Вхід | Реєстрація

Віра в Україну

На написання цієї редакційної мене підштовхнула перемога збірної України над Чорногорією. От ніхто не вірив у позитивний результат цього матчу. Ну ніхто! І не треба зараз бити себе у груди і доводити: «А я казав!» Навпаки, перед матчем у Чорногорії думки були дуже безрадісними. Ми вдома так і не зуміли забити третьому складу Камеруну у товариській грі. Як же ми тоді заб’ємо Чорногорії та ще й на її полі?!

Після першого тайму матчу настрій погіршився у геометричній прогресії. Збірна України не тільки не забила гол, а ще й втратила Романа Зозулю через абсолютно дитяче вилучення. На 45+1 хвилині матчу у перемогу України напевно не вірили навіть любителі фантастики.

Але потім був другий тайм. Тайм, який став кращим у історії нашої національної збірної. Так вона не грала ніколи і ні з ким! І Боже ж мій, як же нашим щастило! Такі голи, які забили Гармаш і, особливо, Федецький, влітають раз на сотню років. А те, що зробив із захистом чорногорців наш земляк Роман Безус, інакше як збиткуванням не назвеш. У підсумку — за один тайм — чотири голи і два вилучення у складі суперників! 4:0! І збірна України із сумного середнячка групи перетворюється на реального претендента на поїздку до Бразилії, на чемпіонат світу.

Після цієї перемоги я зустрів одного свого знайомого, старого уболівальника, і поцікавився, як йому матч?

— Я вже купую квитки на поєдинок з Англією! — відповів він.

І дійсно. Після такої перемоги англійці вже не видаються нам такими сильними. Зараз легко віриться в усе: що ми виграємо у англійців, переможемо поляків і поїдемо до Ріо-де-Жанейро вчити бразильців грати у футбол!

Ви знаєте, після такого футболу хочеться вірити в Україну. Не лише у футбольну збірну, ні. У державу загалом. Адже якщо провести паралель, усе наше сьогодення нагадує кінець першого тайму матчу із Чорногорією: ніякого просвіту, а тут ще й вилучення, яке, здається, ставить крапку на усіх світлих надіях. Але ж пройде всього п’ятнадцять хвилин перерви і почнеться другий тайм. У якому обов’язково буде казка! Якщо можливі дива на футбольному полі, то чому б їм не статися у житті цілої країни? Ви скажете, що чудес не буває? Ну-ну. Ви зайдіть на Ютуб і ще раз подивіться гол Артема Федецького :)

Я вірю, що другий тайм у житті України почнеться дуже скоро. Ми обов’язково переломимо хід матчу, переможемо усіх суперників і зрештою поїдемо до Бразилії. Або, принаймні, до Європи.


Автор: Володимир Паршевлюк


Дізнавайтеся першими найважливіші і найцікавіші новини України та Полтавщини – підписуйтеся на наш Telegram-канал та на сторінку у Facebook
| Нові Cанжари | Редакційна


1. New York / 27 червня 2013, 15:51
28. Любов пише:
«Ось головна ціль цього законопроекту. Збільшити кількість рабів та вояків.»

Цілі у тих шакалів можуть бути різними, але точно не зробити людей щасливими.
19. Петро Дяченко пише:
«може тоді ви підтримуєте і те, що новонароджених дітей такі горе-матері кидають у смітники, бо це ж їх право, це ж доля жінки»

Ви взагалі розумієте різницю між зародком і дитиною?
23. Петро Дяченко пише:
«хлопці і дівчата, котрі вступають в інтимні стосунки заради задоволення, а потім такі дівчата вбивають у собі життя, кричучи на всі боки, що це її право, мовляв. Е, ні, дорогенька, якщо вже залетіла, то виноси і народи, а не позбавляй життя, і лише тоді можеш вже вирішувати: віддавати його в притулок, якщо в тебе важке життя, або ж все ж виховувати його в повноцінній родині і з батьком.»

Цікаво, що б на це сказав доктор Зігмунд Фрейд? Хлопцеві в молодості дівчата не давали?

