Вихованці Чутівської загальноосвітньої школи прийняли участь у командних змаганнях, що мали назву «Анумо, хлопці!», які проводились у рамках навчання дітей основам безпечної життєдіяльності.
Між собою змагалися збірні команди 10-тих та 11-тих класів: «Рятівники» та «Юні пожежні». На заходи колектив Чутівської школи запросив також представників Управління МНС у Полтавській області, які перед початком змагань продемонстрували школярам та їх батькам навчально-пізнавальний відеофільм про небезпеку допущення виникнення пожежі у житлі та прийняли участь в оцінюванні конкурсів.
Готуючись до конкурсу, учасники підготували «домашнє завдання» - виготовили бойові листки та плакати на тематику безпечної життєдіяльності. Далі команди представили презентаційні ролики своїх команд. Після чого весело та бадьоро розпочався конкурс «Вихід команд». Юнаки виголошували девізи своїх команд та демонстрували свої вміння зі стройової підготовки.
У перервах між виступами команд, присутнім глядачам дарували свої творчі виступи вихованці школи: ансамбль танцю «Капітошка», турнікмени та співаки.
Але серед різноманіття конкурсів, найбільшу увагу з боку глядачів та суддів до себе звернув «Силовий конкурс», в якому школярі змагались в силі, вправності та спритності . Також з особливим захопленням діти приймали участь у конкурсі «Естафета», де їм довелося влучати з пневматичної рушниці по надуваним кулькам.
Переможцем змагань в загальному заліку стала збірна 11-тих класів. Переможцям та учасникам змагань від почесних гостей були вручені цінні подарунки.
Головною метою цього заходу та йому подібним є популяризація здорового і безпечного способу життя серед дітей та молоді, підвищення рівня їх знань у галузі безпеки життєдіяльності, а також організація змістовного дозвілля школярів і молоді.
Під час проведення подібних конкурсів підростаюче покоління навчається правилам безпечної поведінки, розвивають та проявляють особисті творчі здібності. Адже, саме в такому віці, у підлітків закладаються основи особливості, формується характер, погляди на життя та почуття відповідальності.