Вхід | Реєстрація

Останні коментарі

Коментарі користувача
1 ... 27 28 29 30 31 32 33 ... 1662
5.Niko
«Також хотілося б почути думку ,,активістів", як вони вирішують проблему сміття в СВОЄМУ населеному пункті? Де дівають власне сміття і куди його складують/вивозять/утилізують»

Привозимо у кобеляцькі контейнери, оскільки нам не поставили баків для сміття і ніхто за нами не вивозить і не дума.
Ти пиши без кавичок, бо за ніком не сховаєшся, а земля кругла.
7.Niko
«Маю також власну думку у вирішенні питання утилізації відходів, основану на досвіді/спостереженні, як це робиться в деяких містах Баварії (бо в кожній Землі Німеччини свої закони і правила). »

Прочитав уважно обидва ваших коменти. Погоджуюсь із усім. Щоправда, варіанти із законними способами утилізації сміття і так неодноразово були озвучені на сторінках газети. Але, на жаль, їх ніхто не слухав. Як і попереджень про те, що ігнорування вимог законодавтса неминуче закінчиться чимось поганим. Погоджуюсь - за все потрібно платити. І портрібно навчати людей і примушувати їх сортувати сміття. І в Кобеляках і в селах, де підпільно функціонують такі ж незаконні звалища. Але цим питанням влада повинна займатися постійно і системно. Але владі було не до цього, у них джек-пот випавв у вигляді тисяч гектарів землі, які можна нібито безкоштовно роздати. На сімтті і не заробиш, і не пропіаришся, тому проблему ігнорували. Зараз вона "вилізла". І це - ще не найгірший варіант. Адже проблема потенційної пожежі в лісі в наслідок сакмозагорання відходів чи їх підпалу, нікуди не зникла. Єдине - хочу уточнити. Філоненко - не опозиціонер. По визначенню - опозиціонер, це той, хто коккурує із діючою владою, прагнучи стати нею. Я - не прагну. І мене ніколи не виберуть. Тому що правду казатиму перед виборами.
Niko 22 січня 2022, 20:30 На тему: У Кобеляках не відбулося урочи...
Маю також власну думку у вирішенні питання утилізації відходів, основану на досвіді/спостереженні, як це робиться в деяких містах Баварії (бо в кожній Землі Німеччини свої закони і правила). Кожен власник будинку має купити або взяти в оренду 4 контейнера для сортування свого сміття. І у визначені дні приЇжджають машини, спорожнюють їх і вивозять на сортувальні полігони. Після сортування утилізують тим способом, який підходить для конкретного сміття. Немає виключення місто це чи село, організовувати збір відходів і оплату вивезення і утилізації повинні всі. Звичайно, річ про відходи життєдіяльності тварин(свиней, гусей, корів, собак) річ не йде- це все оплачується окремо. Тоді не будуть вивалювати в відходи ,,кров, гімно і сахар", як доречно зазначив Філоненко. І тоді можливий варіант з вивозом сміття до Горішніх Плавнів або іншого полігону. Звичайно, це буде не дешево, але ж в такому разі і сміття поменшає, бо за кожен ВЛАСНИЙ бак/вивіз потрібно платити.
Спасибі за відповідь.Я думаю з усіх сіл Копельця гнатимуть сраною мітлою.По-перше,тому що коли кинулась ця копельцева банда дерибанити землю по селах,то повихвачували ділянки його замісники та прихлєбатєлі,які не знають з якого боку до трактора підходити,чим озлобили проти себе місцевих селян,які десятиріччями обробляли цю землю,а зараз не мають ділянок під ОСГ.А по-друге,чому срач,який продукують кобелячани повинні нюхати жителі інших населених пунктів.
Niko 22 січня 2022, 20:06 На тему: У Кобеляках не відбулося урочи...
Нарешті секрет ,,німецьких інвесторів" розкривається. Незрозуміло, навіщо було все це засекречувати, якщо рано чи пізно всі про все дізнаються?
Хм, цікаво чому місцева влада не додумається до елементарного: зібрати ,,активістів", запросити Філоненка, як опозиціонера місцевої влади, можливо ще когось із бажаючих і запитати їхню думку у відношенні: що робити із сміттям? Можливо, щось би підходяще і порадили. Бо, якщо, хтось називає себе ,,активістом "і постійно блокує сміттєвози, то мабуть же має власне бачення, як вирішити цю проблему. Значить, потрібно дати висловитися всім, як відомо ,,в споре рождается истина".
Також хотілося б почути думку ,,активістів", як вони вирішують проблему сміття в СВОЄМУ населеному пункті? Де дівають власне сміття і куди його складують/вивозять/утилізують, не приносячи збитків природі або людям? Бо із тексту зрозуміло, що вони не мають відношення до Кобеляк. Можливо, вони готові запросити кореспондентів до себе додому/в своє село і поділитися досвідом, як екологічно утилізувати відходи. Це був би цінний досвід і, можливо, місцева влада примінила б його в Кобеляках.
3.Fed654Frumos
«Куди ж тепер повезуть?»

