Вхід | Реєстрація

Останні коментарі

Коментарі користувача
1 ... 637 638 639 640 641 642 643 ... 1667
"На Україну упаде радянський супутник"."Залишається сподіватися,небесне тіло впаде в пустелі чи океані".
Ідіотизм повний.
От і я думаю - чому «візиткою» міста обов’язково повинна бути якась башта, якісь лайтборди чи ще якісь понти?
Чому візиткою не можуть стати хороші тротуари і рівні дороги? Я впевнений, гості міста зацінять їх не менше, ніж якийсь годинник на площі.

А потім можна і годинники ліпити.

1.олена123
«Якщо очистити той яр, де колись текли джерельця та росло багато ліщини, то туди б можна було на екскурсії водити.»

А ще якби якось народ від нього відвадити, бо сама очистка нічого не дасть - сміття і далі кидатимуть бездумно, хоча за 50 метрів від яру стоять сміттєбаки. Це уже чисто людсько-свинячий прикол.
1.олена123
«Взагалі, візиткою міста часто є автостанція. Це перше місце, з якого формується думка про населений пункт.»

Візиткою міста є цвинтар, здається, Остап Бендер про це казав. А у нас знищено єврейське кладовище. Прийдуть хазяї і що скажуть?
Що стосується башти, то бажано б було відремонтувати водонапірну башту біля парку Перемоги. Може скоро розвалитися. Може ще де стоять старенькі башні...

Додатково слід і дорогу полагодити до міста і в місті (бо поки що візиткою є понівечині автошляхи).

Якщо в міста є кошти, то непогано б було закупити нормальні автобуси для міжміського сполучення. А може і автобус ще і для перевезення пасажирів в самому місті (колись по Шевченка курсували кожну годину, здається).

Щодо аквапарку на річці, то непогано б було очисти спочатку узлісся біля річки та яри (особливо яр біля палькової гори на броварах), куди десятиліттями жителі зносили своє сміття. Така гарна природа там! Якщо очистити той яр, де колись текли джерельця та росло багато ліщини, то туди б можна було на екскурсії водити. А поки - один сором та ганьба.

Взагалі, візиткою міста часто є автостанція. Це перше місце, з якого формується думка про населений пункт. Приплигавши напіврозваленою маршруткою на кобеляцьку автостанцію, де немає нормального туалету, де на кутках подвір’я купи сміття, недоглянуті та розбиті будівлі, якось моторошно стає. Ніякі башти з годинниками, атракціони та аквапарки не компенсують негативних вражень. А навпаки.
43.Професор
«Слава Піховшек, якого я давно знаю і поважаю, вважає, що для української влади ризиковано хоч вигравати, хоч програвати. Набагато вигідніе підтримувати тліючий конфлікт. »

Це і без Піховшика ясно кожній нормальній людині.
43.Професор
«До Євросоюзу якщо вірити імпортним політикам - років 25»

Черз 25 років ніякого Євросоюзу не буде.
43.Професор
«Хтось систематично і по техніці поступово розпалював цю війну »

А чому "хтось"? Все давно відомо усьому світу, крім українців, і сто разів написано великими людьми. Посилання на antialle.livejournal.com
Слава Піховшек, якого я давно знаю і поважаю, вважає, що для української влади ризиковано хоч вигравати, хоч програвати. Набагато вигідніе підтримувати тліючий конфлікт.
Уявімо ситуацію:
Наприклад, Мінські угоди виконані, вибори проведені, Україна перетворилась на федерацію на кшталт Німеччини.
Асоціацію Донецьк вже не заблокує - вже діє. До Євросоюзу якщо вірити імпортним політикам - років 25 в кращому випадку. Що поганого може зробити для українців це рішення? Не даватимуть звалити Леніна у Донецьку? Мені й полтавський не дуже заважав, стояв би собі й ще 100 років. Дя мене, наприклад, відібраний стаж за навчання в ВУЗі чи за декрет дружини важить більше. А про життя людей, що регулярно гинуть на Сході нікому не зрозуміло за що... й кажати важко. Я втратив товариша, воїна АТО, молодого офіцера, який був проти війни, але виконував злочинний наказ. Яка ж люта ненависть була в мене до попа, який сто раз повторив, що його вбила Росія..На похоронах!.Навіть його військові товариші плювались.. І це був 2014 рік!.. Вони знали, що їх повели під обстріл з ОРДЛО, а телевізор в цей час кричав про "обстріли з території РФ".
Хтось систематично і по техніці поступово розпалював цю війну таким же чином, як розпалював події на майдані. Потроху. По граму. Щоб розгорілось.
32.ЛУНА
«Ерунда!"Професор"в начале говорил о том,что уже в АТО шли люди с определенными особенностями психики.С этим я не согласна категорически.»

