Коментар видалено за порушення пункту 2.9 Правил користування сайтом
0 0
58.земеля
«то наша беда, и засада здесь в том, что мы не можем с ним дискутировать на равных.»
«то наша беда, и засада здесь в том, что мы не можем с ним дискутировать на равных.»
Согласен.И это многих злит.Поэтому к концу дискусии с Адекватником переходят на "сам дурак".
58.земеля
« И самое главное - он не удобен власти.»
« И самое главное - он не удобен власти.»
Конечно не удобен,как и любой думающий человек.Нынешней власти удобны "доны",без мозгов и с немотивированой агрессией,готовые рвать глотки таким же придуркам,и таких глядя на происходящее немало.
Змінено 31.07.2017, 15:13
0 0
57.Selena2017
« такого, що не відразу й розбереш»
« такого, що не відразу й розбереш»
Это наша беда, и засада здесь в том, что мы не можем с ним дискутировать на равных. Ибо большинство из нас нынешних просто не знает истории. Тем не менее это неравнодушный человек, как умеет стремится (по нашему навязывает) мысль о том что, люди, что вы делаете? схаменится, одумайтесь. И конечно сыпет цитатами( хорошо что не МАО, а то вообще ничего не поняли бы) И самое главное - он не удобен власти. Кстати, мои соседи, зная что я в сетях, иногда спрашивают: что там пишет Адекватный, интересуются именно им, и это дорого стоит. Кстати ,то что уже практически никто не выражается нецензурно является достижением. А если еще Админ на месяц кого-нибудь заблокирует за лексику, то вообще хорошо будет. Быть добру.
0 0
52.земеля
«52. земеля / сьогодні, 12:42»
«52. земеля / сьогодні, 12:42»
Дякую за спокійну розмову. Не з усім погоджуюсь , але в деталі вдаватися не буду, Ви бачите так,я трохи інакше. Хай буде гречка...
Бачення Адекватника для мене не авторитет, бо там суцільна агресія до співрозмовника та нав"язування свого такого, що не відразу й розбереш, не дорослА до такого мудрагеля.
0 0
41.Чудо Юдо
«Слиш, дядю, а ти податкова щоб він тобі розповідав про свої податки?»
«Слиш, дядю, а ти податкова щоб він тобі розповідав про свої податки?»
те гамно машини скупля по 17 тисяч баксів, і одночасно збирає протести, що йому не виписують дармовий інсулін. чому ж він не турбується про те що нехай для заможніх той інсулін буде платний, а для бідняків, то вже нехай безкоштовно.
чому кошти на безкоштовний інсулін витягують з мого карману, як у платника податків, щоб фактично за мій рахунок лікувалося якесь гамно, що розкатує на автомобілі за 17 штук, та ще воно глистами та худобою обзиває всіх підряд
41.Чудо Юдо
«за що я собі нещодавно труси купив - цікаво буде?»
«за що я собі нещодавно труси купив - цікаво буде?»
та я вірю що ти чесний трудяга, вносиш вклад у ВВП, як ти писав колись.
труси хоть не в секенді брав?
0 0
52.земеля
«Я думаю Адекватник то же выскажет свое видение.»
«Я думаю Адекватник то же выскажет свое видение.»
Можно бы и высказать, так одни - удаляют, а другие ничегошеньки не хотят понимать. Получается, типа, напрасный труд.
0 0
46.Beri Mor
«6. Beri Mor / сьогодні, 11:19»
«6. Beri Mor / сьогодні, 11:19»
Прочитала про "стокгольмський синдром" після попереднього коментаря. Просто незнання цього терміну спантеличило. Про подібні стани читала раніше в пресі. Не відмовляюся і від вищесказаного, та справді варто погодитися і з тим, що елементи цього синдрому таки присутні. Чи не є кожен працюючий сьогодні заручником найшолудивішого роботодавця, не кажучи вже про справжніх акул? Виконуй його умови, або йди голодуй. Якщо така рука спочатку відібрала шматок хліба, а тоді змилостивилася та простягла знову - заручник стає тихим, вдячним рабом.
Думаю, не треба скидати з рахунку і психогенний вплив на маси, знавці психології працюють не завжди для порятунку людини, є й такі, що служать тим же акулам.
0 0
По поводу голодомора.Как рассказывала бабушка,самым страшным был местный правитель Мыкыта. По указанию с района он план лично увеличивал вдвое. В Саратов высылал в первую очередь родственников. После того как он неожиданно исчез, люди два десятилетия не называли детей его именем, и на его подворье никто не желал селиться. Это реальная правда.
