Вхід | Реєстрація

Останні коментарі користувача «stogryven»

Коментарі користувача
1 2 3 4
stogryven 30 вересня 2013, 16:02 На тему: Камо грядеши?...
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
130. Ярослав Гузченко пише:
« І я не говорю про заздрість. Це просто не дає людям спокою.»

І зрозуміло чого!
Я уявляю собі: Поїхав Ярік на заробітки далеко закордон...
І пише на сторінках "Ехо" - От я хуярю тут як проклятий і заробляю за це, дуже непогані гроші. Можу дозволити собі по-подорожувати по Європі. Але інколи - довгими, самотніми вечорами на чужбині, я думаю про рідну Україну... І мені так болить, за кожного Українця, який працює, а інколи навіть вйобує не менше за мене... за такі копійки, шо навіть на функціонування одного організму, не завжди вистачає. І так хочеться всім допомогти... І я б із задоволенням повернувся додому... Я ж не від гарного життя туди поїхав.
А йому тут же відповідає Ясен - Та пішов ти нахуй. Ну ти бачив..! Болить йому за нас! У нас тут все заїбісь! Зажране ти падло!
Ти розумієш блять, про шо Я?!

Змінено 30.09.2013, 16:10
stogryven 30 вересня 2013, 13:35 На тему: Камо грядеши?...
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
126. Ярослав Гузченко пише:
«Як же все-таки сильно не дає спокою людям чийсь успіх! Патологічно сильно! Прямо як тяжка хвороба!!! І непокоїть значно більше, ніж власні провали. От тільки питання чому? Просто гнила хохляцька натура, чи компенсація власної нікчемності? Хоча... другий варіант теж результат гнилості натури.»

І хто ж тут мудак..? От шо ти мелеш? Заздрити сусіду в якого щось краще ніж в тебе - це "гнила натура" людської істоти а не хохлів! І це, до речі, є двигуном прогресу. Про які успіхи ти блєєш? В мене сусід, через дорогу, має декілька квіткових крамниць, які сам і вирощує. (не якийсь там барига) Має гарний будинок з дуже гарним ремонтом. Декілька власних авто. Має змогу, іноді відпочити закордоном. От він і є успішною людиною! Можливо іноді, я йому дещо заздрю - та більше, все таки поважаю. Хохлярська натура - це ставши рабом "прі дварє" Поливати лайном тих, хто до-недавна разом з тобою, порпався у смітті! І це дійсно по дитячому - на будь яку критику, відразу бовкнути - та ти просто заздриш! Видно, що навіть недуже суттєве покращення матеріального становища, дуже псує і без того несолодку, хохляцьку натуру.

Змінено 30.09.2013, 13:38
stogryven 29 вересня 2013, 18:03 На тему: Камо грядеши?...
Я на две неравных части
Разделил свою судьбу.
И разломанное счастье
Больше склеить не могу.
Можно жить, себя ругая,
Но, скажите, чья вина,
Что вокруг шумит другая,
Недоступная страна.

Мы останемся случайны,
Не отмыть клеймо бродяг,
Здесь сначала не скучают,
А потом - не говорят…

Не смотри назад, не надо,
Не заглядывай вперед.
Ночью сбудется прохлада,
Утро все-таки придет,
Просто время неизбежно
Уменьшает нашу жизнь,
И вчерашняя надежда
На веревочке бежит.

Мы останемся другими,
То, что было, не забыть,
Мы уже не станем ими,
Наши дети - может быть...

Эта жизнь - как сновиденье,
Жаль, проснуться мне нельзя.
Неведенье, невезенье,
Неизвестностью грозят.
Мы стареем, друг, стареем,
Научившись делать вид,
Что потери - не потери,
А знамения любви.

Мы останемся чужими,
Хоть сближайся много лет,
Просто мы с тобою жили
В той стране, которой нет.

И порой, себя ругая,
Я не знаю, чья вина,
Что вокруг...
Что вокруг шумит другая...
Непонятная страна.
(Петр Давыдов).
Посилання на stihi.ru
Шо ж вами сталося? Хлопци!

Змінено 29.09.2013, 18:03
stogryven 29 вересня 2013, 11:35 На тему: Камо грядеши?...
121. Ясен пише:
«Та ну...Це ж абстрактне припущення.Взамін коштів може бути інший засіб"підкупу".Основне ти пристосований до табуретки поряд з батареєю.Там де табуретка,туди й прагнеш.Але більшість задовольняється реаліями.Таке життя.»

