Вхід | Реєстрація

Останні коментарі

Коментарі користувача
1 ... 609 610 611 612 613 614 615 ... 1666
16.Чудо Юдо
«От і упадають у мегапатріотичні настрої, співають пісень, носять прапори і кричать "Слава Україні!" »

Якби ж то вони просто так "упадали". Вони упадають за хазарські гроші. Чи тут такий, тіпа, грамотний, але наївно думаєш, що той сопляк просто так взяв і проводить той вишкіл, чи як там його назвати, а паршевлюк просто так його надрукував? А ну ти щось візьми проведи, а ми подивимось що з цього вийде. Тобі дадуть приміщення, про тебе в газету напишут? Може й напишут, після того, як вас розженуть чи в кутузку зачинят.

Змінено 05.11.2017, 20:13
28.Selena2017
«Козаче, не треба говорити про всіх і зовсім. Давайте відповідати кожен за себе, як той майдан у кожному з нас трансформувався. Так буде краще.
29. Anatoliy / сьогодні, 18:26»

Та якби не трансформувався , але гыдносты ныкому не додав.Украънцыв перетворив в жебракыв.Приныс в краъну беззаконня , до влади привыв бариг , ворюг , злодіїв в законі.Ви оглянтесь навкруги , викиньте з голови свій глупий романтизм , Ви доросла жінка , невже не доходить?
земеля 5 листопада 2017, 19:04 На тему: Під Санжарами вишколювали «Пра...
31.Адекватник
«Та не тільки. Знаю таких, які і власних дітей і батьків ладні роздирати.»


Не только ты знаешь. Кто знает Запад Украины таких фактов полно во время прошлой войны. До сих пор в деревне не разговаривают противоположные стороны. А у нас в гражданскую брат на брата?
26.микола козак
«що нинішній націоналіст в Україні , це створіння , яке готове роздирати , шматувати на куски навіть своїх співвітчизників»

Та не тільки. Знаю таких, які і власних дітей і батьків ладні роздирати.
20.Selena2017
«поняття не маєте, що таке справжній націоналіст, бо протягом усього свого життя чули від радянської пропаганди , що це ваш ворог.»

Ту тут ніякого поняття не потрібно, все ясно, як божий день. Краще Сталіна ще ніхто не сказав: "они лучшие попутчики наших врагов и злейшие враги своих нардов". А якщо зовсім по простому, то це обмежена істота, яка люто ненавидить москалів і більше нічого не не вміє робити і не хоче нічого знати. В силу цих обставин їх, так званих націоналістів, в усі віки використовували в якості інтрументу для боротьби з Росією.
Anatoliy 5 листопада 2017, 18:26 На тему: Під Санжарами вишколювали «Пра...
Не торкаючись поняття «націоналізм» скажу: довіряти формування світогляду дітей 17-річному юнакові, який абсолютно нічим не підтвердив своєю власної зрілості окрім того, що в 14 років на Майдані відчув патріотичне піднесення і почав вивчати історію (і це просто його власні слова, не більше) - як мінімум, глупство і безвідповідальність. Дітям і юнацтву від природи притаманна некритичність мислення і вони легко впадають у крайнощі, внаслідок чого замість, як мовить Селена, "очищення поняття націоналізм" отримується протилежний результат (втім, про надмірний патріотизм вже обговорювалося під іншою статтею). Приєднався б до Бері Мора з питанням - хто їх фінансує? кому вигідно? Для мене, в принципі, це очевидно, але озвучувати не буду, щоб не розпочинати тут нової суперечки. Згоден з Чудо Юдо: великою мірою це дитячі "ігри в патріотів", які у більшості пройдуть. Обговорювати не статтю і коментарі, а особистість коментаторів не етично, але позиція Сєдого все-таки дещо дивує. У Росії таких прикладів військово-патріотичного «правого» виховання - греблю гати, али Сєдой, як тільки йому вкажеш на схожість з Росією, відповідає завжди однаково - ні фіга, в Росії все добре, бо я супер багатий і супербойова машина, значить, всі в Росії такі... Щодо статті. Ножовий бій? Він навіть у військових спецпідрозділах вивчається дуже обмежено "за ненадобністю" - у сучасній війні практично не фіксуються ножові контакти з противником. Де ж місце для застосування ножового бою? Правильно - сутички громадянських осіб на вулицях. ?????
Selena2017 5 листопада 2017, 18:11 На тему: Під Санжарами вишколювали «Пра...
26.микола козак
«овсім не принесла гідності»