0 0
43.Selena2017
« годував себе і світ »
« годував себе і світ »
Селена, шановна! Я до сих пор помню как радовались украинские СМИ после провозглашения независимости: Россия помрет без украинского сала и хлеба.Украина кормит Россию. Ей богу не вру. Дальше: что было в 17 году нам судить тяжело. Почему: было другое время и разные правители трактовали под себя. НО. Даже сегодня, относительно Майдана или безвизовой Европы , среди нас писак нет единого понимания. А мы- что было 100 лет назад. И еще один момент, относительно голодомора. И многие не понимают почему он был в 33 и 47 а не в 31 или в 49? И все зацыклились на политическом аспекте - изымали ( кстати свои же местные) тогдашние Реки и Спицы. А основной причиной была засуха, все выгорело, даже трава. Даже когда все замокало(неурожай хлеба) то было много травы, т.е. было мясо, молоко и селянин не голодал.Поэтому Селена у каждого своя правда. И то что нам говорят желательно фильтровать. Я думаю Адекватник то же выскажет свое видение.
0 0
46.Beri Mor
«Де ж гідність,яку здобули?Це вже схоже на "стокгольмський синдром",не інакше.»
«Де ж гідність,яку здобули?Це вже схоже на "стокгольмський синдром",не інакше.»
Та яка гідність. Старі сценарії на новий лад. І це не "Стокгольмский синдром" а шизофренія, яка не дає можливості правильно визначити агресора про якого йдеться при Стокгольмскому синдромі. Ну, типу, як Пацюк Вакулі казав, що тому не треба чорта шукати у кого чорт за плечима. У нашому варіанті чорт на шиї сидить, а лошари кричать ПТН-ПНХ.
0 0
43.Selena2017
«Багато того сільського люду залишилося після Холодного Яру, Голодомору та ненависної другої світової? »
«Багато того сільського люду залишилося після Холодного Яру, Голодомору та ненависної другої світової? »
От цікаво мені, невже так важко збагнути, що все перелічене творили ті, кого свідомі зараз привели до влади. Ну коли ж ми почнемо «включати» логіку? Чи може для наших свідомих навіть поняття «логіка» не існує? От скільки можна на одні й ті самі граблі наступати? Здавалося б, що все зрозуміло навіть малій дитині. "В любом вертепе, где злодей злоумышляет зло злодейства, есть непременно иудей или финансы иудейства"
0 0
Не треба мене звинувачувати у наїзді на богообраних а то ще не дай бог в анисемітизмі. Читайте самих богобраних. "В любом вертепе, где злодей злоумышляет зло злодейства, есть непременно иудей или финансы иудейства" (Гарик Губерман)
0 0
Коментар видалено за порушення пункту 2.3 Правил користування сайтом
0 0
Соромно, але не знаю, що таке "стокгольмський синдром".
А те, що всі мовчать, як на мою думку, випливає з того, що люд зневірився , втомився від брехні повальної, а ще ж і хитрих багато, такі не лише гідності не здобували, а й уявлення про неї не мають і на тих, хто виборював її вже загиблий чи живий на сьогодні, гарчать та жовчю плюються.
Поки не припече кожного - не зворухнемося.
А те, що всі мовчать, як на мою думку, випливає з того, що люд зневірився , втомився від брехні повальної, а ще ж і хитрих багато, такі не лише гідності не здобували, а й уявлення про неї не мають і на тих, хто виборював її вже загиблий чи живий на сьогодні, гарчать та жовчю плюються.
Поки не припече кожного - не зворухнемося.
0 0
43.Selena2017
«до яких теж ставлюся з повагою та розумінням того, чому вони дають оті 52%»
«до яких теж ставлюся з повагою та розумінням того, чому вони дають оті 52%»
А от я не розумію,хоч убий.Народ після перевороту обідрали як липку непідйомними тарифами та галопуючими цінами,а майже всі мовчать.Де ж гідність,яку здобули?Це вже схоже на "стокгольмський синдром",не інакше.
0 0
Хай Бог милує! До нашого берега що не припливе...
0 0
По поводу новосанжарских корней Юли с косой, то внимательно смотрите после 32-й минуты это видео: Прадедушка Ю.Тимошенко по линии мамы действительно был родом с нашего поселка, тогда принадлежавшего Кобелякскому уезду. Наверное, от такого счастья Супрун иногда писяет кипятком.
0 0
39.Beri Mor
«39. Beri Mor / вчора, 19:46»
«39. Beri Mor / вчора, 19:46»
Я мала на увазі не сьогоднішніх сільських жителів, до яких теж ставлюся з повагою та розумінням того, чому вони дають оті 52%, а селянство України 1917-го - 20-х років, яке виборювало своє право на працю, землю, политу Їх потом, можливість користуватися плодами свого труду. Яке боронилося від більшовицької сваволі; відбиралося ж усе до нитки.
Багато того сільського люду залишилося після Холодного Яру, Голодомору та ненависної другої світової? Те насилля над тими, хто плекав землю, годував себе і світ , дорого коштувало не тільки скривдженим тоді, ми генетично видихуємо його і сьогодні: хворобами, поведінкою та ін. Вчені це вже проаналізували і довели.