під час акції звучали назви двох інших населених пунктів. Точніше - одного. Адже на хуторі Шабельники, що поряд із Гарбузівкою вже ніхто не живе. Інший населений пункт - село Деменки, точніше, ферма поряд із ним. Ой, забув. Ще назва ліквідованого у 1988 році села Вуханівка звучала. Але оголошував ці назви не міський голова. Але одночасно усі погоджувалися із тим, що потенційне вивезення сміття і в ці населені пункти буде незаконним. Згадували Білики. Але хто у біликах буде із Копельцем говорити? Скрильник, якого міський голова обгаджував у своїй газетці? Поки що єдиний законний варіант - Горішні Плавні. Але ж... Там теж можуть не прийняти кров, гімно і сахар, тобто оту суміш, що валяється біля контейнерів. Так що ситуація дуже печальна. Але повчальна. Про неминучість її виникнення міського голову попереджали десятки разів.
Куди ж тепер повезуть?
Довго їли та гребли ! Пора подумати про сміття . Голова все на злочини штовхає, в кого голова, а в кого відсутність голови. А ще жадібність !! Ну як можна шось виділити, потім не буде чого красти ! І так - ступор весь час ...
Із лісу в ліс ! І по-беспредєлу ! Ганьба цій владі і тим, хто її обрав !
Замилювання очей і задурювання голів ! Добре, ще не всі прогнили і не всі подуріли остаточно.
І Сорос грошей не дав і беззаконня з отрутою зупинено.
Та байдужість ваша, кобелячани і цинізм не раз вам аукнеться і скоро.
Там, у кориті, собі все гребуть, вам - нічого. Котимось далі.
Найправдивіше і найреальніше в цій статті :" ЩЕ НЕ ЗАКРИВАЮТЬ ...." Отже, скоро закриють !
Мова про закриття не йде .......Згадаєте мої слова,СКОРО ПОЧНЕТЬСЯ !!!Закриватимуть, скорочуватимуть, оптимізуватимуть...Треба ж на чомусь економити ? Так,чого ж не на дітях ! До речі про холод ! В середу в ШКОЛІ №2 було 10 градусів тепла!Дітей раніше розпустили з уроків... Про які знання можна говорити ! То пандемія і онлайн, то холод ... Але ж комісія говорить, що тепло ! Хай буде тепло !
orakul 22 січня 2022, 01:33 На тему: А Копелець — проти!...
25.Slavko
«
А шо вам телепням писати ? Шо я не накрав стільки, шоб, як Копелець, собі вибори купити»

Накрадь купи.... Так тобі це не поможе. Ти розуміш, що я запитув про конкретику по проблемі звалища? І блін всім як пороблено, ніхто нічого не розуміє.
Slavko 22 січня 2022, 00:38 На тему: А Копелець — проти!...
21.orakul
«А ні Філон, ні ти нічого конкретного не пишете. Ф»

