Змінено 19.01.2018, 13:00
0 0
Змінено 19.01.2018, 13:00
0 0
74.Selena2017
«Ви все розумієте і говорите правильно. Але для того, щоб з вами погодитися, треба докласти зусиль, мати якусь позицію і її відстоювати публічно, проявити громадянську мужність, терпляче добиватися результатів.
Щоб мати підставу звинувачувати мера і депутатів, треба не раз відвідати ті ж самі сесії - по Закону вони всі відкриті для загалу, хоч і без права голосу. Чи спостерігається таке коли-небудь? Легше - під ніком ждати манни з неба. Наше хуторянство, мабуть, вічне.»
«Ви все розумієте і говорите правильно. Але для того, щоб з вами погодитися, треба докласти зусиль, мати якусь позицію і її відстоювати публічно, проявити громадянську мужність, терпляче добиватися результатів.
Щоб мати підставу звинувачувати мера і депутатів, треба не раз відвідати ті ж самі сесії - по Закону вони всі відкриті для загалу, хоч і без права голосу. Чи спостерігається таке коли-небудь? Легше - під ніком ждати манни з неба. Наше хуторянство, мабуть, вічне.»
Не могу не согласиться.
Классик давно описал мечту типичного малороса с говорящей фамилией- Пацюка: чтобы вареники сами в рот запрыгивали, предварительно обмакнувшись в сметану.
Из чего вывод: если жителям пофиг на решения избранного руководства относительно коммуникаций, пусть не жалуются, сидя без воды. В следующий раз более осознанно подойдут в избранию депутатского корпуса и мэра.
Время, когда деятельность государственного механизма имела социальную направленность, закончилось четверть века назад. Сейчас капитализм, а народ все в ожидании, как Вы заметили, манны небесной. Равнодушие и бездеятельность чреваты самовыпиливанием в том или ином виде. Короче, тема вечна и грустна
0 0
Змінено 19.01.2018, 13:00
0 0
Змінено 19.01.2018, 13:00
0 0
75.Гнатович
«вливания/невливания в спорт не так однозначны, и, возможно, их приоритетность отнюдь не лишняя в перспективе. Если и так немногочисленная молодежь буцкает мяч вместо побухать или понаркоманить, то может вложенные средства и оправдывают себя. И, по большому счету, популяризация спорта предпочтительней вложений в пока худо-бедно фурычащий водогин.»
«вливания/невливания в спорт не так однозначны, и, возможно, их приоритетность отнюдь не лишняя в перспективе. Если и так немногочисленная молодежь буцкает мяч вместо побухать или понаркоманить, то может вложенные средства и оправдывают себя. И, по большому счету, популяризация спорта предпочтительней вложений в пока худо-бедно фурычащий водогин.»
Ви мабуть не уважно читали попередні коментарі.Саме для кобеляцької молоді,мало відчутні ці вливання в ФК,так як (повторюсь), велика частина гравців є жителі Кременчука і Полтави(які отримують 1,5-2 к,за гру),так що ці вливання в спорт,в перспиктиві можуть дати результат,лише для вище згаданних міст!
0 0
75.Гнатович
«. Если и так немногочисленная молодежь буцкает мяч вместо побухать или понаркоманить, то может вложенные средства и оправдывают себя. »
«. Если и так немногочисленная молодежь буцкает мяч вместо побухать или понаркоманить, то может вложенные средства и оправдывают себя. »
Так в чому ж і проблема.В Сан Санича грає один-два кобелячанина,всі інші-Полтава,Кременчук,він же всі гроші і «вбухує» на зарплату легіонерам.І ср.ать він хотів на місцевих.Йому головне свої особисті амбіції задовольнити,за рахунок платників податків.
0 0
71.Filon
«Якщо Ви дуже хочете я особисто зроблю запит і мені нададуть старі документи.»
«Якщо Ви дуже хочете я особисто зроблю запит і мені нададуть старі документи.»
