Вхід | Реєстрація

Найкраща реклама – усмішка клієнтів

Найкраща реклама – усмішка клієнтів
Дійсно, як ще можна прорекламувати стоматологічний кабінет. Зуби служать не тільки для пережовування їжі, це й важлива складова привабливої зовнішності. Неправильне положення окремих зубів, неправильна будова форми зуба, неправильне змикання щелеп приводить до порушення форми обличчя, що впливає і на психологічний стан людини. Як же зберегти здорові зуби, органи порожнини рота та зубощелепної системи? Відомо, що краще запобігати захворюванням, ніж їх лікувати. Але якщо вже лікування необхідне, тоді вчасно звертайтеся до стоматолога. Тим більше, що зараз кожен може обрати свого лікаря сам.
Петро Васильович Осипчук, лікар-стоматолог, який поєднав у собі лікаря, художника та скульптора. У приватному стоматологічному кабінеті «ГлоріяДент» він створив затишок і комфорт як для лікарів, так і для пацієнтів. Комфорт тут починається з порогу. Клієнтів зустрічає привітна реєстратор. Далі проходимо до кабінету стоматолога. Тут є дві стоматологічні установки виробництва Італії. До кожної входить блок лікаря, який містить п’ять інструментів. У роботі використовуються інструменти новітньої технології виробництва Словенії, Швейцарії та Японії. Надійна і зручна в роботі техніка – це половина успіху лікаря-стоматолога.
«Обрав саме ці інструменти, бо вони зручні в роботі і дають кращі результати у обслуговуванні пацієнтів, - говорить Петро Васильович. – Все робиться за сучасною технологією і з найбільшим комфортом для клієнтів стоматологічного кабінету. Ось наприклад, такий прилад дає змогу пацієнту самому заглянути до порожнини рота і оцінити стан зубів за допомогою інтраоральної камери і монітора. Потім вже разом з ним приймаємо рішення стосовно лікування. Камера фіксує 120 знімків і запам’ятовує їх. Це також дуже допомагає нам в роботі».
У «ГлоріяДент» проводиться консультація лікаря, професійна гігієна порожнини рота, відбілювання зубів, безболісне лікування зубів, реставрація зубів – відновлення форми та кольору зубів, сучасні фотополімерні матеріали, протезування, зубні прикраси та інше. Лікування відбувається під знеболенням сучасними анестетиками. Пломбування проводиться матеріалами на основі полімерів хімічного та світлового затвердіння.
Постійне підвищення кваліфікації, використання найновіших технологій, індивідуальний підхід до пацієнта гарантують найвищу якість послуг та задоволення потреб клієнтів.
«За ці роки наша стоматологія дуже змінилася, - продовжує власник «ГлоріяДент», – зробила великий крок вперед. Єдине про що жалкую, так це про те, що такої апаратури і таких матеріалів не було років 15-20 тому. Зараз лікар і асистент працюють у чотири руки, злагоджено і точно, розуміючи один одного з єдиного погляду. Стараємося якісно зробити свою роботу. Головне, щоб пацієнт залишився задоволений. Кожен з них приводить до нас своїх родичів, друзів. Це приємно».
У приймальні чекають клієнти. Тож вирішили запитати безпосередньо у них, чому вони звернулися саме у «ГлоріяДент»?
Світлана Мудра: - Я приїхала зі Львова. Зуби я лікую з дитинства, тому неодноразово зверталася до львівських стоматологів. Та після того, як під час консультаційного прийому поспілкувалася з Петром Васильовичем, вирішила лікуватися тільки у «ГлоріяДент». Лікарю треба довіряти, а пан Петро викликає довіру у пацієнтів. Він росте професійно, самовдосконалюється. Я поважаю таких людей. У Львові лікарі більш схильні до протезування: якісного, красивого, але ж протезування. Мій же життєвий підхід – зберегти своє власне, тим більше, якщо є така можливість. У цьому мене підтримав Петро Васильович. Я згодна сидіти і чекати. Це дуже клопітка і складна робота, та результатом я задоволена. Це те, що я хотіла.
Зоя Дядечка: - Я живу у Нью-Йорку. Зуби лікувати їду сюди. Це вже говорить само за себе, бо ж лікувати зуби до кого-небудь не поїдеш. Моя молодша сестра років 15 тому лікувала зуби у Петра Васильовича і залишилася дуже задоволеною. У Нью-Йорку я працюю у лікарні, у нас там є стоматологічна клініка, тож знаю, як і чим там лікують. У «ГлоріяДент» устаткування краще, ніж у нас. Матеріал однаковий, але тут дешевше. Та для мене не стільки по ціні підходить, скільки по якості. Це ваше щастя, що маєте таких прискіпливих лікарів, які годинами морочаться над реставрацією зубів, а не «шльопають» коронки.
Хуана Альварадо, перуанка: - У «ГлоріяДент» дуже гарне обслуговування. Я вдячна лікарям. Рада, що приїхала сюди. Подруга порадила, тож я взяла канікули і приїхала. Якість обслуговування випробувала на собі. Тепер вже я буду радити своїм подругам лікувати зуби у «ГлоріяДент». Апаратура тут сучасна, так що вам нічого заздрити американцям.
«Щоб у вас не було проблем зі здоров'ям органів порожнини рота, звертайтесь до лікаря-стоматолога двічі на рік», - доброзичливо радить Петро Васильович Осипчук.
Колись похід до стоматолога прирівнювався до входу у клітку з диким звіром. Зараз, побувавши у стоматологічному кабінеті «ГлоріяДент», переконуємося, що ця необхідність приємна, а головне комфортна і якісна.
Стоматологічний кабінет «ГлоріяДент» знаходиться за адресою: м. Гадяч, пров. Прокоповича, 2А, оф. 1. Телефони реєстратури – 0987372717, 0956633558. Кабінет працює з 9.00 до 16.00.

Автор: Спілкувалася Альона Глік; Фото Сергій Науменко, www.bazarmedia.info


Дізнавайтеся першими найважливіші і найцікавіші новини України та Полтавщини – підписуйтеся на наш Telegram-канал та на сторінку у Facebook
4 січня 2010, 11:51 | Гадяч | Суспільство
Додати коментар

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
Вам необхідно зареєструватися, або увійти під своїм логіном



Курс НБУ
Останні коментарі

Зачекайте, йде завантаження...

Логін:
Пароль:
запам'ятати


Реєстрація | Нагадати пароль

Шановні водії!

У зв’язку зі значним погіршенням погодних умов та сильної хуртовини частина траси Р-52 у Царичанському районі являєтсья непридатною до використання!

Служба порятунку звертає Вашу увагу на те, що вирушаючи у таку погоду в дорогу Ви йдете на це на свій страх і ризик - у випадку неможливості вибратися із снігових заметів на дорогах чекати допомогу можливо прийдеться досить довго.

Тому рекомендується відмовитися від подорожей автомобілем до стабілізації ситуації