— По кільцевому маршруту має їздити 36 автобусів, — говорить Олександр Федорович. – З них «умаковських» шість чи вісім. «УМАК» брав по п’ять тисяч гривень за оренду цього маршруту з автобусів інших фірм. Це приблизно 150 тисяч гривень щомісяця. Це забагато, і з ними ми розірвали договір. Якщо є перевізники, які готові платити по п’ять тисяч, нехай краще віддають ці кошти в тролейбусне управління. Ми платили 780 тисяч – допомагали тролейбусному управлінню. А останні три місяці із бюджету міста на це йшло 640 тисяч. Якщо буде додаткова оплата від перевізників, то це зменшить витрати на тролейбусне управління з міської казни.
Олександр Мамай не бачить проблем із перевезенням у Полтаві.
— Черга із бажаючих перевозити стоїть така, що варто тільки свиснути, — говорить мер.
Крім того, говорить мер на днях має відбутися нарада із перевізниками. Їм запропонують, щоб у режимі маршрутне таксі працювали лише 20 відсотків від їхнього транспорту. Відповідно і ціна залишиться гривня та 75 копійок, а от в інших автобусах буде по півтори гривні.
— Тобто у Полтаві вартість проїзду у деяких видах міського транспорту може знизитись до гривні і 50 копійок, — пообіцяв Олександр Мамай.