Оля, до речі, вітаємо вас на стороні добра і здорового глузду. ;)
2. Петро Дяченко / 27 червня 2013, 17:34
26. Ольга В пише:
«Я з вами навіть не спілкуюся. Можете мене проігнорувати. Я не ображусь.

Нью йорк - оце в даному випадку слово "патріот" треба в лапках вживати.»


Таки Лісовський казав правду: ви типова провокаторша, причому нахабна та засліплена.
Валентин все сказав правильно, а от усі інші "мудрагелі" в мене нічого окрім суму не викликають. Мимоволі сгадуються рядки Шевченка про таких як ви:
"Неначе села погоріли,
Неначе люди подуріли.
Німі на панщині ідуть,
Та діточок своїх несуть"

А Валентину подяка за нормальне та виважене розуміння проблеми.
3. Петро Дяченко / 27 червня 2013, 17:35
26. Ольга В пише:
«Я з вами навіть не спілкуюся. Можете мене проігнорувати. Я не ображусь.

Нью йорк - оце в даному випадку слово "патріот" треба в лапках вживати.»


Таки Лісовський казав правду: ви типова провокаторша, причому нахабна та засліплена.
Валентин все сказав правильно, а от усі інші "мудрагелі" в мене нічого окрім суму не викликають. Мимоволі сгадуються рядки Шевченка про таких як ви:
"Неначе села погоріли,
Неначе люди подуріли.
Німі на панщині ідуть,
Та діточок своїх несуть"

А Валентину подяка за нормальне та виважене розуміння проблеми.
30. Валентин пише:
«Олю,пам"ятаю!Дуже добре пам"ятаю, як перефарбовувались районні і обласні керівники,як знущались над неперефарбованими.Ще пам"ятаю очі людей на Майдані і очі цих людей через рік.А,ще я бачу сучасний стан речей.І аналізуючи, можу сказати ,ця влада нас знищить,якщо ми її невипередим.Олю,оті хлопці говорячи про владу навряд мають на увазі Вас ,чи мене.Вони ,з притаманною своєму віку гарячковістю хочуть,як і Ваші молоді соратники достукатись до чиїхось мізків.Чи бачу я талановиту команду ,здатну щось зробити для людей? Звісно бачу!Я бачу Ярослава Гузченка, Петра Дяченка,різних,молодих,активних,нащастя не зіпсованих авантюрами.Так, вони не мають великого політичного,а можливо й суспільного досвіду.Та це й добре.Отже вони ніколи не стануть "Януковичами",чи "Ющенками".Проблема одна.Чи стануть вони командою?Чи знову лебідь,рак і щука?Але,без жартів я впевнений що оці хлопці,та тисячі їх однолітків нарешті повинні мати можливість показати нам ,як потрібно управляти державою.І тому,якщо в бюлетні я побачу Ярослава,чи Петра,проголосую за них.Чи краще,Олю,все залишити як є?»


+10000. Повністю згоден.
4. Ольга В / 27 червня 2013, 18:47
33. Віталій Токовий пише:
«наша байдужість САМИМ щось змінювати, брати відповідальність на самих себе! Бо саме завдяки нашому нехотінню та вічному недоведенню справи до логічного кінця ми й маємо таку владу, яка є сьогодні. І ми її самі повинні міняти.»

Ось - золоті слова! Дякую! Коротко і зрозуміло.
5. Ярослав Гузченко / 28 червня 2013, 16:50
69. stogryven пише:
«Робокопів, чи шо?»

Ага) І термінаторів.
Кажу ж, казки то все. Ніде їх взяти, тих про яких я писав. І Нью Йорк правий - неможливо отак взяти і виховати. От тому це і проблема. Треба як предки наші, коли гибли від міжусобиць в IX ст, попросили князювати варяга Рюрика. А так би перебили одне одного х керам)
6. Зіна Мерц / 28 червня 2013, 17:50
"От якби я сів та відкрив рота,а туди манна небесна сама залітала".Реальні речі треба пропонувати,а не сидіти мріяти та всіх критикувати.
7. Ярослав Гузченко / 28 червня 2013, 19:29
М-даааа....
От не можу ніяк второпати, за що люди себе так не люблять?! Чому усіляко намагаються виставити себе ідіотами?
8. stogryven / 29 червня 2013, 02:01
76. Джардон пише:
«не ну так ашо? Влпасть жиж виберали для чогось. І помоїму це лудший варіант ізусіх. сидите тут тільки трендите. а ви поробуйти достігнути того як Віктор ведорович достіг. Такого россвета україни не було в последні трицать лет. Просто якби ви получіли образованіє нормальне а то всі бурсу покончали і жалуїтесь типер. аж протівно!»

