Вхід | Реєстрація

Останні коментарі

Коментарі користувача
1 ... 639 640 641 642 643 644 645 ... 1666
я за СЕРДЮКАХхоча він і крикливий але достатьно ХАЗЯЇНОВИТИЙ-а це найбільший
6.Filon
« чому чесні і непідкупні постійно обирають брехливих і продажніх»

Ігоре Миколайовичу, це ж абракадабра. Якраз чесні і непідкупні або ж обирають достойних , або взагалі ігнорують вибори як такі, в які вони перетворилися нині. Інститут виборів перетворився на глум над волевиявленням виборців, про них уже не лише говорити не хочеться, а й згадувати. Мене у вашій статті якось не влаштовує слово "тотальна". Хоча, може, просто не усвідомлюю всього жаху.
1.земеля
«этот еврей хитрый»

Разве бывают другие?
Filon 6 жовтня 2017, 19:05 На тему: «Прозорро» як привід для оптим...
3.alekseevich
«картошку всунув на 65 штук,»

А це - жаба. Як же без неї рідненької. І не посміявся, а констатував факт.
Filon 6 жовтня 2017, 19:01 На тему: «Прозорро» як привід для оптим...
5.Selena2017
« КОРУПЦІЯ : підкупність, продажність урядовців і громадських діячів. Від цього і мав би відштовхуватися автор статті ( як на мою думку)»

Шановна Селено, нібито все правильно. Але слово «корупція» означає і продажність. І саме явище копупції передбачає наявність як мінімум двох субєктів.
А тепер давайте екстраполюємо все вище написане на момент виборів. Один субєкт, тобто кандидат із грошима, роздає перед виборами подарунки: гречку, аспірин, гроші. Другий субєкт, тобто виборець який є в цей момент і громадським і політичним діячем все оце бере. Потім голосує за того, хто дав. Виборець отримує матеріальну вигоду за використання своїх повноважень, наданих йому державою. Це - не корупція?
Дозволю собі нагадати вельми популярне твердження. "Знаємо, що краде, але ж робе." Не підкажете в якій країні воно дуже популярне?
Корупція на моє глибоке переконання є хворобою всього суспільства. Інакше неможливо пояснити, чому чесні і непідкупні постійно обирають брехливих і продажніх.
А для того, щоб розпочати лікування необхідно визнати сам факт хвороби. Алкоголіка, який не визнає себе хворим не вилікуєш.
Якось так.
150 Вт х 500 = 75 Квт, но не 150. Окупятся то окупятся, а как собираетесь утилизировать, когда перегорят? Кто-нибудь в курсе цены утилизации? Или в Ворсклу, пусть плывут?
"відповідно до трансформаторних підстанцій" - что бы это значило?
"закупить енергозберігаючі лампи і перехідники у місцевого підприємця Ігоря Проценка" - а как же проззоро?
Тлумачний словник української мови пояснює значення слова КОРУПЦІЯ : підкупність, продажність урядовців і громадських діячів. Від цього і мав би відштовхуватися автор статті ( як на мою думку). А не звинувачувати українське суспільство в тотальній корумпованості - всіх одним рядном накрити. Це вже аж занадто. Особливо по відношенню до тих, хто вже " нікому ми не потрібні". Багатошаровість сьогоднішнього українського суспільства автору так наче й невідома.
А за власні гріхи краще в церкві висповідатися, тут вони нічого не пояснюють та й індульгенція не світить.
3.alekseevich
«картошку всунув на 65 штук, з бабів, які хлам продають на базарі та ждуть на 2 гривні дешевшого м"яса перед виборами, посміявся»