Мало того, что вы подвергате сомнению квалификацию "профессора", так вы еще, как социолог, считаете нормальным убийство своих сограждан, да и вообще просто людей? Интересную науку вы изучали.
32.ЛУНА
«но вы говорите о массовом явлении,а это мягко говоря не правда»

"18 сентября на комитете по вопросам здравоохранения главный психиатр Минобороны, начальник клиники психиатрии ГВКГ полковник Олег Друзь заявил, что
"93% участников АТО являются потенциальной угрозой для общества и нуждаются в лечении"."начальник Военно-медицинского департамента Минобороны Украины Андрей Верба, только за I квартал 2016 года в лечебных частях Минобороны Украины проходили лечение 13832 военнослужащих. Боевые ранения составляли только 4%, травмы - 11,8 %, а соматические пациенты составили 84 %. " " По словам председателя Комитета Верховной Рады по вопросам здравоохранения Ольги Богомолец за период АТО более 500 украинских военных покончили с собой..." Посилання на mnyug.com
28.Filon
« І якщо лікаря котрий про це сказав у розрізі учасників АТО вигнали з роботи ( хоча не перевіряв чи є це правдою), то це є черговим свідченням непрофесійності влади»

Непатріотично, по свідомим поняттям, піддавати сумніву професійність свідомого Міністра оборони Посилання на www.mil.gov.ua
38.Професор
«. Що станеться, якщо програємо. Що - коли виграємо. Тільки конкретно, без високопарних слів. Конкретно: такі свободи будуть втрачені на підставі от таких от офіційних заяв і документів, от такі будуть здобуті (і що саме заважає здобути їх саме зараз).»

Якщо виграємо, то продадут і землі Донбасу, крім того позносять і там усі памятники і поперейменовують вулиці. Якщо програємо, то Донбас виживе і, можливо, врятує і нас.
І не робіть з АТОвців клас. Кожна країна, яка пережила і завершила громадянську війну (може комусь не сподобається термін громадянська - то виберіть свою назву, але її суть має виражати війну в основній чисельності з обох боків одного народу), мала після неї глибокі рани. Особливо ті країни, які потім не розпалися. Хоча - таких меншість.І військові ОРДЛО, і АТО після закінчення воєнних дій будуть почувати себе не дуже комфортно при будь-якому завершенні. Отут - точно, окрім людей з розладами особистості. Івже навіть це, а також розуміння, що кожен воїн з кожної сторони воює за те, щоб його народ поступово втрачав свободита можливості. А все, що відбуваєтьсяз обох сторін поки говорить лиш про це. Особливо сумно, що з боку великої України цей процес поки що йде швидше.
Стосовно психопатій. Так, певний відсоток психопатів зустрічається і серед воїнів АТО, і серед лікарів. І, загалом, в мене є сумніви, що їх відсоток сильно відрізняється.
Давайте почнем не з хвоста, а з голови: що саме дає українцям війна. З чим воюємо. Що станеться, якщо програємо. Що - коли виграємо. Тільки конкретно, без високопарних слів. Конкретно: такі свободи будуть втрачені на підставі от таких от офіційних заяв і документів, от такі будуть здобуті (і що саме заважає здобути їх саме зараз). А тоді будем робити заявки "а от якби хтось побував у пеклі!.."
а в мене думка з незрозумілих причин протилежна: саме внаслідок того, що знаходяться люди, що готові повірити телевізоруі відправитись в пекло (з обох сторін) життя українців значно гірше, ніж могло б бути. Їх обдурюють так само, як обдурили тих, хто бунтував на Майдані (ні? доведіть протилежне!). І з часом прозріння поступово приходитиме й до них, але у різний час і не до всіх. Я не є диванним воїном, як не дивно -
спілкування на от такому тихенькому сайті як ’"Ехо" є чи не єдиним форматом мого непрофесійного вислову. Весь інший час інтернет перебування витрачається на переважно медичну тематику, ще трохи - на музику (єдине хоббі). Я щиро жалкую, що внаслідок значного відсотку людей, що довіряють тим, кому б не треба було вірити, ламаються долі дуже і дуже багатьох. Але тут розсудить виключно час.
Beri Mor 11 жовтня 2017, 20:48 На тему: Коба, Бобонець, Федоренко та С...
36.ЛУНА
«Боже упаси!Все просто.Значит вы не принадлежите к категории"мы".
»

Ну слава Богу,хотя-бы дали право выбора.А то тут некоторым подавай всеобщий «одобрямс» ихней точки зрения.
ЛУНА 11 жовтня 2017, 20:34 На тему: Коба, Бобонець, Федоренко та С...
32.ЛУНА
«,которых мы должны уважать.»

