузченко 9 вересня 2012, 18:01 На тему: Щастя без горілки...
А без цибулі ж горілка така смачна та пахуча!
водій 9 вересня 2012, 14:26 На тему: Щастя без горілки...
Кожного ранку після того як ви умилися, почистили зуби і все таке, натиріть під носом цибулею, і не витрайте поки запах сам не вивітреться. Є велика ймовірність що приблизно чрез місяця три, запах горілки почне вам воняти а не пахнути, її смак також стане вкрай неприємним. Відповідно кайф від її вживання буде не актуальним.

Це не чарівна паличка, це допомога коли алкаш розуміє що він загублена людина, його це в якійсь мірі лякає, і треба щось робити. Якщо такої позиції немає, ні алени кари ні паршевлюки, ні цибуля з медом вам не допоможуть.
водій 9 вересня 2012, 14:15 На тему: Розчищення Кобелячка продовжит...
Редакція спасибі вам що слідкуєте за цією ситуацією, не випускаєте із виду.
водій 9 вересня 2012, 14:11 На тему: «Китайці живуть при соціалізмі...
... за 1000 грн.
Ну це вже зависить від неї, чи за одну тисячу, чи за двадцять. Одна роботьонка від другої відрізняється, і навіть не завжди залежить від країни - остання може лише в деякій мірі впливати на КПД вашої роботьонки.

А к слову, у єврозоні, на даний момент, відсоток лацюг (безробіття) рівно у два рази більше а ніж у оцій нашій страні... капець
Любов 9 вересня 2012, 11:57 На тему: Щастя без горілки...
«На обличчі цього чоловіка я бачу стомленість, «загнаність» і певний страх перед своєю дружиною. Напевно, увечері йому захочеться випити 100 грамів, адже всі знають, що «не буває негарних жінок, буває мало горілки».
А Ви б запитали цього чоловіка: чому він такий стомлений? А чи не тому, що відпрацював кілька годин на тяжкій роботі? Або може тому, що вони з дружиною всю ніч не спали, бо сиділи в лікарні з хворою бабусею. І не те що голову не мили, а навіть поїсти не мали сил. Не варто обговорювати людей грунтуючись лише на припущеннях.

А тепер коротко моя думка. Якщо жінка поводитиме себе лише як розмальована лялька, що лише натякатиме та хитруватиме; з якою не можна ні порадитися, ні пожалітися їй - тоді точно можна спитися. Лише взаємна підтримка, дружба і чесність зробить сім’ю міцною. Не варто слухати всяких бізнесменів типу Ракова. А відносно алкоголізму… є мільйони причин, щоб стати алкоголіком і єдина, щоб не стати: це любов до своїх близьких.
Любов 9 вересня 2012, 11:57 На тему: Щастя без горілки...
«Не беріть на себе чоловічі обов’язки — ви, звичайно, можете поміняти лампочку, забити цвях чи пересунути ліжко в інший куток кімнати, але вчасно зупиніться: це чоловіча робота, і виконувати її повинен лише чоловік (зрозуміло, не під вашу «команду», а після неявного, по-жіночому хитрого натяку).»

- Коханий у нас ручка відпала від шафи… два роки тому. Пам’ятаєш, я згадувала про це разів двісті? Там її просто прикрутити треба. Я не можу тебе попросити її прикрутити, бо це буде виглядати, ніби я «командую» і сама не можу прикрутити, бо кажуть, що через це ти станеш алкоголіком. (!!!!????)