Підтримую. Ну прям з язика зняв (з пальців). Все так само теоретично, як те, шо ти порозумнішав коли пожив в над-ідеальній Данії.
stogryven 27 вересня 2013, 19:36 На тему: Камо грядеши?...
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
118. Микола Гузченко пише:
«А ти значно дурніший, ніж здавалося спочатку»

Та куди вже мені до Вас!!!
118. Микола Гузченко пише:
«Треба бути взагалі конченим далбайобом, щоб не послати нахуй автора такого листа.»

Якщо тобі цього листа принесе В.Ф.Янукович, власною персогною. То побіжиш ти до посольства, тільки пятки буде видно.
П.С. ТролЯка 80ого рівня вже на межі. Скоро сцуко, буде до орфографії прийобуватися.

Змінено 28.09.2013, 02:01
stogryven 27 вересня 2013, 19:07 На тему: Церкву Юрія Переможця освятив ...
1. Чудо Юдо пише:
«Явно не для Нього.»

100% Факт.
stogryven 27 вересня 2013, 18:39 На тему: Камо грядеши?...
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
116. Микола Гузченко пише:
« Це дві абсолютно різні речі! Віза, блять, раз на десять років і придуманий вже потім ліміт 3 місяці протягом десяти років - оце так малесенька неточність! Тим паче нахуя було тоді взагалі писати про якісь 10 років і про якісь 3 місяці, якщо насправді йшлося про тиждень на рік?»

Маю я тобі сказати Коля, що ти мочиш не по дитячому!
По-перше, мова йшла саме про ліміт. Я краще знаю, бо це моя вигадка. В моїх фантазіях, взагалі то, йшлося про 100 днів на 10 років, які я округлив до трьох місяців, для ліпшого сприйняття. І розділивши приблизно порівну знову округлив до тижнів, з тих же причин. Мова не може йти саме про тиждень на рік, оскільки ти можеш сьогодні поїхати на три місяці, а потім 9 років і 9 місяців сидіти вдома. От тобі і буде Лише один раз на 10 років. Якщо буде такий регламентний документ, то там будуть прописані саме календарні дні, а не тижні чи місяці.
116. Микола Гузченко пише:
«Тю, та якби вона навіть так виглядала, ти був би послан нахуй»

Це ТИ, тут вже запиздівся. Якщо буде така пропозиція, то в чергу до Українського посольства будуть стояти не тільки ВСІ громадяни України на чолі з тобою, а й пів Європи захочуть стати Українцями!!!))))))))

Змінено 27.09.2013, 18:53
stogryven 27 вересня 2013, 13:58 На тему: Камо грядеши?...
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
114. Микола Гузченкo пише:
«110. stogryven пише:
«Там малася на увазі квота, три місяці на 10 років!!»

От лишенько... А мені чомусь здалося, що малося на увазі оце:
55. stogryven пише:
«строком до трьох місяців та не бідьше одного разу на 10 років.»
»

Я думав ти розвиватимеш тему типу, з якої шляпи хтось буде обмежувати мою свободу тижнем на рік. А воно ні... Приколупався до малесенької неточності в формулюванні!
114. Микола Гузченкo пише:
«влада не пропонує мені те, що запропонував би я »

А що ж ти запропонував би, якби твоя воля? А ось:
106. stogryven пише:
«Ну що я тут можу тобі запропонувати..? »

І прям одразу ж ось:
106. stogryven пише:
«я повернув би тебе в такий спосіб, який би тебе влаштував»»

Збирати можливості з тих хто їбав займатися розбудовницькою діяльностю - дійсно до сраки! Ти ж не думаєш, що моя тобі пропозиція виглядала б так: Коля! повертайся будь ласка! Хочеш мати з.п. 20 000? На! Можеш навіть не працювати... Хочеш віллу на бєрєгу моря? на! Тільки будь тут... А то нам тут розумників-похуїстів не вистачає.
Так не буває)))
Хочеш щось отримати - маєш щось запропонувати!
Просто ще одна маленька неточність, на якій ти спекулюєш. Умови повернення мають влаштовувати обидві сторони.

