Вхід | Реєстрація

Останні коментарі

Коментарі користувача
1 ... 514 515 516 517 518 519 520 ... 1666
ukr2017 19 лютого 2018, 13:25 На тему: Творча «трійка»...
47.Selena2017
« Якби все це лунало не з уст Влада та Федоренка, то можна було б і сприймати по-іншому. »

Я чомусь не помітив, що хто небудь висловлюється в Нових Санжарах відкрито по іншому.Крім напевно Федоренка, як я з своїми друзями помітили. ніхто нічим не переймається і всім начхати, на ту саму справедливість. І такі я ви. тільки нишком тут можуть,щось написати . І то добре,що хоть так свій голос подаєте. на відміну того ж Федоренка, якого я і інші читають на фейсбуці і слухають по радіо. І те,що його не печатає демократична преса в Нових Санжарах опозиційної влади " Батьківщина" це про щось говорить. Що вони Супруни, Бульбахи, БПП і Батьківщина одно поля ягоди. це тіж самі регіони. тільки по іншому замаскувалися.І Ви розповідаєте, про Зінченко Федоренко, ще про кого, що вони більше зло, чим ті,що сидять в кабінетах, то Ви з ними за одно.Не треба тут людям розповідати, бо ми знаємо, які спеціалісти про нас зараз дбають
Vlada82 19 лютого 2018, 11:22 На тему: Творча «трійка»...
47.Selena2017
«А цим двом глибоко начхати на соціальну справедливість, якої всім хочеться як манни з неба, щоб без зусиль. А насправді тут присутні лише шкурницькі особисті інтереси.»

Пане Селен, я бачу вас уже зовсім заносить на поворотах. Про яку соціальну справедливість ви говорите і з чого ви взяли, шо мені на неї начхати? І в чому ви побачили мої шкурницькі інтереси? Зрештою, яких зусиль ви особисто доклали для встановлення тієї справедливості? Бачу, ваш стиль "тикати пальцем у небо" залишається незмінним, ви вважаєте правильним сказати - як пукнути (даруйте за недипломатичний вислів), а там хай що буде. Бо наданням аргументів і фактів до своїх висновків ви не переймаєтесь. Ще скажіть, шо в історії з Федоренком немає людського фактору, тобто написав би хтось інший шось подібне в газету, то Жаботинський так само зібрав би «трійку» і зарубав його статтю. Тільки я в ці казочки не вірю, немає тут ніякої справедливості, а є банальна помста і небажання чути думку опонентів. Як і з вашого боку, між іншим. Я давно помітила, шо ви не завжди коментуєте на цьому сайті статті по суті, а здебільшого коментуєте коментарі коментаторів (даруйте за цей каламбур, але точніше сказати не можу) і звинувачуєте їх то в багатослів’ї, то у "вивертанні душі", то в лукавстві, то ще в якихось вами придуманих гріхах. І тільки тому, шо вам не подобаються їхні коментарі, от і все. Однак я рада, що в цьому знаходите для себе втіху.
Selena2017 19 лютого 2018, 10:43 На тему: Творча «трійка»...
46.ukr2017
«Видно що Селена сам представляє владу,тому так і переймається»


Пане Укр, ви легко піддалися багатослів"ю і повірили в щирість сказаного, бо чимось влада вам насолила ( а кому - ні?). Якби все це лунало не з уст Влада та Федоренка, то можна було б і сприймати по-іншому. А цим двом глибоко начхати на соціальну справедливість, якої всім хочеться як манни з неба, щоб без зусиль. А насправді тут присутні лише шкурницькі особисті інтереси. Якщо цього не помітили, то хоч не підспівуйте, не принижуйте себе. Не хотіла вас образити, просто я дивлюсь на цю тему інакше.

Змінено 19.02.2018, 11:00
ukr2017 19 лютого 2018, 09:16 На тему: Творча «трійка»...
45.antibloger
«Селена - не подобається не читай, а за всіх розписуватися не потрібно, тільки десь з’являється критика так званої влади яка прийшла після майдану ти тут як тут, а до цього в тебе заперечень не виникає!»