А що як саме тому, що йому дійсно є чого посміятися з бабів він і продає картоплю, а баби ті на базарі сидять?
Нє, не логічно?
Чи за бабів абидна?
картошку всунув на 65 штук, з бабів, які хлам продають на базарі та ждуть на 2 гривні дешевшого м"яса перед виборами, посміявся, і Він уже Д’Артаньян. критикуйте
Filon 6 жовтня 2017, 13:35 На тему: «Прозорро» як привід для оптим...
Не можу погодитися іх усіма вашими твердженнями.
По-перше, не бачу нічого поганого в тому, щоб визнати - у світі живуть тисячі кращих журналістів, городників, бізнесменів або просто хороших людей аніж я. І визнати це є своєрідною ознакою присутності інтелекту. І мені особисто завжди приємно слухати людей у яких можна чомусь навчитися.
По-друге, я зовсім не славлю Пасхавера. Просто він практично одночасно зі мною написав про аналогічну проблему. І зробив це, на мою думку краще аніж я.
А економічну політику Пасхавер якраз і не проводив. Свого часу його призначили радником Ющенка. Але ніколи не слухали.
По-третє і це головне. Участь у Прозорро підтвердила, що зміни в правильному напрямку таки відбуваються. Так, дуже повільно. Так у тому ж Прозорро є недоліки, як у всьому що зроблено людьми. І цю систему можна обдурити і провернути корупційну оборудку. Але я взяв участь в акуціоні, де цього не було. І радий не лише тому що виграв, а самому факту можливості торгуватися із державою чесно. так мені, як підприємцю було б приємніше аби ціна на картоплю була вищою. Це - додатковий прибуток. Але відбувся справжній чесний аукціон. В країні, де мільйони людей стверджують, що це неможливо. Можливо.
Забігаючи наперед спробую пояснити критикам моєї позиції чому пишу саме про європейський шлях для України. Ніколи не був прихильником вступу в той чи інший союз, європейські стандарти потрібно будувати тут. Але саме європейсбкі.Російсбкий шлях розвитку (хоча РОсія багато в чому ближча до Європи аніж Україна) нам не підходить тому що у нас немає нафти і газу у таких кількостях. Географія, блін.
Є звичайно унікальний приклад Білорусі.Згоден там є що переймати.
А тепер - критикуйте.
Игорь, ты меня поразил окончательно. Во первых никогда нельзя прилюдно говорить что кто-то умнее. Это просто не уважение к себе. Если кто-то умный, то значит ты .....,о чем ты сам признаешь. Прочитай в википедии об этом еврее- прохвосте, держится при всех владах, начиная от Кучмы. Это он 20 лет проводит экономическую политику Украины. А ты его прославляешь. Страшно подумать что скажет об этом их " лучший почитатель" А.. Игорь этот еврей хитрый, но ты то зачем его славишь. Это что, заказ?
"Благотворительность – больше родит потребностей, чем устраняет нужд" (Ключевский) А де аналіз причин призвівших до такого становища у незалежній, передовій, правовій, соціальній, гейропейській державі? Начальник служби РДА про це нічого не пише. Це треба розуміт так, що державі в особі РДА по-барабану звідкіля такі діти набралися.
може вони той манекен пропускали на переході, думали медсестричка дорогу перебігає
Ну для чого людям пилюку в очі пускати.Через дорогу від поліклініки цей самий лікар приймає на повну ставку За те , що поводять сканером по животу (УЗІ)потрібно заплатити 100грн , то питтається для чого сидіти за піівставки ? Хоч і півставки при цьому отримується.
don 4 жовтня 2017, 09:03 На тему: Вулицю Шевченка відремонтували...
94.Адекватник
«Я тебе нікуди не відправляв. Я написав, що ти б там був, а хто б тебе туди»

не відбріхуйся. ти он з якою радістю писав, що я б на Колиму попав за якісь свої думки чи якісь приклади кращого життя.
Що я поганого зробив? В чому я винен?
94.Адекватник
«Я не привчений писати доноси, я не так вихований, »

Знаєм ми таких як ти, вихованих на прикладі Павліка Морозова. Я не сумнівюсь що ти б і рідну матір у 33-му на Колиму відправив за законом про "3 колоски"
94.Адекватник
«що в 1914 Росія була втягнута у війну»

