Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
Бог в поміч. Летс гет реді ту рамбол, так сказать.
Не треба плутати культуру інтернету з культурою спілкування вживу. Публічні матюки вживу майже завжди недоречні, публічні матюки в мережі - допустимі. Втім, ця дискусія мені вже набридла.
Да, оці дві причини накладаються одна на одну. З одного боку, популярний нині показний патріотизм, який лізе з усіх дірок, набива оскому, а з іншого - його узяло на знамена різне отрєбьє. Хто заради бабла, хто заради безкарності, а хто просто з моди. Розумній людині некомфортно іти під одними знаменами з мудачьйом - от і сталося тепер, що колишні символи України сьогодні стали символами негідників і нікчем. Ні в якому разі не хочу сказати, що кожен у вишиванці чи з прапорцем - мудак. Хороших людей теж дуже багато, просто мудачьйо, яке рядиться заради вигоди, дуже шумне, галасливе, старається привернути до себе увагу, і складається хибне враження, що його дуже багато. Це відштовхує. Прекрасно розумію Дану77.
Мене дужче тривожить, що я бачу кількість переглядів свого поста, але не бачу кількості переглядів чужих статей. От є у мене, скажімо, сто переглядів, а я навіть не знаю, багато це в рамках цього сайту чи мало.
16.Anatoliy
«якщо якесь ракло починає гнути матюччя при жінках і дітях, то роблю зауваження. А як не помагає - то і у вухо даю...»
«якщо якесь ракло починає гнути матюччя при жінках і дітях, то роблю зауваження. А як не помагає - то і у вухо даю...»
Бог в поміч. Летс гет реді ту рамбол, так сказать.
Не треба плутати культуру інтернету з культурою спілкування вживу. Публічні матюки вживу майже завжди недоречні, публічні матюки в мережі - допустимі. Втім, ця дискусія мені вже набридла.
8.Anatoliy
«якщо тобі вдень і вночі силою пхнути в зуби хоч і найулюбленішу страву, врешті-решт її згидуєш»
«якщо тобі вдень і вночі силою пхнути в зуби хоч і найулюбленішу страву, врешті-решт її згидуєш»
23.Dana77
«А з 2014 року не одягала жодного разу, навіть у Санжарах. Почала соромитись вишиванки, бо раптом мене ототожнюватимуть з бандерівкою або, чого доброго, з Розою Паршевлюк»
«А з 2014 року не одягала жодного разу, навіть у Санжарах. Почала соромитись вишиванки, бо раптом мене ототожнюватимуть з бандерівкою або, чого доброго, з Розою Паршевлюк»
Да, оці дві причини накладаються одна на одну. З одного боку, популярний нині показний патріотизм, який лізе з усіх дірок, набива оскому, а з іншого - його узяло на знамена різне отрєбьє. Хто заради бабла, хто заради безкарності, а хто просто з моди. Розумній людині некомфортно іти під одними знаменами з мудачьйом - от і сталося тепер, що колишні символи України сьогодні стали символами негідників і нікчем. Ні в якому разі не хочу сказати, що кожен у вишиванці чи з прапорцем - мудак. Хороших людей теж дуже багато, просто мудачьйо, яке рядиться заради вигоди, дуже шумне, галасливе, старається привернути до себе увагу, і складається хибне враження, що його дуже багато. Це відштовхує. Прекрасно розумію Дану77.
1.Кобелячанин
«лайкнути ніяк. А так хочеться. Адміни може зробимо шось для цього?»
«лайкнути ніяк. А так хочеться. Адміни може зробимо шось для цього?»
Мене дужче тривожить, що я бачу кількість переглядів свого поста, але не бачу кількості переглядів чужих статей. От є у мене, скажімо, сто переглядів, а я навіть не знаю, багато це в рамках цього сайту чи мало.
0 0
22.Чудо Юдо
«Схоже що люди за деревами ліса не побачили»
«Схоже що люди за деревами ліса не побачили»
По-перше: не ліса, а лісу. Якщо вже про увагу. А по-друге: побачили. І оцінили. Як на мене, то пнеться автор порівнятися з такими ж широко друкованими матюшниками як Андрухович, Жадан. А де вже бере свій словобруд Ірена Карпа, то ніхто не вгадає. І навіщо це? Якщо знатимеш мову та поважатимеш і її й читача, то висловиш все так, щоб зміст не
пропадав за непотребом. Від нічого робити біситься.