Видно що Селена сам представляє владу,тому так і переймається
Maksym 19 лютого 2018, 09:00 На тему: Хлопчики — Єгори і Саші, а дів...
Шановні, та я просто намагався пожартувти на кшталт "совпадєніє?". Вибачте вже мені, шо так занадто тупо вийшло.
"Левонтівцева додала, що агрофірма «Добробут», де жінка працює, бере активну участь у децентралізації."
Колись була така поговірка "Болтун находка для шпиона". Це про Левонтівцеву, та і про кореспондента ЕХО. Ще раз для тормознутих: "агрофірма «Добробут» ...бере активну участь у децентралізації". Розшифровуємо, знову таки для тормознутих. Транснаціональний агрохолдін, прийшовший сюди за українською землею, зацікавлений у децентралізації і її лобіює. Цим все сказано. І навіть більше. Тільки люди цього не хочуть бачити і знати. Хоч обєднуйтесь, хоч розєднуйтесь, марінеточна влада буде проводити курс на зняття з себе будь якої відповідальності і передачі усього і вся на місця. Наслідком буде кинуте нпризволяще населення так званих громад, яке після остаточного заволодіння землею, буде знищуватися ще швидшими темпами.
antibloger 19 лютого 2018, 07:37 На тему: Творча «трійка»...
42. Selena2017 / вчора, 20:10 Вставити цитату
40.Vlada82
«0. Vlada82 / сьогодні, 19:04»

Пане Влад, може , досить? Ви так загралися, що вивернули всі свої душевні нутрощі-болі, які вже не зрозумів і не пізнав тільки лінивий .Невже думаєте, що навколо вас всі-всі недолугі? Так недалеко і до роздвоєння особистості... Вашими зусиллями тема статті відсунута на задній план, розмита, домінують тільки ваші особисті інтереси, в які свого часу втрутилися обставини, вами не передбачені.Далеко зайшлося, мабуть, не допоможуть і миротворці. ]]

Селена - не подобається не читай, а за всіх розписуватися не потрібно, тільки десь з’являється критика так званої влади яка прийшла після майдану ти тут як тут, а до цього в тебе заперечень не виникає!
1.AVI90
«.Так Кунівці краще приєднатися до Бутенок чим до Кобеляк.»

Та любому селу немає смислу приєднуватися до Кобеляк.В Кобеляках надходження до бюджету мізерні,а витрати на утримання міста потрібні баснословні,плюс задоволення амбіцій Сан Санича,а вони в нього "космічні".От і буде все це вирішуватися за рахунок податку з землі села (а це єдине суттєве поповнення коштів в районі,що ще залишилося),яке приєднається до райцентру.
У Паші шизофренія остання стадія, далі його потрібно ізолювати!
AVI90 18 лютого 2018, 23:02 На тему: Зійшлись, покричали, розійшлис...
Під час виступу Микола Скрильник розповів, що працює над тим, аби приєднати до громади Кунівську і Золотарівську сільські ради.Так Кунівці краще приєднатися до Бутенок чим до Кобеляк.
ukr2017 18 лютого 2018, 21:13 На тему: Творча «трійка»...
35.vov
«
Відверта брехня) Хоча для таких створінь це звичайне явище)»

Яка ж брехня. якщо газета і озвучувала список учасників.Якби обрали, то заслуги приписала б собі Батьківщина, а як не обрали, то і вже не такий батькіщиновець.Ви всіх недолугими рахуєте зараз з батьком,чи ще хтось і долугий в Лелюхівці чи в Нових Санжарах
Vlada82 18 лютого 2018, 20:43 На тему: Творча «трійка»...
Шось не пригадую, шоб я писала про миротворців та ОБСЄ, так шо це ще вопрос, у кого роздвоєння особистості. Чи ви вже теж у психологи подалася? Я не особисто для вас пишу, тож коментуйте, будь ласка, по темі, коли є що сказати. Хоча я пам’ятаю, що у вас, пане Селен, часто так: «не лукавте» або «я всіх пізнаю по стилю», і - жодних на те доказів чи аргументів! Сказала як пальцем у небо ткнула. Ви справді таким чином одержуєте задоволення?
Звичайна собі помилка при друкуванні, а викликає такі підозри. До чого ми вже дожилися...
Selena2017 18 лютого 2018, 20:10 На тему: Творча «трійка»...
40.Vlada82
«0. Vlada82 / сьогодні, 19:04»