Вот это было бы неплохо. Хотя я, как человек нерациональный, следуя своим ощущениям, подозреваю, что бюджет не столь значимый, если мизерные суммы в 600тыс./спорт и 150тыс./ водоканал вызывают такие копьепреломления.
Также неплохо бы проработать законодательство относительно водопровода с привлечением юриста-консультанта, озвучить степень изношенности системы с запросами в соответствующие коммунальные предприятия, и примерную смета требуемой реконструкции.
Это уже тянет на полноценное журналистское расследование, подкрепленное конкретикой.
Думаю, что в таком виде статья не позволит заподозрить Вас в предвзятости.
Также хотелось бы, наверное, и другим читателям, узнать побольше о депутатах, сквозь дрёму принимающих столь странные решения относительно бюджета.
С другой стороны,
вливания/невливания в спорт не так однозначны, и, возможно, их приоритетность отнюдь не лишняя в перспективе. Если и так немногочисленная молодежь буцкает мяч вместо побухать или понаркоманить, то может вложенные средства и оправдывают себя. И, по большому счету, популяризация спорта предпочтительней вложений в пока худо-бедно фурычащий водогин.
0 0
72.Гнатович
« как выше заметил/а Selena2017»
« как выше заметил/а Selena2017»
Пане Гнатович, дякую за увагу до моїх думок. Я - "заметилА".
Ви все розумієте і говорите правильно. Але для того, щоб з вами погодитися, треба докласти зусиль, мати якусь позицію і її відстоювати публічно, проявити громадянську мужність, терпляче добиватися результатів.
Щоб мати підставу звинувачувати мера і депутатів, треба не раз відвідати ті ж самі сесії - по Закону вони всі відкриті для загалу, хоч і без права голосу. Чи спостерігається таке коли-небудь? Легше - під ніком ждати манни з неба. Наше хуторянство, мабуть, вічне.
0 0
70.Selena2017
«особа, яку відірвали від біло-синьої цицьки з тату "ПР", тільки й може паплюжити людську працю, уяву, світогляд. Гидота.»
«особа, яку відірвали від біло-синьої цицьки з тату "ПР", тільки й може паплюжити людську працю, уяву, світогляд. Гидота.»
Selenо2017, це ви про кого? Згадайте, скільки політичних цицьок було в самого Реки - від компартійної до фронтозмінівської. Шо не влада - то нова цицька для нього,хіба не так? Згадайте також, як він падав під бульдозер, шоб газовики не рили траншею під водопровідні труби, бо робили те, на його погляд, незаконно. Він вимагав перерахувати гроші на комунгосп, а той уже нехай кладе водогін, але газовики, бачте, всупереч волі мера самі взялися до роботи. Інший би мер подякував за таку допомогу, бо люди досі користуються тим водогоном і ще не одне десятиліття користуватимуться. Але з чого ж тоді Реці ласого шматка відірвати? Ото він і казився. Зате недолугого памятника встановити - це для нього діло кількох днів. Я такий популізм і мала на увазі, обговорюючи подану в статті тему. Мабуть ви погано знаєте Андрія Санича, коли так безборонно стаєте на його захист. Тоді скажіть, чому він, особисто беручи участь у поваленні памятника Леніну і ще будучи на посаді мера, не спромігся встановити замість ленінського підніжжя шось путнє в центрі Санжар? Бо не побачив у тому власної вигоди. Все-таки правильно сказав Філоненко у своєму коментарі: "народ має ту владу, яка його має". Однак знаходяться ті, хто цю владу радий ще й підсилити улесливими коментарями.
0 0
71.Filon
«Зараз за два роки - жодної копійки на ремонт водогонів окрім аварій, жодної новї вулиці не освітили ( хоча тут можу помилитись, перевірю), жодної одиниці техніки не придбали. »
«Зараз за два роки - жодної копійки на ремонт водогонів окрім аварій, жодної новї вулиці не освітили ( хоча тут можу помилитись, перевірю), жодної одиниці техніки не придбали. »
Так я ж не запэручую необходимости ремонта водопровода, освещения и др.. Но, как выше заметил/а Selena2017, сфера коммунального хозяйства мутная и кто кому чего должен ремонтировать и оплачивать сходу не разберешься, и представления у электората об этом весьма туманны.