По-третє: якщо я правильно зрозуміла, автор живе за кордоном. Тоді мій висновок такий: у нього нічогісінько не вкрали, він сам утік і від мови , і від патріотизму, і від усього іншого.
0 0
26.микола козак
«Я написав , що те , що зараз на майдані проплачене ,»
«Я написав , що те , що зараз на майдані проплачене ,»
Можна подумати минулий пройшов безкоштовно.Хоча зараз він організований явно по заказу влади.Народу в останню чергу цікавий якийсь там суд чи зняття недоторканості з депутатів.Людям зараз насамперед дошкуляють захмарні тарифи,безробіття та неможливість через злидні полікувати навіть незначну хворобу.Тому згоден,що цю шайку-лейку зігнали на майдан,щоб відволікти увагу від справжніх проблем.
0 0
23.Dana77
«Почала соромитись вишиванки, бо раптом мене ототожнюватимуть з бандерівкою або, чого доброго, з Розою Паршевлюк»
«Почала соромитись вишиванки, бо раптом мене ототожнюватимуть з бандерівкою або, чого доброго, з Розою Паршевлюк»
тобі до неї як до Києва рачки
0 0
26.микола козак
«Я написав , що те , що зараз на майдані проплачене , хочуть прискорити»
«Я написав , що те , що зараз на майдані проплачене , хочуть прискорити»
з чого ти це взяв? де докази? брехня тут видаляється найшвидше
0 0
Я написав , що те , що зараз на майдані проплачене , хочуть прискорити прихід до влади тих , кому дуже хочеться.Дивно , що матюки тут нке видаляються , а мій коментар бкез жодного нецензурного слова видалено.Слава видаляльникам.
0 0
23.Dana77
« А з 2014 року не одягала жодного разу, навіть у Санжарах. Почала соромитись вишиванки, бо раптом мене ототожнюватимуть з бандерівкою або, чого доброго, з Розою Паршевлюк, Супруном та іншими, які стрибали у вишиванках та горланили на все селище: "Хто не скаче - той москаль". Отож погоджуюсь з автором, у нас значення багатьох слів та українських символів дурні «патріоти» звели нанівець.»
« А з 2014 року не одягала жодного разу, навіть у Санжарах. Почала соромитись вишиванки, бо раптом мене ототожнюватимуть з бандерівкою або, чого доброго, з Розою Паршевлюк, Супруном та іншими, які стрибали у вишиванках та горланили на все селище: "Хто не скаче - той москаль". Отож погоджуюсь з автором, у нас значення багатьох слів та українських символів дурні «патріоти» звели нанівець.»
Мабуть,там «нагорі» цього і добиваються.
0 0
22.Чудо Юдо
«про євреїв, КОБ і Сталіна»
«про євреїв, КОБ і Сталіна»
я лічно тут кобешніка роками прикармлював, а Зелена2017 прийшла і його запозорила, ех... Адекватник не ушел, он растворился в будущем
0 0
Розкажу свою історію. Колись дуже давно, ще на початку 90-х, мені захотілося мати свою вишиванку. Вишила сама б якусь блузку, але не знайшла справжнього вибіленого плотна. І ось на Сорочинському ярмарку вподобала гарну вишиванку, проте дорогущу! Однак грошей не пожаліла, купила. Відтоді ця вишиванка була в мене найпараднішим одягом, вбиралася в неї тільки в особливих випадках, лише на великі народні свята. Кілька разів їздила в ній у Київ на якісь всеукраїнські заходи, і навіть у Росію, де теж проходив якийсь україно-російський формум. Носила вишиванку з величезною гордістю як символ того, що моєю батьківщиною є Україна. А з 2014 року не одягала жодного разу, навіть у Санжарах. Почала соромитись вишиванки, бо раптом мене ототожнюватимуть з бандерівкою або, чого доброго, з Розою Паршевлюк, Супруном та іншими, які стрибали у вишиванках та горланили на все селище: "Хто не скаче - той москаль". Отож погоджуюсь з автором, у нас значення багатьох слів та українських символів дурні «патріоти» звели нанівець. А щодо матюків - тут погоджуюсь з коментаторами.
0 0
4.земеля
«Коля, так может рассуждать только ****, так любящий мову и тут же эту любовь комментируя матюками.»
«Коля, так может рассуждать только ****, так любящий мову и тут же эту любовь комментируя матюками.»
