Протягом останнього тижня жителі району відчули проблеми зі зв’язком мобільного оператора "МТС".
Журналісти "ЕХО" вирішили дізнатися, з чим саме пов’язана проблема. Адже з боку абонентів згаданого оператора ми особисто чули багато нарікань на якість зв’язку. Представництва компанії "МТС" у Кобеляках ми не знайшли. Як вияснилось, найближчий Центр обслуговування абонентів знаходиться аж у Полтаві. Тому ми вирішили зайти на офіційний сайт компанії "МТС" та звернутися за роз’ясненням до онлайн-оператора Центру обслуговування абонентів. На наше запитання оператор відповів вже за декілька хвилин. Він пояснив, що проблеми з якістю зв’язку сьогодні виникають у абонентів компанії зі всієї України. І мовляв, вони пов’язані з проведенням профілактичних робіт, спрямованих на модернізацію обладнання та в подальшому покращення якості зв’язку. Тобто, замість застарілого обладнання встановлюють нове, більш потужне. Оператор також додав, що інженери компанії поінформовані даною проблемою і наразі займаються її вирішенням. Хоча точні терміни, коли закінчаться роботи по модернізації обладнання оператор озвучити не зміг. Та він запропонував нам ознайомитись із планом та термінами проведення профілактичних робіт. Цей план ми знайшли на офіційному сайті компанії. Серед переліку областей, де раніше проводились роботи ми знайшли і Полтавську. Проте остання зазначена дата по проведенню таких робіт — 9 жовтня. Інформації за наступний тиждень на сайті вже не було. Хоча проблеми зі зв’язком в цей час все ще існували.
Чому в абонентів "МТС" проблеми зі зв’язком?
Дізнавайтеся першими найважливіші і найцікавіші новини України та Полтавщини – підписуйтеся на наш Telegram-канал та на сторінку у Facebook
| Кобеляки | Суспільство
Додати коментар
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
Вам необхідно зареєструватися, або увійти під своїм логіном