Но мои замечания/комментарии к статье совершенно о другом. Мое впечатление об авторе статьи сложилось именно из подачи материала, и впечатление таково, что автор небеспристрастен и не по делу ворчлив. Что неприятно, ибо ранее автор был замечен мною в похвальном здравомыслии.
0 0
А є школи НЕЗВИЧАЙНІ?
0 0
63.Гнатович
«Короче, мораль сей басни такова:
четверть века в кобеляках ничего не делалось -
ни водопроводы,
ни дороги,
ни тротуары,
ни майданчики,
ни фонтанчики,
ни освещение,
ни даже грамот и медалек не давали никому.»
«Короче, мораль сей басни такова:
четверть века в кобеляках ничего не делалось -
ни водопроводы,
ни дороги,
ни тротуары,
ни майданчики,
ни фонтанчики,
ни освещение,
ни даже грамот и медалек не давали никому.»
Шановний Гнатович, а Ви давно в Кобеляках живете? Я - із 1966-го. По Вашому Олександр Олександрович прийняв місто, яке лежало у руїнах. Між тим, освітлення у Кобеляках було відновлене на минулі 25 років, були збудовані точніше капітально відремонтовані два кілька поверхові будинки, були збудовані дві чи три артсвердловини, були збудовані водогони у два мікрорайони (їх ще й при совєтах зробити не змогли), були придбані есятки одиниць техніки у комунальні господарства. Це - лише по памяті. І зовсім не випадково сучасна міська влада уподобляючись завітам сучасної державнї влади видалила із сайту всі дані за роки "до Копельця" Аби порівнювати важче було. Якщо Ви дуже хочете я особисто зроблю запит і мені нададуть старі документи.
Зараз за два роки - жодної копійки на ремонт водогонів окрім аварій, жодної новї вулиці не освітили ( хоча тут можу помилитись, перевірю), жодної одиниці техніки не придбали. Можу навести цифри і факти. Не для Вас, а для тих хто мислить раціонально.
68.Гнатович
«
Вопрос 1: на...уя такие депутаты?
Вопрос2: если электорат избирает таких млявых и равнодушных особей представлять себя, то может и электорату по...уй на насущные вопросы и они "мають,те що мають", т.к. именно этого и достойны?»
«
Вопрос 1: на...уя такие депутаты?
Вопрос2: если электорат избирает таких млявых и равнодушных особей представлять себя, то может и электорату по...уй на насущные вопросы и они "мають,те що мають", т.к. именно этого и достойны?»
О, ось тут із Вами Гнатович не можу не погодитися. Давно було сказано, що народ має ту владу на яку заслуговує. Або як зараз говорять, має ту владу, яка його має.
0 0
16.Седой
«Трамп бы от радости помер о»
«Трамп бы от радости помер о»
Ні, таки як Бог захоче, то й віник стрельне... Ще й вслід поглузує. У Трампа тільки й радості, щоб дикунам заздрити. А от за те, що прості смертні в особі Седого пхають носа в бізнес Гундяя ( ще б про горілчаний щось бовкнув), точно індульгенція не світить. Та рентабельна свічка може зарано засвітитися. Дополемізувався, бідолаха. Сама себе раба б"є...
0 0
13.Vlada82
«мертві з косами з-під землі вилазять" встановив»
«мертві з косами з-під землі вилазять" встановив»
Лаяний і зневажений санжарцями Река таки встановив пам"ятник тим людям, які змінили УкраЇну. І цього в нього ніхто не відбере, якийсь гріх і на Страшному суді проститься.
Пам"ятник промовистий для душі чистої. А от особа, яку відірвали від біло-синьої цицьки з тату "ПР", тільки й може паплюжити людську працю, уяву, світогляд. Гидота.