33.Beri Mor
«Я никому ничего не должен,и кого мне уважать я решу сам,не надо мне указывать.
»

Боже упаси!Все просто.Значит вы не принадлежите к категории"мы".
32.ЛУНА
«Здесь у меня коллега»


Не можу нею бути по тій простій причині, що мої знання психології на рівні любителя, а з психіатрії - взагалі ноль. Але ваша точка зору з приводу маячні професора мене радує. Побував би він сам у тому пеклі - невідомо , які відхилення в ньому б завелися. Земеля правильно написав: немного трус, немного провокатор... З категорії диванного воїнства.
ukr2017 11 жовтня 2017, 20:23 На тему: Коба, Бобонець, Федоренко та С...
33.Beri Mor
«
Я никому ничего не должен,и кого мне уважать я решу сам,не надо мне указывать.»
Beri Mor 11 жовтня 2017, 20:08 На тему: Коба, Бобонець, Федоренко та С...
32.ЛУНА
«которых мы должны уважать.»

Я никому ничего не должен,и кого мне уважать я решу сам,не надо мне указывать.
ЛУНА 11 жовтня 2017, 19:44 На тему: Коба, Бобонець, Федоренко та С...
30.Selena2017
« на психіці розуміється...
»

Здесь у меня коллега?
7.професор
« в АТО йшли люди переважно... назвемо це - "з певними особливостями функціонування системи психіки"»

17.Професор
«А от в психіатрії є цілий ряд нозологій, які перекликаються з особливостями психіки людей, що мали досвід участі в озброєних конфліктах»

28.Filon
«Так це давно відомий факт. Називається професійною деформацією особистості.»

Ерунда!"Професор"в начале говорил о том,что уже в АТО шли люди с определенными особенностями психики.С этим я не согласна категорически. Человек индивидуален и особенности есть правильно,но вы говорите о массовом явлении,а это мягко говоря не правда.Ув. возможный коллега,вы прекрасно знаете,что в перечне психиатрических диагнозов DSM-5 понятия психопатии(а именно на это по моему намекал "професор") а тем более психопатии массового характера по первичным признакам нету.Потому ваше утверждение не могу воспринимать, никаких "певних особливостей" быть не могло.Пожалуй соглашусь с селеной2017 ,подобное утверждение -элементарный цинизм.Изменение в психике у людей,которые принимали участие в военных конфликтах могут быть бесспорно,но опять же они индивидуальны.У кого то они значимые,а могут вовсе отсутствовать.Профессиональная деформация личности,это конечно большая проблема ,которая существенно влияет на социальную адаптацию человека в случае изменения некоторых условий жизни.Но эта проблема имеет очень временный характер.Это если говорить языком тех,"кто имеет отношение к психиатрии".А если "человеческим"языком,то несколько забылись,ведь мы говорим о молодых,активных,перспективных парнях,бойцах,которых мы должны уважать.
27.Filon
«Десь від 1 до 3 відсотків річних.»

А в Україні відсоток у десять-двадцять разів більший. Далі «азбука» арифметики для 5-го класу і увесь секрет економічного успіху.
27.Filon
«Крім припущення про роботу.»

27.Filon
« В газеті описувати не стану свідомо. Занадто багато площі займе.»

Моє припущення, не таке вже й припущення.
28.Filon
«Називається професійною деформацією особистості»


А є ще поняття - професійний цинізм. Хто на нього хворий, не про атовців би йому розводитися. Це я про тих, хто дуже на психіці розуміється...

Змінено 11.10.2017, 16:59
Filon 11 жовтня 2017, 16:24 На тему: Коба, Бобонець, Федоренко та С...
Ага забув. У мене, як у журналіста теж відбувається професійна деформація. Визнаю. Це ремарка для тих, хто почне кричати : Ти сам гімно"
Filon 11 жовтня 2017, 16:22 На тему: Коба, Бобонець, Федоренко та С...
24.земеля
« Также и среди Атошников , как среди врачей, гос.чиновников и даже среди министров, есть нормальные и порядочные люди, а есть плохие. И не факт что среди них плохих больше чем скажем среди гос.служащих. А может и наоборот. Но что нарушена психика, то это факт, это физиологическое свойство человека. Даже лицо, проработав длительное время в ментовке становится агрессивным на всю оставшуюся жизнь, ибо он сталкивается с отрицательным.»