Козаче, не треба говорити про всіх і зовсім. Давайте відповідати кожен за себе, як той майдан у кожному з нас трансформувався. Так буде краще.
земеля 5 листопада 2017, 17:55 На тему: Під Санжарами вишколювали «Пра...
Селена, живешь без мужа, детей. На всех озлоблена. Прикрываешся высокопарными словами. Кто только не называл тебя курицей (я тогда добавлю еще и мокрая). Даже на зоне и там таких не любят, ибо все одинаковую лямку тянут. Ни стыда, ни совести,ни самолюбия.
20.Selena2017
«. Ви зеленого поняття не маєте, що таке справжній націоналіст»

Спеціально для Вас БОГИНЯ МІСЯЦЯ скажу , що нинішній націоналіст в Україні , це створіння , яке готове роздирати , шматувати на куски навіть своїх співвітчизників , тобто українців , які думають інакше ніж це створіння.Це ті , хто переписує історію , виставляючи себе месією українського народу.Ви велика прихильниця майдану , тобто революції гідності , яка українцям зовсім не принесла гідності.Зараз у Києві в розпалі боротьба за місця біля корита , один одного шантажують .Тае раджу найдіть і почитайте Микола Княжицький намікає хто фінансував майдан , хто там є головні дійові особи , так от таких , як Ви він взагалі і не згадує.
Selena2017 5 листопада 2017, 17:40 На тему: Під Санжарами вишколювали «Пра...
21.Микола Гузченко
«1. Микола Гузченко / сьогодні, 16:39»

Можна мені до вашого коментаря з приводу самовихваляння Седого дещо додати?
Пригадалося українське прислів"я : " Хвалилася вівця, що в неї хвіст як у жеребця, та хто їй повірив ?...."
Мабуть, у цієї людини червоточина росла ще з дитинства.Тепер йому нічого не допоможе.
Selena2017 5 листопада 2017, 17:31 На тему: Під Санжарами вишколювали «Пра...
Пане Гузченко , мабуть , я перегляну свої погляди відносно ненормативної лексики, бо з оцими червивими неможливо говорити по-людськи. Як тільки не по-земелиному мислиш, то ти вже ненормальна, дурна,зла і ще хтозна яка неугодна.Земеля, не прикривайте своє невігластво лайкою, це нічого не змінить, багато чого ще доведеться почути вперше і не все сподобається, бо мозок уже пересох, нездатний переосмислити втовкмачені в нього стандарти. Бійтеся не націоналістів, а когось іншого, від якого йде реальна загроза. А для цього уважніше дивіться на світ, він же мінливий. Гордитимусь і надалі, не дочекаєтесь.
земеля 5 листопада 2017, 17:25 На тему: Під Санжарами вишколювали «Пра...
Кстати, кто был в Европе тот подтвердит. Национализм там вне закона. Взять хотя бы ту же Германию. Они в свое время приглашали на постоянное место жительство наших евреев, как пострадавших во время войны. Сейчас берут беженцев с Востока. Там не делят кто на каком языке говорит. Национализм это теория фашистов, которая осуждена всем мировым сообществом. Селена схаменись. Да ты будь хоть буддисткой, это воля каждого. А ко всему ты еще и балаболка.
земеля 5 листопада 2017, 17:05 На тему: Під Санжарами вишколювали «Пра...
20.Selena2017
«Якщо не помиляюся, ви - білорус ?»

Я спокон веков санжарско- коелякский в отличие от многих тут. Приезжих по каким либо причинам. Ваша трактовка национализма чисто с личных соображений и причем ошибочная(почитай что такое национализм в международной трактовке). Полтавские украинцы никогда ничего не разделяли с кем жили: русскими, татарами, евреями и даже цыганами. И только помогали друг другу. Откуда ж у жинки такая злоба, ярость и отсутствие ума с точки зрения будущего детей. И она гордится что она националистка. С ума сойти. Ненормальная. Впервые слышу чтобы так открыто гордился кто-то, даже партии так себя не называют. Все это действительно страшно.
18.Седой
«И зачем мне завойовывать Украину?»

Сірьожа, ти ж не так давно писав тут, шо прієдіш в радниє Бєлікі з вайскамі і всєм даш пізди? Передумав? Слава Богу! Відлягло...
Мені от що цікаво. Оце гнильйо, тіпа: "У вас всьо плоха, ха-ха! А я в шикаладє! Ха-ха! У міня тачкі, дєньгі, тьолкі, Вікіпєдія, а ви всє в гавнє! Ха-ха!" - воно ж неспроста. Здоровий дядько не стане серед площі розмахувати мудями. Це ж як білицькі пацани свого часу гандонили цього Сірьожу, шо воно виросло в такое злобне закомплексоване гімно?
2.Олексій
«мені може показалось, ви дійсно жалкуете що Микола Андрійович так рано помер?»