0 0
Ігоре Миколайовичу, годі вже вам жахати люд своєю вченістю. Такого вченого туману напущено в статтю, що губляться в ньому справді болючі проблеми, зокрема - вода, водогони, Водоканал. Тому, що вони притаманні і Санжарам, дозволю собі звернути увагу товариства саме на цій конкретиці. Скільки списів зламано, імен чужинських названо ! А щоб бути об"єктивним і не викликати звинувачень, автор мав питання водопостачання глибоко вивчити, говорити так вмотивовано, щоб ніхто не закинув "заказухи". Для цього насамперед скористатися законодавчою базою в цій галузі господарювання.
Є два правових документа:
1. Водний Кодекс,прийнятий ще в 1995 році.
2.Закон про питну воду, питне водопостачання та водовідведення, підписаний ще Л.Кучмою, зі свіжими змінами від 18 травня 2017 року. Погортайте статті 44, 49, 55 та й інші, знайдіть там ключові слова і всім стане зрозуміло, чому ваш Водоканал завис у повітрі, а з нашого традиційного комунгоспу утворилося аж три мильні бульки: Джерело, Комунтех і ще якась третя трясця. І теж нікому невідомо : це насправді, чи вигадка.
Сьогодні сфера комунальної власності абсолютно безконтрольна і з боку держави, і з боку громадськості. Якщо цим безпосередньо не займатися, то нічого й списи ламати. Чингісхана ще згадайте, той пошепче.
Є два правових документа:
1. Водний Кодекс,прийнятий ще в 1995 році.
2.Закон про питну воду, питне водопостачання та водовідведення, підписаний ще Л.Кучмою, зі свіжими змінами від 18 травня 2017 року. Погортайте статті 44, 49, 55 та й інші, знайдіть там ключові слова і всім стане зрозуміло, чому ваш Водоканал завис у повітрі, а з нашого традиційного комунгоспу утворилося аж три мильні бульки: Джерело, Комунтех і ще якась третя трясця. І теж нікому невідомо : це насправді, чи вигадка.
Сьогодні сфера комунальної власності абсолютно безконтрольна і з боку держави, і з боку громадськості. Якщо цим безпосередньо не займатися, то нічого й списи ламати. Чингісхана ще згадайте, той пошепче.
0 0
67.Чудо Юдо
« і нині неможливо із відкритих джерел порівняти цифри бюджетів, наприклад, 2013 року і 2017 »
« і нині неможливо із відкритих джерел порівняти цифри бюджетів, наприклад, 2013 року і 2017 »
Если эти данные действительно Вам интересны, Вы можете направить письменный запрос ( с уведомлением) в миськраду и, поскольку это открытая информация, они обязаны предоставить Вам письменный ответ в течение 1, кажется, месяца.
67.Чудо Юдо
« там 3-4 активіста, а решта просто сидить дрімає, руки піднімають щоб пошвидше закінчити процес.»
« там 3-4 активіста, а решта просто сидить дрімає, руки піднімають щоб пошвидше закінчити процес.»
То есть лица, которых население делегировало представлять свои интересы, тупо подремывают на сессиях, тупо поднимают руки, принимая решения в насущных вопросах, а в итоге всех собак вешают (в статье) на мэра?
Вопрос 1: на...уя такие депутаты?
Вопрос2: если электорат избирает таких млявых и равнодушных особей представлять себя, то может и электорату по...уй на насущные вопросы и они "мають,те що мають", т.к. именно этого и достойны?
0 0
Цілком підтримую підвищення заробітних плат для вчителів. Але спочатку нехай пройдуть атестацію у формі ЗНО на знання свого предмету, а потім вже говорити про оплату праці. Я впевнена, що у звичайних[ школах, особливо у сільських, і половина вчителів навіть шкільні ЗНО не здадуть на високий рівень. Про яке підвищення можно говорити ?!...