0 0
40.Beri Mor
«А эти факты в чьей интерпретации?»
«А эти факты в чьей интерпретации?»
Все есть в Полтаве в ист. музее , а также в монографиях в том числе иностранных авторов. А вот по поводу Ю.Тимошенко как в интернете других мест не знаю. Хотите верьте - хотите нет. Но ее поклонники из местных знают об этом точно.
0 0
25.don
«Ти лапшу про оприскувач не вішай, а покажи де кошти взяв на таке коштовне авто, скільки податків заплатив, чи не заплатив, а то як дуркувати так мастак»
«Ти лапшу про оприскувач не вішай, а покажи де кошти взяв на таке коштовне авто, скільки податків заплатив, чи не заплатив, а то як дуркувати так мастак»
Слиш, дядю, а ти податкова щоб він тобі розповідав про свої податки? Чи може він чиновник, а ти перевіряючий його декларації?
Може і мені тобі отчитатися, за що я собі нещодавно труси купив - цікаво буде?
19.don
«На форда за 15 косарєй зєлєні в нього бачте якось хватає, а на інсулін 3 гривні не хватає, він за собою залишає форму протесту»
«На форда за 15 косарєй зєлєні в нього бачте якось хватає, а на інсулін 3 гривні не хватає, він за собою залишає форму протесту»
Преш ніж вступати у дискусії непогано б знати хоч щось на тему цієї дискусії. У аптеках інсулін офіційно не продається, він тільки видається безкоштовно в лікарнях.
0 0
38.земеля
« по историческим фактам»
« по историческим фактам»
А эти факты в чьей интерпретации?Сейчас фактом является то что Ленин умер от сифилиса,заразившись от И.Арманд,Матросов в состоянии делирия упал на пулемет.История как дышло,если в умелых руках.
Змінено 30.07.2017, 20:53
0 0
37.Selena2017
« Дуже б він лише з п"яними матросами прихилив до себе всю селянську Україну»
« Дуже б він лише з п"яними матросами прихилив до себе всю селянську Україну»
Шо там її прихиляти,в нас один,постійно п"яний, навіть без матросів прихилив до себе 52 відсотки голосів.
Змінено 30.07.2017, 19:49
0 0
37.Selena2017
«мав непересічний талант військовог»
«мав непересічний талант військовог»
Вы все верно думаете.К слову: Махно в гражданскую воевал за советскую власть и даже был награжден советским орденом, но потом вышел из подчинения и стал ее врагом. Мало того по историческим фактам первоначально он устанавливал власть в пределах Нехворощи- Маячки- Санжары - Кобеляки. А еще был атаман Маруся. И для сведения читающих с Полтавского- Новосанжарскго куста выходцем был Маршал Советского Союза Кулик. Незаслуженно растреляный (1947 год) а потом реабилитирован, но забытый до сих пор. А до войны он был национальным героем как Ворошилов и Буденный. Просто так , да еще и до войны Сталин Маршала бы не присвоил. А еще у Тимошенко Юлии бабушка по матери была родом из Санжар,забыл фамилию ( в наших краях она известна).Все это есть в инете и может они чьи то дальние родственники. Извините что не по теме. Лучше было-бы если об этом напишут журналисты.
0 0
35.Filon
«35. Filon / вчора, 17:06»
«35. Filon / вчора, 17:06»
Рада примиренню. Анархію критикувати не буду, бо Кропоткіна не читала, та це було й недоступно, тому достатніх аргументів не маю. Але дещо про Махна: погодьтесь, що його постать радянським кінематографом та літературою сфальшована безжалісно, досі діє цей стереотип. Дуже б він лише з п"яними матросами прихилив до себе всю селянську Україну, як це було насправді, так тримав жорстку дисципліну в рядах, мав непересічний талант військового. Про це свідчать інші джерела інформації, крім радянського кіно. Звичайно, було багато жорстокості, та чи її коли було менше серед людей?
Знову ж таки, свої думки нікому не нав"язую, бо не можу бути істиною в останній інстанції.
0 0
А взагалі краще не мати справу з НОВОЮ ПОЧТОЮ.Маю інформацію , що ще три роки назад НОВОЮ ПОЧТОЮ з Кобеляк до ГУЛЯЙ-ПОЛЯ було відправлено мотоцикл , який прямо в ГУЛЯЙ-ПОЛІ було викрадено працівниками НОВОЇ ПОЧТИ , порушено кримінальне провадження , але дякуючи корупції в правоохоронних органах ніякого розслідцування вже три роки не проводилось .То ж утримуйтесь відправляти цінні речі НОВОЮ ПОЧТОЮ.
0 0






