Усе про «газові» субсидії
Віднині сім’ї, які складаються лише з пенсіонерів та інших непрацездатних громадян, мають право сплачувати за житлово-комунальні послуги не більше 10% сукупного доходу в межах норм споживання. Нормами передбачено 24 м2 на одного проживаючого плюс 10 м2 на сім’ю. За решту площі доведеться платити на загальних умовах.
Також 10% сукупного доходу спрачують за житлово-комунальні послуги сім’ї, у складі яких є діти, інваліди 1 чи 2 групи, при умові, що середньомісячний сукупний дохід на одного члена сім’ї не перевищує 50% прожиткового мінімуму.
Сім’ї, в яких є працездатні особи, мають право платити за житлово-комунальні послуги не більше 15%.
Хто не має права на субсидію
Як повідомила начальник управління соціального захисту населення Лариса Тригуб, субсидія не призначатиметься особам, які не працюють, не навчаються і не зареєстровані в центрах зайнятості. Також не матимуть права на субсидію власники двох будинків та двох автомобілів, а також ті особи, які за минулий рік придбали майна на суму більшу, ніж 12 прожиткових мінімумів.
У виняткових випадках право на субсидію визначить комісія
Якщо один із членів сім’ї з якихось поважних причин не працює і не перебуває на обліку в центрі зайнятості, а сім’я потребує субсидії, то її може призначити спеціальна комісія, створена при управлінні праці й соціального захисту. Комісія працює щосереди о десятій годині.
Куди звертатися за субсидією та які документи подавати
Для призначення житлової субсидії необхідно звернутися до районного упрвління праці та соціального захисту населення за місцем проживання (реєстрації).
У заяві слід вказати паспортні дані, ідентифікаційний номер, адресу зареєстрованого місця проживання, назву та адресу житлово-експлуатаційної організації, номер особового рахунку на газопостачання, холодне та гаряче водопостачання, опалення, електроенергію (інформація бьереться із розрахункової книжки або квитанції). Усі ці дані слід ретельно звірити і записати в заяві правильно.
Пенсіонери в управління праці та соціального захисту населення подають чи надсилають поштою лише заяву, декларацію про доходи та майновий стан осіб, зареєстрованих у житловому приміщенні. Із 6 липня, як прозвучало на черговій апаратній нараді в РДА, конверти з пакетами документів надійдуть у район. Їх отримають в першу чергу ветерани, інваліди та одинокі пенсіонери.
Працюючі особи подають заяву, декларацію про доходи та майновий стан осіб, зареєстрованих у житловому приміщенні та довідки про доходи кожної зареєстрованої особи.
Якщо до складу сім’ї входять:
– працюючі пенсіонери – додатково подається довідка про заробітну плату;
– особи, які перебувають на обліку в центрі зайнятості, подають довідку про перебування на обліку та розмір допомоги по безробіттю;
– особи, які навчаються (студенти) подають довідку про отримання або неотримання стипендії;
Довідки про розмір отримуваних доходів подаються за 6 попередніх місяців перед місяцем звернення (чи за попередній календарний рік у разі звернення за субсидією на тверде паливо).
Крім пенсії доходом сім’ї вважається: стипендія, заробітна плата, допомога по безробіттю, дохід від підприємницької діяльності, а також дохід від земельної частки (паю), зданого в оренду тощо.
Пенсіонери довідки про розмір призначеної пенсії не подають. Документи приймає районне управління праці та соціального захисту населення щоденно без обідньої перерви за 8 до 18 годин (крім неділі). Якщо ви вже користуєтеся субсидією, то за новими умовами вона буде перерахована автоматично, без вашого звернення.
Якщо виникнуть якісь питання щодо надання житлових субсидій, звертайтеся до управління праці та соціального захисту населення за місцем проживання або по телефону 9-13-85. За цим же телефоном треба повідомити, якщо ви або члени вашої сім’ї з якихось причин не зможете прибути до управління.
Дізнавайтеся першими найважливіші і найцікавіші новини України та Полтавщини – підписуйтеся на наш Telegram-канал та на сторінку у Facebook
Додати коментар
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
Вам необхідно зареєструватися, або увійти під своїм логіном