0 0
60.Гнатович
«Как не прыхыльнык и незаинтересованное лицо могу напомнить тебе, что утверждают расходы бюджета избранные вами депутаты. Неплохо бы электорату с них и спросить»
«Как не прыхыльнык и незаинтересованное лицо могу напомнить тебе, что утверждают расходы бюджета избранные вами депутаты. Неплохо бы электорату с них и спросить»
Ну тут Ви праві, сам не дуже розумію, що вони роблять на сесіях. Виходячи з інфи зі ЗМІ, там 3-4 активіста, а решта просто сидить дрімає, руки піднімають щоб пошвидше закінчити процес.
Так, потрібно з них спитати.
А чому на Копельця наїжджаю? Тому що ФК, парк, грамофон у парку і загрібання під себе кінно-спортивної школи з наступним в неї вливанням народних грошей - це все ж його "ідеї-фікс".
Щодо попередніх років, не відгорожую Ісипа, але якраз на прихід Копельця почалася місцева реформа і бабло на місця пішло у значно більшій кількості. І справа не в сумі 450 тисяч на ФК, а у розмірі цього «шматка» щодо бюджету.
Тільки нова влада начисто знесла старий сайт міськради і нині неможливо із відкритих джерел порівняти цифри бюджетів, наприклад, 2013 року і 2017 (нехай навіть із врахуванням падіння гривні)
0 0
59.КАМаз
«Ну ніхто не каже про маштабну, по 500 м в рік ремонтувати і гуд!»
«Ну ніхто не каже про маштабну, по 500 м в рік ремонтувати і гуд!»
ти смішний, чи прикидаєшся?
Змінено 04.01.2018, 09:56
0 0
ця стаття це чергове підтвердження, що між Філоном і новосанжарським контролером-соплєжуєм Борькою можна ставити знак рівності
0 0
62.КАМаз
«Ну ніхто не каже про маштабну, по 500 м в рік ремонтувати і гуд!»
«Ну ніхто не каже про маштабну, по 500 м в рік ремонтувати і гуд!»
58.КАМаз
«а на воду 150»
«а на воду 150»
ну так на энное количество метров ремонта водопровода и выделили 150 тыс.грн, шо ж ты бухтишь?
0 0
Короче, мораль сей басни такова:
четверть века в кобеляках ничего не делалось -
ни водопроводы,
ни дороги,
ни тротуары,
ни майданчики,
ни фонтанчики,
ни освещение,
ни даже грамот и медалек не давали никому.
Пришел новый мэр, хоть чего то сделал.
Автор статьи же шпыняет мэра, обвиняя того в том, что не сделал остального из списка выше, а то что сделал - исключительно с целью популизма и подкупа награжденных грамотами граждан.
При этом автор еще высосал из перевернувшегося в гробу Макиавелли аналогию между кобеляками и пидкорэным народом, мэром и государем. Это уже отдает патологией. И явными злокознями в сторону мэра.
четверть века в кобеляках ничего не делалось -
ни водопроводы,
ни дороги,
ни тротуары,
ни майданчики,
ни фонтанчики,
ни освещение,
ни даже грамот и медалек не давали никому.
Пришел новый мэр, хоть чего то сделал.
Автор статьи же шпыняет мэра, обвиняя того в том, что не сделал остального из списка выше, а то что сделал - исключительно с целью популизма и подкупа награжденных грамотами граждан.
При этом автор еще высосал из перевернувшегося в гробу Макиавелли аналогию между кобеляками и пидкорэным народом, мэром и государем. Это уже отдает патологией. И явными злокознями в сторону мэра.
0 0
Ну ніхто не каже про маштабну, по 500 м в рік ремонтувати і гуд!
0 0
59.КАМаз
«Чув гнатович ти гониш які мільйони за проект сам водоканал виконує роботи, а м/р фінансує.»
«Чув гнатович ти гониш які мільйони за проект сам водоканал виконує роботи, а м/р фінансує.»
Масштабная реконструкция предполагает проект.
0 0