вона тоді була так само втягнута, як і зараз її втягли на Донбас
94.Адекватник
«То про які Кадилаки мова»

Мова то не про кадилаки та мікроволновки, шоколадки і цукерки, яких ти не бачив, мова про те, що коли ти в дитинстві бавився з дерев"яним коником та перекидним календарем, їв морську капусту, підтирався лопухом і слухав розповіді про червону ікру та подвиги Павліка Морозова, то тобі в голову в школі на все життя вбили, що кращого життя не існує впринципі. І ніяка логіка і ніякі переконання тут недоречні, оскільки твій світогляд уже сформований і закріплений назавжди, ти лише використовуєш максимальну обізнаність у пропаганді того часу для наведення аргументів.
Стосовно розрахунків. Кредит від ЄБРР в дві лінії, одна з них двома потоками. Рішення про видачу підписані в 2015 і 2016 роках. Одна з ліній ділилась на частини і передбачала відновлення магістралей, але що з того вийшло мені поки невідомо. В Україні без Криму і окупованих територій близько 3,5 млн офіційно зареєстрованих авто. Ділимо суму кредиту/відсотки 0,9млрд/0,8млрд(дві лінії)+(0,7млрд/0,7млрд/відсотки) і отримуємо суму близько 800Євро/рік/1авто. Звісно, платитимуть не автовласники, а всі українці, за рахунок підвищених податків і зменшених видатків. Але образно виглядає так набагато сприйнятливіше. Те, що десь відремонтували, а десь ні залежить більше від місцевої влади. З них вимагають "участі місцевого бюджету" в ремонті. Можливо, що ці суми закладають у зітні витрати як наче з кредиту (при злочинній владібула така практика, але відсотки грабунку були значно меншими). Приміром, Полтавський автодор відзвітував про опрацювання коштів в 1,5 млрдгрн/6 міс, але поки я не маю інформації, що об’єм ремонтів відповідає цій цифрі. Досить важко збирати звітну інформацію по різних районах в різні проміжки часу.
Стосовно Сталіна, суперечок про побутові переваги "Захід/СРСР"
Були переваги в побуті у кожної моделі, це без сумніву. Хотів би я побачити пана "адвоката західного світогляду" в 1950році в США, якби в нього був чорний колір шкіри. В якому році там дозволили їздити чорношкірим на передньому сидінні в автобусі? чи заходити в споруди з поміткою "тільки для білих"? Це багато про що каже. Також в США і багатьох країнах Європи страждала соціалка, рівень лікування і освіти для людей з ідентичним рівнем доходу в США і СРСР дуже відрізнявся. США почало значно підніматись в рівні життя над іншим світом (в середньому, звісно) починаючи з правління Рейгана. Саме тоді й вибудувалась довготривала система світових стосунків, яка знов сьогодні зазнає певного перегляду, коли США починають лизати п’яти ряд інших країн, що несподівано швидко та сильно отримали ряд козирів за рахунок взаємних домовленостей. Ті вигоди, які США тривалий час лузлали зі зовнішньої політики вже не приносять тих баришів, а ще й новий виток НТР, поступове зменшення ролі вуглеводнів, криптовалюти розпорошують фінансові потоки і починають протікати між пальцями. Україна на сьогодні разом із Сирією та Лівією лишається розмінною картою в боротьбі за межі впливу, яка триває останні півстоліття між США та іншими країнами, перед цим 3 століття підряд латифундерами виступали переважно європейці.Тому найближчі 5-6 років, незалежно від змін влади українців не чекає помітне покращення рівня життя, а також очевидним є очікування скрочення тривалості життя та продовження від’ємного демографічного приросту, в тому числі - за рахунок трудової еміграції. Дуже показовим в цьому плані є досвід всіх країн, які пережили в минулому досвід громадянських воєн та розколи. Між іншим, війну в Югославії також підтримували кілька зовнішніх держав. І на сьогодні навіть найбагатші хорвати не сягнули рівня життя 1990 року... А пройшло вже чверть століття.
Зате як круто позують ці дрібні ворюжки, наркоші та всякі металоломщики - на фото, ну прямо "король життя", який добився всього, що можна було :)
93.don
«Ти ж коментарем вище на Колиму мене вже відправляв за мій святогляд, він тобі ж як кілок у гузні. От якби зараз був сталінський режим, то я б думаю що ти первий хто б тут доноси писав за «неправильні» світогляди»