Таку маячню проніс, Аж в довбехі загуділо.
9. Микола Гузченко / 29 червня 2013, 19:37
78. stogryven пише:
«Якщо одна людини переконає ще одну в тім що це можливо - це вже охуєнний результат.»

Ану ж, переконай мене. Тільки знай: мені, як і сорока мільйонам українців, чхать на твої переконання. Але це нічого. Ти переконай.
10. stogryven / 30 червня 2013, 18:45
На мислячих, діють тільки аргументи і факти. А маса - є маса. Головне щоб порядок був в морально правовому полі.
11. Микола Гузченко / 30 червня 2013, 19:28
89. stogryven пише:
« Але головна суть в тім, що коли мислячих людей стане більше половини в країні...»

Так ти і це можеш? Ух ти! Україна спасєна!
Тільки одна біда:
85. stogryven пише:
«Зараз у мене такої цілі немає. Але, може колись, як ми разом з тобою будем пити пивко, може я й спробую.»

12. stogryven / 30 червня 2013, 20:59
92. Микола Гузченко пише:
«Тільки одна біда:
85. stogryven пише:
«Зараз у мене такої цілі немає. Але, може колись, як ми разом з тобою будем пити пивко, може я й спробую.»»

Це стосується конкретно тебе.
13. Майстер / 1 липня 2013, 11:24
29. New York пише:
«Ви взагалі розумієте різницю між зародком і дитиною?»

Так-так. Усі розуміють. Це вбити дитину гріх. А зародок - він же навіть не живий! Чхати, що у нього вже є ручки-ніжки. Чхати, що у нього є серце і він здатний відчувати біль. Його ж можна просто вичистити. І далі спокійно жити. Звичайно, як же у нас можна забрати таке виключне право?!
Наскільки мені відомо про таку "операцію", її роблять до 12 тижня. Ось як описують життя "зародка" на 9-12 тижні медики:
"Скелет та м'язи яскраво виражені. Плід вже може здійснювати перші свої рухи - рухає руками, ногами, стискає кулаки, відкриває рот, ковтає, намагається робити смоктальні рухи. Прослуховується серцебиття плоду - воно майже удвічі частіше, ніж у матері"
Звичайно, з погляду Нью Йорка та іже з ним - це ще не дитина. Це - абортивний матеріал.
14. Майстер / 1 липня 2013, 11:40
Взагалі щодо дискусії у цій темі. Вона - як яскравий зріз ситуації у країні. Одні хочуть щось змінити, але не знають як. Інші сміються з тих, хто щось хоче і не знає як. Хоча і самі б не проти пожити у кращій країні. Треті вірять у зміни всупереч логіці (себе я зараховую і до перших, і до третіх). Але всіх нас дружно об'єднує одне - відсутність спільної думки. Ідеї, якщо хочете. Хочу жити краще - це ще не ідея. Хочу змінити владу - також. Хочу підняти на вила регіонала - це заклик до скоєння злочину, але не ідея. Тут Нью Йорк щось писав про "Свободу". Це (принаймні на моїй пам'яті) перша політична сила, яка звернутись не просто до електорату, а до нації. Зрозуміло, що за нинішніх умов це поки що програшний хід. Тому що серед населення України насправді дуже мало українців. Як за походженням так і по духу. І 70 років радянської влади тут якраз дуже причетні. Це тільки люди, які навіть не пробували читати історію, можуть говорити, що комуністи не винні - це ми самі нікчеми. Можливо ми і є такими саме тому, що кращих представників нації фізично винищили. Під час примусової колективізації у 20-их, під час голодомору у 33-му, під час війни, у якій українців не боялися відправляти у розход пачками. Замість цитування улюбленого вами Леся, почитали б про "Розстріляне відродження". Про українських поетів і письменників, які писали надзвичайно сильні речі. Але ми ніколи й нічого про них не чули. Тому що їх розстрілювали і висилали у часи прогресивного комунізму. Тому ми зараз і маємо націю нікчем. Яка поки що неспроможна вибудувати собі державу. Все закономірно. Невже ви думаєте, що після 70 років радянського поневолення ми за якийсь двадцяток років розправимо крила і полинемо увись? Мені теж цього хочеться. Але поки що так не буде. Треба чекати, щоб народилися нові українці. Не нікчемні, не поневолені. І вони обов'язково народяться. Якщо, звичайно, не підуть на абортивний матеріал.
15. Микола Гузченко / 1 липня 2013, 12:43
95. Майстер пише:
«Це тільки люди, які навіть не пробували читати історію, можуть говорити, що комуністи не винні - це ми самі нікчеми.»