Та ні, він радіє цьому:
1.Седой
«Повезло Лiкарю»

Це йому там скрєпу таку привили. )
Selena2017 5 листопада 2017, 15:39 На тему: Під Санжарами вишколювали «Пра...
19.земеля
«9. земеля / сьогодні, 13:37»

Земеля, двома словами тут не відповісти. Хоча спробую коротко. Ви зеленого поняття не маєте, що таке справжній націоналіст, бо протягом усього свого життя чули від радянської пропаганди , що це ваш ворог. З нас усіх ліпили одну спільноту - радянський народ. Чого ви сьогодні шарахаєтеся від цього поняття?! Та й життєвий досвід вам має підказати, що узбек, татарин, казах, білорус, українець - належать до РІЗНИХ націй, мають свою історію, свій уклад життя і тримаються замкнутою спільнотою, а якщо і захищають її, то є патріотом і націоналістом одночасно. Ви ж застрягли на трактуванні цього поняття радянськими академічними словниками та тією партійною пропагандою, заперечити якій означало власну погибель.
Вас цікавила МОЯ думка з цього приводу. Так от: молодь сьогодні інакша. І якщо юнак вирішив очистити поняття націоналіст, стати ним, то це прекрасно. Це його право і право тих, хто ці погляди поділяє. Не бійтесь, Земеля, за їхніми спинами і вам буде безпечно.
Якщо не помиляюся, ви - білорус ? Тоді дозволю собі порадити вам відшукати твори Васіля Бикова періоду 90-х, в яких він писав про білоруський націоналізм.
Тут цьому юнакові закидають, що не має права "вчити". Має. На відміну від інших, він має що сказати і поділитися досвідом, організувати і бути почутим, а це вже немало. Відтепер ви і мене називатимете націоналісткою, я цьому буду тільки рада. Без обид.
земеля 5 листопада 2017, 13:46 На тему: Кобелячани вшанували пам’ять В...
2.Олексій
«ви дійсно жалкуете»


Давайте хоть тут , пользуясь именем Святого Человека не задавать глупых вопросов, и не провоцыровать друг друга. Хотя Мастер , с его характером и острословием ответил бы и на этот вопрос. Лучше поделитесь хорошим об этом Человеке, кто что знает. Это будет самым лучшим его памяти.
земеля 5 листопада 2017, 13:37 На тему: Під Санжарами вишколювали «Пра...
У меня конкретный вопрос к Селене: Вы считаете нормальным когда 17 летний националист втягивает в это дело молодых ребят, только конкретно «да» или "нет". Ибо иной раз не поймешь, все пишут двусмысленно, как дипломаты. А другой националист - паршывлюк, тут же пропогандирует.
земеля 5 листопада 2017, 13:23 На тему: Кобелячани вшанували пам’ять В...
Выдающийся Человек. Прославил Кобеляки на весь белый свет. Рассказывают что в одно время с Москвы невозможно было купить билет на поезд. А бабушка говорила , что все началось с его отца, которому пришлось лечить уже своего отца, после того как его побили цыгане. И нынешнее поколение не может поверить что Касьян лечил людей, а не зарабатывал себе капитал, а местных принимал без очереди. А руководство страны и их родных и близких лечил как и всех остальных.
1.Седой
«Повезло Лiкарю, не увидел во что превратили его родину кастрюлеголовые потомки»

Я вибачаюсь, мені може показалось, ви дійсно жалкуете що Микола Андрійович так рано помер?...
Седой 5 листопада 2017, 12:39 На тему: Кобелячани вшанували пам’ять В...
Царствие небесное и вечная память Николаю Андреевичу. В детстве посчастливилось править вывих еще у его отца (деда Гавы). Повезло Лiкарю, не увидел во что превратили его родину кастрюлеголовые потомки.
Седой 5 листопада 2017, 12:35 На тему: Під Санжарами вишколювали «Пра...
Для Селены справочно. Ну по сравнению с вашим уровнем жизни я точно султан. Вот Гугл сообщает, что я посетил 32% стран мира на всех континентах, Букинг дает мне скидку до 50% на отели. Моему мерсу GL нет еще трех лет, я не заморачиваюсь ценой бензина и продуктов, живу в собственном доме со спортзалом и бассейном. И зачем мне завойовывать Украину? А у вас остались колодцы, в которые плюют все, кому не лень.
Еще до войны я пытался обустроить родителям дом. Так наши земляки, которым я платил по русским расценкам, воровали у меня цемент, металл и строили забор моему товарищу. Он знал и молчал. Это к слову о том, что я должен уважать земляков. Когда я ходил в школу, из-за пойманного на воровстве родителя дети пропускали уроки от стыда. Сейчас - гордятся и спорят, чей отец больше украл и обманул "лохов". Это ваша жизнь и упаси Боже мне в нее окунуться.
А про "менi вiдомо значно бiльше" - улыбнуло.Это комплекс, похоже уже не лечится. Если б ты знала, что я прошел и видел в этой жизни. Да Бог тебе судья, на больных грех обижаться.
Selena2017 5 листопада 2017, 12:01 На тему: Під Санжарами вишколювали «Пра...
15.Седой
«Справочно для Селены»