А шо вам телепням писати ? Шо я не накрав стільки, шоб, як Копелець, собі вибори купити, гінців по селах поганяти, газет написати, Ковача там намалювати, басейна кобелячанам... (уявного), всього-всього коротше, там, оті села курортні не забути, ну і головне - це ВИРІШЕННЯ ПИТАННЯ СМІТТЄЗВАЛИЩА всім наобіцяти та в «нужні» і прибильні партії треба вступати, то отоді можна щось телепням і розповідати про басейни, заводи, гостініци, як на останній сесії...
А тоді, як накраду, получу який-небудь ступінь філософський... Але не хочу обіцяти.
Borch 21 січня 2022, 23:54 На тему: А Копелець — проти!...
Копельцю щастя таке на голову звалилося. Мега проблему запропонували вирішити. От він с переляку і попер щоб не спугнути інвестора. То нічого що інвестор планує побудувати 300 заводів по Україні, чи то вже побудував. Ніде б він не дівся. Головне щоб конкуренти не перетягнули славу на себе, бо с такою перемогою Санич собі гарантує наступний строк. Наскільки діло вигорить, це вже не від Копельця залежить.
orakul 21 січня 2022, 21:37 На тему: А Копелець — проти!...
22.IgorSergeevich
«Возити із одного місця на інше мусор неможна, без відповідних дозволів »

Я що, десь писав, щоб возили без дозволів? Треба всі документи оформити згідно чинного законодавства і тоді спокійно возити.
IgorSergeevich 21 січня 2022, 20:57 На тему: А Копелець — проти!...
21.orakul
«Ну виділили землю під звалище і хай там складують те сміття.»

Я чомусь був переконаний що ти дійсно мудра людина. але читаючи твоі коменти дивуюся з тебе.Вибач ти повністю із ще деякими коментаторами Д......Л. Возити із одного місця на інше мусор неможна, без відповідних дозволів , і складувати будь де теж не можна , виділення земельноі ділянки не надає право даже із цільовим призначенням для цілей поводження з відходами звалювати там мусор.Таке рішення 1000% буде скасоване знову судом.
orakul 21 січня 2022, 20:18 На тему: А Копелець — проти!...
17.Slavko
«воду в ступі товчеш,»

Ну це ж ти воду в ступі товчеш. Ти бачиш, я вище запитував про конкретику. А ні Філон, ні ти нічого конкретного не пишете. Філон написав, що заводу не буде. Припустимо. Так для чого тоді вся оця балаканина? Ну виділили землю під звалище і хай там складують те сміття. Тим більше, що навіть екоексперти ООН допусткають такий варіант звалища. Я ж вже писав, що я не в темі, як воно повинно бути, але прийдеться розібратися. Хоча.. це пуста трата часу. Ще повторюсь, поки ви тут товктимете воду в ступі про переробку сміття вас самих перероблять на сміття. Це тільки дуже пришелепуваті люди можуть на тонучому кораблі каструлі на камбузі чистити. Я тобі понятно пояснив? Ти ж нече вже став трішки розбиратися звіткіля ноги ростуть.
alist 21 січня 2022, 20:01 На тему: А Копелець — проти!...
14.Filon
«Активісти - куплені бізнесом козачки. »