Так могла написати лише людина, яка не пробувала читати історію. І Шевченка теж.
16. Майстер / 1 липня 2013, 12:45
Періодично не була. Були спроби відвоювання держави при Хмельницькому, при Мазепі, при Петлюрі. Не вийшло. Тільки я не казатиму: "Нам же завжди заважали!" Це популярне твердження, хоча не завжди правдиве. Не всі хотіли тієї держави. Як і тоді, так і у наш час знаходиться багато таких, яким краще б було під Москвою, Польщею, Німеччиною чи ще кимось. Завжди легше, коли хтось керує тобою. І важче самому брати на себе відповідальність.
17. Олексій / 1 липня 2013, 12:52
Хмельницькі, Мазепи, Перлюри це хіба не сучасні Ющенки, Януковичі та Тимошенки???
18. Майстер / 1 липня 2013, 12:57
У перших не було країни. Вони воювали, щоб її мати. У других країна була. Щодо того, що вони зробили для її розвитку, то тут треба розбиратися по кожному окремо. Тимошенко не була президентом, Ющенко та Янукович були дуже різними. Кажу були, тому що сподіваюсь що це останній строк Віктора Федоровича. Президентський, я маю на увазі.
19. Чудо Юдо / 1 липня 2013, 13:31
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
100. Майстер пише:
«сподіваюсь що це останній строк Віктора Федоровича»

Тверезо оцінюючи ситуацію сумніваюся в цьому... У нас немає здравої опозиції. Там партії щороку створюються, розсираються, розвалюються, об’єднуються, розбігаються і збігаються. І кожен раз вони нові. І кого людям обирати, як кожен день нові пики на екранах ТВ? А ПР, тут потрібно віддати все-таки їм належне, уже десяток років як міцна і стабільна братва.

А щодо слів Майстра про поділ обговорюючих на три групи, то погоджуся. Одні хочуть покращення і займаються незрозуміло чим. Другі хочуть того ж покращення, але займаються висміюванням перших. Толку мало що від перших, що від (тим паче!) других.

А взагалі я сам відношуся до третіх, які взагалі нічим у цій сфері не займаються, але вірять у щасливе майбутнє. Вимруть наші батьки, вимремо ми і наші онуки житимуть краще. Подивіться на нові покоління. Вони вже не наші батьки - вони вже не хочуть продавати голос за кіло гречки. Вони як продати, так хочуть задорого - у олігархів бабла не вистачить купити. Тільки не потрібно говорити про дітей-алкоголіків, курящих, наркоманів і закиданих таблетками дебілів на дискотеках. Так себе поводить молодь у всіх країнах світу, навіть у найуспішніших. Але розтрощених пляшок на тротуарах поменшало. І це показних появи здравія в мізках, щоб там не говорили скептики Нью Йорки та Гузченки. Це вже признак появи якогось мислення у півкулях нового покоління.
20. Майстер / 1 липня 2013, 13:48
97. Микола Гузченко пише:
«Так могла написати лише людина, яка не пробувала читати історію. І Шевченка теж. »

Шевченка читав. Але яке відношення він має до часів комунізму? А-а-а. Це ти напевно натякаєш, що українці і до революції були нікчемними? Ну-ну.
21. Ольга В / 1 липня 2013, 14:55
20 червня помер дідусь 85 років - останній на нашій території учасник бойових дій, інвалід ВВв. Зараз дочка померлого оформляє пільги на бабусю (86 років) - дружину померлого. Серед інших довідок обов"язково!!! вимагають довідку про те, що за ці 10 днів бабуся ні за кого іншого заміж не виходила. Так хто ми?
22. Віталій Токовий / 1 липня 2013, 16:22
99. Олексій пише:
«Хмельницькі, Мазепи, Перлюри це хіба не сучасні Ющенки, Януковичі та Тимошенки???»



