Читайте також:
Споживацькі війни: на супермаркети чекають перевірки
- Минулоріч, – розповідає керуюча управлінням Наталя Міхно, – після свят ми зіткнулися із нестандартною ситуацією: у супермаркетах скаржилися на покупців, які після новорічних свят масово вирішили повертати штучні ялинки назад до магазинів, де їх придбали. Аргументували тим, що товар неякісний. Щоб подібна ситуація не повторилася, у грудні ми розпочнемо грунтовну перевірку великих супермаркетів. Не випадуть із поля зору і невеликі магазини. Їх перевірятимемо по п’ять днів кожен.
Звісно, потік відвідувачів, які приходять скаржитися і відстоювати права споживачів, не припиняється. Ситуація ускладнилася тим, що нині спеціалісти проводять зустріч лише раз на місяць. Більше – не передбачено за новими правилами роботи. Скаржаться ж переважно на товари промисловості, неякісну техніку.
Додати коментар