Я тебе нікуди не відправляв. Я написав, що ти б там був, а хто б тебе туди відправив, то вже питання десяте. Я не привчений писати доноси, я не так вихований, якщо щось не так, так я це кажу людині в очі, в тому числі і тут.
93.don
«
Та про яку війну ти пишеш. Введи на пошук у гуглі "фото сша 1920 років" »

Я писав про війну 1941-45, а тепер добре що ти нагадав, напишу і про першу світову. Якщо ти не знаєш, то почитай, що в 1914 Росія була втягнута у війну, далі революція, ще далі - громадянська війна. То про які Кадилаки мова. А США й на тій війні гроші заробляли. Ти тут так розкадилакався, блін, а взяв би і почитав Генрі Форда. У нього є дві гарні книжки "Международное еврейство" и "Моя жизнь мои достижения". Почитай, а тоді вже про авто будеш розсуждать. Може щось і допоможе тобі мізки прочистити. Коли їх Форд писав Путіна ще й в пелюшках не було. Це я не стільки для тебе, як для свідомих тут відвідувачів сайту
don 3 жовтня 2017, 18:32 На тему: Вулицю Шевченка відремонтували...
89.Адекватник
«Доноси писали не сталіністи а такі як у нас свідомі»

Ти ж коментарем вище на Колиму мене вже відправляв за мій святогляд, він тобі ж як кілок у гузні. От якби зараз був сталінський режим, то я б думаю що ти первий хто б тут доноси писав за «неправильні» світогляди
90.Адекватник
«мабуть забув, що СРСР пережив тяжку війну, а твої штати на ній »

Та про яку війну ти пишеш. Введи на пошук у гуглі "фото сша 1920 років" або "проблема парковки в Нью Йорк 1920 роки" і порівняй з архівними фото з СССР, так для інтересу подивись
90.Адекватник
«тостери і мікрохвильовки, то засіб скорочення життя. Д»

Ти просто не вмієш користуватися. Читай інструкцію.
91.Адекватник
«твої америкоси й досі купують в Росії «галімі» двигуни до своїх ракет.»

Мова йде про товари широкого вжитку, продукти харчування, одяг, будівельні матеріали та інше. Я погоджуюсь, що літаки, танки та ракети були гарної якості, а от туалетного паперу не було, підтиралися газетами та листками із книг, досить часто із направлення логіки
91.Адекватник
«навіть ходжу інколи, прийшлось зняти з горища, бо гідність довела до того, що на нові вже не потяну, вже й двох пенсій »

Ну забитуха. Купи дутіки за сотню, такі легенькі, не промокають, і ходи з осені по весну, можна навіть без носків. Підтримай вітчизняного виробника.
92.Адекватник
«Із розповідей старших людей знаю, що при Сталіну в райцентрі продавалась червона ікра, яку ніхто не купляв не тому що дорого, а тому, що вона оселедцями воняла, так ті люди казали.»

Побачиш тих людей, то скажи що і зараз продається, і не тільки червона, а й чорна
92.Адекватник
«що тепер вже не кожен пенсіонер дозволить собі оселедця купити. Хіба що на свято. »

Не придурюйся що бідуєш, зараз оселедець коштує дешевше пачки цигарок, а тулька взагалі майже дармова

Змінено 03.10.2017, 18:34
88.don
«згадай що в сільському магазині ти міг купити? морську капусту, мінєралку та кусок господарського мила »

В самому захудалом сільпо була не лише морська капуста ціна на яку зараз зросла мінімум у сто разів. Були ще справжні цукерки і шоколадки, теж справжні. А ще були завжди справжні рибні консерви за ціною від 20 до 50 коп. баночка. Ще в кожному сільпо була свиняча, і говяжа, і кроляча тушонка, теж справжня. Але це те, що я памятаю. Із розповідей старших людей знаю, що при Сталіну в райцентрі продавалась червона ікра, яку ніхто не купляв не тому що дорого, а тому, що вона оселедцями воняла, так ті люди казали. Знали б вони, що тепер вже не кожен пенсіонер дозволить собі оселедця купити. Хіба що на свято.