??? Ви хоч розумієте, КОГО ви порівнюєте із "ким". Посилання на exo.in.ua
23. New York / 3 липня 2013, 22:38
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
94. Майстер пише:
«Звичайно, з погляду Нью Йорка та іже з ним - це ще не дитина. Це - абортивний матеріал.»

Це зародок. І чи стане він дитиною в кожному конкретному випадку, вирішувати не тобі і не сраним депутатам-пройдохам.
Хочеш більшої народжуваності? Пиши антиабортні статті, агітуй в лікарнях жінок, махай прапором "Свободи" на майданах, бий по їбалу чоловіків, які відмовляються від вагітних дівчат... Але не розпоряджайся чужою жіночою маткою як виробничим верстаком. Це скотство і середньовіччя. Аж ніяк не свобода.
102. Майстер пише:
«Це ти напевно натякаєш, що українці і до революції були нікчемними? Ну-ну.»

А чо ти нунукаєш? Маєш що сказати з приводу українців як воьової та сильної нації до комуністів? Це коли було? Коли "на панщині пшеницю жала", чи коли зустрічали фашистів як визволителів на заході?
24. Валентин / 4 липня 2013, 11:01
105. New York пише:
«А чо ти нунукаєш? Маєш що сказати з приводу українців як воьової та сильної нації до комуністів? Це коли було? Коли "на панщині пшеницю жала", чи коли зустрічали фашистів як визволителів на заході?

Кожен п"ятий загинувший в ВВВ -українець,запорожські козаки наводили жах на татар і турків,брати Клички вже багато років беззаперечні чемпіони світу з боксу,мій дід,українець п"ять разів поранений під час війни кожного разу повертався на фронт.Так ,зараз ми слабкі,але це тому що багато таких як,ви Нью Йорче,українців що зневажають свій народ.Хоча я можу помилятись,ви не українець,а іноземне залітайло,тоді продовжуйте...
25. Майстер / 4 липня 2013, 14:17
105. New York пише:
«Але не розпоряджайся чужою жіночою маткою як виробничим верстаком. Це скотство і середньовіччя. Аж ніяк не свобода.»

Як на мене, скотсво - це спочатку зачати дитину, дати їй розвинутися, а потім вишкребти її з материнського лона. Не плануєте - застерігайтеся! Не виходить - пийте чай! Не до чи після, а замість! А то ми хочемо і щоб нам добре було і щоб відповідальності ніякої. Раптом що - є аборти. З приводу статей - обов'язково писатиму. Щоправда, не певен, що лікарі погодяться надати повну статистику перерваних вагітностей. Та й самі жінки про такі речі чомусь говорять не надто охоче. Хоча, чому? Адже
18. New York пише:
«Вона вправі сама вирішувати, хоче вона народжувати чи ні.»

26. Микола Гузченко / 4 липня 2013, 20:43
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
105. New York пише:
«А чо ти нунукаєш?»

А йому у відповідь сказати нічого. Окрім презирливого ображеного му-му. Тут би погодитися з опонентом, але зомбованість і самозакоханість не дають. От він і вдає, ніби моя логіка, аргументи, історія, Шевченко зрештою - це все хєрня на тлі висмоктаної з пальця Великої Правди.
107. Майстер пише:
«Як на мене, скотсво - це»