«За статистикою, близько 90 % жінок після одруження втрачають свою жіночність, морально придушують своїх чоловіків — як каже Раков, «вішають на себе залізні яйця»
А тепер про «статистику» товариша Ракова. Що за така достовірна статистика? Може він репрезентативне опитування проводив?
Довідка:
ПАВЕЛ РАКОВ
Родился 17 июня 1970.
Образование среднее. Водитель.
С 1992 года предприниматель.
С 1998 года в сетевом маркетинге, стартовал с минуса.
Сегодня финансово, независимый человек. Широко известный лидер MLM индустрии в СНГ. Посилання на komandanoni.ru
Любов 9 вересня 2012, 11:56 На тему: Щастя без горілки...
Доброго дня Наталю. Я пам’ятаю Вашу попередню статтю. Вона була досить потужною. Ще тоді я зробила для себе висновок, що Ви розумна людина. Вважаю, що дискутувати варто лише з тими хто в змозі аналізувати почуте і дослухатися до інших думок. Ми не знайомі, але чомусь вважаю, що ви адекватно сприймете написане нижче.
Отже, цитую деякі речення з вашої публікації.

«Довіряти своєму коханому і приймати його рішення навіть тоді, коли ви впевнені, що він не правий»
- Кохана, я сьогодні не прийду ночувати до дому. Ми вип’ємо пивка з друзями у клубі... Прийду завтра, або… післязавтра.
- Звичайно коханий!



«Не дозволяти чоловікові «плакатися у жилетку» — для нього ви насамперед жінка, а не «мамочка». Нехай проблеми, а тим паче сльози, асоціюються у вашого чоловіка з його батьками чи друзями (чи кому ще він любить жалітися), але не з вами. Для підтримки чоловіка цілком достатньо фрази: «Я впевнена, що ти справишся з цією проблемою».
- Кохана, мені дуже потрібна твоя допомога! В мене серйозні проблеми на роботі, я хочу з тобою поговорити!
- Я впевнена, що ти справишся з цією проблемою.
- Але ж кохана, в мене дуже поганий настрій. Мені дуже хочеться з тобою поговорити!
- Я впевнена, що ти справишся з цією проблемою.
- Та що ти за людина така черства? Невже тобі важко просто вислухати мене?
- Я впевнена, що ти справишся з цією проблемою.
(сподіваюся бідолага не покінчить життя самогубством, а лише піде з друзями ПИВКА випити та обговорити те, що не захотіла вислухати дружина.)
New York 8 вересня 2012, 13:50 На тему: І прапор їм у руки або Діти як...
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
Да-а-а... Роботи для снайпера — непочатий край.
Я уявив, як він розклав свій вогнепальний інструментарій десь на даху п’ятиповерхівки. І по черзі "снімає" усіх тих мудаків і мудачих із пакетиками "молодих регіонів". А потім настає іділія — дітвора цинічно бавиться їхніми мозгами. Грає пісня "Регіони України, наша па-а-а-артія єди-и-и-ина!"
Регіони, задумайтесь! Після такого дійства ваш рейтинг охуєнно підніметься.
— Я не знаю, яка середня заробітна плата у Китаї, але гадаю, що отримують вони більше, ніж українці

Само собой. Якщо отримувати менше, ніж українці, то це вже голод. Українцям підтримують життєдіяльність на мінімальному рівні, аби тільки ті не повмерали.
і «Айпад», і планшет

Айпед — це і є планшет, тільки яблуневий.
Після навчання я хочу обов’язково повернутись до України і працювати тут

... за 1000 грн.
1 ... 1588 1589 1590 1591 1592 1593 1594 ... 1661
Купить квартиру Полтава
 Криптовалютні біржі в Україні
Курс НБУ

Зачекайте, йде завантаження...

Логін:
Пароль:
запам'ятати


Реєстрація | Нагадати пароль

Шановні водії!

У зв’язку зі значним погіршенням погодних умов та сильної хуртовини частина траси Р-52 у Царичанському районі являєтсья непридатною до використання!

Служба порятунку звертає Вашу увагу на те, що вирушаючи у таку погоду в дорогу Ви йдете на це на свій страх і ризик - у випадку неможливості вибратися із снігових заметів на дорогах чекати допомогу можливо прийдеться досить довго.

Тому рекомендується відмовитися від подорожей автомобілем до стабілізації ситуації