Крокуючи в ногу із часом, Кременчуцька ОДПІ зазнала докорінних змін. Вже є досвід роботи Центру обслуговування платників податків, який обладнаний сучасною технікою, працює в режимі подовженого робочого часу аби надати можливість платникам податків зручно та швидко виконувати свої зобов’язання перед державою зі сплати податків.
Але ж ніщо так не спрощує роботу, як засоби електронного спілкування. Черги зникли, насамперед, завдяки інтенсивному розвитку електронних сервісів. Це зручно і податківцям і платникам податків. Хіба не є переконливим те, що суб’єкт господарювання чи його бухгалтер при виникненні питання може зайти на сайт ДПС України і знайти відповідь у Єдиній базі податкових знань, перевірити свого контрагента на надійність, переглянути Свідоцтва платника ПДВ та єдиного податку, скористатися послугою податкового аудиту, не накопичувати купи паперу зі стрічок РРО та іншої звітності, надсилаючи їх електронною поштою. Ще й ключі для такого подання видаються безкоштовно.
Ключі електронного цифрового підпису, які видає податкова служба, є універсальними для спілкування з Пенсійним фондом та Державною службою статистики України.
На сьогодні звітність в електронному вигляді до Кременчуцької ОДПІ надають майже 3 тисячі платників податків, що складає близько 20% їх загальної кількості.
На стадії розробки перебувають ще чимало інновацій, які чекають на презентацію у 2013 році. Наразі ж можна сміливо стверджувати (із вивчення громадської думки в тому числі), що результат впровадження електронних сервісів є позитивним, якість податкового сервісу є вищою, спрощення документообігу та зменшення витрат часу платника податків безперечне.