— По Панянці ще можна їхати, порівняно з минулими роками — ям майже немає. Недарма тут заборонили проїзд великовантажного транспорту, а от по Жовтневій, у районі краєзнавчого музею — жах! А по Бірюзова до Браїлків?!
Маршрутами проблемної їзди пан Володимир ділився б і далі, та довелося прощатися... За першою ліпшою можливістю «Вечірка» поцікавилася темою весняного ремонту доріг у міської влади. Відповіді отримали від міського голови Полтави Олександра Мамая.
— Порівняйте, — спочатку запропонував нам Олександр Мамай, — навесні 2009 року міською владою було виділено на ремонт доріг 9 мільйонів гривень, минулого року — майже 17 мільйонів, а цього року — 20 мільйонів гривень! Ніде правди діти: після цьогорічної зими дороги у кращому, ніж торік, стані — регулярно звільнялися від снігового покриву й криги, а тому асфальт не тріскався при перепадах температур.
— Куди у першу чергу будуть спрямовані сили шляховиків?
— Найпроблемніші ділянки — частина вулиці Калініна до автовокзалу, Шолом-Алейхема, проїжджі вулиці від м’ясокомбінату до Зіньківського переїзду. 2 тисячі тонн гранвідсіву вже завезено на завод для приготування асфальтової суміші. До речі, цього року на Калініна (від Алмазної до 23 Вересня) вже не буде води після злив на
проїжджій частині — виділені кошти на облаштування зливних комунікацій на всій вулиці.
— Чи збільшиться кількість ремонтної техніки на дорогах?
— Звичайно. Нині оголошено тендер на закупівлю техніки — процедура складна, але за законом необхідна. Харківські спеціалісти, котрі на базі Полтавського комунального шляхово-ремонтного управління чомусь досі опікувалися нашими дорогами, звільнять підприємство. На сто відсотків укомплектований новий штат працівників — тепер у КП «ШРБУ» працюватимуть тільки полтавці, відповідно податки повертатимуться у міську казну. Техніка працюватиме теж полтавська. Депутатський корпус вирішив виділити 3 мільйони гривень на придбання для КП «ШРБУ» двох мотокатків 2 та 10,5 тонни, фрези та асфальтоукладальник.
— Чи не зашкодять ремонтні роботи зеленому фонду міста? Зокрема, що буде з тією частиною вулиці Калініна, де пожертвували зеленими насадженнями для розширення транспортної мережі?
— Намагатимемося озеленити цю частину вулиці. Можливо там з'являться згодом декоративні кущі.