Пане Влад, може , досить? Ви так загралися, що вивернули всі свої душевні нутрощі-болі, які вже не зрозумів і не пізнав тільки лінивий .Невже думаєте, що навколо вас всі-всі недолугі? Так недалеко і до роздвоєння особистості... Вашими зусиллями тема статті відсунута на задній план, розмита, домінують тільки ваші особисті інтереси, в які свого часу втрутилися обставини, вами не передбачені.Далеко зайшлося, мабуть, не допоможуть і миротворці.

Змінено 18.02.2018, 20:34
Vlada82 18 лютого 2018, 19:12 На тему: Творча «трійка»...
39.ЛУНА
«А не лучше не печатать клевету?»

Звісно, наклеп краще не друкувати. Але спочатку треба довести, шо стаття Федоренка містить наклеп. Наскільки я розумію, Жаботинський навіть не спробував це з’ясувати. І не обов’язково чиновникам потім іти в суд, якшо в них є реальні докази - документи, свідки і т.д. Цього достатньо принести в редакцію і вимагати спростування. Тоді Федоренко постав би перед читачами як неправдивець. Однак з волі Жаботинського вийшло навпаки: редактор підвтердив, шо він має однобокий підхід при визначенні позаштатних авторів, і зайве довів, шо опозиціонерам зараз затикають рота так само, як при Януковичу. То чим тоді краща постмайданівська влада, якій дорогу до чиновницьких крісел «прочистили» такі активісти, як Вісичі? На це запитання навряд чи колись дочекаємося чесної відповіді.
Vlada82 18 лютого 2018, 19:04 На тему: Творча «трійка»...
39.ЛУНА
«То что написал Федоренко возмущает лишь в одном неправлении,а именно в неравном отношении к людям.Федоренко имеет право на публикацию такое же как и Супрун.»

Отут я згодна з Луною на 100 відсотків. Про це якраз і мова у статті Федоренка. А перевіряти кожну інформацію, подану в газету читачами, на предмет її достовірності редакція не може фізично, та й жоден закон її до цього не зобов’язує. Так само як не може редакція перевіряти достовірність реклами та оголошень, але ж друкує їх. Тільки з позначкою, що відповідальність за достовірність несе рекламодавець. Тож якби Жаботинський хотів надрукувати статтю Федоренка, він би її надрукував, але із застереженням "від редакції", що стаття може містити недостовірну інформацію. А там хай читачі самі вирішують, вірити Федоренку чи ні. Проте Жаботинський виступив у ролі цензора і зовсім «зарубав» статтю, даже в частині подяки виборцям, ще й обставився підтримкою двох молодих колег. Непорядно вчинив. Але не всі це розуміють, що видно з попередніх коментарів.
AVI90 18 лютого 2018, 18:53 На тему: Хлопчики — Єгори і Саші, а дів...
Маніпуляція? Саме так і думаю.Яка маніпуляція Ви рахувати в межах 100 вмієте?Перед тим же написано У січні народилося 37 немовлят: 22 хлопчики та 5 дівчаток. 22+5=27, а потрібно 37 значить народилося дівчаток не 5 а 15, так що непотрібно щось вигадувати, краще повторіть математику.
ЛУНА 18 лютого 2018, 18:17 На тему: Творча «трійка»...
20.ukr2017
«Если никого с действующих лиц не знаешь, чего тогда здесь паришься или нужно просто своего пятака вставить .Как почитать все ранние коментарии, так Луна никого не знает,но обо всех все знает от подружек
Нет,почему с Публичных людей в Санжарах я знаю депутата Верховной Рады Реку,председателя поселкового совета,директора школы,еще кое кого,но обговариемых персонажей не знаю.Хотя Федоренко и Супрун были кандидатами на должность председателя.За ходом выборов я следила.То что написал Федоренко возмущает лишь в одном неправлении,а именно в неравном отношении к людям.Федоренко имеет право на публикацию такое же как и Супрун.А вот с тем ,что печатать должны непроверенную и недостоверную информацию я не согласна.