Ну дійсно навряд чи якісь таємничі «масони» заказали Катричку і Ковачу Копельця, але...
Якщо подивитись на мусорні скандали в місті, то поперідній, припав на минулі вибори і післявиборчий переділ бабла в міськрадію. А потім тиша і ледве чутний шелест грошей з приміщення міськради і туго набиті кармани депутатів після кожного голосування. Ні дійсно, щось там ніби-то робилось, прокурори, суди і т.д. Але загалом тиша. А тут раптом таке пожвавлення. Так, що думаю дійсно кимось куплені, хтось щось знову виторговує з Копельця. Що? Можна лише фантазувати, може Санич найшов ще нічейні 500-800 гектарів землі, може на початок року ділять хто, яку частину бюджета "освоюватиме"... Одне можна сказати точно, історія нашого району, чітко показує - за кожним місцевим «кіпішом» завжди ховається чимале бабло. Навряд чи ця ситуація є виключенням.
P.S. І розмови про вплив мусора на екологію громади, видаються смішними на фоні 3/4 жителів і бізнесів міста, що топлять зараз дровами і всі дихають цим попелов, сотень тон хімікатів, що висипають на поля і їх змиває в річку, «якісних» продуктів (в т.ч. місцевого вирощування і виробництва), якими можна отруїти навіть чорнобильських мутантів і т.п.
Slavko 21 січня 2022, 19:49 На тему: А Копелець — проти!...
Коробчинський весь час сидить, завербований фсб, (ере на українців безнаказано, чарчину попива і ні за що не хвилюється, крім як за рух українців в бік Америки та ще тепер і за Копельця ! Оце така тепер "радянська політика" у агентів Кремля ! І вушанку не скида...
alist 21 січня 2022, 19:45 На тему: А Копелець — проти!...
5.DonchenkoLyubov
«Cанича очікує участь лісника Хоми. »

Тобто купить пару крутих автівок, за незрозуцміло які гроші і йому нічого за це не буде?
11.саша ставицький
«Ви всі вже забули , як Ісип валив сміття на території міста і ніхто не висловлював протестів. »

Насправді, можна лише поспівчувати Копельцю, він напевно щиро нерозуміє чого, до нього так прицепились. Він же робить все по заповідях Ілліч...тобто Ісипа. Один в один! І раптом такий кіпіш з мусором. Більше того, він же не з Ганжівки перемістив мусорку в Кобеляки, а з Кобеляк за межі міста! Герой! А тут така вакнахалія.
11.саша ставицький
«Отам хтось з оцих активістів коментаторів пише , що сміття возитимуть в Комсомольськ , то очевидно не шевелить мізками , шо всі ті затрати ляжуть на виробників сміття і не уявляє , що все те ляже на населення.»

По перше активістам плювати, для них це не гроші, по друге, частина з них взагалі не з Кобеляк, і скільки там платитимуть кобелячани їм пофіг, і по третє, вони розуміють, що люди так мислять, що коли платіж за мусор виросте в 3-5-7-40 разів, то кобелячани будуть ненавидіти за це ....Копельця, а не активістів. І як наслідок...
11.саша ставицький
«Цим задрипаним активістам дуже хочеться до влади , от вони і мутять. »

Тільки слово влада, дещо зайве, грошей хочеться, грошей. Влада, то лише один із способів зрубити бабла, причому необов’язковий.
Slavko 21 січня 2022, 19:42 На тему: А Копелець — проти!...
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
Ну шо ти, Коробчинський воду в ступі товчеш, всім перемиваючи кістки і за Копельця все жопу дереш !?
Звісно, шо вами обраний пахан все робить не так, все понятіям. Ну не всім це не те що не до вподоби, а абсолютно не влаштовує цей сууцільний беспредєл ! Вони й заяви ще жодної не прийняли по-людськи – то журнала нема, то печаті, то вже відповіли, а відповіді немає і реально до них страшно у раду йти, щоб фізично не постраждати, особливо, коли ти у меншості...
Ну все, як знаєш де... Що говорити про щось там ще ?
Підіть самі, ви ж так печетесь за все і за всіх !! Візьміть участь хоть у чрмусь ! Спитайте за вирішення проблем у своїх обранців, а не активістів ! Кишка слаба чи рила в пуху заважають ? Причетні, в будь-якому випадку, бо обрали цих обранців ! Вперед ! Є навіть активісти по зливу активістів, а ви ніхто.
Filon 21 січня 2022, 19:39 На тему: А Копелець — проти!...
15.orakul
« А як треба, ніхто не каже. »