Ну да, скотство. І заборона абортів - теж скотство. В житті взагалі, знаєте, багато скотства.
Ніхто не каже, що аборт - це добре. Тому й не афішують це ті, хто його зробив. Але тіло належить жінці, і нічого всяким підарам в піджаках сувати своє рило куди не просять. Їй теж нелегко.
Але мене інше цікавить. Чи є мозги у тих, хто пропонує заборонити аборти? Чим вони взагалі окрім жопи думають?
Уявімо, що аборти заборонили. І шо? Їх стане менше? Ха-ха! Для багатих людей вони будуть доступні. І для бідних теж. Тільки для злидоти - в антисанітарних умовах, з ризиком для життя. А якщо хто раптом не зуміє знайти лікаря - почне сама пхати у своє тіло всяку дрянь. Або викине немовля на помийку.
Абортів не поменшає. Правильно написав Нью: читайте лекції, виховуйте дівчат, але не пхайте носа не в своє собаче діло. І пробуйте хоч трохи думати башкою, бо вмієте тільки бездумно кричати гасла. А очі - дубові. А пузаті в піджаках тільки руки потирають.
Не згодні? Ваша правда правдивіша? А ви гляньте на проституцію. У нас вона заборонена. А в Німеччині і Нідерландах - дозволена. І думайте. Багато думайте. Ще і ще.
27. New York / 4 липня 2013, 21:16
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
108. Микола Гузченко пише:
«А ви гляньте на проституцію. У нас вона заборонена. А в Німеччині і Нідерландах - дозволена. І думайте. Багато думайте. Ще і ще.»

Думати? Навіщо? Є партійні лідери, вони й так все розкажуть. Тим більше ти пишеш з матюками, а отже апріорі мудак.
Про проституцію дуже вдала аналогія. Але це також зайва нагода для словесної діареї моралістів.
28. New York / 4 липня 2013, 21:23
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
107. Майстер пише:
«Не виходить - пийте чай! Не до чи після, а замість!»

Це, блядь, якесь пердіння старого діда.
29. Майстер / 5 липня 2013, 00:59
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
New York пише:
«Це, блядь, якесь пердіння старого діда. »

Так-так. Натомість ви з Миколою пишите про аборти із запалом, гідним вихованців якогось садочка. "Тіло належить жінці!" Та ви що?! Справді? А дитина у животі - це також частина жінки? Третя почка? Якщо ж вона так турбується про своє тіло, чому йде на аборт? Думає про своє майбутнє? У якому вона взагалі може не мати дітей після цієї "операції".
Я от іще про що подумав. А чому раніше у сім'ях було так багато дітей? Сім, вісім - не рідкість. Застерігатися не вміли? Можливо. Чи аборт нікому було зробити? Також, можливо. Чи, може, Бога боялися? Напевно, якось так. Але я не про це. У сім'ї мого діда Кирила було небагато дітей - всього четверо. Мій батько був наймолодшим, отже народився останнім. От я і думаю, якби моя бабуся міркувала як Нью або Микола, то вона заради свого кращого майбутнього зупинилися б на другій дитині. Інших би абортувала. І тоді б у мене не було ніякого шансу вести цю суперечку. Якби бабуся зробила аборт тоді, коли носила мого батька, вона вбила б не лише його. А й мене, Кирила і Матвія, які народилися багато років пізніше. А ви кажете - зародок...
30. микола гузченко / 5 липня 2013, 03:29
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
Майстер аргументами разіт наповал. )
А мою пра-пра-пра-пра-пра-пра-пра-пра-бабцю-обізяну згвалтував такий самий обізяна-самець. Якби він цього не зробив, то на світ би не народилася тищя народу. Висновок: хто проти згвалтувань - той підарас.
І ето... Колись твоя дружина хвалилася, що купує ребристі гандони. Ви теж, дорогенькі, купу народу погубили...

Валентин, на диво вмєняємий камєнт. ) Це я, звісно, про першу частину.

Насправді сказати є що. Але я не буду. Краще бути зомбованим і самозакоханим.
Хе-хе... Та я таке можу, таке можу! Але не буду...
31. New York / 5 липня 2013, 09:18
   Відкрити коментар, який містить ненормативну лексику
113. Майстер пише:
«Якщо ж вона так турбується про своє тіло, чому йде на аборт? Думає про своє майбутнє? У якому вона взагалі може не мати дітей після цієї "операції".»