[[ЦИТАТА|14|vov|Або як варіант надати людям нормальну можливість звертатися з позовами до судів за наклеп. Нинішня проблема в тому, що судовий збір високий, а також повний бардак у судівській гілці влади. Та й робота виконавчої служби бажає кращого»

А не лучше не печатать клевету?За Вашим принципом публичные да и не очень люди с судов будут не вылазить.А это уже на любителя.
Beri Mor 18 лютого 2018, 17:13 На тему: Творча «трійка»...
37.Vlada82
« Може ми чогось не знаємо і собачимось тут, »

Та да,судячи по "накалу страстєй" в коментарях,не сьогодні-завтра в Санжари місію ОБСЄ треба буде вводити,бо поріжуться:))
Vlada82 18 лютого 2018, 16:47 На тему: Творча «трійка»...
Саша, не нервуйте і не виказуйте грубими коментарями своє недовиховання, хоч цим не позорьте свого батька. Давайте поміркуємо спокійно: героями цього обговорпення є Жаботинський і Федоренко, а ще з вашої подачі Зінченко. Я згодна, шо ці люди не без гріхів, їм приписують багато негативу. Однак кожен з них зробив і щось корисне для Нових Санжар, хоч на крихту. А що зробили особисто ви? Хто у Новосанжарському районі, крім ваших друзів, сусідів та родичів у Лелюхівці, знає Олександра Вісича? Як казав герой кінокомедії геніального Гайдая, "огласите весь список, пожалуйста". Може ми чогось не знаємо і собачимось тут, а потім буде нам соромно, коли з’ясується, шо Вісич - це ж великий політик, благодійник і взагалі совість нації. Втім, хай про це скажуть інші коментатори, а ви, Саша, поки що наберіться терпіння і просто помовчіть. В даному разі так буде більше користі від вас.
vov 18 лютого 2018, 16:06 На тему: Творча «трійка»...
32.ukr2017
«ви людина недалека»


І це безполе створіння додумалося мені таке написати) Хто недалекий і так добре видно з кометарів, хоча недалекому це зрозуміти і не можливо) На цьому і завершую. Мою думку хто хотів зрозумів, а тупі висери від різного зброду більше наміру не маю коментувато, тому що не бачу смислу воно як попугай одну і ту брехню постійно повторює)
vov 18 лютого 2018, 16:02 На тему: Творча «трійка»...
32.ukr2017
« вибирався від Батьківщини в Лелюхівську сільську раду»


Відверта брехня) Хоча для таких створінь це звичайне явище)
ukr2017 18 лютого 2018, 15:44 На тему: Творча «трійка»...
33.Vlada82
«А коли батько обирався від Батьківщини, він вже й ні при чому, зразу в кущі. Кажу ж, шо лукавий хлопець.»

Та одного вони поля ягідки. Синок Вісича зависа в ВО "Свобода". При виборах в Нових Санжарах чи не з проста
ж Свобода підтримувала в кандидати на голову Супруна.Яким чином вони це робили, люди знають
ukr2017 18 лютого 2018, 14:40 На тему: У «Маркетопті» вкрали віскі за...
чуваку екзотики захотілось після базарної розливайки
Vlada82 18 лютого 2018, 13:36 На тему: Творча «трійка»...
Правильно. До того, шо Зінченко не печатав статті його батька, Сашко має відношення, бо кричить про це на весь Інтернет. А коли батько обирався від Батьківщини, він вже й ні при чому, зразу в кущі. Кажу ж, шо лукавий хлопець.
1 ... 514 515 516 517 518 519 520 ... 1666
Курс НБУ

Зачекайте, йде завантаження...

Логін:
Пароль:
запам'ятати


Реєстрація | Нагадати пароль

Шановні водії!

У зв’язку зі значним погіршенням погодних умов та сильної хуртовини частина траси Р-52 у Царичанському районі являєтсья непридатною до використання!

Служба порятунку звертає Вашу увагу на те, що вирушаючи у таку погоду в дорогу Ви йдете на це на свій страх і ризик - у випадку неможливості вибратися із снігових заметів на дорогах чекати допомогу можливо прийдеться досить довго.

Тому рекомендується відмовитися від подорожей автомобілем до стабілізації ситуації