Змінено 27.09.2013, 14:04
stogryven 26 вересня 2013, 22:20 На тему: Камо грядеши?...
Ще один по пояс деревяний.
Сьогодні влада не пропонує мені те, що запропонував би я - якби на те моя воля! Шо ж воно так туго входить?


Змінено 26.09.2013, 23:15
stogryven 26 вересня 2013, 21:57 На тему: Камо грядеши?...
111. New York пише:
«Дуже-дуже-дуже показовий випадок.»

А ти чого досі знову не свалив за бугор? Більше не беруть?
stogryven 26 вересня 2013, 21:25 На тему: Камо грядеши?...
Там малася на увазі квота, три місяці на 10 років!!! Поняв?
stogryven 26 вересня 2013, 13:09 На тему: Камо грядеши?...
А щодо закритих кордонів - то знайшлися б і такі умови при яких будьякій людині буде досить одного тижня на рік закордоном. Це можна порівняти з тим як батьки не пускають своє чадо надвір до друзів, поки та не почне себе гарно поводити. Та все ж, тримати весь час вдома не можна.

Змінено 26.09.2013, 13:24
stogryven 26 вересня 2013, 13:01 На тему: Камо грядеши?...
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
105. Микола Гузченко пише:
«Так і не відповів на питання:
94. Микола Гузченко пише:
«яким ненасильницьким методом ти зібрався повертати мігрантів? Тільки ж не забудь, що позитивні перетворення - це вже потім.»»

Добре... Спробую розжувати)))
По-перше: Вчитайся добре в той камєнт і ти побачиш, що повертати я зібрався не всіх підряд, а тільки таких розумників як ти.

По-друге:
100. stogryven пише:
«Одне іншому не заважає»

Мова не йшла про сьогодні. Все треба обміркувати і зібрати гарну команду.
По-третє:
80. Микола Гузченко пише:
«Тільки врахуй, що я їбав приймати участь в будь-якій розбудовницькій діяльності, бо то все до сраки.»

Ну що я тут можу тобі запропонувати..?
86. stogryven пише:
«Звісно що при таких умовах, твоє повернення нічого не дасть.»

На таких умовах, тут зараз майже вся країна. Ще один такий же тут непотрібен.
Якби моя воля - я повернув би тебе в такий спосіб, який би тебе влаштував (звісно в міру розумного) А це вже індивідуально!
stogryven 26 вересня 2013, 10:34 На тему: Камо грядеши?...
101. зона справедливості пише:
« просто гидко читати»

Так можна ж і не читати..?
stogryven 26 вересня 2013, 10:32 На тему: Камо грядеши?...
94. Микола Гузченко пише:
« А тепер розжуй мені, дурному, яким ненасильницьким методом ти зібрався повертати мігрантів?»

Передвиборчої програми і статуту партії ще немає. Тому, що перше а що друге - це ми ще вирішимо, разом. "Одна голова добре а дві краще"(с) Якщо ти справді хочеш це обсудити візьми в братєльника мої контакти, і обсудимо віч-на-віч.)))
stogryven 26 вересня 2013, 10:24 На тему: Камо грядеши?...
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
93. Ярослав Гузченко пише:
«А не зробив ти аж ніхуя!»

Ну нахуя ж ото пиздіти?
91. stogryven пише:
«І якщо все так заєбца і ти такий розумний, то скажи ж, на якого ти хера збираєшся їхати в Данію?»

Скоріше за все - по тій же причині, що й ви. Одне іншому не заважає. І втому ненависному вам камєнті, я почав з того, що "якби моя воля". Нажаль поки що, воля на те не моя, тому поїду в Данію.(звісно якщо все піде так як заплановано) Заодно особисто повмовляю Миколу, на створення партії.)))

Змінено 26.09.2013, 10:37
stogryven 26 вересня 2013, 10:14 На тему: Камо грядеши?...
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
93. Ярослав Гузченко пише:
«А не зробив ти аж ніхуя!»

Ну нахуя ж ото пиздіти?
stogryven 25 вересня 2013, 18:50 На тему: Камо грядеши?...
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
86. stogryven пише:
« Є й інші способи їх повернути.»

Ти блять понімаєш чі нє?
stogryven 25 вересня 2013, 18:48 На тему: Камо грядеши?...
88. Микола Гузченко пише:
«Ну да.»