Так це давно відомий факт. Називається професійною деформацією особистості. І якщо лікаря котрий про це сказав у розрізі учасників АТО вигнали з роботи ( хоча не перевіряв чи є це правдою), то це є черговим свідченням непрофесійності влади. Не можна позбавлятися професіоналів в угоду пропагандонам.
Filon 11 жовтня 2017, 16:17 На тему: Коба, Бобонець, Федоренко та С...
Ігор Микалйович тут розсуждає про Європу, але він вам ніколи не напише по те, який банківський відсоток у так званих розвинутих країнах в порівнянні з Україною, бо його виженуть з роботи.
Дякую за зауваження, воно резонне. Крім припущення про роботу. Але думаю, то інтелектуальна провокація до якої ставлюся поблажливо. Далі - по суті.
Про банківські кредити будучи у Данії, дізнавався. Хотів. І до цього часу хочу описати свої варязькі враження на Фейсбуці або тут у блозі. Але катастрофічно не вистачає часу. Не знаю, як люди встигають і гроші заробляти і блоги вести. Можливо, суміщають. В газеті описувати не стану свідомо. Занадто багато площі займе. Та й не актуально для більшості читачів. І нарешті, зовсім по суті.
Як мені розповіли відсоткова ставка за користування банківськими грошима у Данії і майже скрізь у Європі надзвичайно низька. Десь від 1 до 3 відсотків річних. Є цікавий момент. Якщо ви захочете віднести свої гроші у банк і покласти на депозит, то у більшості випадків заплатите за це фінустанові.А десять-двадцять відсотків річних вам ніхто не платитиме. Вас стимулюють витрачати гроші, яких у вас все одно вистачить.
Beri Mor 11 жовтня 2017, 15:58 На тему: Коба, Бобонець, Федоренко та С...
23.lolo
«покави тут далі життя своє налагоджували!»

Налагоджуй і ти,хто тобі не дає?
23.lolo
«Бачу ви дуже обізнані про АТОшників,хто і який туди йшов,покави тут далі життя своє налагоджували! можу вислухати особисто,якщо є бажання розказати про бійців щось!»

А хто тут писав про обізнанність? Я процитував слова"професора", а він, якщо не дурить, лікар. Працював наркологом у Полтаві, а зараз у Білорусі првцює психіатром. Дещо подібне висказав головний психіатр ЗСУ, за що його вигнали з роботи. Щодо "далі життя своє налогоджували", так таких одиниці. У більшості життя погіршилося і набагато і ато теж цьому сприяло. Я вже не говорю про мешканців Донбасу мільони яких змушені були покинути домівки. Оце, блін, де депортація нвродів. А ви можете тут написати свою думку і своє бачення. Ми почитаємо. З чимсь згодимось щось заперечимо, якщо не повидаляють, бо я вже з тиждень не можу нормально зайти на сайт. Для агресивних цензорів нагадаю ст.34 Конституції "Каждому гарантируется право на свободу мысли и слова, на свободное выражение своих взглядов и убеждений. Каждый имеет право свободно собирать, хранить, использовать и распространять информацию устно, письменно либо иным способом – по своему выбору" Круто написано! А толку? Ігор Микалйович тут розсуждає про Європу, але він вам ніколи не напише по те, який банківський відсоток у так званих розвинутих країнах в порівнянні з Україною, бо його виженуть з роботи.

Змінено 11.10.2017, 16:02
23.lolo
«,хто і який туди йшов»

Я в какой то мере имею право высказаться, потому что сам был свидетелем и видел угрюмых , на первый взгляд парней, которые были бесстрашными и спасали жизни других. А были весельчаки балагуры которые в трудных ситуациях были хитрыми трусами. Т.е. это непредсказуемо. Также и среди Атошников , как среди врачей, гос.чиновников и даже среди министров, есть нормальные и порядочные люди, а есть плохие. И не факт что среди них плохих больше чем скажем среди гос.служащих. А может и наоборот. Но что нарушена психика, то это факт, это физиологическое свойство человека. Даже лицо, проработав длительное время в ментовке становится агрессивным на всю оставшуюся жизнь, ибо он сталкивается с отрицательным.
1 ... 637 638 639 640 641 642 643 ... 1667
Курс НБУ

Зачекайте, йде завантаження...

Логін:
Пароль:
запам'ятати


Реєстрація | Нагадати пароль

Шановні водії!

У зв’язку зі значним погіршенням погодних умов та сильної хуртовини частина траси Р-52 у Царичанському районі являєтсья непридатною до використання!

Служба порятунку звертає Вашу увагу на те, що вирушаючи у таку погоду в дорогу Ви йдете на це на свій страх і ризик - у випадку неможливості вибратися із снігових заметів на дорогах чекати допомогу можливо прийдеться досить довго.

Тому рекомендується відмовитися від подорожей автомобілем до стабілізації ситуації