5.Selena2017
«Чи потребує українська мова такої шаленої любові , замішаної на матерщинній гидоті?!»
«Чи потребує українська мова такої шаленої любові , замішаної на матерщинній гидоті?!»
Схоже що люди за деревами ліса не побачили. Добралися до першого лайливого слова а далі і читати не стали.
Один хоч Анатолій таки дочитався про що пост і написав по темі. Решта вдає із себе мегаціломудрених.
Нічо, зараз прибіжить Адекватник і відразу коментарі не про мову, нові поняття чи лайку підуть, а про євреїв, КОБ і Сталіна.
Змінено 19.10.2017, 09:51
0 0
Гарним хвалишся. коли зумів стільки вкрасти - поділися з громадою, додай сотню тисяч на ремонт доріг чи на лікарню, тобі ж тут жити, а не в Дубаї.
0 0
"Кошти на капітальний ремонт вулиць виділили з державного бюджету згідно Постанови Кабінету Міністрів України" - це шоб Інна Коба не казала,шо то виключно її заслуга. Мовляв. аби не вона, то й дороги в Санжарах не ремонтувалися б. Як бачимо, це брехня і передвиборчий піар. Ось тільки чи всі виборці це розуміють?
"селищне комунальне підприємство тимчасово залишилося без керівника: Наталія Кушніренко залишила займану посаду у зв’язку з закінченням контракту". Правильно, хай посада побуде вакантною до 29 жовтня, шоб було де Кобі рулити далі.
А взагалі в мене таке враження, шо Паршевлюк є позаштатним прес-секретарем Коби, найнятим для написання позитивно-іміджевих кореспонденцій. Адже на екскурсії Інна Олександрівна чогось запрошує тільки його, а не комунальну пресу. Володя, коли тебе встигли приручити і скільки за це платять? Рубони правду як ідейний майданівець, шоб читачі твої знали.
"селищне комунальне підприємство тимчасово залишилося без керівника: Наталія Кушніренко залишила займану посаду у зв’язку з закінченням контракту". Правильно, хай посада побуде вакантною до 29 жовтня, шоб було де Кобі рулити далі.
А взагалі в мене таке враження, шо Паршевлюк є позаштатним прес-секретарем Коби, найнятим для написання позитивно-іміджевих кореспонденцій. Адже на екскурсії Інна Олександрівна чогось запрошує тільки його, а не комунальну пресу. Володя, коли тебе встигли приручити і скільки за це платять? Рубони правду як ідейний майданівець, шоб читачі твої знали.
0 0
Коментар видалено за порушення пункту 2.9 Правил користування сайтом
0 0
Он просто хитрый и держит нос поветру (к)
А умный не примеряли? По-моему, подходит.
А умный не примеряли? По-моему, подходит.
0 0
16.Anatoliy
«6. Anatoliy / сьогодні, 20:39»
«6. Anatoliy / сьогодні, 20:39»
Чудові у вас принципи, пане Анатолію.Дякую.
0 0
15.Седой
« Игнорирование Филоном АТО »
« Игнорирование Филоном АТО »
Он просто хитрый и держит нос поветру. Такие хоть при белых, хоть при красных своего не упустят. Приспособленец.
0 0
Коментар видалено за порушення пункту 2.9 Правил користування сайтом
0 0
10.Selena2017
«поняття справжнього патріотизму неможливо дискредитувати»
«поняття справжнього патріотизму неможливо дискредитувати»
Я про те, що тепер при словах "україський патріот" перед очима постає, приміром, чувак, що з піною біля рота горлає "Смерть ворогам!" на ранку 8 березня у дитячому садочку...
11.Микола Гузченко
«Але матюки, як я розумію, не вписуються у ваші поняття про культуру і естетику. Це вже ваша особиста справа. Не хочете - не використовуйте. А тут мій пост з моїм текстом - то і відповідати він має моїм принципам, а не вашим. Соррі.»
«Але матюки, як я розумію, не вписуються у ваші поняття про культуру і естетику. Це вже ваша особиста справа. Не хочете - не використовуйте. А тут мій пост з моїм текстом - то і відповідати він має моїм принципам, а не вашим. Соррі.»
