Вхід | Реєстрація

До Карпат – хіба що на мітлі

До Карпат – хіба що на мітлі

На тих, хто мріяв зустріти Новий рік у колоритній атмосфері Західної України, але досі не купив квиток, чекає велике розчарування. Квитків у карпатському напрямку немає.
Кременчужанин Олег, який розповів нам про свої бідкання у пошуках квитків до Мукачевого, вже оббігав залізничний вокзал уздовж і впоперек.
— Мало того, що потяг «Кременчук – Львів» скасували, так ще й з жодної іншої станції у Карпати не поїхати. Всюди одна відповідь: «Квитків немає». Питаю: «А може через Знам’янку чи ще який перевалочний пункт?». Кажуть: «Нічогісінько!», – говорить Олег. Ми й собі вирішили перевірити, чи така вже безвихідна ситуація. Спочатку зазирнули на сайт «Південної залізниці»: http://www.pz.gov.ua. Там ситуація з вільними місцями не здалася такою вже й критичною. Ми оцінили можливість поїхати до Львова з Києва і нарахували у потягу на Львів 30 грудня 21 місце люкс, 49 купе, 4 плацкарти. Не густо, але й не пусто. Озброївшись цією інформацією, вирушаємо на вокзал і звертаємося до касирів, бо ми бачили місця і хотіли б купити на них квитки. Однак відповідь касира однозначна: «Нічого немає».


Позолоти ручку!

Відсутність квитків у касах, до речі, зовсім не означає, що поїхати до Західної України немає жодної можливості. Все вийде, якщо людина, котра мріє вирушити до Карпат, дружньо поставиться до перекупників, які останнім часом великими юрбами «пасуться» біля Київського залізничного вокзалу. Як правило, вони продають будь-які квитки, хоч і на потяг, що ось-ось вирушає. Однак сплатити за ургентність доведеться, як мінімум, удвічі більше.


Збирай компанію та замовляй автобус

Місцеві перевізники на свята не планують зраджувати звичним Києву та Харкову. Проте в одній службі нам сказали, що глобально можливість перевезень у львівському напрямку не розглядалася, проте якщо бажаючі наберуть групу зі щонайменше 15-ти осіб, то автобус можна буде замовити.
Утім, скільки це коштуватиме, перевізники наразі не можуть сказати.
«Укрзалізниця» днями повідомила, що додаткових потягів на свята не буде. У компанії пояснюють, мовляв, додаткові потяги для залізниць України є збитковими, а їх заповнення ледь дотягує до 50%.


Електричкою до Полтави

Дільницю «Полтава – Кременчук» врешті електрифіковано. 15 листопада у першу подорож відправляли електричку з Полтавського вокзалу. Електрифікація тривала майже рік і коштувала близько 1 млрд грн. «Переведення напрямку «Полтава – Кременчук» з теплотяги (відмова від дизпалива) на електротягу дозволить заощадити орієнтовно 110 млн грн на рік, а в перспективі при прогнозованому збільшенні вантажопотоку економія становитиме 211 млн грн на рік», – йдеться на сайті «Укрзалізниці».
За рахунок електрифікації планують також збільшити потік вантажних потягів. Дільниця «Полтава – Кременчук» увійшла до найкоротшого електрифікованого ходу від кордонів Російської Федерації до одеських чорноморських портів.
Квиток на електричку до Полтави коштує 8,5 грн, як і раніше, на дизельному потягу. Проте, електричкою швидше.


Автор: Олена УСКОВА, www.panorama.pl.ua


Дізнавайтеся першими найважливіші і найцікавіші новини України та Полтавщини – підписуйтеся на наш Telegram-канал та на сторінку у Facebook
29 листопада 2011, 15:47 | Кременчук | Суспільство
Додати коментар

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
Вам необхідно зареєструватися, або увійти під своїм логіном



Курс НБУ
Останні коментарі

Зачекайте, йде завантаження...

Логін:
Пароль:
запам'ятати


Реєстрація | Нагадати пароль

Шановні водії!

У зв’язку зі значним погіршенням погодних умов та сильної хуртовини частина траси Р-52 у Царичанському районі являєтсья непридатною до використання!

Служба порятунку звертає Вашу увагу на те, що вирушаючи у таку погоду в дорогу Ви йдете на це на свій страх і ризик - у випадку неможливості вибратися із снігових заметів на дорогах чекати допомогу можливо прийдеться досить довго.

Тому рекомендується відмовитися від подорожей автомобілем до стабілізації ситуації