Я неодноразово у Фейсовому буку і на шпальтах газети висловлював свої пропозиції. А заводу ніякого не буде. Я відслідковую цю тему ще з часів "злочинного режиму". Тему заводу піднімали на рівні України та області. І все закінчувалося балачками. Завод - це сотні мільйонів. І не гривень. Ніхто Україні таких грошей не дасть. І ніхто не вкладе. Ризики шалені. Люди у яких є «вільні» сотні мільйонів доларів на таке не підпишуться. ВІд слова "ніколи".
1.Krapka
«Почитала те, що відбувалося на сесії і так на душі тепло стало, коли все це уявила: інвестори в Кобеляки один поперед одного біжать, заводи безкоштовно будувати пропонують, рвуться будувати багатоквартирні будинки. »

В одному Ви праві, - інвестори дійсно біжать один поперед одного в Кобеляки. Правда трохи не ті про кого сказав Копелець. Біжать сюди ті інвестори, хто на останніх виборах проінвестував виборчі кампанії тих "говорящих голов" які по якійсь причині звуться тепер народними обранцями громади. Вибори давно пройшли, а інвестиції вони вибиватимуть назад, ще дуже довго. Землею, грошима з бюджету, .... Так і тут, потрібно шукати де тут "собака зарита" Багатоквартирний будинок? - думаю ще до його побудови, квартири там викупить міськрада для "медиків", звісно за шалені гроші. Сміттєпереробний завод - розрівняють 2 га бульдозером і повезуть туди мусор з усіх усюд (за гроші звісно). І т.д. Напевно краще було б, якби це дійсно були фантазії Копельця, але вірогідніше це ще одна корупційна схема готується.
P.S. І думаю в німецькому інвесторі, єдиним німецьким буде його авто.
orakul 21 січня 2022, 18:14 На тему: А Копелець — проти!...
14.Filon
«Транснаціональні корпорації платять Ковачу і Катричку? І про моєму не активісти, а саме Копелець, якого ви постійно виправдовуєте, галюцинує про завод»

А чому б і ні? Саме транснаціональним, не напряму звичайно. Хіба земля вже не скуплена? І х_улі тут россуждать про завод, коли вже тіла і душі скуплені, а нарід про якесь сміття і про благоустрій розсуждає. Та спалять їх скоро як те сміття. Щодо галюників про завод, так я ж тут і запитую всіх, хто щось знає. Із статей нічого незрозуміло. Які задуми у Копельця і депутатів? Можна зрозуміти лише те, що Копелець все робить не так. А як треба, ніхто не каже. Той же Ковач на запитання у ФБ відповів, що його відповідь коштує 100 тисяч. У мене таких грошей нема. Якщо вони є у редакція, то хай скаже редакції, а редакція нам напише, яке у нього бачення вирішення проблеми. Однозначно, що в перспективі, або тут буде завод, або будуть возить сміття на чужий завод. В будь якому випадку тариф виросте в рази. І як буде завод, то по посадках уже хрен хтось щось висипе. Тоді будуть зондер команди, які відловляюватимуть порушників і штрафувати. Може саме Ковач із Славком і будуть це робити. Генетична память має значення.

Змінено 21.01.2022, 18:18
Filon 21 січня 2022, 17:04 На тему: А Копелець — проти!...
Активісти - куплені бізнесом козачки. Дааааа. Не очікував. Яким бізнесом? Транснаціональні корпорації платять Ковачу і Катричку? І про моєму не активісти, а саме Копелець, якого ви постійно виправдовуєте, галюцинує про завод. Так що із логікою тут у вас повний абзац
1 ... 27 28 29 30 31 32 33 ... 1662
Квартири на DIM RIA у Полтаві
 Криптовалютні біржі в Україні
Курс НБУ

Зачекайте, йде завантаження...

Логін:
Пароль:
запам'ятати


Реєстрація | Нагадати пароль

Шановні водії!

У зв’язку зі значним погіршенням погодних умов та сильної хуртовини частина траси Р-52 у Царичанському районі являєтсья непридатною до використання!

Служба порятунку звертає Вашу увагу на те, що вирушаючи у таку погоду в дорогу Ви йдете на це на свій страх і ризик - у випадку неможливості вибратися із снігових заметів на дорогах чекати допомогу можливо прийдеться досить довго.

Тому рекомендується відмовитися від подорожей автомобілем до стабілізації ситуації