Бляяяяяя... Я перечитав п"ять разів те що сам написав... Де ж ти там натяк на насильство побачив?
stogryven 25 вересня 2013, 18:46 На тему: Камо грядеши?...

87. шофер пише:
«Клава та Свєта, дві подруги не розлий вода. Не випадково. Їх обїєднує спільна досада - хлопці не звертають на них уваги, у яку би позу на дорозі вони не ставали.

Та Клаві одного разу пофортило - їй на день народження подарували сто баксів Клава мерщій у салон краси, звідки вона виходить класною офігенною тьолкою )) Приходить вона у гості до подруги Свєти похвастатися, та пропонує сьогодні ж підти на дискотеку )) І от дівчата підійшли до клубу із танцями, навколо з*явилося багато хлопців, і Клава почала висловлювати свою думку що до зовнішності подруги Свєти. Мовляв он у тебе ніс як дзьоб у ворони, он у тебе щоки як у свині ))»

Якби ти це вписав в хокку - ціни б тобі не було.)))
stogryven 25 вересня 2013, 18:12 На тему: Камо грядеши?...
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
80. Микола Гузченко пише:
«яка конкретна користь від насильного зганяння заробітчан в Україну. »

Про насильне зганяння заробітчан в Україну мова й нейшла! Є й інші способи їх повернути.
80. Микола Гузченко пише:
« Що моє повернення дасть?»

Звісно що при таких умовах, твоє повернення нічого не дасть. Ні тобі, ні мені. Звісно що приїхати і чекати на "родінє" поки все стане заїбісь - це долбоєбізм. Але я тобі цього і не пропонував. Звісно коли мова йде про майбутнє твоєї сім"ї, то пріоритет буде явно не користь величезної купи гімноїдів яких можна перевиховати.
І дещо не згодний з паном ЧудоЮдо вплані викликаних реакцій. На мою думку - це саме у мігрантів неадекватна реакція на наївних мудаків, які живуть мрією, що "ще нам браття усміхнется доля" І в більшій мірі, я схильний думати, що хлопці, просто, надто полюбляють тролювати. Хочеш вір а хочеш ні, та якщо тобі там справді заїбісь - то я щиро за тебе радий.

Змінено 25.09.2013, 18:28
stogryven 25 вересня 2013, 12:06 На тему: Камо грядеши?...
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
76. Микола Гузченко пише:
«1. Їм там харашо. Це погано.
2. Треба у них їхнє "харашо" забрать. Тоді нам всім стане харашо.»

Хуйово бути по-пояс деревяним...
stogryven 25 вересня 2013, 12:02 На тему: Камо грядеши?...
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
76. Микола Гузченко пише:
«Не сердься. Ти і правда мудак.»

Ви з Яріком не брати?
stogryven 25 вересня 2013, 11:59 На тему: Камо грядеши?...
74. Чудо Юдо пише:
« і ви повертаєте додому з перекошеними від огиди обличчями і вам навіть гидко дивитися на сраних українців, та що там, ступати на цю кляту землю гидко! :)»

Щось в цьому є...
stogryven 25 вересня 2013, 11:57 На тему: Камо грядеши?...
74. Чудо Юдо пише:
«все потрібно робити якраз у зворотньому порядку: спочатку робити умови для нормального життя в Україні, а потім вже самі заробітчани повернуться додому і їм ніфіга нікуди їхати не хотітиметься.»

Так то воно так... Але ж всі хто міг би щось зробити, чомусь втікають закордон. От і виходить що змінити нічого не можна...

Змінено 25.09.2013, 11:59
1 2 3 4
Купить квартиру Полтава
 Криптовалютні біржі в Україні
Курс НБУ

Зачекайте, йде завантаження...

Логін:
Пароль:
запам'ятати


Реєстрація | Нагадати пароль

Шановні водії!

У зв’язку зі значним погіршенням погодних умов та сильної хуртовини частина траси Р-52 у Царичанському районі являєтсья непридатною до використання!

Служба порятунку звертає Вашу увагу на те, що вирушаючи у таку погоду в дорогу Ви йдете на це на свій страх і ризик - у випадку неможливості вибратися із снігових заметів на дорогах чекати допомогу можливо прийдеться досить довго.

Тому рекомендується відмовитися від подорожей автомобілем до стабілізації ситуації