Змінено 03.10.2017, 16:55
88.don
«створювалися компанії, річний бюджет яких зараз перевищує бюджет навіть таких країн як наша.»

Знайшов до чого прирівнювати. Та наш бюджет вже позаду всіх країн світу.
88.don
«може ці винаходи перекочували вже прямиком до інопланетян? а передали їх ті "паразити", яких не повнюстю розчавили сталіністи»

Вони й передавали, та їх отприски. Елементарно Ватсон. Посилання на www.youtube.com class='quote'>88.don
«міліардер тупо посміявся із трибуни над утопічністю безконкурентноспроможньою системою економіки. тобі не дано понять, що продукція яка випускалася в СССР була як кажуть по-народному"галіма"»

А ти часом не чув, що твої америкоси й досі купують в Росії «галімі» двигуни до своїх ракет.
88.don
«згадай у чому ти був одягнений? мабуть так як і усі - у сіре пальто, дубові ботінки і шапку ушанку?»

Ну да, в пальто із натуральної шерсті і кожані ботинки. Найдорожчі імпортні туфлі можна було купити за пів зарплати, а вітчизняні із натуральної кожі коштували до 20 рє. У мене вони й досі є, навіть ходжу інколи, прийшлось зняти з горища, бо гідність довела до того, що на нові вже не потяну, вже й двох пенсій на них не вистачить, а єврообноски купляти не хочу.
88.don
«Люди на іншому боці Планети і жили зовсім по іншому, вже користувалися тостерами, мікрохвильовими печами, масово скупляли автомобілі, подоружували, створювалися компанії, річний бюджет яких зараз перевищує бюджет навіть таких країн як наша.»

Ти мабуть забув, що СРСР пережив тяжку війну, а твої штати на ній заробляли бабло і на їх територію не впала ще жодна бомба. А тостери і мікрохвильовки, то засіб скорочення життя. Дивно, що ти цього не знаєш.
88.don
«
коли сталіністи безглузді доноси писали один на одного, щоб прорідити ряди своїх же земляків, односельчан або навіть і родичів, в США, наприклад, головною державною справою був розвиток любого бізнесу»

А таки ж і селена була права. А ще, сто разів правий був Ніцше: "Самый обыкновенный род лжи тот, когда обманывают самих себя: обман других есть относительно уже исключительный случай". Ти сам себе дуриш, чи що? Доноси писали не сталіністи а такі як у нас свідомі і такі як ти упороті. Ти мабуть маком торгуєш, що у тебе бізнес процвіта? А попутно і зіллячко колотиш, бо інакше твою «логіку» не пояснити. Ти хоч що небудь читав про свої штати. "Если сравнить статистику периода «маккартизма» в США и «сталинизма» в СССР, то количество заключенных в США было в полтора раза больше чем в СССР. Миф о "кровавом Сталине" и совершенстве американской «демократии» сильно преувеличены." А ось тобі інфа про казні в США в тому числі і публічні. Ти десь читав щоб при Сталіну до війни вішали когось на площі. (У війну було) Посилання на www.yaplakal.com
don 3 жовтня 2017, 14:34 На тему: Вулицю Шевченка відремонтували...
87.Адекватник
« хтось вірно написав "Сталин очищал страну от паразитов и паразиты его ненавидят"»

