Власник магазину нарікає на те, що понесені збитки йому ніхто не відшкодує.
– Аварійна служба, яку викликали о 3.30 ночі приїхала тільки о 5 ранку. Весь наш товар та приміщення пошкоджені водою. Крім того, що ніхто за це не відповідатиме, так ще й допомоги ні в кого попросити, – скаржиться підприємець Сергій Ямбих, власник бізнесу ритуальних послуг та товарів. – Жінка, у квартирі якої прорвало трубу, платити відмовилась. У комунальних службах говорять, що не мають відношення до цього випадку. Крім цього, усі служби, куди ми зверталися, відмовили нам у допомозі. Вночі спрацювала охоронна сигналізація, замкнуло пожежну, але ніхто з цих служб не може нам допомогти.
Пожежники відмовили, у міськвиконкомі також. У ГЖЕДі нам сказали, що це взагалі не їх компетенція. А у нас із розеток тече вода, може статися все що завгодно. Нам навіть електрику не можуть відключити.
У МНС заперечують подібне звернення
– Сьогодні подібного виклику не надходило, – відповіла Світлана Рибалко, помічник начальника ГУ МНС України у Полтавській області. – В подібних випадках потрібно звертатися в рятувальні служби, якщо існує загроза нещасного випадку. В такому разі там порадять куди звернутися або виїдуть на місце розібратися.
Працівники підраховують збитки і не знають, що робити далі.
ГЖЕД без договору відмовляється допомагати
– У власника цього приміщення немає договору про експлуатаційні роботи з ГЖЕДом, тому ми не можемо надавати ніяких послуг, – відповіла представник ГЖЕД, яка все ж таки приїхала на місце події. – Поки не буде договору, ми не можемо нікого прислати.
Хоча як повідомив в кінці дня орендатор приміщення, електрика все ж таки з ГЖЕДу прислали. Щоб хоча б відключити енергопостачання. Про те, що договір з ГЖЕДом не був укладений, орендатор приміщення, за його словами, не знав.
Товар та обладнання підприємець не страхував, тому що не вірить у те, що отримав би страховку.