Чоловіче, знову нагадую тобі, що треба докладати немалих зусиль і вибиратися з тої біди, в яку потрапив. Твоя довідка про яничар абсолютно не розкриває цього явища, мені відомо значно більше. Який там з тебе султан?.... Яничар - це раб султана. Прочитай більше в інтернеті про це і зрозумієш, хто знівечив твою душу і змушує сьогодні зневажати батьківщину і людей, які живуть у твоєму рідному краї. Українське яничарство - широка, болюча, незатухаюча рана-тема і на сьогодні. Прошу тебе, не плюй в той колодязь, з якого пив 17 літ. Ми якось самі собі дамо раду. Оглянься краще, в якому болоті бовтається твоя теперішня османщина, не знаючи що робити із своїм султаном, і що тебе самого чекає. Бажаю тобі душевного здоров"я.
Сидять два старих пердуни, один в Росії, другий в Кобеляках, з хати не вилазять, бачать світ лише в інтернеті, в ньому ж надивилися всяких розумних відео, бо більше робити їм нічого і розказують як кому правильно жити.

3.Адекватник
«Що сталося з цими пришелепуватими українцями? Вони дійсно нічого не бачать у себе під носом.»

Може у них просто є інші заняття окрім цілодобово з інтернету не викисати.
Враховуючи скільки ви, шановний, всяких відео дивитися та антиукраїнських сайтів читаєте і що саме ваші коменти займають 50+% на цьому сайті, то ви більше ніфіга не робите, окрім того, що повчаєте як людям жити у світі, у якому самі майже не живите.

А щодо цього "вишколу", так мене він не пре анітрохи, але знаю людей, яких зачіпав цей показовий патріотизм. В основному молодь, або старі майже діди, які тілом уже слабкі, а якось хочеться себе відчути комусь потрібним.
От і упадають у мегапатріотичні настрої, співають пісень, носять прапори і кричать "Слава Україні!" думаючи що в цьому є якась вища ціль їх життя.
Це щось схоже на релігійну громаду - там також люди раптово вбачають собі якусь вищу мету, ударяються у віру в Бога (чи богів) і пару років вони ні про що не можуть думати окрім цього. Потім більшість потроху починає відпускати і вони виявляють що навколо них є ще багато інших речей.
ЛУНА 5 листопада 2017, 08:25 На тему: Інна Коба стала головою об’єдн...
23.Selena2017
«23. Selena2017 »

Согласна на 90%Ясно,что есть местные советы-банкроты и их необходимо присоединить к более успешным. Объединение других не всегда понятно.Но процесс пошел,хаотично или нет говорить рановато.Конечно меня смущает вот это "то там ,то сям"В стране должно быть единое административное устройство.А то у нас динозавры и дроны в одно время.Что касается БЮТа,да это ширма,за которой скрывается уродливая цель и такие же принципы.Если дадим им ход,то овечками покажутся все взятые вместе "попередники".
1 ... 609 610 611 612 613 614 615 ... 1666
Курс НБУ

Зачекайте, йде завантаження...

Логін:
Пароль:
запам'ятати


Реєстрація | Нагадати пароль

Шановні водії!

У зв’язку зі значним погіршенням погодних умов та сильної хуртовини частина траси Р-52 у Царичанському районі являєтсья непридатною до використання!

Служба порятунку звертає Вашу увагу на те, що вирушаючи у таку погоду в дорогу Ви йдете на це на свій страх і ризик - у випадку неможливості вибратися із снігових заметів на дорогах чекати допомогу можливо прийдеться досить довго.

Тому рекомендується відмовитися від подорожей автомобілем до стабілізації ситуації