коли сталіністи безглузді доноси писали один на одного, щоб прорідити ряди своїх же земляків, односельчан або навіть і родичів, в США, наприклад, головною державною справою був розвиток любого бізнесу з усіма його чудовими проявими (винахідливість, конкуренція, задоволення вимог населення у всіх сферах та ін.). Люди на іншому боці Планети і жили зовсім по іншому, вже користувалися тостерами, мікрохвильовими печами, масово скупляли автомобілі, подоружували, створювалися компанії, річний бюджет яких зараз перевищує бюджет навіть таких країн як наша.
86.Адекватник
«призвела до розквіту масонства в АН СРСР аж до повного контролю над наукою. Нові винаходи вчених почали блокуватися, перспективні напрямки досліджень загонили в тупік, в патентуванні винаходів почали відмовляти, а самі винаходи перекочовували спочатку до Ізраілю, а потім вже за бабло до США.»

повний маразм. навіть коментувати не хочеться. може ці винаходи перекочували вже прямиком до інопланетян? а передали їх ті "паразити", яких не повнюстю розчавили сталіністи
87.Адекватник
«с той лишь разницей, что у нас капитализм, частные производители, и мы»

міліардер тупо посміявся із трибуни над утопічністю безконкурентноспроможньою системою економіки. тобі не дано понять, що продукція яка випускалася в СССР була як кажуть по-народному"галіма", але всеодно купляли, бо іншої не було. та й тієї галіматні не хватало
згадай у чому ти був одягнений? мабуть так як і усі - у сіре пальто, дубові ботінки і шапку ушанку? згадай що в сільському магазині ти міг купити? морську капусту, мінєралку та кусок господарського мила

Змінено 03.10.2017, 14:34
81.професор
«але прогрес потроху почавобходити стороною СССР»

"Осенью 1991 года в Москве, в Академии труда и социальных отношений, состоялся советско-американский симпозиум, на котором присутствовали и японцы. Японский миллиардер Хероси Теравама в ответ на разглагольствования наших экономистов и социологов о «японском чуде» заявил: «Вы не говорите об основном. О вашей первенствующей роли в мире. В 1939 году вы, русские, были умными, а мы, японцы, дураками. В 1949 году вы стали еще умнее, а мы были пока дураками. В 1955 году мы поумнели, а вы превратились в пятилетних детей. Вся наша экономическая система практически полностью скопирована с вашей «сталинской эпохи», с той лишь разницей, что у нас капитализм, частные производители, и мы более пятнадцати процентов роста никогда не достигали, а вы же – при общественной собственности на средства производства – достигали тридцати процентов и более. Во всех наших фирмах висят ваши лозунги сталинской поры». (Матеріали симпозіуму можна знайти в інеті. Прим. для дона.) Сам же дон по фрейду висловив своє життєве кредо і свій світогляд у своєму коменті "Кругом по світу вже хмарочоси будували, молодь їздила на кадилаках, пргулювала гроші по казино з дєвочками, а що в цей час у СССР було" Тут добавлю, що таки да, такого в СРСР майже не було. І у дона цілком логічне несприйняття Сталіна, бо при такому світогляді при Сталіну він би дійсно не катався б на Каділаках с дєвочками, а робив би корисну для держави справу десь на Колимі. Дійсно, хтось вірно написав "Сталин очищал страну от паразитов и паразиты его ненавидят"
1 ... 639 640 641 642 643 644 645 ... 1666
Курс НБУ

Зачекайте, йде завантаження...

Логін:
Пароль:
запам'ятати


Реєстрація | Нагадати пароль

Шановні водії!

У зв’язку зі значним погіршенням погодних умов та сильної хуртовини частина траси Р-52 у Царичанському районі являєтсья непридатною до використання!

Служба порятунку звертає Вашу увагу на те, що вирушаючи у таку погоду в дорогу Ви йдете на це на свій страх і ризик - у випадку неможливості вибратися із снігових заметів на дорогах чекати допомогу можливо прийдеться досить довго.

Тому рекомендується відмовитися від подорожей автомобілем до стабілізації ситуації