Крик душі є крик душі... Коли б’єш молотком по пальцю, важко вигукнути "Ах, який я необережний!" Але це має бути саме крик, а не продумана стаття чи публічний виступ. Все ж таки, володіючи мовою, можна знайти безліч слів, які замінять нецензурщину і передадуть думку. Тому на людях я матюки не використовую. Не хочу - і не використовую. Але якщо якесь ракло починає гнути матюччя при жінках і дітях, то роблю зауваження. А як не помагає - то і у вухо даю... Це відповідає моїм принципам. Соррі.)))
0 0
Дон! Зря вы обвиняете Филона в осутствии патриотизма. Игнорирование Филоном АТО - это его преимущество, а не минус. Особенно это проявится после окончания бардака, а он ведь все равно когда-нибудь кончится. Или вы не уверенны?
0 0
Что вы тут раскудахтались про мову! Заводите диваны и вперед, на майдан! Заканчивается запись во вторую майданную сотню. Можете опоздать. Кстати, а Паршевлюк уже записался?
0 0
12.Selena2017
«Перехрестись,якщо здається. Може, минеться. Збоченець якийсь.Сам себе принижуєш. »
«Перехрестись,якщо здається. Може, минеться. Збоченець якийсь.Сам себе принижуєш. »
Та це не збочення,це Європа,це свобода,в яку так прагнуть українці.Звикайте.
0 0
Перехрестись,якщо здається. Може, минеться. Збоченець якийсь.Сам себе принижуєш.
Змінено 18.10.2017, 19:42
Змінено 18.10.2017, 19:42
0 0
Ой! Я й подумати не міг, що за матюки перепаде...
Розумієте, рєбята, прекрасна українська мова пропонує мені інструмент для точної передачі думок і емоцій - матюки. Я цим інструментом із задоволенням (і, як мені здається, вдало) користуюсь. Мова наша, вже вибачте, складається і з матюків теж - тому їй точно не буде ніякої шкоди.
Але матюки, як я розумію, не вписуються у ваші поняття про культуру і естетику. Це вже ваша особиста справа. Не хочете - не використовуйте. А тут мій пост з моїм текстом - то і відповідати він має моїм принципам, а не вашим. Соррі.
І ще: мова багата словами. Чим більше слів, можливостей описати схожі речі - тим мова багатша. Тому українська, подобається це вам чи ні, багата і за рахунок матюків теж.
Мир вам. )
Розумієте, рєбята, прекрасна українська мова пропонує мені інструмент для точної передачі думок і емоцій - матюки. Я цим інструментом із задоволенням (і, як мені здається, вдало) користуюсь. Мова наша, вже вибачте, складається і з матюків теж - тому їй точно не буде ніякої шкоди.
Але матюки, як я розумію, не вписуються у ваші поняття про культуру і естетику. Це вже ваша особиста справа. Не хочете - не використовуйте. А тут мій пост з моїм текстом - то і відповідати він має моїм принципам, а не вашим. Соррі.
І ще: мова багата словами. Чим більше слів, можливостей описати схожі речі - тим мова багатша. Тому українська, подобається це вам чи ні, багата і за рахунок матюків теж.
Мир вам. )
0 0
8.Anatoliy
«нинішні «патріоти» повністю дискредитували»
«нинішні «патріоти» повністю дискредитували»
Пане Анатолію, чи правильно я вас зрозуміла : поняття справжнього патріотизму неможливо дискредитувати. Якщо вже людина по своєму душевному і моральному складу патріот, то вона таки патріот. А хто його з себе вдає, той це поняття фальшує, заяложує. Таких справді розвелося чимало - примазалися.Так і з іншими складовими, вами названими. Сподіваюсь, час очистить це від наносного. Нехай не покидає нас надія.
0 0
6.земеля
«. земеля / сьогодні, 16:19»
«. земеля / сьогодні, 16:19»
Іноді в житті буває так : послухаєш людину якусь годину, а на цілий рік порозумнішаєш, збагатишся знаннями і досвідом. А тут посипалося! Я очам не повірила, коли прочитала такий коментар редактора, стримала себе, реагуючи на творчість послідовника Бузини.Давно помічаю, що І.М. виносить на загал свої не зовсім прийнятні для інших погляди, колись навіть зауважила про його творчу кризу. А тут тобі ще отакий випад. Це не прикрашає його ні як журналіста, ні як публічну людину, а напряму рівняє з доном, для якого мат - спосіб життя, російською - среда обитания.
Мабуть, при такій позиції редактора і в друкованому тижневику такого сміття буде навалом? Воістину : рятуйся хто може!
0 0