Це не твоє і не партії діло, про що вона думає і чому це робить, — ось що ми з Миколою пишем із запалом вихованців садочка. Ні я, ні мабуть Микола не виправдовуємо аборти. Ми тільки проти їх криміналізації. Проти того, щоб якась взяточниця в ЦРЛ вирішувала, чи законно буде перервана вагітність у кожному конкретному випадку. От і все.

Офф-топ:
106. Валентин пише:
«Так ,зараз ми слабкі,але це тому що багато таких як,ви Нью Йорче,українців що зневажають свій народ.»

Слухай, Валя, уважно.
Вчора, зупинившись на світлофорі, став свідком простого і водночас мегауйобіщного поступка. Із автівки спереду висунулась рука і кинула пластикову пляшку на чистісіньке узбіччя. Це була рука пацанчика років 20, не злого комуніста, а new generation — вашої надії на охуєнне майбутнє.
Я, матюкливе "забугорне" чмо, ніколи не дозволю собі таке зробити. Навіть в Україні, де, мабуть, тільки кожен п’ятий не сере під себе. Коли я курив, мені соромно було кидати беник на землю (інколи доводилось, бо з’їсти його або носити в кишені — не варіант). Хоча беник — це фігня і великого лиха таке сміття не принесе.
Тож, Валя, не переживай. Я не послєднє мудило в твоїй калиновій. І я не буду заважати вам, героям, стрімко розвивати її.
32. Микола Гузченко / 6 липня 2013, 03:02
Ясно. Черговий пустозвон.
33. Микола Гузченко / 9 липня 2013, 01:44
152. Чудо Юдо пише:
«Щодо корупції наприклад - перемогти її це набагато важливіше, аніж тримати в чистоті і порядку свій населений пункт»

Так, але справа тут навіть не так у важливості, як у цільовій направленості.
Перемогти корупцію = зламати систему = відбудувати країну. Інших алгоритмів не існує. Благоустрій селища - справа необхідна, але вона ніяк на систему не впливає! Це два абсолютно різних напрямки!
От мене і обурюють диваки, котрі будують тротуари і клумби, а кричать при цьому, що це вони так ламають систему.
І ще цікаве спостереження: коли мова дійшла до корупції, держдіячі одразу засоромилися і притихли. Може це і випадково.)

Змінено 09.07.2013, 01:49
34. Микола Гузченко / 9 липня 2013, 11:33
155. Ольга В пише:
«А хто кричить. Я, Валентин?»

115. New York пише:
«я не буду заважати вам, героям, стрімко розвивати її»

116. Валентин пише:
«Ну що ж,спасибі.Але я розраховував на допомогу.»

126. Валентин пише:
«Як я відбудовую Україну?Миколо!Порвало водопостачальну трубу...»

132. Валентин пише:
«Колю ,ти дійсно приїдь до нас в Нові Санжари,подивись на роботу і досягнення громади»


157. Валентин пише:
«Алгоритм примітивний і неповний.»

Вже вибачайте. Зате вірний.
157. Валентин пише:
«зламали систему,але в цей час ніхто не збирав сміття,не качав каналізацію,бо це неважливо, це ж не відбудова.»

А хтось писав, що це неважливо?
154. Микола Гузченко пише:
«Благоустрій селища - справа необхідна, але вона ніяк на систему не впливає!»

Додати коментар

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
Вам необхідно зареєструватися, або увійти під своїм логіном



Купить квартиру Полтава
Читайте також
 Криптовалютні біржі в Україні
Курс НБУ

Зачекайте, йде завантаження...

Логін:
Пароль:
запам'ятати


Реєстрація | Нагадати пароль

Шановні водії!

У зв’язку зі значним погіршенням погодних умов та сильної хуртовини частина траси Р-52 у Царичанському районі являєтсья непридатною до використання!

Служба порятунку звертає Вашу увагу на те, що вирушаючи у таку погоду в дорогу Ви йдете на це на свій страх і ризик - у випадку неможливості вибратися із снігових заметів на дорогах чекати допомогу можливо прийдеться досить довго.

Тому рекомендується відмовитися від подорожей автомобілем до стабілізації ситуації